Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ckerti Creative Commons License 2008.07.07 0 0 5630

Köszi a kárpit-fotókat, a Fancy huzatra nem emlékeztem, de az is jó, csak kényes lehet a fehér betét, nem?

 

Tegnap a Balatonról jöttem hazafelé. gyakorlatilag végig konvojban, jellemzően 70 és 90 km/h között hullámzó sebességgel a gyönyörű 86-os főúton, két személlyel, csomagok nélkül, este, 25 Celsius fokos külső hőmérsékletben.

 

A végén elvesztettem a türelmem, Győr előtt előztem 2-t, 3-at kicsit gyorsabban :-)

 

A fogyasztás így lett 6,1.

 

Ennél jobbat nem nagyon tud szerintem ez a motor (1,6 benzin), bármennyire óvatoskodom, csak rövid távon láttam 5-el kezdődő átlagfogyasztást a kijelzőn.

 

A nagyátlag, 8,5 l/100km, de ebben 50% város, a többi autópálya és főút, ahol lehet KRESZ+10-15% óra szerint.

Én nagyjából elégedett vagyok, a városi 9-10 litert sokallom, és amikor olvasom az RS topikban a 2,0 TFSI átlagfogyasztását (nagyjából ennyi), akkor abba vágyom át az erőtartalék miatt, de -figyelembe véve az anyagi lehetőségeimet- úgy érzem, jól választottam motort a szekérbe.

(Bár most megint láttam egy komplett 2,0 FSI motort, váltót komputerrel, műszerfallal az e-bayen...)

Előzmény: joemaster (5621)
joemaster Creative Commons License 2008.07.06 0 0 5629
www.olajbolt.hu oldalon egy liter ilyen LongLife olaj bruttó 2700 Ft... CASTROL!
Kapzsi a márkaszerviz! Gondolod, hogy Ők ennyirét kapják?
A túrót!

Megvehetik max. 2000 Ft/liter áron aztán továbbadják nekünk több, mint 7000 ft-ért/liter!
Előzmény: moha02 (5627)
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.06 0 0 5628

Miért kerűl 30 rongyba az olaj? Ennyire spéci, vagy ennyire lehúzósak a PH nál?

 

 

Is :-)

 

A rugalmas szervizperiodusnak nem latom sok ertelmet. Ezt a k. draga olajat kell hozza hasznalni. Nem azert draga, mert olyan jo, hanem mert a specifikacioja tulontul konkret.

Előzmény: moha02 (5627)
moha02 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5627
Épp, amikor bent voltam a kereskedésben az izzócserén, a szervízbe jött egy fazon, hogy 30.000 es szervízre hozná Octi RS ét. Kérdezte, hogy mennyi a listaár. Azt mondták neki, hogy 60.000 Ft. Mondta az ember, hogy ő hozza az olajat, erre azt mondták neki, hogy akkor 30.000 Ft. Miért kerűl 30 rongyba az olaj? Ennyire spéci, vagy ennyire lehúzósak a PH nál?
Előzmény: Adam_23 (5622)
Papka11 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5626
Így OK.
Előzmény: moha02 (5624)
moha02 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5625
Fusiban sztem nem fognak neked a szervízkönyvbe pescételni. Ahhoz a szerelőnek adnia kellene a nevét, és egy későbbi vizsgálatnál ez esetleg kiderűlhetne. Én nem vagyok szakértő, de sztem nem fogsz ilyet találni.
Előzmény: Adam_23 (5622)
moha02 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5624

Az vagyok :))

1,9 PD egy kicsit nyúlva

Előzmény: Papka11 (5623)
Papka11 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5623

Nekem 9-10 körül van ilyenkor, persze terheléstől függően. :-)

A tiéd csak akkor hihető számomra, ha olajos vagy.

Előzmény: moha02 (5617)
Adam_23 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5622
Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy véletlenül nincs valakinek ismerőse budapesti skoda márkaszervízben? Szükségem lenne egy jó szerelőre budapesti márkaszervízben, aki megcsinálná nekem korrektül a kötelező szervízt fusiban számla nélkül, és be is pecsételi a szervízkönyvbe. Ha tud valaki ebben nekem segíteni azt megköszönném. Várom a mielőbbi válaszokat előre is köszönöm.
joemaster Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5621
Nekem 3 év 3 hónap alatt még nem kellett izzót cserélni.
Szerintem teljesen korrekt a fogyasztás.

5,6-5,9 körül eddig 2x sikerült fogyasztania, alapvetően hűvös időben. Amit nem értek, azaz, hogy egyszer egyedül voltam, de -1 fok körül volt, másik alkalommal meg 2 utassal, de plusz 7-10 fok között.
Előzmény: moha02 (5616)
Kelemenn Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5620
szerintem tök jó fogyaztás megpakolt kocsinál, ennél a tempónál.
Fater off Zafirájával 10 fölött volt a fogyi 7 személlyel franciába menet, visszafelé 2 fővel meg 7,2 körül!
Ennyit számít a súly.
Előzmény: moha02 (5617)
ckerti Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5619

Szerintem nem sok.

 

Ha sokallod, akkor lassítsál 130-140 közé, ott érezhetően kisebb a fogyasztás és nem sokkal kisebb a tempó.

Mintha 140-nél ugrana a fogyasztás.

Legalábbis az én 1,6-os OII-m esetében.

Előzmény: moha02 (5617)
BX_thomas Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5618
jah, mindaddig samig nem veszel bele tungsram izzókat :)

Nekem héha rájön és 3-4 izzót cserélek pár nap alatt
Előzmény: moha02 (5616)
moha02 Creative Commons License 2008.07.05 0 0 5617
Itt korábban ki lett vesézve a fogyasztás téma. Egyre másra írtátok itt, hogy 5-5,5 ös fogyasztással jártok, meg ilyenek. Namost én múlt héten voltam Olaszországban, és az autópályán négy személlel, klímával, dugig rakott csomagtartóval 6,8-7 körüli fogyasztást produkáltam. Igaz a tempó szinte végig 150-160 volt. A korábban leírtakkal szemben én ezt egy kicsit sokallom, de akivel csak beszéltem a témáról mind azt mndta, hogy ilyen körülmények között az nem is olyan sok.
moha02 Creative Commons License 2008.07.04 0 0 5616
Na kiderűlt, hogy mire volt ez a nagy ijedtség. A tipped jó volt, a helyzetjelzők égtek ki. Kemény 140 Ft-omba kerűlt az egész mutatvány :)) De ezek ilyen sűrűn ki fognak égni? Csak hét hónapos a szekér. :((
Előzmény: joemaster (5607)
Bálint1 Creative Commons License 2008.07.04 0 0 5615
A VW konszernes autókban, a gyári csatiban fordítva van kötve a sárga (memória), és a piros (+12V) vezeték.

Magyarán ha feldugod az új fejegységet, működni fog, de nem fog megjegyezni semmilyen beállítást.

Vagy a gyári csatin, vagy a fejegység ISO csatiján fordítsd meg a két kábelt.
Előzmény: vmeri (5613)
mauzi Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5614
juteszembe:

megboldogult fabigyómból eladósorba került a fejegység. Panasonic, CD-RW, MP3, előlapi AUX in, RCA Line out kimenet, Skoda-zöld világítás, újszerű állapot.

15 ezresért vihető.
gergely at egervary dot hu

(sajnos az új Stream MP3 sokkal rosszabbul szól... dehát a fene nagy integráció...)
vmeri Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5613
Köszönöm stevie, ez tényleg nem rossz, ő lesz az egyik jelölt. Van valami spéci dolog, amire oda kell figyelni a beszerelésnél?
Előzmény: stevie wonder (5608)
ckerti Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5612

Egyetértek abban, hogy jobb a különböző arculat, nekem nem tetszik az, amikor nem tudom egyből megkülönböztetni egy márka adott modelljeit egymástól (ld. Seat, Volvo...).

 

A faceliftes Octi lámoájában jó ötlet a szélre kitolni a tompított fényforrást, szélesebbnek láttatja a közeledő autót.

Először a Mazda6-nál tűnt fel, de ott is tetszett.

Előzmény: joemaster (5611)
joemaster Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5611
Szerintem nem.
De nem is baj, hogy nem próbálják ráerőltetni azt az arcot!
Úgy tűnik, a Skoda 3 arculatot tart a 3 kategóriához!

Kíváncsi leszek, lesz-e ilyen egyedi arca a miniautónak és a buszlimuzinnak!
Előzmény: ckerti (5609)
MZ/Y Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5610
Nekem tetszik.
Kár, hogy kb. sose lesz rá pénzem. :o)
Előzmény: joemaster (5596)
ckerti Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5609

Érdekes forma, kicsit szigorúbb lett így az autó, de ez az első lámpa mintha értékesebbnek mutatná a kocsit.

 

A hűtőmaszk viszont -nem tudom miért- laposabbnak tűnik.

 

Hátulról kár volt elvenni a koptatócsíkot. Kell az oda.

 

Benyomásra azért közelít az új Superbhez, nem?

Előzmény: joemaster (5596)
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5608

nem találok a konzollal harmonizáló fejet, zöld fénnyel, 30-40e között. Pedig az esztétika az fontos lenne... Van ötlet?

 

 

A Kenwood-ok mostanaban a legvisszafogottabb dizajnu fejegysegek.

 

Mondjuk ez passzol egy Octaviaba:

 

http://www.autohifibolt.hu/index.php?P=keres&S=3&T=&GY=3&TXT=&AMN=1&AMX=9999999&FKAT=3&AKAT=97&TID=10575&TN=Kenwood%20KDC-W4141GY%20,%20KDC4141GY,%20KDC%204141%20GY,%20KDCW4141%20GY

Előzmény: vmeri (5600)
joemaster Creative Commons License 2008.07.03 0 0 5607
Helyzetjelzők is rendben?

A hátsó helyzetjelző fény esetében (amihez 4 db izzó van minden lámpatestben)
2 db 3W-os izzó mellett, ami a "C" forma oldalsó részét alkotja, a "C" alsó és felső részét dupla szálas, 4W/21W-os izzókkal oldják meg, ugyanis a felső rész a féklámpa is egyben, az alsó meg ködzáró fény.

Amennyiben kiég a 4W-os szál alul, vagy felül, akkor úgy pótolja az elektronika, hogy a 21W-os szálat táplálja meg kevesebb árammal (ezek a féklámpák és a ködzáró fények szálai). Lehet, hogy ez történt, csak nem látod, mivel a 21W-os szállal pótolja a kiesett 4W-osat.

Amikor meg féklámpa kell, akkor a 21W miatt egyébként sem látnád, hogy a 4W-os világít-e mellette...

Előzmény: moha02 (5606)
moha02 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5606
De megnéztük, nekem világít. Asszem. Egy haveromat küldtem hárta, hogy nézze meg. Neki, meg nincs jogsija. Ajjaj, lehet, hogy így mentem ma közel 600 km-t :((
Előzmény: vmeri (5605)
vmeri Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5605
moha02, én egyszer ugyanígy jártam: világított egy általános hibakijelző, bevittem a szervizbe a kocsit, kompjúter rá, diagnosztika, aztán alkatrészcsere - fél óra alatt megvolt. Nyolcezerbe került.
A fékpedál alatti érzékelő romlott el, nélküle nem világított a féklámpám...
Nyolcezret megért...
moha02 Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5604
Körbenézegettem, és látszólag minden világít rajta. De akkor miért kell kompjúter kiolvasás? Így meg tudják mondani, hogy hol a hiba?
Előzmény: joemaster (5603)
joemaster Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5603
Márkaszervizben "szőrös izzónak" nevezik. :-)

Nézd meg az első fényszórókat, a hátsó lámpákat (helyzetjelző, féklámpa).
Próbáld meg többször is ki-bekapcsolni a világítást.

Nekem eddig 3 év alatt kétszer jelzett, de következő lámpakapcsolásra elmúlt.
Vmi kontakt hiba lehetett.

Ha mindig jelez, akkor izzót kell cserélned valahol.
Előzmény: moha02 (5597)
joemaster Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5602
aha!
Előzmény: moha02 (5598)
joemaster Creative Commons License 2008.07.02 0 0 5601
Itt a hátulja. Úgy néz ki, az egész lökhárító egyben, egy színben, színre van fújva. Nincs benne védőcsík.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!