Biztos a szervízkor találtak valami nagy gázt és gyorsan meg akar szabadulni tőle. :o)
Lehet, BX thomas gépével jobban járnál, ha jól értem, Ő hajtotta (olyan céges, mint egy magán) és régi motoros itt, ha azt mondja, rendben van, akkor szerintem rendben van.
Más: Ma került fel ez a kocsi: http://www.hasznaltauto.hu/2226633_skoda_octavia_2005 Nekem "túl olcsó"-nak tűnik, de nem rossz. (a vicc, hogy ez is ~200 km-re van ;D )
Az RS nekem sem lenne ellenemre, de akkor vhol bankot kellene robbantanom :P Nagyon köszönöm, h megnézed nekem. Ha nem nagy kérés, tudnál esetleg képeket csinálni róla? legalábbis a hátuljáról ,mert mintha meghúzták vna, vagy has.
Köszönöm mégegyszer!!! Sokat segítenél!!! A "fizetségről" meg majd megegyezünk :P
Én a helyedben az csinálnám, hogy nagy szépen megkérném ckertit hogy menjen el megnézni, és meghálálnám neki némi sör/csoki/amitszeret valamelyikével. Nincs 200km utazás, és sört/csokit/egyebet el lehet intézni postán is.
Az hogy a fényképen csillog-villog minden, az nem jelent semmit. A váltó gombja is csillog, de szvsz azt csak nem szilikonozták :) Meg kell nézni.
Véleményem szerint 150 nincsen benne, de ha dieselnél évi 40, benzinesnél évi 30ekm-rel számol az ember, nagy meglepetés nem érheti. Ha meg 150 van benne, akkor sincs nagy tragédia, az én O1-em közel a (hihető)170ekm-hez remekül működik, évi egy "kötelező" szervizt megejtek 409 olvtársnál és kész :) Bár mostanában kezdenek a kopás jelei mutatkozni a bőrkormányon, de segond.
Mindenképpen jó alkualap, hogy ha igazi a kilométer benne akkor éppen nagyszerviz elott áll, ha meg nem igaz, akkor is. ;)
Kérdés: Most figyeltem meg, hogy ha teletankolom a kocsit, kattanásig, majd megen kattanásig, akkor az óra mutatója nem áll a skála legtetején, hanem picit lejjebb. Mitől lehet ez? Általános, vagy csak bénán tankoltam meg? (az utsó két tankolásnál figyeltem.) Ja egy mondat a km tekergetéshez: Én évente 10-15 ezer km-t megyek. És dízelautóm van. :-) (azaz ha majd eccer megunom, érdemes lesz tőlem öt évesen 75 ezerrel megvenni.. :-))
A szilikon azért még nem a világ vége. Én pl a jelenlegi saját autómban is használok szilikont a műszerfal ápolásához. Szebben mutat és védi a műanyagot pl a tűző nappal szemben.
Ami a szilikont illeti nekem is feltűnt, de az oldalukon olvastam, hogy ilyesmi dolgokkal is foglalkoznak - külső-belső ápolás... ( Már 2 mailt küldtem nekik, még a multkori "kérdésfeltételnél", de választ még nem kaptam.) :(
De ha jól megnézi az ember, akkor azért megláthatja a bibit? Úgy értem a kopást a szilikon ellenére. Egyébként a 150 benne lehet már igaz? (Ha itt is van aki gyakran látja akkor nem kizárt....) Ebben az esetben még jó vétel lehet? Mert a gondok ugye ekkor jönnek: nagyszervíz ami = nagy pénz :( Szerintetek megérné késszáz km-t utazi érte?(jó mondjuk ez erőssen szubjektív,de mégis)
\OFF:\ Megfigyeltem, hogy miután itt tanácsot kértem egyes autókról, azt követően 2-3 nap múlva már nem volt meg a kocsi, vagy már foglalózva. Szóval remélem ez kibírja még egy kicsit :P \OFF\
Neked is feltűnt a rengeteg szilkon? Nekem minden felületem gyári matt. Sosem használtam még bele mászerfa ápolót-szilikont. Szilikonnal csak a gumi kédereket szoktam összefúni, meg a zsanérokat a galaxyn :)
Ezt a kocsit szoktam látni Győrben mozgás közben is, már elég régóta.
Törve nem került a szemem elé, és ha jól emlékszem mindig Mosonmagyaróvár felöl érkezett a városba, reggelente.
Nincs kizárva, hogy ennyit futott, de szerintem jóval többet, mert szinte a monitoron át is érzem a szilikon szagot az utastérben. Nem csak a kormány, de még a rádió gombjai és a műszerfal is "gyanúsan" fénylik.
Viszont a felniket átveszem, ha megveszed a kocsit.
Ez egy fémlemez, amibe az általam kitalált szöveget gravírozták egy erre szakosodott kis boltocskában.
A kocsiban akartam rögzíteni a hamutartó tetején, de sajnos a színe nem egyezik meg a belső díszlécek színével, így nem került fel, de kellemes névnapi meglepetés volt.
"csecse-becse ajándék, mellyel meglepem -e kávéházi szegleten- magam, Magam"
Azt én is lestem, de fater azt mondta, nem érdekli, ha nincs szervízkönyv. Egyébként, ha az állapotfelmérésen minden OK akkor olyan nagyon rossz nem lehet igaz?! Tényleg! Győrben valaki jó "állapotfelmérőt" tud?!
(Tudom, hogy sok a kérdés, de szeretnék minél inkább biztosra menni)
Köszi a válaszokat. Igazából akad egy eladó az ismeretségi körben 2005 %. havi 1,6-os 52.000 km-el. 2,4 milla körül. Ezen gondolkodunk illetve a használtautón vannak kedvezőbb árú 1,4-esek olcsóbban.
Stevie, kicsit sarkítasz. Nem azt vitatom, hogy nem tekergetnek, sőt!
Erről szinte személyes tapasztalataim vannak...
Azért Debrecen környékén bármelyik Skoda kereskedés udvarán nagyon sok új autó álldogál, amelyek nem voltak és nem lesznek szalonban, meg tesztautóként sem futnak majd.
Kollégám 1.4 Skoda blokkos Fabia után vett 1.4-es Tour-t. Azt mondja, most már lehet, hogy 1.6-ost venne... Fogyaszt rendesen, pedig nem hajtja, városban nem is jár vele, csak országúton.
Barátomnak OII 1.4-e volt, városban kevesebb benzinből közlekedett, mint én az 1.6 OII-vel. Legalább 2 liter mínusz, pedig nyomta neki és a klíma is mindig ment (digitklíma).
Ha tudsz kompromisszumot kötni, akkor nézegesd az 1.4-est. Ha azért szeretnél országúton néha előzni is (nem őrült módon, csak biztonságosan, vagy egyáltalán), akkor inkább az 1.6.