Ezt a kocsit szoktam látni Győrben mozgás közben is, már elég régóta.
Törve nem került a szemem elé, és ha jól emlékszem mindig Mosonmagyaróvár felöl érkezett a városba, reggelente.
Nincs kizárva, hogy ennyit futott, de szerintem jóval többet, mert szinte a monitoron át is érzem a szilikon szagot az utastérben. Nem csak a kormány, de még a rádió gombjai és a műszerfal is "gyanúsan" fénylik.
Viszont a felniket átveszem, ha megveszed a kocsit.
Ez egy fémlemez, amibe az általam kitalált szöveget gravírozták egy erre szakosodott kis boltocskában.
A kocsiban akartam rögzíteni a hamutartó tetején, de sajnos a színe nem egyezik meg a belső díszlécek színével, így nem került fel, de kellemes névnapi meglepetés volt.
"csecse-becse ajándék, mellyel meglepem -e kávéházi szegleten- magam, Magam"
Azt én is lestem, de fater azt mondta, nem érdekli, ha nincs szervízkönyv. Egyébként, ha az állapotfelmérésen minden OK akkor olyan nagyon rossz nem lehet igaz?! Tényleg! Győrben valaki jó "állapotfelmérőt" tud?!
(Tudom, hogy sok a kérdés, de szeretnék minél inkább biztosra menni)
Köszi a válaszokat. Igazából akad egy eladó az ismeretségi körben 2005 %. havi 1,6-os 52.000 km-el. 2,4 milla körül. Ezen gondolkodunk illetve a használtautón vannak kedvezőbb árú 1,4-esek olcsóbban.
Stevie, kicsit sarkítasz. Nem azt vitatom, hogy nem tekergetnek, sőt!
Erről szinte személyes tapasztalataim vannak...
Azért Debrecen környékén bármelyik Skoda kereskedés udvarán nagyon sok új autó álldogál, amelyek nem voltak és nem lesznek szalonban, meg tesztautóként sem futnak majd.
Kollégám 1.4 Skoda blokkos Fabia után vett 1.4-es Tour-t. Azt mondja, most már lehet, hogy 1.6-ost venne... Fogyaszt rendesen, pedig nem hajtja, városban nem is jár vele, csak országúton.
Barátomnak OII 1.4-e volt, városban kevesebb benzinből közlekedett, mint én az 1.6 OII-vel. Legalább 2 liter mínusz, pedig nyomta neki és a klíma is mindig ment (digitklíma).
Ha tudsz kompromisszumot kötni, akkor nézegesd az 1.4-est. Ha azért szeretnél országúton néha előzni is (nem őrült módon, csak biztonságosan, vagy egyáltalán), akkor inkább az 1.6.
Köszi BX thomas a segítőkészségedet, de a kocsit tegnap elvitték :'( Volt egy kis szentségelés meg minden, de keresgélek tovább.
Nemrégiben linkeltem egy pözsgő színűt győrből. http://www.hasznaltauto.hu/1798858_skoda_octavia_2004 Most ez került előtérbe megint.
\Nemtom igazából. Amiket neten hirdetnek annak nagyrésze 1.4-es (ami árban is OK). Az 1.6 osak, 1.9-esek meg vagy világos belűek, vagy kaszettás magnósósok (ezektől ki tudok készülni), vagy vmi nyűg mindig van velük\
szerintem a weltauton nézz ki egy közelit, menj el megnézni, és miutn már kaptál hitelajnlatot, szinte biztosan ki tudod próbálni. Én így tettem, ezután vettem (máshol) OII-t 1.4-es motorral, mert szerintem elég. Azóta sem bántam meg. Amit próbáltam, az kölcsönzős volt, azért nem azt vittem :-)
Tehát a legjobb, ha magad győződsz meg róla, nem másra hallgatsz! :-)
Az 1,4 (75LE) octaviák (Tour) mennyire lomhák? Mennyivel éri meg jobban az 1,6? Volt akitől azt hallottam, hogy olyan nagy különbség nincsen, és van aki szerint nem szabad 1,4-et venni. Gondolkodom egy 2-3 éves octavia beszerzésén, de nem tudom, hogy melyik motorral válasszam. Családi autónak kellene, kis gyerekkel, nem vagyok egy rally versenyző típus.
Milyen jó, hogy eddig mindkét új kocsim egyedi rendelés volt.
Szerintem már csak ezek miatt is bele kell rendelnem valami spéci, csak a gyárban beépíthető extrát a következő kocsimba is (pár év múlva, ha aktuális lesz).
"1.6 is benyalja 8-9et hosszútávon, mert forgatni kell :(((("
No, direkt feljegyeztem a tegnap délutáni adatokat. 13.3l/100km, megtett út 18km, átlagseb. 22km/h, menetidő 53 perc. És még nem is volt annyira tragikus a helyzet...
MFA2 szerint a nullázás óta megtett ~1500km-re 9.5 az átlag.
Ha az autod egyedi rendeles, akkor valoban nincs sok tekergetni valo. Esetleg valami kis serulest javitgatnak ki rajta. (Aki jart a Suzuki-gyarban, az lathatta, hogyan, milyen tempoban vezetik a zsir uj autokat a szerelocsarnokbol a taroloba, majd onnan a trelerre/vasuti kocsira, aztan el tudja kepzelni a Lagermax telepet is, ahol egy kiallas, egy trelerre felellas es leallas jelent ezernyi kockazatot. Kozben meg a mozdony aramszedoje nyoman hullo szikrak, a hulyegyerekek celbadobalasa a trelere, stb).
Ha nem egyedileg rendelt autorol van szo (raktari auto, szalonauto, tesztauto) szinte biztos a manipulacio. A raktari autok egy resze igazabol szalonauto volt valahol az orszagban (azaz de facto megsem te pukizol elsokent az ulesebe), a szalonautok tesztautok voltak, a tesztautonak arultak pedig a mostanaban divatos (am ertelmetlen) nyitott hetvegek 2x8 oran at, valogatott bena vezetok altal kinzott autoi.
Nekem volt 3 lityós verdám, normál használat mellett, hosszú táv. 9-10 liter volt autómatával és a 170ló azért csak 170 paci és nyomaték hegyek, nem úgy mint a 1.6ban. 1.6 is benyalja 8-9et hosszútávon, mert forgatni kell :((((
jaja, én 800km ből alig megyek pesten, leginkább egy két számjegyű utakon járok 5 és fél körül... Pályán simán 6 felett... Én egerben élakom, van 5 lámpa ha keresztbe mész a városon, összesen meg vagy 15. max 40 perc a reggeli csúcsbana város két sarka, napközben 15 perc. Ezt nem lehet bpi másfél 2 órás vánszorgáshoz hasonlítani..