és mennyire idegesít(plusszban lefáraszt) a hangja ilyen szép nagy távokon? Gondolom volt már benzines autód is, amivel mentél nagyobb távot.
Én próbáltam nemrég egy 1.9PDTDI-t, és az volt a fura, h az 1 dolog, h motorral hangos, de üresbe téve is irdatlan csapágy, kerékzajt, szélzajt hallottam.... -> renault meganban meg nem
Sajna én a cégnél a második gazdája vagyok. 98ezererl vettem át egy kollégától. 66ezret mentem vele, ezalatt 5.4-5.6os átlagokkal jártam. Nagy ritkán volt hogy 170-180at mentem vele. Alapvetően nem hajtom. havi 5-6000nél már nem rohangál az ember. Szükséges rossz a soko autózás :( 3000kmet mentem bonn oda vissza most. /csütörtök-hétfő/ 5.4es lett a nagy átlagom és 108km/ó. Szerinted gyilkolom? Ez a 13ik autóm, szopok is vele rendesen :((((((((
nem garanciális, de céges. Elég nagy a flottánk és nincs megegngedve a barkácsolás.
Gyári technológia nem engedi a hengerfej javítását.
"Ez PD, sajna nem keveri össze az olajat a vízzel, csak kevés esetben." Nem értem az összefüggést??
Mit nem értesz ezen, ilyenek. Nem szokásuk összevegyíteni az olajat a vízzel, csak simán beledolgozik a vízba és nyomás indul, majd víz elmegy. SŐT még nem is forralja a vizet. Nem a skodából tudom, hanem szerelőktől akik láttak már pár pd mocit. Amúgy csak síkolni kéne meg csavarokat rendesen lehúzni és annyi. De sajna ez a márkaszervíz.
hf tömítés csere az 100.000 ezer, de csak akkor lehet eldönteni, hogy ténylegesen mi a baja, ha levették és kézben van, DE ha a hf-en bármi is látszik akkor gyári technológia szerint csere, nincs megengedve a síkolás! Márpedig illik nyomáspróbázni a hengerfejet ilyen esetben :(
Egy hf pedig 300körül van :(
Ez PD, sajna nem keveri össze az olajat a vízzel, csak kevés esetben. Beledolgozik az égéstér a vízbe. Büdös a vize mint a dög, meg látszik a kipuffon is a víz kicsapódása :(
ok, decemberben, januarban megkereslek, állítólag eléggé döglött időszak, szal lehet jó elképzeléshez "hasonló" autókat találni.
Apropó, ugye már jövögetnek befelé a szlovák OII-k is? Valahol olvastam, h úgy lehet megismerni őket, h az alvázszámban van egy új betű. Én mindenképpen Csehet akarnék venni több okból (itt most nem részletezném)
"és inkább meghagyom az eredeti állapotot." ezért lesz pbox és nem pedig chiptuning.
A pbox meghagyja a motorvezérlést eredetiben (szal pl védelmi korlátokon nem változtat és az eredeti max-min értékeken belül maradsz), annyit csinál h can-buson módosított adatokat küld az eredeti vezérlés felé.
Örömmel jelenthetem, h immmár végképp csatlakoztam az Octavia-tulajok táborához, megjött a vasam, most helyezik forgalomba, és az első lépésekre már legkésőbb hétfőn sor kerülhet, már várom... :-)))
Biztos igazad van, csak én egy besz@ri ember vagyok és inkább meghagyom az eredeti állapotot. Aztán majd ha így is széthullik akkor szidom a kodát hogy sz@r, de ha tuningolt akkor csak magamat szidhatnám.:-)))))
Ha majd megteheted hogy lecseréld akkor mindenképpen ezt a motort válaszd mert piszok jó.Ma voltam Móváron kegyetlenül megy, es el kell hogy mondjam elég jónevű gépeket hagytam magammögött a pályán, és az átlag fogyasztás még igy is 8.2.
Azért szeretnék egy esetet megemliteni. Nem vita inditó , így nem is megyek semilyen vitába a tuningal kapcsolatba.
Van egy munkatársam 1,9 PD TDi Suber. Meg volt a tuning. Most éppen a szervízben áll a verda mert a kuplung sajnos elszállt és ugye lehet cserélni a lendkereket is. Nem túl ócsóóó mulatság.:-))))
Ennyi és nem több. Biztos tönkre ment volna ha nincs húzva a motor akkor is, de azért bennem bujkál a kisördög.
ha vadxenont akarsz, akkor semmit nem kell tenned, csak behajintani a szettet. Ha igényes van és fölös 70ezred akkor lopott lámpákat kompletten. Lencsés stb. DE még akkor sem fog magasságot korrigálni ami azért illene egy xenonos autóhoz... :(
azért a +30Nm az nem rossz, és pontosan ennyit mondanak, h ennyivel lesz több.. És ha még hozzájön fél liter fogyasztáscsökkenés, akkor szerintem 50 ezret megér a dolog (többet nem)
más, ugye jól tudom, h speciális projektoros lámpatesteket kell belevenni, és talán még lámp mosót is, hogy ha xenon-t (HID) akarok utólagosan beletenni?
Főleg annak tükrében, hogy az A2. egyik számában (valahol megvan-) FIZIKAILAG lemérték, hogy a 105LE-s motorr valójában 122LE, míg a nyomatéka nem 240, hanem 280Nm, ha jól emlékszem...Amikor rá volt téve a P BOX, akkor lett 130/135LE és 310Nm talán.