Ha már Picasso, kell a Grand? Az 5 személyesben is sok hely van, mert bár rövidebb, mint az OII, de 2,1m széles!
Barátomnak ilyen van. 10e km körül van benne, tesztautó volt. A dízelnek van egy fura, ciripelő hangja 2500 körüli fordulaton, 4 porlasztócsúcs csere után is csinálja.
A szerviz esedékesség jelző villáskulcs eltüntetése hetekig tartott, mert 1-2 nap alatt visszatért. Nem értettek hozzá a szervizben...
Egyszer az automata váltó választó karját R-be kapcsolva üresben maradt a váltó. A szoftver az szoftver...
6-7 liter között fogyaszt az 1.6 hdi vegyesben, nagy a kasztni. Az MCP automata váltó lassú, de vannak fülek a kormány mögött, tök jól lehet váltani vele, gyorsabban, mint az automata vezérlése.
Nem összehasonlítható az Octival, ez tényleg egy igazi egyterű! Ő csak azért adta el az OII-t, mert egyterűt akart.
Figyelnek??? Mit? Kik??? Azzal hogy beteszek egy ilyen képet amiről semmi sem megállapitható (holkészült, mikor,stb) mért ártok magamnak vagy bárkinek.
Ha valaki akkor én kicsit üldőzési mániás vagyok. Ezért sem teszek soha tel. számot fel nyilvános helyre, de egy ilyan kép.......
Még ha kombinálok is, és azt mondom hogy előtte egy álltalam felrakot másik képen látszik a rendszám ,(régebben még ezt is kitörőltem, most már csak ha nem saját járgány képét teszem fel) akkor mivan??? Jön egy bünti hogy 200-al mentem??? Na és annyival mentem, kérem bebizonyitani. Ez a kép nem bizonyiték, mert mehettem ennyivel mondjuk a rábaringen vagy tényleg a német pályán.
Világositsatok már fel engem tudatlant, mire kel figyelnem.
igen, igazad, van, jobban van összerakva, és tényleg úgy érzi az ember az Octaviáról, h tovább tart ki, mint a Megane.
és sokkal olcsóbb üzemeltetni is, 2 hátsó elektromos emelő csak 43 ezer forint, a meganba ha jol tudom 1db kerul 80 ezerbe, nameg a gázolajszűrő, stb is sokkal olcsóbb...
De akkor is olyan kis finom preciziós műszernek érzi az ember a megane-t, a kormányműve közvetlenebb, halkabb, 110-nél üresbe téve szinte semmi hangja nincs.
az Octavia ülésébe belefér a hátam, a meganéba valahogy nem (felül a két peremen)
Mivan veled, veletek ugy eltüntél mint aranyóra a 7-es buszon.:-)))))
Igaz én sem vagyok túl aktív sehol.:-((((
Biztatom a népet hogy valaki hozzon össze egy jókis talit, de nem nagyon alakul a dolog.:-((((((
Neked nincs ötleted??? Mondjuk olyan 2 napos kellene hogy este lehessen mélyen szántó gondolatokat cserélni. Vagy hirtelen sokat akarok, elég lenne egy pikknikes is indulás kép?
Nana, ha én nem is de az Öreglányt Éva megsiratta. AUTÓ az a javából én is nagyon szerettem. Igaz az még a régi volt, az új már lehet hogy nem olyan tartós.
Ja én 220 ezer Km-el adtam el és a blokhoz nem volt nyulva , csak a vezérműszíj csere szintjén.
Nemtudom. Szerintem nem. Na de vasárnap mostmár teszek egy probát. Megyek egy barátomhoz a kodrival, neki 1,5-ös Megánja van. Gyorsan átülve kiprobálom. Vasárnap este beszámolok az érzésről ha hazaérek.
Te döntesz, én csak a tapasztalatomat osztom meg...
skodri (1.9pdtdi ) előtt Megane 1. dci(100Le ) vel mentem 70e km-t. Tény: olyan halk, mint egy benzines autó, vagy még halkabb.. DE !
Hozzá mérten az octi egy AUTÓ, a szó igazi értelmében ! Tartósságot, biztonságot teret, kényelmet mutat és ad is. 125e km után is AUTÓ, úgy hogy 2db izzó park. lámpa -égett ki. Megane-nál volt 4 db zárcsere+1 db ablakemelő.. 1 év alatt (jó az gariban..)
Tehát, valóban "brummogós " az octi dízel, de ez zene és nem zajszennyezés..és még 3 év múlva is AUTÓ lesz, a Megane-ről ezt nem merném állítani.
en meg 1.2 clioval minden nap, és az nem zajos. kereszteződésekben, meg át lehet gördülni vele 2-esben 800-as fordulaton.
Ha nem az eszemre hallgatnék, megvenném még ma a c4 grand picassot, de nem merem sajna, mert 6-8 évre kellene valami jó autó, és annyira nincs 1db ismerősőm sem, akinek Citroenje van. És ez gondolom nem véletlen.
ülj be az új jettába, na az a zajos, nem a skoda! :( Venni kell rá rendes gumit és nem lessz zajus a octavia. A gyári mslen sokkal zajosabb mint mondjuk egy goodyear.
Igen jó a magas üléspozíció az autóban, tényleg. A gerinc támasz nélküli ülés is nagyon klasszul megfogja az ember hátát, a középkonzolhoz nem ér nagyon oda a jobb láb, hátulról hatalmas hely van. Az jumbo boxos könyöklő előre csusztatható jópár centivel, így kisebb lábú emberek is rá tudnak könyökölni.
1.9 PDTDI-t sikerült kereszteződésben lefullasztanom, szokni kell a diezel motort.
Csak egy nagy gond van, ami eltántorít azt hiszem mégiscsak a megvásárlásától, a zaj.
És még csak nem is a motor miatt van, mert 120-nál ha üresbe rakom, akkor túl zajosnak tartom az autót, és ez főleg a futóműtől jön, meg az A oszloptól.
Most megint rágódhatok a C4 Grand Picasson, vagy a Renault Megane-on.. Mikor lesz már ennek vége :-(
"Azon a csomis képen kisebb fajta káosz vehető észre (rámolás szempontjából):-DDD "
Áááá ,csak szerinted.:-)
1. Hogy is van a mondás? Nemtudom, de a lényege hogy a zseni átlátja a mások álltal káosznak vélt dolgokat is.:-)))) 2. Mért káosz? A minden a helyén. A pálinkás üveg azonnal elérhető:-))))