A Toyota szervízbe rögtön belement, nem kellett győzködni semmi.... Remélem azért emiatt nem lesz bunkó, hogy mi elvisszük állapotfelmérésre. Nah majd holnap meglátjuk. LEHET, hogy tényleg csak a Skodásokkal van baja.
Hívj fel, megbeszéltem Neked akár két másik szervizt is alternativának.
Ezen nem múlhat a dolog.
(nem tartom kizártnak, hogy nem elfogulatlanok az állapotfelmérők, bár speciel ők nem értékesítők, hanem szerelők, akiknek semmi közük/hasznuk az eladott -ráadásul nem is Skoda Győrös, henem Weltautos- "saját" használtautókhoz/ból)
"Az nagy kib@szott helyzet, hogy a kereskedő " kötözködik."
Eladni akar-e?
"Nem akarja, hogy a Skoda Győrbe vigyük, mert ott mindig leszarozzák, a kocsikat"
Gondolom a leszarozásnál indoklás is van, nem csak vélemény.
Egyébként meg ha nem szeretné hogy vevő által kijelőlt szervizben vizsgálják át, az eleve büdös. _Én_ egy métert nem mennék ezért az autóért. Szvsz eladó Octaviából nincs hiány, menjen feleslegesen 400 kilométert egy kötözködő kersekedőért meg egy gyanús autóért akinek 6 anyja van...
Csak az a gáz, hogy már a szabadságok, meg a pénz is el van intézve, úgyhogy megnézni mindenképpen megfogjuk. Most még szervízkeresés van 1000rel, de remélem ckerti tud gyorsban mondani, vmi helyet.
Az nagy kib@szott helyzet, hogy a kereskedő " kötözködik. Nem akarja, hogy a Skoda Győrbe vigyük, mert ott mindig leszarozzák, a kocsikat, hogy az sajátjukból vegyenek a kuncsaftok! Ez nagyon átb@szás szagú, de azt mondta, hogy máshová vihetnénk, csak oda ő nem akarja!!! Pedig már ugye időpont is van a Skodánál. Meg hogy nincsenek most forgalomba helyezve a kocsik....... Nah de nemtom tényleg. Tudsz esetleg vmi kisebb/ másik szervízt?! De akkor nagyon sürgős lenne!!!!!!! Egyébként olyan 8-9 magasságában leszünk ott, de majd akkor rád szólok.
Nekem sajna kényelmetlen a könyöklés, mert túlságosan távol van az ajtó. (van hátránya a tágas autónak is azért :ooo) Csupán az ajtó behózó fogantyút használom.
Pedig majdnem megharagudtam:) Városban, ha 25 fok körüli a külső hőmérséklet és nincs felforrósodva az autó, akkor könyöklök.:) Tegnap is ültem vagy 7 órát az autóban klíma mellett, a végén jólesett egy kis szellőzés.
Hasonlóak a műemlékvédelmisekhez, akik miatt már nem egy ház áll úgy, ahogy van, mert nem lehet csak az az Ő előírásaik szerint, pl. osztott ablakkal, 6x annyiért felújítani.
Vannak cifra történetek, de inkább hagyjuk, mert ideges leszek.
Vannak azért köztük is kivételek, az egyik barátom pl. Sopronban műemlékvédelmis, Ő pl. nagyon rendes, de mások azok mások...
off Nekem nincs ilyen ismerősöm szerencsére. Viszont az fáj, hogy én "csak" annyira vagyok zöld, hogy nem szemetelek, szelektíven gyűjtök, műa. palackokat elviszem a konténerbe és ezzel messze én vagyok a legzöldebb a szomszédok közt. Ennyit nem képesek megtenni, hihetetlen. on
off A környezetvédőkben az a jó, hogy nem jó a szénerőmű, nem jó az atomerőmű, nem jó a vizierőmű (vízi?), nem jó a szélerőmű, nem jó a városon átmenő forgalom, nem jó az elkerülő út, nem jó a.... semmi sem jó. Tisztelet a kivételnek! on
Ez a kikönyökölés tetszik. Erre felé is divat. Kedvem is lenne néha átszólni: Mi az nincs klíma?
Nem tudom, ki hogyan van vele, de én városban jobban szeretem a teljesen lehúzott ablakokat, mint a klímát.
Persze nem mindig, de általában.
Kikönyökölni csak akkor szoktam, ha már nagyon unom a vezetést (ritkán :-)).
Valaki segítsen nekem!
Egy munkámhoz kellene egy nyerges vontató károsanyag kibocsátási adata.
Nem tudok típust (a beruházó se tud), ami tuti, hogy 20-30 m3-es kavicsszállító utánfutókat kellene vonszolnia a gépnek egy kavicsbányából a közúton, de előtte keresztül egy erdősávon a megrendelőhöz.
Gondolom valami MAN, vagy IVECO, de akár Merci is lehet, modern, ma általánosan használt gépcsoda.
Gondolom ezeknek is be kell tartani valamelyik Euro szabványt.
Szóval kéne valami ilyen adat, hogy CO kibocsátás (g/100km) vagy NOx kibocsátás (g/100km).
A környezetvédők köhögnek, hogy becsüljük meg a napi 90 teherautó káros hatásait a békákra.
Kényelmes. Rálógatod a kezed vezetés közben. :-) És nem kell vagányul bedőlni hogy rátedd a karod, elég magasan van. (vagy elég hosszi a karom, nézőpont kérdése.)
És a középső könyöktámasz az mire jó? Sokkal vagányabbnak, és lazábbnak tűnik az ember, amikor befelé dől és lazán elfekszik a könyöktámaszon. Mondjuk ez nekem hátrafelé nem jön át, mert le van sötétítve a szekér.
De erre a befelé dőlésre egy extrém példa: Az egyik haveromnak annó volt egy Lada Samarája, annak az ülés háttámláját űlte úgy szét a srác, hogy a támla már teljesen el volt ferdűlve. Amikor én vezettem az autót, állandóan olyan érzésem volt, mintha állandóan be akarnék esni középre
Ez a kikönyökölés tetszik. Erre felé is divat. Kedvem is lenne néha átszólni: Mi az nincs klíma?
Általában felhúzott ablakkal közlekedem. Mi a fenének a klíma, ha nem használom. Ja, hogy úgy nem tünök elég lazának? Nem baj, az első padlógáz kárpótol :-))
Hú..... Naggyon-naggyon köszönöm neked!!! Őszintén szólva megnyugodtam. Látszólag akkor a kipuf-on kívül nem lehet sok mindent felróni neki. Ennek örülök nagyon. De még csak most jön majd a neheze ..... Átvizsgáltatás ugye mindenképpen!!! Sztem meg fogjuk ejteni azt a kis rövidke utazást .....
Majd mail-ben lenne 1-2 kérdésem, úgyhogy számíts rá. :P