Ezt nem szabályozza 1ébbként a kresz ? Mintha lenne valami szabály a sötétitett üvegekre... Nem mintha nem lehetne olyan autót venni, aminek full sötétitett üvegei vannak..
Mondjuk sötétben esőben, hogy szokod meg hogy kilás????? Vagy lehúzod az ablakokat hogy kitudj nézni ,mondjuk egy elsőbségadás táblánál???? Van ismerősöm aki ezt csinálja.:-)))
Azért az tudod ha egy sötétitet üvegű autóval lenne egy komolyabb koccom, az tuti hogy ráhuzatnám a vízeslepedőt, azzal a címszóval hogy nemlátot ki rendesen.
Azzal negyere hogy nem tudom mit beszélek mert van tapasztalaton , igaz nem autóval. Lényeg nyáron szikrázó napsütésben qrva jó, de éjjel, pláne esőben enyhén kifelyezve életveszélyes. Persze qrva jól nézki, ez tény, csak engem a biztonság jobban érdekel mint a kinézet.
Ez hasonló dolog mint a xenon, csiptuning. Nekem is megvan a véleményem meg neked is. Tény hogy a két vélemény igen messze lehet egymástól.:-))))
Ja és a futómű. Na annak a radikális megváltoztatását is igencsak ellenzem. Mondjuk itt mint a csip tuningnál is eltudok fogadni minimális beavatkozást, de radikális mondjuk nyomtáv szélesítést, teszem azt "pogácsával" ,na ez már meghaladja az énálltalam elfogadható mértéket.
Nemtom. Oct én kaptam, tehát nem áll benne pénzem azért más a hozzállásom, a mondeonk meg volt pár, tehát elfogult vagyok vele. Ford galaxyja van feleségemnek :) Az új supeb nekem rohadtul nem tetszik, olyan mint egy túlcsicsázott francia :(
Szerintem meg nem. :-) azért ne felejtsd el, hogy a tepsi mondeo (konfigurátorban összerakva) közel 7 millió Ft. (NAJÓ, 6,9) ennyiért már ne zörögjön a motor, meg ne nézzen ki ilyen szarul a műszerfal alsó része... Félre ne érts, nem az Octaviaval akarom hasonlítgatni, de baromira bosszantó apró dolgok vannak benne. A Superbbel (újjal) összevetve egyértelműen vesztes. Az OII-vel csak azért hasonlítottam össze, mert ez adott, ilyenem van. :-) Az OII-nek valahogy sokkal egységesebb a minősége, és a tervezése, nem az van hogy időnként valamire rácsodálkozol, hogy vaze ez de gagyi megoldás... A mondeonál sajnos ilyen előfordul... A Mondeo összességében impozáns autó, meg vezetni is jó, nem is fogyaszt sokat, nagy a csomagtere, a hátsó lábtere hihetetlen, stb stb...
nem teljesen, ezek a buzi kategóriák teljesen össze vannak már mosódva... nehéz eldönteni mi hova való. Superb egy passat, ami nem felső kat, a mondeo sem egy felső kat, de az oct lenne a párja a az előző mondeonak, sztem.
Én is a legenyhébb fóliát rakattam rá és eddig nagyon szeretem. :-)) Novemberben megy a vas vizsgára, és majd akkor kiderül, kinek bántja a szemét..... Majd beszámolok róla
én úgy hallottam, h akármilyen triviálisnak is tűnik a dolog, nem egyszerű megoldani
Bocsi hogy belevauzok :-) de semmi extra az ablak riasztóval való, egy-gomb nyomásos felhúzása. Riasztó nélkül alapban csak akkor húzza fel a VW csoport, ha folyamatosan nyomjuk a gombot, de egy kis program update-al ez is egyszerűen megoldható. Minit.
namost nem haragudj meg de az 1.8 tdcit az veszi meg aki sosem járt forddal. Az a régi sierra vasblokk td változatának a közösnyomócsöves utódja. MAGA a motor uaz, a vezérlés másabb és a adagoló. Mindazonáltaal nekem 1.8td mondeom volt ghia és baromira szeerttem. 300.000kmig hajtottam. Újabb mondeonk is volt 2, mindekttő pazar volt és az Ioct idejében ha nézed, sehol nem volt a ictavia, most viszont az új mondeot tessék a octaviához hasonlitani, e 7 évvel ezelőttit.
Amikor én vettem az Octaviát, lett volna lehetőségem egy 1,8-as benzines Mondeora hasonló áron.
Egy ideig sajnáltam, hogy nem a nagyobb kasztnis típust választottam, de ezek a megjegyzések meggyőznek arról, hogy jobban jártam.
BoriLaci!
Én is megkérdeztem Donibcsit erről az automata ablakfelhúzásról.
Szerinte a gyári szoftverben biztonsági okokból van benne a folyamatos gombnyomás igénye a záráshoz (érthető amit mondani akarok?), de jól elrejtve, nem egy sima kell-nem kell kapcsoló a VAG-COM-mal.
A gyári riasztó sem küldi fel egy impulzusra.
Az utólagos riasztók felszerelhetők ablakemelő komfort modullal, amik imitálják a folyamatos gombnyomást és így felküldik az ablakot.
"Én úgy tudtam, h vannak olyan foliázok, akik adnak olyan műbizonylatot, ami megfelel a vizsgán, asszem 34%-os sötétítésig B oszloptól,vagy hogy....."
"B" oszloptól hátrafelé lehet bármilyen sötétítés, ha mind a két oldalon van tükröd (természetesen ehhez is kell műbizonylat).
Az első ajtókon hivatalosan max 70%-os fólia lehet. Ez egy vicc. Itt mondta (ha jól emléxem, stevie), hogy ha koszos az ablakod, már átlépted ezt a 70%-ot.
Az első szélvédőn pedig semmi (hivatalosan).
Nekem B-től hátrafelé full fekete, az első ajtókon 1-gyel világosabb. A közeg kötözködését eddig megúsztam (pedig már látták nem egy igazoltatáskor), a vizsga pedig egy kicsi pluszba kerül, ami szinte mindegy, mert a futómű és a xenon miatt, úgy sem menne át a "normál" vizsgán.
Nekem Escort volt 8 évig, 1,5 évig Fóka, szüleimnek január óta új Mondeo, amit azért én is rendesen kipróbáltam. Escort, Fóka: fapad, de jól összerakott. Escorttal semmi baj nem volt, a Focussal kevés, de durva (lendkerék, turbó (65000 nél..)).
Meg kell hogy mondjam a mondeo eléggé ambivalens érzéseket kelt...
Nem egységes a kidolgozása, beülsz, csilivili műszerfal, krómutánzatú betét hegyek, hatalmas beltér... lejjebb nézel, és a kesztyűtartó fedelét mintha a helyi ács faragta volna baltával.
A motorja (1.8 TDCI 125 LE) sokkal hangosabb mint a OII 1.9. PDTDI. A motortér burkolat igénytelen. A tankolónyílás a lezárt központizár mellett is nyitható.....
Az új superb sokkal korrektebb. Az OII télleg puritán. De minden nagyon egyben van benne. (Atyám nagyon irigyli az enyémet és le akarja cserélni a mondeot egy dsg-s OII-re. Vagy Superbre, de ez más kategória.. ;-))
Sziasztok, Nem kivanok hitvitaba belefolyni, de egy ideje mar passzivan itt vagyok a forumon, olvasgatok. Focus II Ghia-m van 2 eve, es 1 hete rendeltem meg cegesnek Octavia Business-t. Lehetett volna palyazni egy 1.9-es DSG-s Ambiente-re is, de amint beultem ki is fordultam belole. Randa. Fekete volt es lehangoloan puritan. A Focus is gagyinak hat alacsony felszereltseggel, de a Ghia megfelelo. Ugyanigy voltam a Skodaval is, Business-ben mar suti. Lattam azota egy szurke (vagy hasonlo) belsejut az teccetos volt Ambiente-ben.
Szerintem a Focus muszakilag ott van, a Skoda-rol is jokat hallottam, szerintem nem erdemli a Ford a szapulast. Hangsulyozom szerintem. Furcsa lesz majd atulni, de azert mar varom ;) Csipu Ui: Szeva Odon.