Keresés

Részletes keresés

Dreamer Creative Commons License 2011.04.20 0 0 2027

Mivel a másik topichoz nem tudok hozzászólni, ezért reagálok erre a cikkre.

"Az 5 éves trolikban 300 ezer kilométer van, nehéz hozzájuk alkatrészt kapni. Ezenkívül a kiszolgáló oszlopok is katasztrofális állapotban vannak. Hamarosan ki fogják ezeket cserélni."

 

Mi az, hogy egy 5 éves trolihoz nehéz alkatrészt kapni?

 

Dreamer

LoLkA Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2026

És a vonatot hányan vennék igénybe egy adott időben? Mert gondolom nem óránként járna.

Előzmény: Ricsi89 (2025)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2025

A busszal csak annyi a gond, hogy kevés ember fér rá egy vonatszerelvényhez viszonyítva. Bár nem rossz ötlet, csak azért ha már 40-nél több ember akar utazni, akkor gnod van, mert általában 40-50 fő fér max egy távolsági buszra.

Előzmény: Garficicus (2024)
Garficicus Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2024

IC-busz már jól jönne Bp-Debrecen között pénteken és vasárnap :)) Bp-Tiszavasvári-Nyíregyháza között a Trans-Tour üzelmetet menetrendszerinti járatot, Bp-Zalaegerszeg között meg a Homm Kft.

Ha van Wi-fi és normális légkondi akkor inkább busz mint a MÁV által kínált IC feláron...amiben nyáron szauna van télen meg megfagysz...

Előzmény: Ricsi89 (2018)
KSKs Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2023

Az kell másra.

Előzmény: delorien (2021)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2022

Ez a vonat dolog szerintem túl nagy falat (na meg ráz is).

Én első körben talán busszal próbálkoznék.

Előzmény: Ricsi89 (2018)
delorien Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2021

Pl.: nem teljesített kreditek

Előzmény: KSKs (2020)
KSKs Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2020

Na igen, de az egyetemeken így sincs elég pénz. Az oktatási színvonal csökken, miből finanszíroznák meg ezt?!

Nálunk, a közlekkaron, a tanárok folyton panaszkodnak, akad oktató hiány is.

 

Előzmény: Ricsi89 (2018)
KSKs Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2019

Nagyon helyes elért haza is, mi már kitöltöttük neptunon.

 

Előzmény: Törölt nick (2017)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2018

Ezt én is megkaptam, csak azon gondolkozok, hogy hogyan tudnák majd csökkenteni a költségeket és növelni a szolgáltatás színvonalát. Szerintem költséget csökkenteni max úgy lehet, ha a diákjegy árából még egy részt állná az iskola. Amennyi pénzt beszednek félévente a diákoktól, abból juthatna erre. :D Bár az IC-nél színvonalasabb vonatot nem tudom mit tudnának indítani. :)

Előzmény: Törölt nick (2017)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.14 0 0 2017

 

Levél jött a hök-től:

 

"A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Hallgatói Önkormányzatának kezdeményezéséhez csatlakozva a Debreceni Egyetem Hallgatói Önkormányzata tervezi, hogy a magas utazási költségek csökkentése miatt olcsó, vagy a jelenlegi árakhoz hasonló, ám a jelenleginél magasabb szolgáltatási színvonalú vonat járatokat indít, először a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza útvonalon.

Ezzel kapcsolatban szeretnénk, ha válaszaiddal segítenél az igények felmérésében.

Kérjük, akkor töltsd ki az alábbi kérdőívet, ha a fent említett vasútvonal mentén laksz, vagy rendszeresen igénybe veszed ezt a vasútvonalat a hazautazáshoz.

A kérdőív elérhető a

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHJEYkpMeV9BdmdiM1otYl9VSDgxRlE6MQ

webcím alatt."

uhhuka Creative Commons License 2011.04.13 0 0 2016

Erre a pótlás nem jó szó.. talán helyettesítés. Mivel a pótlás az olyan ideiglenes beütésű..

Előzmény: by-169 (2011)
by-169 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 2015

Vasárnap visszafele tömve volt:S Táskák a földön szűk hely üvegfal mért ilyen kényelmetlen kocsikat járatnak Zajta-Pest között?

Előzmény: Ricsi89 (2012)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 2014

Buszból van délelőtt 2-3 járat és annyi. Menetidő ugyanannyi kb. Csak nézd meg a volán honlapján, Mátészalka-Debrecen viszonylatot, vagy épp a visszautat.

Előzmény: Garficicus (2013)
Garficicus Creative Commons License 2011.04.12 0 0 2013

Lehet, hogy vonat helyett busszal jobban járnál! Gyorsabb!

Előzmény: Ricsi89 (2006)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 2012

Ma voltál? Én ma csak 3szor mentem végig a 110-esen,  tehát nekem bőven sok volt ez az adag. :D Kis késések is voltak, mert Nyírmeggyes és Hodász között fák dőltek a sínekre, amikor vágták, akkor meg 20-as lassújel volt kirakva....

Előzmény: by-169 (2011)
by-169 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 2011

Meg volt menet szalkáig meg vissza. Jó hézagos a pálya mint Eger fele. Mosógép is utazott velünk Hajdúsámsonig cigók vitték haza:) Hévégén megint pótlás volt. Tényleg ez lesz minden hétvégén ahogy írtátok. Régen pedig tervezték a hosszabitást jött próbázni skoda troli is.

Előzmény: by-169 (2010)
by-169 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 2010

Értem. Akkor bátran mehetünk vonatozni.Annyival jobb hogy már termes kocsik vannak és a sok utas biztonságot nyújt.

Előzmény: Ricsi89 (2006)
Garficicus Creative Commons License 2011.04.09 0 0 2009

Addig a pillanatig amíg megveszik a menetjegyet és kulturáltan viselkednek, mint mindenki más addig nem érdekel ez a dolog. Viszont abban a pillanatban amikor ezek a feltételek nem állnak fenn, akkor azonnal törvényi szigort és eljárást követelek ha roma ha nem roma az illető.

Nem véletlen ugyanis, hogy Db-Mátészalka között a vonatok és az állomások egy része olyan amilyen.

Előzmény: Ricsi89 (2008)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.09 0 0 2008

Annyira későn nem szoktam menni vonattal. Egyszer a 17:15-kor induló vonattal akart jönni egy csapat, hoztak biciklit, meg minden szar lomot. Desiro jött, a kalauz már szólt nekik még mielőtt a vonat megjött, hogy ezeket nem hozhatják fel, mert így is tömegnyomor lesz a vonaton, annyian várták a vonatot. Volt is tömegnyomor, mert elég sokan még álltak is a vonaton, de a cigók azok felhozták a lomjukat, hiába szólt a kalauz, még a "biztonsági őrök" is odajöttek a vágányhoz. De egyéb gond nem igazán volt. Csak egy beszólás volt az egyik cigó részéről, hogy "őt nem érdeklik a törvények, ő bármit megtehet". Na erre már nem tudok mit mondani.

Előzmény: Garficicus (2007)
Garficicus Creative Commons License 2011.04.09 0 0 2007

A probléma nem nappal van, hanem késő esti járatokon. Akkor még a kalauz sem mer hozzájuk szólni, jegyet kérni!

Előzmény: Ricsi89 (2006)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 2006

Én hetente legalább egyszer. Oda és vissza is. van pár belőlük, de gond nem szokott lenni. Mivel én Mátészalkáról járok be Debrecenbe, így a heti oda-vissza út garantált legalább egyszer. Van amikor heti 2-3 alkalommal is.

Előzmény: by-169 (2003)
uhhuka Creative Commons License 2011.04.08 0 0 2005

Én utaztam már. Desiro-val. Nem volt semmi baj, "cigókat" láttam, de nem volt velük semmi baj.

Előzmény: by-169 (2003)
by-169 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 2004

Sokba lenne nekünk. Most mesélték a munkatársaim hogy garázsadó is van.

Előzmény: Ricsi89 (2002)
by-169 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 2003

Valaki utazott már Mátészalka fele vonattal? Azt hallom sok a cigó arra fele.

Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.07 0 0 2002

Csak nem metró épül titokban debrecenben? :D

Előzmény: Dreamer (2001)
Dreamer Creative Commons License 2011.04.06 0 0 2001

Én akkor elföldelve voltam a föld alatt, szóval biztos nem én voltam... :D

 

Dreamer

Előzmény: Ricsi89 (2000)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 2000

Valaki ma fotózta az egyik KCSV alját a Kossuth téren kb 3 óra körül. :D Pont ott ültem a villamoson, amikor letette a gépet a földre és fotózott. :)

Dreamer Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1999

Itt vannak az ígért videók. 1 2

 

Sajnos a mobilom nem remekelt, eléggé sötét lett...

 

Dreamer

by-169 Creative Commons License 2011.04.06 0 0 1998

http://www.haon.hu/debrecen/gyalogolva-egyutt-lehet-haladni-a-villamossal-debrecenben/news-20110406-07572214

 

Bengálinak biztos nem tesz jót a lassú haladás. Mikor lassan megy akkor rendesen pörög a motorja.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!