Azt nem tudom, hová van írva (szerződésben gondolom, illene), de ha PoHu-s, akkor jár rá a 3 év. Ha nem kaptad meg, verd az asztalt. Bár Stevie írta a 150e km-t is, lehet, hogy 150.001 km-rel mentél és azért nem javították garanciában.
A koda ad 2 évet, amit a PoHu megtold még 1-gyel és 3 év garival adja a kocsikat. Természetesen csak azokra van a +1 év, amit a PoHu értékesít. Külföldről behozottra nincs +1 év, de 2 évig természetesen állja a javítást (a koda).
Szó nincs arról, hogy a PoHu kevesebbet adna, mint amit a gyár ad, sőt, ha tőle veszel, többet kapsz. Ebben a történetben semmi rosszat nem tesz a PoHu.
Figyeljel mar, hogy a fenebe kaptal ilyen jo allast ilyen lassu aggyal? :-))))))
Ket evig a Skoda adja a garanciat vilagszerte. A harmadik ev raadas ev, azt a PoHu talalta ki, a sajat marketing akcioja, o fizet erte, es ezert van, hogy csak a sajat maga altal eladott autokra ervenyes.
Hát ha Te ebben bármit találsz, ami nem kapitalista magatartás, akkor vendégem vagy egy fagyira. :o)
(Ha netán a 100 ft-tal olcsóbb boltra gondolsz, azt azért írtam, mert ha a vevőd úgy dönt, hogy inkább 100 ft-tal olcsóbban veszi a cuccot 1 év garival, akkor ne háborogjon, ha Te meg nem fogod ingyen megcsinálni a 16 hónaposan elromlottat.)
De még mindig tévedésben vagy. :o) Van egy céged, árulsz, garanciában javítassz szivattyúkat. Vevőlket akarsz, ezért azt mondod, hogy Te a gyári 1 éves garanciát megtoldod +1 évvel a vevőidnél. Teljesen jogos, hogy a szomszéd Józsi boltjában (vagy a szomszéd országban) 100 ft-tal olcsóbban vett szivattyúra nem érvényes a Te extra szolgáltatásod. Természetesen ha 1 éven belül romlik el a Józsi féle szivattyú, azt megcsinálod garanciában.
Én nem szidtam őket, csak nem értek egyet azzal, hogya nem vállalnak garanciát autóra. DE, ha 1 éves és külföldről hozom, akkor van garancia itthon? :)))
Na de éppen ez a lényeg, hogy a koda csak 2 évet ad, a 3.-at a PoHu állja, így jogos, hogy a nem rajta keresztül eladott gépeket nem javítja ingyen a 3. évben.
Mert nem saját költségükön javítanak, hanem a garanciális dolgokat visszatolják a fócvágennek!
Ja, az elso ket evben. A harmadikban nem. Az sajat zseb.
Mas markakhoz ne hasonlitsunk, teljesen maskepp mukodnek. A Saab vetelaraban benne volt ez az extra szervizszolgaltatas, hidd csak el :-)
A visszahivast mindenhol megcsinaljak barmikor, nekem az 5 eves Lagunamon is szo nelkul megcsinaltak. Ezt megintcsak a gyarto fizeti, az importornek tokmindegy, a markakereskedes orul.
Mert nem saját költségükön javítanak, hanem a garanciális dolgokat visszatolják a fócvágennek!
Ezt kint mondták a németek mikor a gépem meghalt odakint és németországban garanciában javították a kocsimat, amit magyarországon adtak el! A saabom is német volt, de 250ezerig magyarországon is elvégezték a garnaciáélis dolgokat, visszahívásokat stb! Ez nem extar szolgáltatás. Kezdjem sajnálni a pohut? :(
azért ez kicsit erős.... :( ennyit arról, hogy európához tartozunk
Na allj.
Ez a PoHu extra szolgaltatasa, aminek a koltseget nyilvan belekalkulaltak az auto vetelaraba. A harmadik ev javitasait mar nem a Skoda Auto fedezi, hanem a PoHu. Miert kellene nekik a vilag osszes ket es harom ev kozotti Skodajat a sajat penzukon javitani?
A Garanciamax egy olyan exkluzív garanciaszolgáltatás, ami kizárólagosan a magyarországi koda márkakereskedőktől vásárolt autók esetében - az új autó forgalomba helyezésétől számított- 3. évben, maximum 150.000 km futásteljesítményig érvényes.
2 kérdés külföldről behozott autóra is érvényes itthon a garancia, ha vezetve volt a szervízkönyv? ha igen 2007/05 havi gyártású, de külföldön üzembehelyezett autóra érvényes-e a 3 éves garancia?
ha valakinek erre is kiterjedne tudása, köszönném a választ.
Vagy 2x3,5 km minden nap, amikor dolgozom, vagy autópálya, de az igen ritkán! Ott mondjuk GPS szerinti 130 körül megyek, ez sebességmérő műszeren több.
Es ilyen hasznalat mellett engedi a ket evet es a 30 ezer kilometert? Az almoskonyv szerint ez az egyik leggyilkosabb hasznalati mod.
Jaj, barcsak en is 3.5 kilometrre laknek a munkahelyemtol -- en csak bringaval jarnek, még telen is.
Namost ebben szo sincs kozos fejlesztesrol (annal is kevesbe, mert az "olajozando" dolgokat -- motorok, valtomuvek, stb -- a Skoda ugyebar nem fejleszti, hanem keszen kapja, de azert erdekes a dolog.
Abban azert fenntartom a velemenyem, hogy a Skoda motorokba nincs kulonosebb elonye (sem hatranya) a Shell kenoanyagok alkalmazasanak.