Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5894
Évjárat, ccm, lóerő?
Előzmény: Tcím (5892)
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5893

meg kéne lapátcsere előtt csináltatni, nehogy az új lapátok gumiját kikezdje a két luk, de nem mertem eddig senki kezébe adni, féltem a szélvédőmet...

 

 

Szszszszszsz...... (Felszisszentem.)

 

A kofelverosedeket csak azon frissiben lehet szepen megjavitani... Ha leragasztottad a serulest, akkor meg OK. De ha nem, akkor telement kosszal, nem igazan lehet alaposan kitisztitani, es nem fog megtapadni a kitoltoanyag.

Előzmény: joemaster (5881)
Tcím Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5892

Kétségkívűl úgy tűnik, hogy pont ilyen problémával még nem találkoztak, roszzul válaszoltam az előbb nem hivatalos márkaszerviz, csak Skoda szerviz. Ez a motorkód pedig nagyon jó kérdés, mert emiatt kiderült, hogy a forgalmi ott maradt a műhelyben, nagy baj nincs, úgyis csak hétfő reggel indulok legközelebb, de addig erre a kérdésre nem tudok válaszolni. Tehát köszönöm a kérdést! :)

Előzmény: Donibcsi (5891)
Donibcsi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5891
De nem ezt kérdeztem!
Ezek szerint mégsem értenek az autóhoz? Mi a motorkód?
Előzmény: Tcím (5885)
Papka11 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5890
Nekem ma csinálták egy bevásárló kp. parkolóban 3000 -ért. ~15 perc. Nem maradt csak egy pont utána. És ez már a második alkalom. Az első is hasonlóan jól sikerült, pedig annak már csápjai is voltak, de azóta nem nőttek.
Előzmény: joemaster (5881)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5889
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5888
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5887
balf*sz index, nem tudok mit mondani.
2x kezdtem újra, hogy biztosan jó legyen minden link...
Előzmény: joemaster (5886)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5886
borsosmarton!

Ezeket a cikkeket olvasd el!
<a href="http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=72" target="_blank">A típusra jellemző hibák</a>
<a href="http://www.sof.hu/muhelytip.php?id=98" target="_blank">Olajcsere és olaj típus tudnivalók</a>
Technikai információk, gyertya típusa, stb.
(Ebben benne van a gyári gyertya pontos típusa is!)

Ha ezek után is van kérdésed, csak bátran!
Előzmény: borsosmarton (5874)
Tcím Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5885
Skoda szerviz, elég régóta foglalkoznak Skodákkal.
Előzmény: Donibcsi (5884)
Donibcsi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5884
Ez márkaszerviz?
Előzmény: Tcím (5878)
ToroNegro Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5883
Megismételnéd a zsfamily kukac freemail pötty hu -ra?
Köszi
Előzmény: joemaster (5882)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5882
Szia!

Válaszoltam az e-mailjeidre, de most kaptam egy visszajelzést, hogy nem tudta kiküldeni a rendszer.

Stevie-nek citromail-re írt levelem is ugyanígy járt...
Előzmény: ToroNegro (5873)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5881
Mennyiért vetted a szomszédoknál a gyárit?
Nekem is 3 éves, most már kezd "horzsoló" hangot adni az első törléseknél, tehát kopott és megkeményedett a gumi.

A csíkozás csak azért van, mert van két kráteres kavicsfelverődés az üvegemen. Gondolkodom is, hogy meg kéne lapátcsere előtt csináltatni, nehogy az új lapátok gumiját kikezdje a két luk, de nem mertem eddig senki kezébe adni, féltem a szélvédőmet...
Előzmény: golyo13 (5862)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5880
Nyugi, a normál lapátok körében a régi Audi-mra én is vettem Valeo-t, de nem volt nagy szám...

Lehet, hogy jobbat csinálnak a fékeret nélküli kivitelből...
Előzmény: MZ/Y (5858)
joemaster Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5879
ckerti!

Mennyibe kerültek ezek a lapátok?
Neten láttam 3000 Ft körül, márkaszervizben 12e ft a pár!
Előzmény: ckerti (5859)
Tcím Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5878
A szervizben éjszaka az udvaron állt az autó, ma reggel szintén nehezen indult. A diagn. szoft. nem látott hibát, a hibatároló üres volt. A lambda szonda 1,54 V-ot mutatott, gázadásra-elvételre ez az érték változott, de pl. folyamatos magas gáznál is visszaállt erre az értékre. Még egy számomra furcsa adat: Levegőmennyiség: 240 mbar (igen, mennyiség, és mBar).
A szerelő állított (szoftveresen) a fojtószelepen, hétfő reggel, hideg motorral újból megpróbálom.
Előzmény: Donibcsi (5877)
Donibcsi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5877
Lehet nem belevalót tettek bele, vagy az új is hibás....láttam már ilyet! Mivel írod is, hogy két szenzor....az egyik a műszerfalat, míg a másik a motorvezérlőt szolgálja ki infóval. Ha a műszered höjeséget mutat, attól még a motorvezérlő felé lehet jó a jel....ergo ez nem támpont.
Előzmény: Tcím (5860)
Donibcsi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5876
Indul az autó?
Előzmény: troberto (5867)
sampler74 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5875
mail ment
Előzmény: ToroNegro (5873)
borsosmarton Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5874

Sziasztok!

 

Alapkérdéseim lennének az Octavia karbantartásával kapcsolatba.

Most vettem egy 2006-os 1,4 es Octavia II-t.

Szeretném az alap dolgokat kicserélni rajta. (gyertya olaja)

Milyeneket javasoltok? Mi a legjobb bele?

Biztos már leírtátok több ezerszerd, de nem szeretném az összes hozzászólást végigolvasni, most kapcsolódok csak be.

Valami típushiba? Valami amire kényes, oda kell figyelnem?

Kösz

M

ToroNegro Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5873
Ahoj !

Ha valakinek lenne MFD2 Navi-ja a gépben és esetleg még hozzá CD-je is megdobhatna egy mail-el :)

Előre is köszi !
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5871
:-))))
Előzmény: MZ/Y (5870)
MZ/Y Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5870
Vazze, tényleg.

Akkor módosítok:
Stevie még normális korában :o), évekkel ezelőtt ajánlotta és normális koromban még meg bírtam jegyezni a dolgokat.
:o))))
Előzmény: stevie wonder (5869)
stevie wonder Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5869

Stevie még normális korában :o), évekkel ezelőtt ajánlotta és többen is írták, mennyire jó. Nekem meg kezdetektől csíkoz.

 

 

Az en fo ajanlatom a Champion szokott lenni. Volt a Lagunamon Valeo ablaktorlo is, az is rendben volt, de a bajnok a Champion :-)

 

(A Bosch-nak meg fekete pontja van.)

Előzmény: MZ/Y (5863)
AbaiSz Creative Commons License 2008.07.26 0 0 5868
Ujabban nekem is detto ezt produkálja a Fábiám pedig 8e km ezelött volt pollenszürö cserélve.
Előzmény: moha02 (5851)
troberto Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5867

Hello!

 

Ma bejött egy kicsit prioritásosabb hiba mint a bicskakulcs. :)

Fél órára megálltam egy bolt előtt és mire kijöttem, mind az óra, mind az össz/napi kilométer digitális jelző meghibásodott. A számok egyáltalán nem azonosíthatóka, csak 1-2 "pálcika" jelenik meg pl. a 8-as számból. Két újraindítás után az óránál teljesen eltünt minden.

 

Van valakinek vmi ötlete mi lehet a gond?

Esetleg resetelni kell valahol vmit?

A km-óra értéke törlődi fog?

 

Előre is kösz ha valaki segít!

 

Üdv: Roberto

Papka11 Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5866
Én ott tartom a drótokat (különféle töltők, laptop adapter stb) Alkalmas továbbá bizonyos kaucsuk alapú védőeszköz tárolására is :-))
Előzmény: ckerti (5856)
drMinit Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5865
Stevie még normális korában :o),


:-)))))))))))
Előzmény: MZ/Y (5863)
drMinit Creative Commons License 2008.07.25 0 0 5864

Most du. kipróbáltam azt, hogy kb 40Km keresztül lekapcsolt klímával közlekedtem, felhúzott ablakkal.
A ventilátor közepes fordulaton, a hőfok hidegre állítva (klíma nélkül) a kinti hőmérséklet 21°C,     és nem párásodott.
Volt hogy egy vasúti árjárónál megálltam és leállítottam a járművet.

Kb2 perc várakozás alatt az ablak előttem bepárásodott, de az indítás után a ventilátor lenyomta...

Az autó napok óta az esőben áll, mert a műhely restaurálás alatt van, tehát még ki se száradhatott. -sajnálom is öt ezért:-(

(viszont visszafelé elegem lett a meleg és párás utastérből, tehát nyúltam is a klíma gombjához. -nagyon jól esett:-)))
Minit

Előzmény: moha02 (5851)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!