Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joemaster Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5552
No igen, csak a dension adapter 40e ft, ez már nálam egyszerűen fájdalmas.
Azért, mert 40e Ft-ért már sokat tudó fejegységeket lehet venni bármelyik nagyáruházban. 60e-nél meg kezdődnek a kihajtható LCD kijelzős DVD-s cuccok.

Hová rejtetted el a készüléket?
Mik a korlátai? Pl. 6x99 MP3-mat tud lekezelni (a 6 lemezes CD tár miatt gondolom így)?

A Connects2 oldalán sem árak, sem szállítási feltételek nincsenek.
Írtam nekik, de attól tartok, csak viszonteladóknak adnak el.

E-bay-en láttam még hasonló adaptereket, csak nem tudom, ott hogyan kell vásárolni, nekem nincs ott semmilyen regisztrációm.
Előzmény: fepeti001 (5550)
joemaster Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5551
Neki vajpuha a váltója 74 azaz HETVENNÉGY km-rel, nekem meg akad 35.000 km-rel épp úgy, ahogy átvétel után, 15 km-rel...
Többször bejelentettem hibának, de nem tapasztalták soha próbaúton. Ott ültem én is az autóban, tényleg nem.
Mondhatnám, hogy én nem tudom kezelni, de a barátom új autóján meg tudom?

Érzetre is teljesen más a kapcsolás.
Szerintem egyszerűen nem tudták jól beállítani a váltó bowdeneket a gyárban, aztán meg senki nem mert hozzá nyúlni a márkaszervizekben.

Csomagtérfedél dettó. Nekem szinte sosem ugrik fel úgy, ha távirányítóval nyitom, hogy ne lenne még mindig beakadva. Kipróbáltam az új autón és ott feldobta. Gondoltam, hátha az enyémet is be lehet úgy állítani, hogy mindig teljesen kiakadjon a zárból, de 10 perccel később már az övé sem nyílt ki teljesen, szóval feltehetőleg ez nagyjából beállíthatatlan.

Nem hiszem hogy az új autó kuplungját ellenőriztetni kellene.
Lehet, hogy csak kevesebbet kell az Ő autóján engedni a pedálon ahhoz, hogy megmozduljon az autó és nekem tűnt csak úgy, hogy azonnal mozdul, mert az enyémhez van szokva a lábam.
Előzmény: Papka11 (5549)
fepeti001 Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5550
Helló!
Bocsánat, ugyan Minit doktornak tetted fel a kérdést, de mivel még nem válaszolt, megteszem én. Sokszor volt már szó itt az AUX kérdésről.
Szóval:
Az mp3-at is lejátszani képes Stream-en van aux csati, opcióként lehet kérni kivezetést a Jumbo Box-ba.
A régebbi Stream-en nincs aux bemenet. Egyáltalán. CD tár emuláló adapter kell, melyet pl. a Connects2 gyárt.


http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=42&manID=229&modID=552

A Dension-nak is van ilyen terméke. Én Dension Icelink adapterrel oldottam meg. Tökéletesen működik.
Előzmény: joemaster (5542)
Papka11 Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5549
Barátodnál lehet ellenőrizni kellene a kuplungot.
Előzmény: joemaster (5548)
joemaster Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5548
Ez meg azért fura, mert a kuplung az én autómon nem azonnal mozdítja az autót, amikor elkezdem felengedni, a barátom új autóján érezhetően szinte azonnal mozdul az autó és mégis annak könnyebb a váltója...
Előzmény: stevie wonder (5547)
stevie wonder Creative Commons License 2008.06.22 0 0 5547
Ilyet neha a kuplung is tud, ha nem emel ki teljesen.
Előzmény: joemaster (5546)
joemaster Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5546
Nekem sem stimmel a váltóm, nem recseg, csak harmadjára tudom R-be tenni.
Meg sokszor másodjára 1-be.

Tegnap vette át barátom az új OII 1.6-osát és olyan a váltója, mint kés a vajban.
Nem győztem csodálkozni. Mikor visszaültem az enyémbe, R-be harmadjára sikerült kapcsolni. Ez szerintem nem az olaj miatt van, hanem a kapcsoló mechanika (bowdenek) rossz beállításából ered.

Senki nem mert hozzányúlni garanciaidő alatt a márkaszervizekben, így én sem erőltettem.
Előzmény: Falconer72 (5544)
joemaster Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5545
A szerviz szerint 30e km-enként is elegendő olajat cserélni... :-) OII-n és most már az OI-en is.
Előzmény: Falconer72 (5543)
Falconer72 Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5544
ja és boncs nem írtam hány km után történt a csere. 15 ezer volt benne, de a gyári olajjal nagyon akadós volt, sokat reccsent, főleg hátramenetbe kapcsoláskor, most viszont nagyon baba lett lágyan működik, simább lett. Persze nem gagyit tettem bele :) Liqui Moly 75W-90 teljesen szintetikus + hozzá Liqui Moly Gear Protect adalék, mely tovább növeli az egyébként is hibátlan olaj tulajdonságait. Kicsit német párti vagyok :)
Előzmény: joemaster (5541)
Falconer72 Creative Commons License 2008.06.21 0 0 5543
Manuális igen és tudom ezt hangoztatják a szervízben is, hogy nem kell vele foglalkozni, meg azt is, hogy 15 ezrenként is elég olajat cserélni :)
Előzmény: joemaster (5541)
joemaster Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5542
drMinit!

Van tapasztalatod OII STREAM rádió utólagos AUX bemenetének kiépítésében?
Van a rádió hátulján bemeneti csatlakozó?
joemaster Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5541
Mauális váltó?
Hány km után cserélted az olajat?

Úgy tudom, nem is kell vele foglalkozni...
Előzmény: Falconer72 (5537)
joemaster Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5540
Skoda honlapon, cseh nyelven... :-(

Kérdezz és ha tudunk, válaszolunk.
Előzmény: b46user (5536)
iMre Creative Commons License 2008.06.20 0 0 5539

Sziasztok!

 

Meghibasodott a 3 honapos autom ablaktorloje. Octavia 1 (Tour), reggel le akartam mosni a szelvedot es az ablaktorlolapatok eleg lassan inudlak el. Minden sebessegben lassan, akadozva mukodtek. Nagyon alaposan letisztitottam a lapatok gumireszet, nehogy valami ragados szennyezodes okozna az egeszet, de semmi valtozas. Irany a szervizbe, ott mar egy teljes torlest sem tudott megtenni, leallt az ablak kozepen. Elsore kicsereltek az iranyitorelejet, attol sem ment jobban. Elkonyveltek, hogy a motor ment tonkre.

Kezzel kellett a lapatokat a helyukre mozgatni, es lassatok csodat, ettol helyrejott. Ettol fuggetlenul, lerendelik es kicserelik az ablaktorlomotort jovo heten.

 

Imre

ZAG Creative Commons License 2008.06.19 0 0 5538
Szeva!

Vedd le a sarut pár percre,és teddd vissza ,tutti jó lesz..
Ja,ha sarut visszateszed először gyújtás,utána kapcsold be a rádiót,kicsit vársz(kb.5 sec)így nem kell újrakódolni.
Előzmény: Aleko Viva (5531)
Falconer72 Creative Commons License 2008.06.19 0 0 5537
Sziasztok.
Cserélt már valaki váltóban olajat? Elvileg 1.9 liter menne bele, nekem olyan másfél után már folyt ki a betöltő nyíláson. Szintezőt nem találtam, ezért gondoltam, maga a betöltő lesz az. Lehet, hogy rosszul csináltam valamit?
Ja amúgy 1.9 PD TDI az autó és Octavia II.
b46user Creative Commons License 2008.06.19 0 0 5536

Sziasztok

 

Octaviához kezelési útmutató, service manual vagy valamilyen doksi hozzáférhető elektronikusan?

 

thx

 

b46

Cater428 Creative Commons License 2008.06.18 0 0 5535

Sziasztok!

 

Megvolt a 30.000 szerviz.

 

Én vittem az olajat meg a szűrőket (olaj,levegő,pollen, kb 20,000eFT), és igy fizettem 14,000eFt a szervizért.

 

A szerviz könyvbe nem irtak semmit, hogy hozott anyag.

joemaster Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5534
Nézd meg a kézikönyvet, az 50. oldal környékén szerintem megtalálod rá a választ. (A műszertábla ismertetésénél),
Előzmény: iMre (5526)
Koli Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5533

Sajnos ez a magam veszem dolog nálam nem járható, mivel céges és ráadásul német rendszámú, de épp itthon voltam, és Mo-on kapta az első (30 helyett 24 ezres) szervízt.

Esedékes egy szélvédőcsere, ami a biztosítás miatt Németországban lesz, de ezért megkérdezem, hogy ott mennyibe fáj a sima szerviz (bár, nem hiszem, hogy ott olcsóbb lenne).

 

Előzőleg egy Lagunám (Initiale 1.9 dCi) volt, 195e km-nél hibamentesen adtam el.

Megmondom őszintén, visszasírom...

Előzmény: golyo13 (5530)
stevie wonder Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5532

Most voltam az első olajcserén, 24500 km-nél kellett mennem.

Nem nagyon értem a dolgot, mert nem hiszem, hogy extrém körülmények között használom az autót, az útjaim nagyobb része magyar vidéki út, kényelmes tempóval.

 

 

Hat ez sajnos ilyen. Szerintem teljesen normalis. Talan belekalkulalta a "bejaratast" is...

 

 

Sima olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, átvizsgálás kb. 70.000 Ft, plusz én hülye, kicseréltettem velük a két kiégett helyzetjező izzót. (ezt le sem írom mennyi volt).

 

 

Valszeg az olaj a draga, szerintem kb 5 x 8 = 40 ezer forintot szamoltak fel csak az olajert. Az 5 helyett persze a valos feltoltesi mennyiseg szerepelhet, ami egy par decivel talan kevesebb az 5 liternel.

 

Jaja, nem nepjoleti intezmeny :-)

Előzmény: Koli (5527)
Aleko Viva Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5531

Sziasztok!

 

A segítségeteket kérném.

Adott egy  Octi 2003-as 1.4-es az a probléma hogy teljesen elsötétedett a műszerfalon lévő rádió kijelzője. A gyerekek nyomkodták a rádiót és egyszercsak elsötétedett. A fogyasztásmérő rész működik de felső 1/3-ad az tök sötét. A rádió is működik. Van esetleg valami kombináció a rádión amivel ki lehet kapcsolni azt a kijelzőt, vagy végleg meghalhatott a kijelző?

 

Köszi: Bálint

golyo13 Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5530

Üdv !

 

Örülj, hogy nem a Tiéd a kocsi, persze akkor biztos megnéznéd, melyik szervízbe viszed a kocsit...

 

De még nem tudsz mindent...A vezérműszíjas szerviz -amit 90e km-nél rád erőszakolnak majd, -a könyv szerint 120e km-nél kell alapesetben, - ne lepődj meg a 200000,-os összegen.

 

Magánemberként nem viszem márkaszervízbe, magam megveszem amit kell, s cserélem...így kb. fele a szervíz ktg.

 

A long life pedig jó dolog...csak nem a szervízben kell venni hozzá az olajat !!

 

Csak biztonsági dolgokat és más műszeres beállításokat hagyok a Márkaszervíz részére..

 

golyo

Előzmény: Koli (5527)
Koli Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5529

Megnéztem a skoda.de-t, ugyanazok a motorok mint nálunk, nincs 2000 köbcentinél nagyobb erőforrás. Még az elképzelhető, hogy 2005-ben volt...

 

Ez a kihajtható navi is érdekes, úgy tudom, hogy a gyári (színes) navi kijelzője minden esetben középen van, ott ahol a rádió eredetileg.

Esetleg a L&K verzióhoz lehetett egy limitált felszereltség, de ezt nem hinném...

 

Ha már megnéztem a német olalt, megszakértettem az árakat.

Az enyém listaára ott 26.630 Euro (251-el számolva 6.684 MFt) itthon egy 2.0 dízel Elegance DPF kombi 6.933 MFt.

Ráadásul a németben benne van alapban az ESP (115e Ft), fejlégzsákok (88.8e Ft), a hátsó tolatóradar (84e Ft) meg egy csomó minden....

 

Lehet mazsolázni...
Előzmény: Homey (5528)
Homey Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5528
Nézzétek csak ezt  a népítéletet. A fickónak állítólag egy 2.5-ös dízel Octaviája van,melyet Németo-ban vett. Ez kamu,vagy tényleg lehetett ott kapni V6-os motorral szerelt Octaviát?
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=42062
Koli Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5527

Most voltam az első olajcserén, 24500 km-nél kellett mennem.

Nem nagyon értem a dolgot, mert nem hiszem, hogy extrém körülmények között használom az autót, az útjaim nagyobb része magyar vidéki út, kényelmes tempóval.

 

A szervízközltség viszont mellbevágó (nem akartam csúnyább szót írni).

Sima olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, átvizsgálás kb. 70.000 Ft, plusz én hülye, kicseréltettem velük a két kiégett helyzetjező izzót. (ezt le sem írom mennyi volt).

 

Volt egypár hasonló kategórájú kocsim, szintén 30e km-es intervallummal, de azt kevesebb mint a feléből meg lehetett úszni.

 

Szóval ez a loglife cucc jó átcseszés.

Jó ez a Skodának, hogy a "drága a szerviz" címkét magára ragasztja?

Nem nekem fáj igazából, mert céges a kocsi, de akkor is nagyon magasnak tartom ezeket ar árakat.

 

Koli

Octavia Combi 2.0 TDI Elegance

iMre Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5526
joemaster, nagyon hasznosnak talalom az olajcserere vonatkozo irasod. Most nincs kozelben az auto, de kivancsi vagyok, hogy vajon 2008-as gyartasu O1 kepes-e kimutatni az olajcsereig hatramaradt ido&km intervallumot.
Előzmény: joemaster (5517)
feherb Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5525
Amikor olvastam az angol SSP-t, én sem értettem, hogy ez meg hogy. :-) De ha joemaster is így fordította, akkor biztosan úgy van. feherb
Előzmény: TUZI (5522)
OctiAmbi Creative Commons License 2008.06.17 0 0 5524
Jó' van na, csak viccöltem...:-))))))
Előzmény: TUZI (5521)
TUZI Creative Commons License 2008.06.16 0 0 5523
:-)
Előzmény: Bálint1 (5520)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!