meg kéne lapátcsere előtt csináltatni, nehogy az új lapátok gumiját kikezdje a két luk, de nem mertem eddig senki kezébe adni, féltem a szélvédőmet...
Szszszszszsz...... (Felszisszentem.)
A kofelverosedeket csak azon frissiben lehet szepen megjavitani... Ha leragasztottad a serulest, akkor meg OK. De ha nem, akkor telement kosszal, nem igazan lehet alaposan kitisztitani, es nem fog megtapadni a kitoltoanyag.
Kétségkívűl úgy tűnik, hogy pont ilyen problémával még nem találkoztak, roszzul válaszoltam az előbb nem hivatalos márkaszerviz, csak Skoda szerviz. Ez a motorkód pedig nagyon jó kérdés, mert emiatt kiderült, hogy a forgalmi ott maradt a műhelyben, nagy baj nincs, úgyis csak hétfő reggel indulok legközelebb, de addig erre a kérdésre nem tudok válaszolni. Tehát köszönöm a kérdést! :)
Nekem ma csinálták egy bevásárló kp. parkolóban 3000 -ért. ~15 perc. Nem maradt csak egy pont utána. És ez már a második alkalom. Az első is hasonlóan jól sikerült, pedig annak már csápjai is voltak, de azóta nem nőttek.
Ezeket a cikkeket olvasd el! <a href="http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=72" target="_blank">A típusra jellemző hibák</a> <a href="http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=98" target="_blank">Olajcsere és olaj típus tudnivalók</a> Technikai információk, gyertya típusa, stb. (Ebben benne van a gyári gyertya pontos típusa is!)
Mennyiért vetted a szomszédoknál a gyárit? Nekem is 3 éves, most már kezd "horzsoló" hangot adni az első törléseknél, tehát kopott és megkeményedett a gumi.
A csíkozás csak azért van, mert van két kráteres kavicsfelverődés az üvegemen. Gondolkodom is, hogy meg kéne lapátcsere előtt csináltatni, nehogy az új lapátok gumiját kikezdje a két luk, de nem mertem eddig senki kezébe adni, féltem a szélvédőmet...
A szervizben éjszaka az udvaron állt az autó, ma reggel szintén nehezen indult. A diagn. szoft. nem látott hibát, a hibatároló üres volt. A lambda szonda 1,54 V-ot mutatott, gázadásra-elvételre ez az érték változott, de pl. folyamatos magas gáznál is visszaállt erre az értékre. Még egy számomra furcsa adat: Levegőmennyiség: 240 mbar (igen, mennyiség, és mBar). A szerelő állított (szoftveresen) a fojtószelepen, hétfő reggel, hideg motorral újból megpróbálom.
Lehet nem belevalót tettek bele, vagy az új is hibás....láttam már ilyet! Mivel írod is, hogy két szenzor....az egyik a műszerfalat, míg a másik a motorvezérlőt szolgálja ki infóval. Ha a műszered höjeséget mutat, attól még a motorvezérlő felé lehet jó a jel....ergo ez nem támpont.
Ma bejött egy kicsit prioritásosabb hiba mint a bicskakulcs. :)
Fél órára megálltam egy bolt előtt és mire kijöttem, mind az óra, mind az össz/napi kilométer digitális jelző meghibásodott. A számok egyáltalán nem azonosíthatóka, csak 1-2 "pálcika" jelenik meg pl. a 8-as számból. Két újraindítás után az óránál teljesen eltünt minden.
Most du. kipróbáltam azt, hogy kb 40Km keresztül lekapcsolt klímával közlekedtem, felhúzott ablakkal. A ventilátor közepes fordulaton, a hőfok hidegre állítva (klíma nélkül) a kinti hőmérséklet 21°C, és nem párásodott. Volt hogy egy vasúti árjárónál megálltam és leállítottam a járművet.
Kb2 perc várakozás alatt az ablak előttem bepárásodott, de az indítás után a ventilátor lenyomta...
Az autó napok óta az esőben áll, mert a műhely restaurálás alatt van, tehát még ki se száradhatott. -sajnálom is öt ezért:-(
(viszont visszafelé elegem lett a meleg és párás utastérből, tehát nyúltam is a klíma gombjához. -nagyon jól esett:-))) Minit