Raiffesenes vagyok és a bankomba szeretnék utalni pénzt paypalról. Premium accountom van. A withdraw nál kéri a nevem a bank nevét és a bankszámlaszámot ami egy IBAN szám. A bökkenő az hogy 16-24 karaktert kér de az iban több mint 24 karakter....
A Raiffeisen és a Citibank telefonon is fogadja a reklamációkat, nem kell bemenni a fiókba. Mindkét helyen rákérdeznek, hogy az összeget azonnal kéred jóváírni vagy csak a reklamációs folyamat lezárása után. Az elsőnek az a hátránya, hogy ha jogtalan reklamációnak ítélik, akkor magas kamatot számolnak rá, ezért célszerű kivárni azt az 1-2 hetet míg lezárul az ügy.
Ilyen esetben irány a bankkártyádat kibocsátó bankod:
Besétálsz a legközelebbi bankfiókba és közlöd, hogy bankkártyás reklamációt szeretnél leadni és legyenek szívesek azt a bkreklamációs osztály felé továbbítani: Leírod pár sorban, hogy mi történt: neved, címed, kártyaszámod, vettél egy árut kártyával, paypalon keresztül fizettél, az áru sajnos nem érkezett meg, de felvetted a kapcsolatot az eladóval, hogy vmi megoldást találjatok, mivel azonban nem sikerült dűlőre jutni, ezért kéred a bankodat, hogy "szerezzék vissza a pénzedet", azaz indítsanak reklamációs eljárást a tranzakcióra a kereskedő felé.
Aláírod a papírt(van ahol van erre rendszeresített reklamációs adatlap, ott azt kell kitölteni+aláírni, sőt ha pl. OTP-s vagy akkor ott online reklmációs adatlap is van, be sem kelll menni a fiókba) és hozzácsatolsz minden rendelkezésdre áló doksit.(pl az eladóval folyatotott levelezésedet)
Ha minden jól megy, akkor pár napon belül a bank elindítja a reklamációs eljárást és tájékoztat a fejleményekről. Garantáltan hatásos :-).A legtöbb esetben ki sem kell várni az eljárás végét, mert a Paypal jó hírének megőrzése érdekében jóváírja az összeget a saját kárára.
Egy kis segítséget kérnék. Megérkezett a paypalos számlámra x összeg, amit szeretnék átutaltatni egy OTP-s bankszámlaszámra. Egy ideig eljutottam, ahol ki volt írva, hogy ha elb..m, akkor 1500 ft-t levonnak tőlem és nem mertem elindítani az átutalást. A kérdésem az lenne, hogy a 16 jegyű számlaszámom elég, vagy kell valamilyen speciális számkód elé? A bank nevéhez elég az, hogy OTP Bank?
lehet, hogy már leírtátok a válaszokat korábban, pár oldalt visszaolvastam, de most nem tűnt fel
Ezt nem tudom, elképzelhetô, hogy most újra leemelnek pénzt a verifikáláshoz. Nekem ugyanez a hibaüzenet volt, CHF-ben kellett fizetnem, erre nyitottam egy CHF balance-ot és utána már ment.
Hozzá adtam a Manage currency a kellő devizát, de így sem ment, szerintem nem ez a hiba.
A hibaüzenet ez:
"This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card."
Pedig a státuszom verified. Most eltávolítottam a számlaszámot és a bankkártyaszámot is, aztán hozzáadtam őket újra. Ilyenkor újból leemelnek a számlámról próbaképp?
Ez inkább a PayPal 2,5%-os konverziós jutaléka lesz. Pár hozzászólással előbb le van írva mit kell átállítani, hogy ne a PayPal váltson, hanem a bankod.
"If you cancel your dispute or your PayPal Buyer Protection claim or it is denied, you may still be able to pursue credit card chargeback rights. Check with your credit card issuer to learn about its deadlines for filing a chargeback. If PayPal resolves a PayPal Buyer Protection claim in the buyer’s favor but the buyer does not receive a full recovery of their payment, and if the time for processing of the claim results in the buyer’s loss of credit card chargeback rights, then PayPal will provide a full recovery to the buyer."
Nwem tudom, milyen pénznemben van, amit vetttél, de szerintem az lehet a probléma, hogy azt akarod, hogy ne a PayPal konvertáljon, viszont nincs ilyen devizában számlád. Volt ilyen esetem. Azt kell csinálni, hogy Manage currency - kijelölni a kívánt devizát és Open balance. Utána már menni fog a fizetés.
Igen, bizalmi alapon működik. Vannak védelmi elemek mind az eBay mind a PayPal oldalán, de ezek mindig bizonyos feltételektől függnek, ezért általánosan nem érvényesek. PayPal Buyer Protection Policy. 3. pont
Én egyszer próbáltam visszaszipkázni pénzt a paypallal,ugyanígy egy kamu eladó volt,de többszöri próbálkozásra is azt írták vissza,hogy nincs pénz az account-ján és sorry...
Megnyertem egy itemet az ebayen, de a paypalos fizetésnél ezt az üzenetet kapom:
"This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card."
Mi lehet a probléma? Otp webkártyám van, már többször fizettem vele ugyanígy.
Igy van pár napon belül a bankszámládon lesz a pénz, én is így jártam a múlt héten. Előbb jelent meg az összeg a számlámon, minthogy a bank meg tudta volna mondani, hogy honnan származik, az csak pár nappal később lett bekönyvelve...
Tudna-e valaki segíteni. Vásároltam 3.99 GBP értékben az ebayen paypallal fizettem, de nem kaptam meg az árut.
Az eladó visszautalta a pénzt némi reklamálás után. Most a paypal oldlalamon az overview -ban látszik is hogy érkezett +3.99 GB" Refund From m**** m****, de azonnal -1.497 Ft "transfer to credit card" és a paypal számla egyenlegem így maradt 0 minden pénznemben.
Ez azt jelenti, hogy 1.497 Ft-ot megkapok a bankkártyámhoz tartozó számlámra?
USD alapú kártyám van és dollárban is szeretnék fizetni egy amerikai eladónak. Mindenhol CSAK és kizárólag az USD van beállítva az accontomnál, de a fizetésnél mégis át akarja konvertálni és HUF-ban akar fizetni.
Ezt nagyon nem értem, hogy miért, már mindenhol néztem, hogy hol kellene mást beállítani, lehet hogy banális a kérdés, de akkor sem találok rá választ.