Keresés

Részletes keresés

Infomaker Creative Commons License 2006.11.23 0 0 1110
SZVSZ nem IBANt kér, hanem a normál 16 vagy 24 jegyű GIRO számot. Szerintem egyértelmű.
Előzmény: Axaco (1109)
Axaco Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1109

Sziasztok!

 

Lenne 1 problémám a paypallal.


Raiffesenes vagyok és a bankomba szeretnék utalni pénzt paypalról. Premium accountom van. A withdraw nál kéri a nevem a bank nevét és a bankszámlaszámot ami egy IBAN szám. A bökkenő az hogy 16-24 karaktert kér de az iban több mint 24 karakter....

 

Ha valaki tudja a választ kérem írjon!


Köszi!

John Zero Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1108
n.attila:
16 számjegy (OTP) elég.
4-5 nap várhatóan.
2.5% konverziós költség valutáról + 250 Ft ha 25e alatt van.
Olvass vissza :-))
Előzmény: n.attila (1105)
digicat Creative Commons License 2006.11.22 0 0 1107
A Raiffeisen és a Citibank telefonon is fogadja a reklamációkat, nem kell bemenni a fiókba.
Mindkét helyen rákérdeznek, hogy az összeget azonnal kéred jóváírni vagy csak a reklamációs folyamat lezárása után. Az elsőnek az a hátránya, hogy ha jogtalan reklamációnak ítélik, akkor magas kamatot számolnak rá, ezért célszerű kivárni azt az 1-2 hetet míg lezárul az ügy.
Előzmény: A. Armstrong (1106)
A. Armstrong Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1106

Ilyen esetben irány a bankkártyádat kibocsátó bankod:

 

Besétálsz a legközelebbi bankfiókba és közlöd, hogy bankkártyás reklamációt szeretnél leadni és legyenek szívesek azt a bkreklamációs osztály felé továbbítani: Leírod pár sorban, hogy mi történt: neved, címed, kártyaszámod, vettél egy árut kártyával, paypalon keresztül fizettél, az áru sajnos nem érkezett meg, de felvetted a kapcsolatot az eladóval, hogy vmi megoldást találjatok, mivel azonban nem sikerült dűlőre jutni, ezért kéred a bankodat, hogy "szerezzék vissza a pénzedet", azaz indítsanak reklamációs eljárást a tranzakcióra a kereskedő felé.

 

Aláírod a papírt(van ahol van erre rendszeresített reklamációs adatlap, ott azt kell kitölteni+aláírni, sőt ha pl. OTP-s vagy akkor ott online reklmációs adatlap is van, be sem kelll menni a fiókba)  és hozzácsatolsz minden rendelkezésdre áló doksit.(pl az eladóval folyatotott levelezésedet)

 

Ha minden jól megy, akkor pár napon belül a bank elindítja a reklamációs eljárást és tájékoztat a fejleményekről. Garantáltan hatásos :-).A legtöbb esetben ki sem kell várni az eljárás végét, mert a Paypal jó hírének megőrzése érdekében jóváírja az összeget a saját kárára.

Előzmény: kotros (1089)
n.attila Creative Commons License 2006.11.21 0 0 1105

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget kérnék. Megérkezett a paypalos számlámra x összeg, amit szeretnék átutaltatni egy OTP-s bankszámlaszámra. Egy ideig eljutottam, ahol ki volt írva, hogy ha elb..m, akkor 1500 ft-t levonnak tőlem és nem mertem elindítani az átutalást. A kérdésem az lenne, hogy a 16 jegyű számlaszámom elég, vagy kell valamilyen speciális számkód elé? A bank nevéhez elég az, hogy OTP Bank?

 

lehet, hogy már leírtátok a válaszokat korábban, pár oldalt visszaolvastam, de most nem tűnt fel

 

köszi

tara Creative Commons License 2006.11.17 0 0 1104
Ezt nem tudom, elképzelhetô, hogy most újra leemelnek pénzt a verifikáláshoz.
Nekem ugyanez a hibaüzenet volt, CHF-ben kellett fizetnem, erre nyitottam egy CHF balance-ot és utána már ment.
Előzmény: szili23 (1103)
szili23 Creative Commons License 2006.11.17 0 0 1103
Hozzá adtam a Manage currency a kellő devizát, de így sem ment, szerintem nem ez a hiba.

A hibaüzenet ez:

"This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card."

Pedig a státuszom verified. Most eltávolítottam a számlaszámot és a bankkártyaszámot is, aztán hozzáadtam őket újra. Ilyenkor újból leemelnek a számlámról próbaképp?
Előzmény: tara (1094)
MEB Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1102
Csak azt nem értem,hogy mit vált. Euró alapú számláról fizettem ki euróban az összeget.
Előzmény: digicat (1101)
digicat Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1101
Ez inkább a PayPal 2,5%-os konverziós jutaléka lesz.
Pár hozzászólással előbb le van írva mit kell átállítani, hogy ne a PayPal váltson, hanem a bankod.
Előzmény: MEB (1099)
kotros Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1100

 Átfutottam, köszönettel... sajna a napom nem lett tőle vidámabb,

 viszonylag hamar kiderül benne, hogy az esetem nem tartozik a

 PayPal által védettek közé, mivel a sellerem nem esett még át 50

 tranzakción. Ennyi lenne? Mondjak le a hetven forintomról és kész?

 Még barátkoznom kell a gondolattal.  

Előzmény: digicat (1092)
MEB Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1099
Raiffeisen van nálam is.
Most kiszámoltam, 2,5%-al többe került a fizetés,bármelyik tételnél... :(
Előzmény: digicat (1097)
Marcesz Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1098

"If you cancel your dispute or your PayPal Buyer Protection claim or it is denied, you may still be able to pursue credit card chargeback rights. Check with your credit card issuer to learn about its deadlines for filing a chargeback. If PayPal resolves a PayPal Buyer Protection claim in the buyer’s favor but the buyer does not receive a full recovery of their payment, and if the time for processing of the claim results in the buyer’s loss of credit card chargeback rights, then PayPal will provide a full recovery to the buyer."

Előzmény: digicat (1095)
digicat Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1097
Kérdezz rá a bankodnál, lehet nálad is ugyanez történik:
(16818)
(10874)
Előzmény: MEB (1096)
MEB Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1096
Euró alapú devizaszámla+Mastercard,innen szedi le a PayPal a pénzt.

Kifizetek egy 10,49eurós tételt,ami a netbanknál már 10,75eurónak mutatkozik.Vagy a 23,49-ből 24,09lesz. És így tovább...

Hogy van ez? Vagy mit rontottam el? Vagy valami átváltási trükk ez a bank részéről?
digicat Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1095
Konkrétan mire gondolsz?
Teljesen jogos, hogy kizárják a lehetőségét annak, hogy kétszer kapd vissza a pénzt.
Előzmény: Marcesz (1093)
tara Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1094
Nwem tudom, milyen pénznemben van, amit vetttél, de szerintem az lehet a probléma, hogy azt akarod, hogy ne a PayPal konvertáljon, viszont nincs ilyen devizában számlád. Volt ilyen esetem. Azt kell csinálni, hogy Manage currency - kijelölni a kívánt devizát és Open balance. Utána már menni fog a fizetés.
Előzmény: szili23 (1088)
Marcesz Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1093

Érdemes ezt is megnézni a belinkelt oldalon:

 

6. Relationship between PayPal Buyer Protection and Credit Card Chargeback Rights.

 

Bár soha nem próbáltam még, és nem is tudom, hogyan működne a hazai bankokkal.

Előzmény: digicat (1092)
digicat Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1092
Igen, bizalmi alapon működik.
Vannak védelmi elemek mind az eBay mind a PayPal oldalán, de ezek mindig bizonyos feltételektől függnek, ezért általánosan nem érvényesek.
PayPal Buyer Protection Policy. 3. pont
Előzmény: kotros (1091)
kotros Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1091

 Kissé elszomorító... Tegnap hajnalig vizsgáltam az eBay és PayPal erre vonatkozó

 oldalait és ott nagyon komoly védelmi eljárásokat garantál a vevőnek mind a két

 cég. A gyakorlatban vajon ennyire kiszilgáltatott a vevő, és ennyire bizalmi alapon

 működik ez a rendszer?  

Előzmény: waters (1090)
waters Creative Commons License 2006.11.16 0 0 1090

Én egyszer próbáltam visszaszipkázni pénzt a paypallal,ugyanígy egy kamu eladó volt,de többszöri próbálkozásra is azt írták vissza,hogy nincs pénz az account-ján és sorry...

Előzmény: kotros (1089)
kotros Creative Commons License 2006.11.15 0 0 1089
 Sziasztok!

 Egy esettel fordulok hozzátok mellyel kapcsolatban nem igazán tudom mit kellene

 tennem.

 Megpróbálom röviden felvázolni: Ebayes regisztrációm kb. másfél hónapos, de előtte

 egy jóbarátom oldaáról már több  ízben sikerült vásárolnom a hozzájárulásával(kb.

 35-40 alkalommal). A dolog megtetszett, ezért saját accountot regisztráltattam.

 Licitáltam is két alkalommal, meg is nyertem azokat, de még egyik csomag sem

 érkezett meg. Az egyik különösen bosszantó(70 ezer forintos tételről van szó...),

 ezt PayPal-lal fizettem ki a MyeBay oldalamról, tehát ez egy regisztrált kifizetés, amit

 elvileg október 24-én meg is kapott a másik fél. A problémám az, hogy a seller, aki

 német,és mindössze 6 pozitív feedbackje van, nagyon kis hatásfokkal válaszol az

 üzeneteimre. Pl. most a harmadik érdeklődő levelem után válaszolt csak

 tőmondatokban(ez volt tegnap előtt nov.13-án), hogy ő elküldte okt. 24-én DHL

 csomagban xy. címre, a cím amit megadott nem volt hibás. Tegnap reggel felhívom

 a DHL Hungary képviseletét, mire ők elmondják, hogy ilyen címre továbbított csomag

 nem volt a könyvelésükben, és egyébként is ők mindent elkövetnek, hogy ilyen

 esetben a címzettet írásban, vagy telefonon értesítsék. Ezután újabb két levél a

 sellernek, hogy adja meg a tracking numbert + fotózza be a csomag feladását

 igazoló csekkjét és semmi válasz azóta sem. Kissé gyanús... 

 Olvastam ebben a topikban valahol korábban, hogy a PayPal a legbiztonságosabb 

 pénzátutalási forma és pénzvisszafizetési garanciát is említett korábban valaki.

 Tudja esetleg valaki, hogy hogy is van ez valójában? Segítségeteket és

 észrevételeiteket előre köszönöm.    

szili23 Creative Commons License 2006.11.15 0 0 1088
Sziasztok!

Megnyertem egy itemet az ebayen, de a paypalos fizetésnél ezt az üzenetet kapom:

"This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card."

Mi lehet a probléma? Otp webkártyám van, már többször fizettem vele ugyanígy.
liverpul Creative Commons License 2006.11.15 0 0 1087
Köszi a választ!
Azt nem tudja valaki, hogy azt be lehet-e állítani, hogy ilyen esetben rajta maradjon a paypal számlámon az utalt pénz?

Előzmény: Leki (1086)
Leki Creative Commons License 2006.11.14 0 0 1086
Igy van pár napon belül a bankszámládon lesz a pénz, én is így jártam a múlt héten. Előbb jelent meg az összeg a számlámon, minthogy a bank meg tudta volna mondani, hogy honnan származik, az csak pár nappal később lett bekönyvelve...
Előzmény: liverpul (1085)
liverpul Creative Commons License 2006.11.14 0 0 1085
Hello!

Tudna-e valaki segíteni. Vásároltam 3.99 GBP értékben az ebayen paypallal fizettem, de nem kaptam meg az árut.

Az eladó visszautalta a pénzt némi reklamálás után. Most a paypal oldlalamon az overview -ban látszik is hogy érkezett +3.99 GB" Refund From m**** m****, de azonnal -1.497 Ft "transfer to credit card" és a paypal számla egyenlegem így maradt 0 minden pénznemben.

Ez azt jelenti, hogy 1.497 Ft-ot megkapok a bankkártyámhoz tartozó számlámra?

És ha így van mikor írják jóvá? (otp)


előre is köszi a minden segítséget!
betisjefe Creative Commons License 2006.11.13 0 0 1084

Szia!!!

 

Igen, köszönöm szépen, megoldódott, nagyon köszi!!!

 

Betis

Előzmény: Ijász (1083)
Ijász Creative Commons License 2006.11.12 0 0 1083

Belépés után:

 

profile -> Preapproved Payments -> edit funding options -> conversion options

 

És itt az alsót választod. Remélem, ez segít.

 

Üdv:

Íjász

 

Előzmény: betisjefe (1082)
betisjefe Creative Commons License 2006.11.12 0 0 1082

Sziasztok!

 

A következő lenne a hatalmas problémám!

 

USD alapú kártyám van és dollárban is szeretnék fizetni egy amerikai eladónak. Mindenhol CSAK és kizárólag az USD van beállítva az accontomnál, de a fizetésnél mégis át akarja konvertálni és HUF-ban akar fizetni.

 

Ezt nagyon nem értem, hogy miért, már mindenhol néztem, hogy hol kellene mást beállítani, lehet hogy banális a kérdés, de akkor sem találok rá választ.

 

Előre is köszönöm a segítségeteket!

CFI Creative Commons License 2006.11.10 0 0 1081
Az sem szerepel, hogy "Pound Sterling"?
Előzmény: Dafo76 (1079)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!