Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TUZI Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6428
Biztos igazad van, csak én egy besz@ri ember vagyok és inkább meghagyom az eredeti állapotot. Aztán majd ha így is széthullik akkor szidom a Škodát hogy sz@r, de ha tuningolt akkor csak magamat szidhatnám.:-)))))
Előzmény: Törölt nick (6425)
jopek13 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6427
Ha majd megteheted hogy lecseréld akkor mindenképpen ezt a motort válaszd mert piszok jó.Ma voltam Móváron kegyetlenül megy, es el kell hogy mondjam elég jónevű gépeket hagytam magammögött a pályán, és az átlag fogyasztás még igy is 8.2.
Előzmény: ckerti (6405)
jopek13 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6426
Szia.Köszönöm, amúgy a tiéd micsoda?
Előzmény: Törölt nick (6404)
TUZI Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6423
Hy.

Azért szeretnék egy esetet megemliteni. Nem vita inditó , így nem is megyek semilyen vitába a tuningal kapcsolatba.

Van egy munkatársam 1,9 PD TDi Suber. Meg volt a tuning. Most éppen a szervízben áll a verda mert a kuplung sajnos elszállt és ugye lehet cserélni a lendkereket is. Nem túl ócsóóó mulatság.:-))))

Ennyi és nem több. Biztos tönkre ment volna ha nincs húzva a motor akkor is, de azért bennem bujkál a kisördög.
stevie wonder Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6421

A Steinbauer-ben van állítási lehetőség: +10, +20, +30, -10, -20, -30%.

 

 

Pont emiatt gondolom, hogy ez valami humbug.

Előzmény: Törölt nick (6420)
BX_thomas Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6418
ha vadxenont akarsz, akkor semmit nem kell tenned, csak behajintani a szettet.
Ha igényes van és fölös 70ezred akkor lopott lámpákat kompletten. Lencsés stb. DE még akkor sem fog magasságot korrigálni ami azért illene egy xenonos autóhoz... :(
Előzmény: Törölt nick (6417)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6417
azért a +30Nm az nem rossz, és pontosan ennyit mondanak, h ennyivel lesz több.. És ha még hozzájön fél liter fogyasztáscsökkenés, akkor szerintem 50 ezret megér a dolog (többet nem)

más, ugye jól tudom, h speciális projektoros lámpatesteket kell belevenni, és talán még lámp mosót is, hogy ha xenon-t (HID) akarok utólagosan beletenni?
Előzmény: golyo13 (6416)
golyo13 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6416

 

 

Hát igen !

 

Főleg annak tükrében, hogy az A2. egyik számában (valahol megvan-) FIZIKAILAG lemérték, hogy a 105LE-s motorr valójában 122LE, míg a nyomatéka nem 240, hanem 280Nm, ha jól emlékszem...Amikor rá volt téve a P BOX, akkor lett 130/135LE és 310Nm talán.

 

Ennyit a Pbox-ról és az áráról.............

Előzmény: Törölt nick (6414)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6415
szia,

konkrétan milyened volt amiből többet ne?

Biztos van egy rakás klón Steinbauer szerű is, nyilván azt próbálták másolni
Előzmény: Törölt nick (6408)
golyo13 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6413

ABT Teljesítménynövelés
1.9 TDI 77kW (105 PS) alaphoz

  • ABT Power és ABT Power S: A garancia az első forgalomba helyezés utáni 2 évig, vagy 100.000 km menetteljesítmény keretéig érvényes, a korábban bekövetkező esetnek megfelelően, a vezérlőegység módosításának időpontjától függetlenül.

  • gyorsabb indítás, nagyobb forgató nyomaték, magasabb húzóerő, jobb gyorsulás

  • komoly állóképesség

  • Európát lefedő kereskedelmi hálózat

  • A károsanyag kibocsátást nem befolyásolja a teljesítménynövelés



4002

ABT Power

261.603 Ft

Cikkszám: 1Z0119130 | Áraink tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk! | Áraink a 20%-os ÁFA-t tartalmazzák.

ABT Teljesítménynöveléssel: 96 kW (130 PS), 305 Nm

Munkadíj

15470 Ft

Az elektronikus motorvezérlő-egység optimalizálása (Chip tuning)

Adatlap

 

Rosszul írtam , csak a munkadíj 20 e ft !!!

Mennyiség: 0 ) qty_el.value--;return false;" type=button>

        

Előzmény: Törölt nick (6401)
golyo13 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6412

Nézd meg ezt a web oldalt,

 

http://www.abt-sportsline.hu/

 

állítólag garival tunig kb. 20 ezererért, Debrecenben a Vw csoport autóinak.........:-)

Előzmény: Törölt nick (6401)
ottar Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6411
Najó, bővebben:
Ford: Jó volt amíg jó volt.
Meg voltam vele elégedve. Aztán jöttek a bajok, a focus fórumon olvashattad.

Összességében az Octavia masszívabb benyomást kelt, nagyobb a csomagtere, és nekem jobban kézreáll mint a fóka.
(bár a fóka csak kb. két évig volt)
Egyébként mikor a cserén kezdetem gondolkodni, akkor is szóba jött a kettes fóka.
Vácon a Dunakanyar autócentrumban mindkét szalon ott van, megnéztem, beültem ebbe is, abba is. És most egy OII combi boldog tulaja vagyok. :-)
Előzmény: Rodosz4 (6409)
ottar Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6410
:-)
Octaviam van. Szerinted? ;-)
Előzmény: Rodosz4 (6409)
Rodosz4 Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6409

Sziasztok,


Tervezek egy alsó közép kategóriás autót megvásárolni, max 4,5 mill.
Ford Focus és Octavia között vacillálok.
Tudom ez octi fórum, ezért főleg azoktól várok valami véleményt akik mindkettőt ismerik, gondolok itt pl ottar-ra :)

Köszi

appletlee Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6407
Amit elfelejtettem: 1.6, 75 lóerő, benzines, 2000-es évjárat. És fehér. :-)
appletlee Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6406
Sziasztok!

6 éve vagyok octavia tulajdonos, nagyon meg vagyok vele elégedve.
Egyszer hagyott ott 3 gyerekkel a Mátrában, beázott a gyújtás. Salgótarján szakszervíz, órákig tartó prüntyögés, "valszeg gyertyacsere, de most nincs, holnap reggel hoznak". Szállás, "ottalvás", másnap reggel új gyertyák, jéé elindult. Persze, mert megszáradt...
Ez volt az előzmény, most itt kérdeznék, hátha volt valakinek hasonló jellegű problémája. A jelenség az, hogy ha bokáig érő tócsába hajtok lendületesen, akkor azonnal leáll a motor, nem is indul. Majd 10 perc múlva (ha meleg a gép) megszárad, és lassan életre kel. :-) (nincs alsó motorvédő lemez). Nedvesebb reggeleken hosszan kell indítózni, majd bepöccen, de nem mindig megy azonnal mind a négy henger. Gázadásra visszafullad. Mostanában volt lambdaszonda, gyújtótrafó-kábel és gyertyacsere. A tócsába hajtásnál a trafó és az elosztó is látszólag csontszáraz. Sarki szerelő nem tud semmit egyelőre...szerinte a trafó ázhat be, mert felcsapódik a víz. Lehet, hogy igaza van. Arra is gondoltam, hogy becsomagolom a tarfót, és meglátjuk. Szakszervízbe a fentiek miatt nem viszem.
Szerintetek melyik rész ázhat be még a motortérben és mit érdemes megnézetni?
A segítségeteket előre is köszönöm!


ckerti Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6405

Ezt a motort egy új Superb-ben próbáltam, ott nagyon megtetszett, gondoltam is rá, milyen jó lenne nekem az 1,6 MPI helyett az Octimba. :-))

Ha már RS-re nem/sem futja. :-) vagy inkább :-(

Előzmény: jopek13 (6399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6404

szia jopek13

Gratula, jó választás, egészséget kívánok hozzá! "fegyver", jól mondod.

Mindamellett az enyém sem gyengébb...öööö, de ez már egy másik topik. :)

Előzmény: jopek13 (6399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6403
Szia, igen, tudom, h a pbox eltávolítható könnyen, nyom nélkül, garanciás autóban nem iratnám át a vezérlést, valamint a pbox-al szerintem nem lehet agyonvágni a motort sem (védelem, max értékekhez nem nyúl hozzá)

Én max 50 ezret szánok rá, úgy látom több fajta is van ennyiért, gondolom hasonlóak lehetnek...

a PDTDI bizonyítottan legendásan megbízható a magyar magas kéntartalmú diezel olajokhoz, a CR-ről meg még nem tudjuk (pl franci CR-ekről több problémát hallottam)
Előzmény: Törölt nick (6402)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.23 0 0 6401
Hello mindenkinek

http://totalcar.hu/magazin/technika/pdtdi/

Lehet jövőre már nem lehet 1.9PDTDI-t octavia-t venni...

Jól lehúzták szegény PD TDI-t a CR-el szemben, csak 1 dolgot nem néztek, a megbízhatóságot.

Más, használ valaki PD TDI-n bowerboxot(vagy bármi más hasonló olcsóbb valamit?) Azt irják, h nyomatékosabb lesz a motor és fél literrel kevesebbet fog enni. Igaz ez? (és nem utolsósorban egy mozdulattal el lehet távolitani)

A chiptuning túl drága..


Papka11 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 6400
Megkaptuk, köszönjük!
Alkalomadtán lesz válasz is.
Előzmény: ckerti (6396)
jopek13 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 6399
Szia én múlt hét szerdán vettem át egy 1,8tfsi motoros octit annál még negyedikben sem gond előzgetni 70-80 között. Előtte egy BMW 316i volt sehol sincs az octáviához.Ez az autó egy fegyver ami tökéletes.
Előzmény: Törölt nick (6397)
berobi1 Creative Commons License 2008.09.22 0 0 6398

urak köszönöm szépen a kimerítő, szakszerű  tanácsokat.

ha minden jólmegy  napokonbelűl egy kombit tudhatok magamévá.

köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.22 0 0 6397

Sziasztok,

berobi1

Nálam egy-egy hosszú hétvégére volt kölcsönbe már 1.4 és 1.6 motorral is. Nos, ha naccsalád és csomagok is, a kisebbik motorral sztem nem szabad. Elmegy ugyan vele, de nem tötymörögve haladva jócskán megnövekedő fogyasztással számolhatsz, nem is szólva arról, hogy a nagyobb moci adta nagyobb sebesség-biztonsági tartalék (pl. előzéseknél) az alapmoci esetében nincs. Használtan pedig csökken a két motor közötti - újként még számottevő - árkülönbözet is.

Autentikus infohalmaz itt (ezt talán tudod is), érdemes beleolvasgatni...

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=28095

 

Előzmény: berobi1 (6393)
ckerti Creative Commons License 2008.09.22 0 0 6396

Minden nap benézek oda, de a hétvégi termést még nem olvastam át.

Majd reagálok, ha tudom, mire kell. :-)

 

Mail a fotókkal ma megy.

Előzmény: Papka11 (6390)
joemaster Creative Commons License 2008.09.21 0 0 6395
Szia!

Octavia II-ről írom:
Az 1.4-es gyengus. Városban 1-2-3 fokozatban dinamikusabb, mint az 1.6, a fokozatok rövidsége miatt. Viszont 3-4 között van egy kis légüres tér. Országúton próbáltam 3-ba visszatéve előzni, de semmi változás nem volt ahhoz képest, mintha 4-ben nyomtam volna egy padlót...

Városban kevesebbet fogyaszt, mint az 1.6-os.

Országúton, klímával még az 1.6-ossal is nehezen lehet előzni a 70-80 km/h-s cammogókat. Autópályán sokkal dinamikusabb.

A modell hibáit lásd itt.
Előzmény: berobi1 (6393)
Papka11 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 6394
Nekem volt 1.4-esem. Nem egy sport autó az biztos, viszont megbízható. Tartósan viszi a 170-et is, persze fogyaszt is mellette vagy 12 lityit. Normál tempónál 7-8 lityi.
Ha nem akarsz gyolsulási bajnokot játszani megfelelő gép.
Előzmény: berobi1 (6393)
berobi1 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 6393

sziasztok!      mostanában szeretnék csatlakozni köreitekhez, mert szertném lecserélni az öregecske astrámat egy octira ha minden jól megy . igaz újat nem tudok megvenni de egy 2005-2006 - os talán belefér a költségvetésembe.1.4-1.6 benzinesben gondolkodom, itt lenne az első kérdésem, az 1.4-s nem gyengécske az elég nagy kasznihoz képest( pláne klímával?). az astrám 1.6-os és bizony ha bevagyon kapcsolva a klíma akkor elég nyögvenyelős az előzés.

de érdekelne a tanácsotok, hogy az ilyen évjáratú autóknál mi a tipushiba?

köszönöm

joemaster Creative Commons License 2008.09.20 0 0 6392
Szerintem ebben csak a szerviz tud segíteni.
Alapbeállítást adnak a terelő motoroknak (levegő áramlást szabályzó kis lapokat mozgatják), hogy újra tanulják a végállásokat, vagy alkatrészt cserélnek.
Előzmény: luki-luk (6391)
luki-luk Creative Commons License 2008.09.20 0 0 6391
Tiszteletem mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Az 1.6 os II-es oktim ma olyat produkált
amit nem igazán értettem!:-(
olyan kilenc fok lehetett kint,s gondoltam,fűtök egy kicsit.
Kétoldali digit klima van.
beállítottam olyan 24 fokra a levegőt,de az oldalamon,csak hideg jött be,hiába vártam a meleg levegőre.
Viszont,átnyúlva a másik oldal légbeömlőjéhez,meglepődve tapasztaltam,hogy kellemes melkeglevegő áramlik befele.
Mindent megpróbáltam,meg echora átkapcsolva is.
egyedűl maxra feltekerveHigh felirat esetén jött a forróság,mind a két oldalon!
Mikor visszatekertem pár fokkal lejebbre,a helyzet ismét megosztottá vált a két oldal között!
A segitséget előre is köszönöm,bár szerintem szervíz lesz a vége!:-(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!