Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MZ/Y Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5863
Stevie még normális korában :o), évekkel ezelőtt ajánlotta és többen is írták, mennyire jó. Nekem meg kezdetektől csíkoz.
Előzmény: ckerti (5859)
golyo13 Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5862

Ha kérdeztél volna, -elárultam volna,hogy mekkora és mire való a JE ülés alatti kis fiók:-)

 

Nálam a gyári ablaktörlő bírta a 100e km-t (3 telet ) most tavasszal frissítettem u.olyanra.(Komárnoi beszerzés !!)

 

Azért várom a Valeós véleményed......A jónál is van mégjobb !

Előzmény: ckerti (5856)
Tcím Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5861
Még egy info: A legutolsó nehéz indítás után a szervizben a diagn. szoftver nem jelzett semmilyen hibát.
Előzmény: Tcím (5860)
Tcím Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5860

Segítséget kérek (Octavia 2002)!

 

Elromlott egy gyújtótrafóm, kicserélték.  Előtte  diagnosztizálták, a szoftver jelezte a vízhőmérséklet érzékelő hibáját is, de lévén, hogy eddig nem okozott galibát, ezzel a szerviz nem foglalkozott. A gyújtótrafó cseréje után hazavittem, természetesen megszűnt a "háromhengeres üzem" rángatása, a műszerfalon hibajelzés sem volt többé.

Ámde:

 

Másnap nehezen, csak harmadszorra indult az autó, melegen már persze könnyen. A szervizben azt mondták, hogy lehet ez a vízhőmérsékletmérő hibája, mert melegnek érzékeli a motort, ezért nem ad az elektronika hidegen dúsabb keveréket. Magam is láttam, hogy a vízhőmérő hol mér, hol nem, menet közben képes volt a mutató "leesni" (50 fok Celsiusra, tehát minimumra), mejd visszatért és látszólag jó értéket mutatott.

Kicserélték a hőérzékelőt, másnap hidegen az autó ugyanolyan rosszul indult. Az érzékelő amit kivettek itt van a a kezemben, négy érintkezője van, ellenállásmérővel két NTC-t látok benne, megmértem néhányszor, hűtőgépbe téve is, semmi szokatlant nem mutat, látszólag helyesen működik.

 

Köszönöm előre is, ha valakinek van jó ötlete, mert jelenleg a szerviznek sincs.

 

 

 

 

ckerti Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5859

A gyári lapátot a Bosch gyártotta.

 

Nem tudom, hogy valóban jó-e a Valeo és azt, hogy milyen lesz hosszú távon, de az első két-három törlése jobb volt, mint a 3 éves Bosch lapátoké.

 

Ezzel még azért nem dícsértem agyba-főbe :-)))

Előzmény: MZ/Y (5858)
MZ/Y Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5858
Hogy ez a Valeo mindenkinek jó, csak nekem hót sz.r... :o)

De tényleg, csíkoz, mint állat. A gyári kitudjamilyen ezerszer különb volt.
Előzmény: ckerti (5856)
drMinit Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5857
Nem vagyok benne 100ig biztos, de mintha nekem az új szűrővel is párásodott volna.
A fizikai okát csak sejtem, de biztosan nem tudom.
Egyébként én általában mindig klímával járok, és igy nem párásodik.
Ha nem kell erősen hűtenie, a fogyasztásban sem jelentkezik igazán.
Előzmény: stevie wonder (5852)
ckerti Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5856

Jó, de előtte mondd meg, ki gurítsa át rajtad a hordót! :-)

 

Bizonyops körülmények között lehet elég 8 hónap és 17.000 km ahhoz, hogy eltömődjön a pollenszűrő.

 

Mivel nem horror összeg, nem kell miatta pánikolni.

Csere, és kész.

Megspórolsz egy csomó bosszúságot.

 

 

Más:

Tegnap végre lecseréltem az első ablaktörlőket.

Az elmúlt 3 év és 70 ekm alatt tisztességesen végezték dolgukat.

Nyugodjanak békében.

 

Az utódokat a Valeo gyártotta, az első két-három törlés (egyenlőre nem esett az eső) első osztályú, remélem ezek is bírják sokáig.

 

Újabb beruházásaim egyike volt az anyósűlés alatti fiók beszerzése és beszereltetése.

Kicsit csalódtam, mert a fiók igen apró.

Tulajdonképpen két láthatósági mellényen és egy zseblámpán kívül nem nagyon fér bele semmi.

Azt hittem, a térképek és/vagy a kocsi papírjai (szervízkönyv, kezelési...) beleférnek, de nem.

Sebaj, megoldottam a csomagtérben a gondot egyedi módon.

Ha lesz fényképezőgépem, lefotózom.

Előzmény: moha02 (5854)
joemaster Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5855
Amíg az üveg hidegebb, mint az utastér levegője, addig az üvegre kicsapódik a pára.
Kivéve, ha a klíma kiszárítja.

Ha nagyon lehűtöd az üveget a klímával, akkor meg előfordul, hogy kívül párásodik le.
moha02 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5854
Eltömődött pollenszűrő????? csak 8 hónapos a szekér, és csak 17.000 km van benne. Nehogymá ennyi időnként kellene cserélni. Rögtön lemegyek hídba :((
Előzmény: stevie wonder (5852)
joemaster Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5853
Nyomass meleg levegőt!
Előzmény: moha02 (5851)
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5852

Mit tudok csinálni?

 

 

Peldaul kicsereled a pollenszurot.

 

Ez eleg tipikusan az eltomodott pollenzsuro hibaja.

Előzmény: moha02 (5851)
moha02 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5851

Egy kérdés, és tudom, hogy volt már róla szó itt korábban, csak lusta vagyok végigböngészni az egész topic ot. :)). Ebben a csodálatos időben újra előjött a párásodás problémája. Ebben a takony időben ezerrel párásodik ugye a szélvédő. Nyomatom az üvegre a hoúideg levegőt, állítgatom akárhová, csak nem nyomja le a párát róla, csak akkor, amikor bekapcsolom a klímát. De akkor kapásból, és elsőre. Lenyomatom a párát, kikapcsolom a klímát, és egyből megint párásodik a szélvédő. Kérdésem, hogy lehet e úgy nyomatni a levegőt, hogy ne kelledjen klíma a párátlanításhoz? Mással is előfordúl ez ugyanígy? Mit tudok csinálni?

joemaster Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5850
Ma jártam 1-2 kereskedésben. Ilyenkor mindig látok új dolgokat.
Most azt sikerült felfedeznem, hogy a 2009-es modellév az Octavia Tour-nál megkezdődött, már 2008.06.23-án gyártottak ilyen modellévű autót.

Úgy tűnik, semmi változás nincs.

Más modellekből még nem találtam 2009-es modellévűt, kivéve Superb II, de azt meg eleve csak ezzel a kóddal gyártják.

Az is bebizonyosodott, hogy helyes volt a feltevésem, mi szerint OII-nél az alvázszám gyártóüzem azonosító kódjában megjelent új karakter a szlovákiai, pozsonyi VW üzemet jelenti. Tehát immáron biztos, hogy szlovák gyártású OII-k is jönnek hozzánk.

Íme a bizonyíték:

joemaster Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5849
:-)
Előzmény: ckerti (5848)
ckerti Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5848

Teljesen igazad van, de Te magad is leírtad, hogy "lényeg hogy legyen róla papír hogy te átnézetted."

 

Itt a pont, onnantól kezdve a szervizé a gond és a forgalmazóé a garanciális kötelezettség.

Ha nincs ilyen papírod (a nem rovatba ikszelés ezt jelenti), akkor Te magad is vétkes vagy a hiba bekövetkeztében, mégha az a pollenszűrőn át a motorolajba jutó veréb is volt, aki a katalizátorban rakott fészket :-)))

Előzmény: drMinit (5846)
ckerti Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5847

Igen, szerintem is ugyanazt mondtam.

 

Most szűrőcsere, aztán ha a komputer szól, akkor rendes olajcserés, szűrőcserés szerviz, majd onnantól mindig, ha szól a komputer.

 

Én a garancia miatt mondtam, hogy most kérjen ellenörző szervizt szűrőcserékkel a szakszervizben.

 

A zavart a rendszerben az olajcserénél elmulasztott szűrőcsere okozta.

 

Én sem tartom reálisnak a 60 ekm-es levegőszűrő periódust.

 

Én magammal vittem a szűrőt, kb 4-5 eFt volt a boltban.

 

Más:

Megint kitaláltam egy egyedi fejlesztést a kocsimba.

Ha elkészül, dokumentálom :-))

Előzmény: joemaster (5841)
drMinit Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5846

Tehát valamelyiknek meg kell lennie az első két évben, vagy az első 30 ekm-en.

Mivel Neked nem volt "olajcsere" szervized, csak olajcseréd (a hivatalos olajcsere szervizben vannak lég- és pollenszűrő cserék is), és nem volt "ellenörző szervized", mert nem cseréltettél szűrőket ill. azt nem ikszelték be, ezért Neked kell most egy "ellenörző szerviz".


A levegőszűrő cseréjét a könyv 60.000 km-re írja (nonszensz!),



ha jól gondolom a garanciához semmi köze a pollenszűrőnek.

Vagy akarom és cseréltetem, vagy szívom az utcai levegőt:-) vagy a régin keresztül azt, ami épp be tud jönni. Ehhez senkinek semmi köze..

A légszűrő csere 60.000.-nél kötelező...
Akkor mit is kellene csinálniuk???

max fékolaj cserét, illetve ellenőrzést, ami abból áll, hogy átnézik az autót, és ezt teszik ha teszik, de lényeg hogy legyen róla papír hogy te átnézetted. szvsz.

Nekem 2 éves szervizkor mindent rendbe találtak és mindent kipipáltak hogy jó, annak ellenére hogy nem éget a féklámpám :-(

Minit.

Előzmény: ckerti (5833)
drMinit Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5845

troberto

Az lenne a kérdésem, hogy valaki rakta-e már be saját maga a vezérlő elektonikát, ami működteti a közp. zárat? Mennyire komoly az ügy, villamos hozzáértéssel?


Ugyan Ezt! a terméket nem ismerem, a cégről sem hallottam, de hasonló ilyen terméket már szereltem, többet is.
Villamos hozzáértéssel nem lesz probléma a beszerelés:-)
Ha mondasz pontosabb típust, ha tudok segítek.
Minit.

 

Jaaa, és más beszerzésből kicsit olcsobban is meg tudom szerezni...  ;-)

Előzmény: troberto (5840)
sultati Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5844
Pontosan hol is van az az alkatrészbolt?!
Előzmény: Papka11 (5827)
robi25 Creative Commons License 2008.07.24 0 0 5843
Köszi:) bár most előbb még a házra kell költeni néhány kamera árát...
Előzmény: MZ/Y (5804)
joemaster Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5842
Sziasztok!

Ha valaki 1.6 AEE (75 LE/55 kW) Octavia-ba szeretne beépíteni utólagos klímát, akkor

ITT

megnézheti, hogyan kell egy 1.4-es, BCA motorkódú Octavia gyári klímáját beköltöztetni az autóba!

Köszönet Madison 1,6-nak!
joemaster Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5841
ckerti!

Rugalmas szerviz intervallumnál az olajcsere és ellenőrző szerviz egy és ugyan az.
Ha a car-társ kért egy olajcserét, akkor ez egy félmegoldás, mert kinullázták a komputert, bár az még nem szólt, de az új olaj miatt nem nagyon volt mit tenniük, ahhoz kellett igazítaniuk az egész rendszert.

Ez esetben én 2 éves korban vagy 30.000 km-nél cseréltetném a szűrőket, amik kimaradtak az olajcserénél, 2 éves korában legkésőbb pedig a fékolajat cseréltetném le. Esetleg, elkerülendő a többszöri munkadíjat, a fékolajjal sem kellene megvárni a 2 évet.

A levegőszűrő cseréjét a könyv 60.000 km-re írja (nonszensz!), én kicseréltettem 2 év után, bár aranyárban volt (7e Ft).

Szerintem Te is valami hasonlót javasoltál...
troberto Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5840

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?:

 

Univerzális bicskakulcsos távirányító

http://bicskakulcs.hu/termekek/index_bicskakulcs.php

 

Az lenne a kérdésem, hogy valaki rakta-e már be saját maga a vezérlő elektonikát, ami működteti a közp. zárat? Mennyire komoly az ügy, villamos hozzáértéssel?

Ha van esetleg egyéb tapasztalat az is jó lenne vásárlás előtt...

 

Köszönöm előre is...

 

Üdv:

Roberto

ac07 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5839
A menüben lehet állítani, hogy a közlekedési infót mennyi plusz hangerővel mondja be (persze csak ha az adó küldi a traffic szignált).
Előzmény: gpsman (5832)
ckerti Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5838
Szivesen, addig sem a dolgommal foglalkoztam :-) vagy inkább :-(
Előzmény: gpsman (5837)
gpsman Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5837
Na majd 30.000 -nél.
Köszi a sok hasznos infot!
Előzmény: ckerti (5836)
ckerti Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5836

Jót is tettél, csak nem könyveltél pontosan. :-)

 

Az lett volna jó, ha nem csak olajcserét kérsz, hanem "olacsere-szervízt" és az olajon kívül a szűrőket is cserélteted.

Pontosabban akkor cserélték volna a légszűrőket is, mivel az benne van a protokollban.

 

De -ahogy megboldogult apósom szokta mondani- "Ez már történelem." :-)

Előzmény: gpsman (5835)
gpsman Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5835
Aha, hát én csak jót akartam - és gondolom - jót is tettem az autonak a 20.000 -es cserevel, mert már igencsak az also nivón allt az olajszint, gondoltam akkor nem töltögetek rá hanem teljes csere.
Előzmény: ckerti (5833)
gpsman Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5834
Nem tudjátok a STREAM radionál hogy lehet lekérdezni az aktuális szoftver verziot, mert ha van ujabb akkor azt rátöltetném a szervizbe..


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!