The new Octavias engine displacements and outputs cover a wide range, meeting the needs of every customer. Petrol engines range from the 1.4 MPI/59 kW (80 bhp) to the top class 2.0 TFSI with an output of 147 kW (200 bhp). The Octavias diesel offering includes the choice of two turbo engines with an output of 77 (105 bhp) or 103 kW (140 bhp), or a common rail fuel injected two-litre turbo-diesel with an output of 125 kW (170 bhp).
..vagyis megkapja szerintem. Persze lehet, hogy csak az RS, de erről nem szól a fáma.
Erről a tetszik/nem tetszik az új Octi, egy vicc jutott az eszembe: Két barát beszélget és az egyik nagy lelkesedéssel újságolja a barátjának, hogy: -Képzeld, rájöttem, hogy itt a világunkban minden, de minden relatív. Mire a másik: -Igen, abszolút igazad van!
Nacsak, ha úgy nem. :) De. Azt nem értem, hogy miért nem látható a gyújtást és ízzitást visszajelző lámpa. A kulcs benne van, a gyújtás biztosan rá van adva, hiszen a MaxiDot csak akkor látható. Vagy photoshop. Egyébként megváltozott ez is a régihez képest (ez is a Superbtől van, mint a kormány, rádió, antenna, tükrök stb.), mert máshogy és máshol vannak az infók, kihagyták belőle az aktuális sebesség visszajelzést, ami nekem például nagyon tetszett.
Más, most olvastam a faceliftes motorkínálatot: Benzines: 1.4MPI, 1.6MPI, 1.4TSI (+DSG), 1.8TSI (+DSG) Diesel: 1.9 PD (+DSG), 2.0 PD (+DSG) Vagyis nem kapja meg a CR dieselt...
Én az enyémben próbálom felfedezni a coming home funkciót, de nincs :-(( Viszont ez az új módi még fura, h csak tompítottal hajlandó menni :-) vagy helyzetjelző :-)
Igazat adok neked, összességében nem csúnya ,már majdnem olyan mint az új superb,először elszomorodtam mikor meghallottam a ráncfelvarrást, mert pont 2hete vettem át egy business felszereltségűt, de aztán abszolút nem bántam meg főleg úgy hogy 600000e ft-al olcsóbban egy 1.8 tfsi-t.Piszok jók a menet tulajdonságai, bődületesen megy és azthiszem már csak a suprb-be rakják ezt a motort, az octiba már csak az 1.4tfsi-t lehet rendelni.Biztosan nem fogod megbánni,
Hat vegyesek az erzeseim. Gondolkodtam 2 hete amikor megrendeltem a Business-t, hogy erdemes-e varni facelift-re, de ugy dontottem, hogy abba az osszegbe az ujnal kevesebb extra fog joval beferni, ezert maradtam a reginel. Mivel vezettem a Superb-et es nagyon bejott (meg asszonynak is ;)), ezert kivancsian vartam a facelift-et, mert azt hallottam, hogy az uj superb-re fog hajazni. Eleje szerintem szep, de a hatulja nem teccen (lampa). Belul szep a kormany, km ora, es a Bolero radio. De. Ebben a vilagos szinben a barna fabetettel szerintem igen gagyinak hat. A superb-ben olyan szepen osszhangba hoztak a bezs belsot meg a fat, itt nem sikerult :( Fetete/szurke? belso viszont viszi a primet. Az kene ;) Osszessegeben nem lett rossz facelift.
Viszont sokkal praktikusabbak a gombok a multi kormányon, a jelenlegin nehezen kezelhetőek, nem állnak nagyon kézre, ennek az anyaga is masszívabbnak tűnik. Ilyen görgős megoldást máshol is láttam (Opel Astra), szerintem sokkal jobb.