Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2020.07.16 0 0 11696

Magával a kocsi szekrénnyel mi lett ?

 

 - áll valahol egy telep sarkában és rohad 10 éve ?

 - átalakították dízel busszá és eladták valakinek?

 - más ?

 

 

Előzmény: torqmatic (11693)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.16 0 1 11695

http://dehir.hu/debrecen/harom-heten-at-dolgoznak-a-debreceni-1-es-villamos-vonalanak-felujitasan-igy-valtozik-a-kozlekedes/2020/07/15/

 

Ez se lesz semmi. Pláne a 19-es.

Tényleg így el van cseszerintve a lámpafázis a Széchenyi utcán? Sokkal egyszerűbb lenne, ha az Antall József utcán vagy a Külső vásártérnél térne balra a busz, nem suhanna át megállás nélkül a Szent Annán. Így kimarad a Faraktár utca, a Kandia utca, és a Csokonai Színház megálló a Miklós utca "kedvéért". Észszerűbb lenne, ha a Miklós utca maradna ki, a Szoboszlói úti megálló pedig már használva lenne.

11István11 Creative Commons License 2020.07.10 0 0 11694

Ma pedig az RXC-507 volt ezen a járaton!

Előzmény: 11István11 (11605)
torqmatic Creative Commons License 2020.07.09 0 0 11693

Soha nem közlekedett menetrend szerint.

Előzmény: Alexander Pistoletov (11692)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.07.04 0 0 11692

A MOE-415 mikortól meddig közlekedett menetrend szerint?

(Én valamikor 2014 elejére emlékszem, mint beállási dátum, de azt már nem tudom, meddig közlekedett.)

Balu424 Creative Commons License 2020.07.03 0 0 11691

A debreceniek a civisporta@gmail.com, vidékiek a trolimazs@freemail.hu emailcímen tudják megrendelni.

 

Balu424 Creative Commons License 2020.07.02 0 3 11690

Megjelent, debreceni személyes átvétel lehetséges

ntomtb Creative Commons License 2020.06.30 0 0 11689

A 3-as villamos témához hozzászólva:

 

Papp László: “A következő években az olyan keleti rozsdaövezeteket, mint például a Vágóhíd utcai, fel kell számolni” 

https://civishir.hu/helyben-jaro/2020/06/papp-laszlo-ha-a-debreceni-ellenzek-hulyet-akar-csinalni-magabol-tegye

szóval "máris" lehetne vezetni a villamost a Széchenyi utcán tovább, egy rövid közös Piac utcai szakaszon, a Szent Anna-Vágóhíd utcán (megint) 

marky-511 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11688

Inkább a Tóci - Nagyállomás, és a Nagyállomás - Bánk útvonalnak van, de ez így két legyet egy csapásra szituáció. Ha hozzányúlnak a 30-ashoz, abból baj lesz. A Vincellérig sem merték visszavágni. 

Előzmény: ckg471 (11687)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11687

A 30-asnak nem az a baja, hogy hosszú, mert azon lehet segíteni. :D Mármint úgy értem, hogy egy Bánk-Tóci közvetlen kapcsolatnak vajon van létjogosultsága?

Előzmény: marky-511 (11686)
marky-511 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11686

A Tócóvölgy vá. felé kb 3 perc lenne az út, csak nem ártana rendezni a kereszteződést. Tovább hosszabbítani (pláne a 30-ast) csak a zavarérzékenységen rontana. 

Előzmény: ckg471 (11682)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.24 0 0 11685

Igen-igen, elvileg így gondolnák. Volt róla szó mostanában.

Előzmény: ckg471 (11681)
ziutrolifan Creative Commons License 2020.06.24 0 0 11684

Lehet, hogy Szegeden vannak ilyen szakaszok, de ők nincsennek is a trolibuszfejlesztés ellén, minek kitünő bizonyítéka, hogy 10 éven belül kiépítettek egy új viszonylatot. De itt Debrecenben véleményem szerint nagyon az az irányelv, hogy a villamossíneket és megállókat csakis kitzárólag a villamos használhatja, ha nem így lenne, akkor már rég megállhattak volna az autobuszok az egyetemi villamosmegállóban. És akkor még nem beszéltem a párhuzamos közlekedésről, nem véletlenül változtatták meg a 15/15y útvonalát a 2-es villamos üzembe állításakor, kétlem, hogy egyszerre megtartanák a tócós villamos mellett a 3-as és 4-es trolit, pláne ha a komáromi csipkés györgy térig kivezetnék. És ha ez valóban így lesz akkor az 5-s trolinak is befellegzett, hiába nem lesz elvileg a föld alá vezetve a 4-es főút a leendő új állomásnál...

Előzmény: vanyi94 (11677)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11683

Igazából ez is lehet egy megoldás, bár szerintem arra fognak menni, hogy kimaxolják az új villamos forgalmát, amit szerintem a két irányú körjárattal tudnak majd elérni az utcák körül.

Előzmény: ckg471 (11682)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11682

A 19/30-at is lehetne bővíteni az ipari park (vagy akár a tócóvölgyi vá.) felé.

Ha más kapcsolatok fejlesztése nélkül bővítik a villamoshálózatot, csak azt eredményezi, hogy az ipari park ellátása érdemben nem javul, legfeljebb máshol kell átszállni a buszról.

Előzmény: Econell99 (11680)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11681

Főleg úgy, hogy tervben van a bővítése is.

 

Melyik irányba? A lakótelep és a vasút közé?

Előzmény: Econell99 (11679)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11680

Meg ezzel az átszállók (pl. Ondód felől, vagy Határ úti Ipari Park felől) is bajban lennének.

Előzmény: Econell99 (11679)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11679

A villamosnak pont az lenne az előnye, hogy akár a lakótelep közepét is fel lehetne tárni.

 

A Tócóvölgyről se feledkezzünk el. Főleg úgy, hogy tervben van a bővítése is.

Előzmény: ckg471 (11678)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11678

Egyébként a villamos viszonylat tervezésekor nem kell feltétlenül ragaszkodni a Tócóskertet körülvevő utcákhoz (Kishegyesi - Derék - Vincellér - István négyszög), mert ezt a hálózatot és a benne lévő útvonalakat az autóbusz viszonylatok is tudják. A villamosnak pont az lenne az előnye, hogy akár a lakótelep közepét is fel lehetne tárni. Hiba lenne úgy eljárni, ahogy Káposztásmegyeren a 14-es villamos hosszabbítása is történt, amikor az útvonalat a lakótelep szélén, attól 100-200 méterre vezették el.

 

Szerintem a Komárominál nem kellene felesleges átszállást generálni a város keleti részéről érkező utasoknak, ahol ugyan sokan élnek, de hatalmas területen szóródnak szét. Ettől csak még többen ülnének autóba, így személy szerint önmagában a Faraktár utcai villamost se szorgalmaznám.

Előzmény: vanyi94 (11677)
vanyi94 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11677

Szerintem is lesz majd a 3-as villamosnak ellenirányú párja, csak ezt szerintem még nem kommunikálják. 

Én a 2-es villamos mellé most visszatenném a 15/15Y-os autóbuszjáratokat úgy, hogy új kapcsolatokat hozok létre. A déli végállomásuk felől jönnének a mostani útvonalon, majd Hunyadi János u - Mester u - Csemete u - Dózsa György u - Füredi út - Böszörményi út útvonalon közlekedhetne. Így a Malompark is összeköttetésbe kerülne a Böszörményi úttal és az agrárral.

Ha megépül a 3-as villamos, azt a Komáromi Csipkés György térig mindenképp el kell hozni, mert úgy a busz karavánokat meg lehet szüntetni. A 25, 25Y, 37, 41, 45 járatok a keleti végállomások és a Komáromi közt járatnám, a 11 és a 41Y ágát pedig összekötném egy Komáromi Csipkés György tér - Hétvezér u - Diószegi út - Lahner u - Létai út - Komáromi Csipkés György tér körjárattal. 

A Tócóskertben a 12, 19, 30/30A járatokat meghagynám, de szerintem még a 22/24 is maradhatna. 

A trolit szerintem nem számolnák fel, mert nem egyforma útvonalon haladnak. Meg Szegeden is van közös villamos - troli sáv, szóval mehetnek együtt is.

Engem az érdekelne a legjobban, hogy a 100-as vasútvonalon hogy vezetnék át a villamost. A mostani felüljárón, de akkor kell egy külön sáv neki, hogy ne álljon a dugóban, vagy pedig aluljárón át fog menni. 

Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11676

Ez így van. Pont ezért okozott nagy károkat, mert elvileg az emberekért kellene hogy legyen.

Előzmény: torqmatic (11675)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11675

És? Nem az emberek vannak a buszhálózatért, hanem fordítva.

Előzmény: Econell99 (11674)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11674

Már a 2-es villamos is nagy károkat okozott a buszhálózatnak. Egy tócis villamos pedig elhozná az apokalipszist. A város legfontosabb járatai jelenleg mind Vincelléresek.

Előzmény: S6tech (11672)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11673

Én arra lennék kíváncsi, hogy mit csinálnak velük? Jó a 41Y-t és a 45-öst tuti, hogy kiiktatnák. És a többi? Megy a Nagyállomásra vagy Doberdóra? Vagy mégrosszabb, Segner térre?

Előzmény: S6tech (11672)
S6tech Creative Commons License 2020.06.22 0 0 11672

Én szerintem, egyébként a 3-as villamosnak tuti lesz egy ellenirányú párja a tócósban, mondjuk 3Y, illetve ha megépül akkor a 25 25Y 125 125Y 45 41 41Y biztos elkerül a tóciból talán még a 19-es is bár azt nem hinném a Szoboszlói útra kell.

Econell99 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11671

Valószínű, hogy jól érzed. A "3-as" villamossal a 3-as és 4-es trolinak tuti, hogy lőttek. Az 5-ös egymagában meg tuti, hogy nem tartják fent.

Előzmény: ziutrolifan (11647)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11670

Egyetértek. Nem az a kérdés, hogy Conecto és Deform lesz-e(+ néhány Sprinter a 39-esre), hanem hogy milyen arányban lesznek a szóló és csuklós buszok.

Előzmény: torqmatic (11669)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11669

"Midi" az elvileg lesz, erre most írt ki pályázatot nemrég a DKV (valószínűleg MB Sprinter). 3 tengelyes meg biztos, hogy nem, ilyet nem gyárt a Mercedes, mást meg úgyse vesznek.

Előzmény: diamond way 2 (11667)
torqmatic Creative Commons License 2020.06.21 0 3 11668

Ez egyelőre még csak egy álom, még a tervezés se kezdődött el, csak valaki rajzolt néhány színes vonalat a térképen... Szerintem mire ebből lesz valami, az alsó hangon 10 év, már ha egyáltalán, mert ugye sok felelőtlen ígéretet hallottunk már... De tényleg több értelme lenne szerintem inkább a trolibuszhálózatot meghosszabbítani a Tócóskert felé.

Előzmény: Balu424 (11666)
diamond way 2 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 11667

Amennyiben új szerződés megkötésére kerül sor elképzelhető, hogy a DKV az eddigieknél jobb feltételeket szabjon az ITK-val szemben?
Lehetséges, hogy több busz közlekedjen a helyi járaton?
Illetve új típusok megjelenése várható?
(Például midi vagy 3 tengelyes szóló buszok?)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!