Ha most vennék kocsit, igencsak elgondolkodnék, hogy egy új 1,4/75 3.xxx e-ért vagy inkább egy sokat (de garantáltan annyit) futott dízel, ismert előélettel kevesebbért. Kár, hogy nincs ilyen gondom. :o(
Persze csak akkor érdekelne, ha kétzónás klíma és maxi-dot is van benne. :o)
Hogy miért tárgytalan? A kombi nekem nem teccik ANNYIRA mint a sedan. (olyan felfúj Fabia segge van (sztem)) Őszintén nemtok konkrét okot a miértre na :)) ( a legnagyobb baj, h nem nagyon tudunk 3 milliónál többet kiadni rá)
Yes, én járok a skodával és nekem ez saját használató, csk és kizárólag én járok vele. Természetesen 160 is meglessz mire cseréljük, de én rendesen szervizelem, 5.4 literes az átlagom, mindent javíttatok ha kell. Pl 120nál első tárcsa betét, most hátsó betét, pollenszűrő stb. Nemrég új nyári gumik kerültek rá stb. Sok cégnél úgy megy, hogy meg lehet venni a kocsit amit használsz. Persze vannak azok tipusú emberek akik szarnak a kocsira, mert céges, én nem. Nekm rengeteg autóm volt és most is van2 saját meg a cégesem. Igazából kereskedőtől semmilyen atót nem célszerű úgy venni, hogy de kafa ez kell. Nagyon meg kell nézni!
A nagy gázzal vicceltem. :o) De lehetni lehet. Egy ellenőrzés a szervízbem és okosabb vagy. Kivéve, ha csókos és a talált hibákat csak szóban mondták el neki és másnak nem is mesélik el.
Vezérműszíj cserét írtak, tehát 90e km biztosan van benne... Egyébként a gyári rádió is ki tud fényesedni, ha zsíros ujjal nyomkodja az ember, akkor foltos marad, igaz, csak a gomboknál, nem az egész műanyag házon.
Biztos a szervízkor találtak valami nagy gázt és gyorsan meg akar szabadulni tőle. :o)
Lehet, BX thomas gépével jobban járnál, ha jól értem, Ő hajtotta (olyan céges, mint egy magán) és régi motoros itt, ha azt mondja, rendben van, akkor szerintem rendben van.
Más: Ma került fel ez a kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/2226633_skoda_octavia_2005 Nekem "túl olcsó"-nak tűnik, de nem rossz. (a vicc, hogy ez is ~200 km-re van ;D )
Az RS nekem sem lenne ellenemre, de akkor vhol bankot kellene robbantanom :P Nagyon köszönöm, h megnézed nekem. Ha nem nagy kérés, tudnál esetleg képeket csinálni róla? legalábbis a hátuljáról ,mert mintha meghúzták vna, vagy has.
Köszönöm mégegyszer!!! Sokat segítenél!!! A "fizetségről" meg majd megegyezünk :P
Én a helyedben az csinálnám, hogy nagy szépen megkérném ckertit hogy menjen el megnézni, és meghálálnám neki némi sör/csoki/amitszeret valamelyikével. Nincs 200km utazás, és sört/csokit/egyebet el lehet intézni postán is.
Az hogy a fényképen csillog-villog minden, az nem jelent semmit. A váltó gombja is csillog, de szvsz azt csak nem szilikonozták :) Meg kell nézni.
Véleményem szerint 150 nincsen benne, de ha dieselnél évi 40, benzinesnél évi 30ekm-rel számol az ember, nagy meglepetés nem érheti. Ha meg 150 van benne, akkor sincs nagy tragédia, az én O1-em közel a (hihető)170ekm-hez remekül működik, évi egy "kötelező" szervizt megejtek 409 olvtársnál és kész :) Bár mostanában kezdenek a kopás jelei mutatkozni a bőrkormányon, de segond.
Mindenképpen jó alkualap, hogy ha igazi a kilométer benne akkor éppen nagyszerviz elott áll, ha meg nem igaz, akkor is. ;)
Kérdés: Most figyeltem meg, hogy ha teletankolom a kocsit, kattanásig, majd megen kattanásig, akkor az óra mutatója nem áll a skála legtetején, hanem picit lejjebb. Mitől lehet ez? Általános, vagy csak bénán tankoltam meg? (az utsó két tankolásnál figyeltem.) Ja egy mondat a km tekergetéshez: Én évente 10-15 ezer km-t megyek. És dízelautóm van. :-) (azaz ha majd eccer megunom, érdemes lesz tőlem öt évesen 75 ezerrel megvenni.. :-))
A szilikon azért még nem a világ vége. Én pl a jelenlegi saját autómban is használok szilikont a műszerfal ápolásához. Szebben mutat és védi a műanyagot pl a tűző nappal szemben.
Ami a szilikont illeti nekem is feltűnt, de az oldalukon olvastam, hogy ilyesmi dolgokkal is foglalkoznak - külső-belső ápolás... ( Már 2 mailt küldtem nekik, még a multkori "kérdésfeltételnél", de választ még nem kaptam.) :(
De ha jól megnézi az ember, akkor azért megláthatja a bibit? Úgy értem a kopást a szilikon ellenére. Egyébként a 150 benne lehet már igaz? (Ha itt is van aki gyakran látja akkor nem kizárt....) Ebben az esetben még jó vétel lehet? Mert a gondok ugye ekkor jönnek: nagyszervíz ami = nagy pénz :( Szerintetek megérné késszáz km-t utazi érte?(jó mondjuk ez erőssen szubjektív,de mégis)
\OFF:\ Megfigyeltem, hogy miután itt tanácsot kértem egyes autókról, azt követően 2-3 nap múlva már nem volt meg a kocsi, vagy már foglalózva. Szóval remélem ez kibírja még egy kicsit :P \OFF\
Neked is feltűnt a rengeteg szilkon? Nekem minden felületem gyári matt. Sosem használtam még bele mászerfa ápolót-szilikont. Szilikonnal csak a gumi kédereket szoktam összefúni, meg a zsanérokat a galaxyn :)