Ez a topik azoknak a modellezőknek szól akik elsősorban modellvasuti járművek építésével vagy átépítésével foglalkoznak. Hogyan, miből, milyen megoldással, hogy áll most stb..
Én is ott leszek holnap, kb 1-2 óra között érek oda. Nem igen ismertek, 16 év, Falcó vastag fekete szögletes szemüvegkeret, hosszú haj. Errefelé sajnos a kiállítások kiesnek, talán azért mert messze is van a főbb helyszínektől. Azért mi szeretettel várjuk ide (is) a többi vasútmodellező klubbot.
márpedig ha a motor külön működik, és a hajtáslánc nem szorul, akkor csak valami eldugott kis érintkezési hiba lehet, vagy valahol zárlat. Ha már minden ötlet elfogyott, akkor végig kell mérni benne mindent, ami fémből van :)
Sziasztok Aki tud sima csörgőböl remotot varázsolni nem csillagászati áron legyen szíves dobjon meg 1 maillal:$ A rimer@tvn.hu címre köszönet és üdvözlet!!!
Én ott leszek de csak vasárnap tudok ki menni gondolkodtam az asztal bérlésen is de nem lenne rá időm , mert szombat ballagás hétfő éretségi meg minden pedig lett volna 3 dioráma amit szivesen megmutatam volna a nagyközönségnek meg az M28 meg a készülő Bbmot meg egy pár tehervagon de csak nézőként leszek ott:)
azon gondolkoztam hogy mennyit érhet ha alkatrésznek eladom?
mert a motor jó a kerekek is érhetnek valamit a fogaskerekezés a
kasztni,áramszedők,alváz,súj,kardánok.
mert nemrég irtam egy e-mail-t a szegedi domonkos rézműnek és ha lessz rézlap akkor építek egy M28-ast és ha minden összejön akkor egy C50-est is és ha
nem sikerül elpasszolni a mozdonyt akkor megy az asztalra roncsnak
Van ám neki egy váltókapcsolója, ami a sín/felsővezeték üzem között kapcsol. Ha nem jól raktad össze, vagy átkapcsolódott, akkor a szegény modell csak várja a pozitív pólust a felsővezetékről, és várja... várja... De csak nem jön:-)
Üdv! szedd szét még egyszer és járasd meg a motort kint terhelés nélkül. Ha működik akkor nézd meg hogy a tetőpanel érintkezői kapcsolódnak-e a motor szénkefetartó rugóival. Nézd meg hogy fel jut-e az áram egyáltalán a tetőpanelba, ha nem akkor hajíts picit a kasznibelső oldalán lévő érintkazőin, esetleg nincs-e szakadás a tetőpanel valamely villamos részén. Ha ez sem vezet eredményre, akkorvizsgáld meg hogy a kerékérintkezők nincsenek-e beszennyeződve és átviszik-e az áramot a kerekekről az alvázelektromos részeihez. Esetleg használj próbalámpát.
Ha mégse jutnál eredményre akkor tudom ajánlani Csíkosmestert!