2000-es évjáratú, 1.6 slx octaviám van, eddig nem volt nagyobb gondom, de ma csak úgy magától felpörgött a motor, 4000-en pörgött, csak akkor szűnt meg, amikor levettem a gyújtást. Indítás után ok lett... korábban már azt tapasztaltam, hogy ingadozik az alapjárat, de hol csinálta, hol meg nem... országúti utazás után ok lett, de a városban megint előjött...
Mi lehet a baja? Légtömegmérőt kellene cserélni? Valahol hallottam, hogy ez egy széria hiba lenne... Köszi a segítséget, Kollégák!
sazsztok, hőmérő jeladója tükörben van vagy elől a lökösben? Reggel szétcsapta egy bokor a fél tükrömet, egy kedves teherótó baxott lehúzódni a felezőről /bizta nagy volt a mágneses tér/ és inkább én mentem padka felé. Ahol persze méterre benyúltak bokrok, osztan alkotóelemira hulott a tükröm. Összeraktam, pici hiányzik előle, de délután 20 fokot mutatott vagy negyedóráig a kocsi, közben, meg 28volt :((((
Mondjuk szomorú vagyok, mert az 5000 km-t futott kocsimnál 23000 km-t írt hátralévőnek, azaz kissé megterhelve használom. :-(
Ha "megterhelve" hasznalnad, a teljes szervizperiodus 10 ezer korul lenne.
Amugy az idealis hasznalat kizarolag 80 es 110 km/h kozotti sebessegen, 30 kilometernel rovidebb tavokat sosem futva, emelkedok es elozesek nelkul adodna. Minden, ami ettol elter, az csokkenti az olajcsere-periodust.
megnéztem ma az olajszintet, és a nívópálcán a jelek között félig van.
Nem ertelek. Ez a normalis. Eszedbe ne jusson utanatolteni.
Tudtommal, emlékeim szerint , mármint a könyv szerinti emlékeim, na szóval ebből 0,5 lityit utána lehet tőlteni. Megjegyzem nekem is ilyent adtak a verdához.
MÁS
Csak hogy a feledéshomályába ne vesszen. TALÁLKOZÓÓÓ?????
Én viszont tényleg örülök. Pont ma reggel néztem az olajszintet (8800km) és ugyan ott van a szintje mint az elsö napon volt.:-) (1.9 PD tdi) Remélem ez még sokáig így marad.
Beülök, gyújtás, és megnyomom hosszan a nullázógombot a napi számlálón. NEM nullázta a napi km-t, de kiírta. Mondjuk szomorú vagyok, mert az 5000 km-t futott kocsimnál 23000 km-t írt hátralévőnek, azaz kissé megterhelve használom. :-(
Ja és a másik aminek "örülök": megnéztem ma az olajszintet, és a nívópálcán a jelek között félig van. Na mondom, kaptam a szalonban olajat, lotty bele. Megnéztem, és az állandó szervízintervallumosat adtak... :-(
Beszéltem Kobe-val, inkább ajánlotta egy szervíz meglátogatását géppel méricskéléshez. Fenti csavar a fény magasságot állítja alsó pedig a szélességet.. köszi!
Sajnos az idén már biztos nem lesz arrafelé dolgom......Tudtommal.:-) Magán út biztos nem. Pedig nagy szerelmem Olaszország, a másik pedig a Török.:-))))
Jövőre viszont a Románok vannak betervezve, olyan régen hívnak többen is és olyan sok szép helyről hadoválnak. Viszont vannak fentartásaim is. Hallottam pár meredek dolgot is az ottani viszonyokról. Erősen gondolkodom hogy a "barátságos" emberek, és a helyi utviszonyok miatt inkább a Terranoval megyünk.:-)))
Üdvözlégy. Ma ha valaki látott (illetve nem látott tőlem) egy iszonyatosan vakító xenonos Octi Kombit Pest felé az M3-on estefelé attól itt is mea culpa.. vmit iszonyatosan ellőttek a xenonos lámpatest beállításon és kb mindenki villogot jogosan, csak sajnos nem tudtam mit tenni igazán. Ha vki tudna segíteni , hogy amíg eljutok szervízbe melyik csavar a lámpa mellett mit állít? nem annyira a magasra van emelve, hanem olyan elcsavart fényt képez és jobbra fellő az égig.. MEA MEA CULPA! Üdv
Ha Olszban jársz, az A7-es autópálya sem rossz :-)))
Ha egyszer arra jársz ne hagyd ki. Viszont arra felé a tengerparton sok a felénk is honos barna bőrű személy, csak ott lakóautókban laknak mindenfelé. Aki arra jár olyan helyet nézzen, ahol van zárt parkoló is.