Joemaster, igen 2008as, C kód. Remélem nem holmi gondok miatt kell írnom majd ide ;)
Tudom, a gumi ügy már elég lerágott csont, de erre még nem olvastam választ... A Bridgestone / Firestone gumik közül melyik lenne a legjobb választás télire 16-os méretben? Csak ezekből a márkákból választhatok. Lbzy
Ne aggódj! Semmi gond nincs a pozsonyi gyárral! Eddig semmi negatívum, de Te majd szólsz, ha mégis... :-)))))
Én jobban bízom a cseh srácokban, mert az Ő munkájukat már ismerem, lásd saját autóm. Velük legalább már találkoztam is a szerelőcsarnokban Mlada Boleslav-ban. :-) Node a KIA-t is összerakják jól, hubo44 car-társ is megmondta, hogy jól össze vannak rakva, az Ő szavára pedig én adok.
Egyébként tényleg nem kell aggódni, oroszok, kínaiak, kazahok is raknak össze Skodát, ott sem hiszem, hogy probléma lenne. Az echte Skoda gyárban járva minden nagyon patent volt, németes precizitást sejtek, persze aki dolgozik, az hibázni is tud, de nem hiszem, hogy más országokban lazábbra vennék a gyeplőt.
Ez inkább csak egy érdekesség volt, mert én megszállottan követem az eseményeket, különösen OII-re vonatkozóan.
Üdv Néktek! Immáron 3 hete én is OII tulaj vagyok, 1.6 HolidayIV. Végre sikerült átolvasnom a fórumot, és minden kérdésemre megkaptam a választ, sőt olyanra is, ami fel sem merült bennem, hogy kérdés lehet :) Köszönöm! Eddig csak pozitív tapasztalatom van az autóval, nem csalódtam benne (pár évvel ezelőtt Feliciám volt, akkor megszerettem a márkát, aztán OFF Xsara, Astra, Xsara ON aztán jött Ő), az első utam 1400km volt egyben, egyáltalán nem voltam fáradt a kiszállás után... A fogyasztása ugyan kicsit magasabb, mint vártam (7.1L 95% pályán 110-130 körül), de a kényelem kárpótol :) Az asszony is nagyon élvezi, a tolatóradar segítségével a parkolás is sokkal jobban megy neki mint a korábbiakkal, pedig jóval nagyobb dög :)
Egy kérdés azért felmerült, mivel C kódos, mi a gond a pozsonyi gyárral? Van valami belső infó ezzel kapcsolatban? Minden jót, előre is kösz! Lbzy
Pontosan erről van szó. Rendelésnél majdnem mindent meg lehet választani és a végén az izlésemnek megfelelőt kapok. Az auto formáján nagyon sokat dob egy jó szín.
Teljesen igazad van.Nekem az OCTAVIA előtt egy FABIA Sedanom volt és nem is tetszett amikor először láttam képeken.Élőben sokkal szebb volt de még valami mindig hiányzott belőle.Nem sokkal később látam az utcán egy sötétzöldet és akkor mondtam,hogy nekem ez kell.Így vagy úgy a "nem tetszik" majd az emberek nagy részénél átvált a "nem is olyan rossz"-ra pláne ha egy dögös színben látja valahol.A fotók szerintem csalnak.Bizonyos szögekből nem látszanak a valós arányok és ez megtéveszti a szemünket.De nekem már fotóról is nagyon bejön.
2004-ben akartam venni egy autót. 4 szalon volt egymás mellett: Toyota, VW, Seat, Skoda.
Megnéztem a Toyota-t: nem. VW: OK, de már kifutó volt a Passat és ezért inkább NO + nagyon rossz volt a tapasztalat a Bora-val.. A Skoda-ba be sem akartam menni. Nekem Skoda nem kell!! Mégis bementem."
Na akkor az én történetem. Mint Rönyó fan elsem tudtam képzelni más autót mint Rönyót. Aztán amikor megjött az új Megán II és volt bőven ismeretségi körömben jópár, elbizonytalanodtam. Aztán eljött az idő hogy autókel, de nem Megán. Valahogy a koda, Seat felsem merült bennem, minden más igen:-((( Néztem ezt is azt is, egyszer volt egy kis időm, éppen az M5 előtt jártam gondoltam benézek. Nézegettem a OII-őt , jé egész szép, jó kis autó.:-))) Közben éppen hívot nejem telefonon. Mondom neki tudod mit nézegetek, hol vagyok??? Mondom egy koda szalonban. Erre lecsapta a telefont. Mondanom sem kel hogy mit kapot ezért.:-))))
Aztán eltelt pár hét és egy vasárnap reggel ébredés után találtam egy szóró lapot amiben hírdették a nyiltnapot az M5-nél. Mondom "drága " nejemnek gyerünk ennyit megér. Megnéztük, kértem tesztvezetést a DSG-s váltóval, kiprobálta nejem is, és most van egy kodánk.:-)))
Hát akkor lehet, hogy én egy marha vagyok, pedig én beleültem, meg vezettem is. Citroen tulajdonos barátom szerint is szűk az autó, szóval már nem is vagyok egyedül a véleményemmel.
Te vezettél már C5-öt? Esetleg beültél a hátsó ülésre? Kinyitottad a csomagterét? A motorterét?
saab nekem sem tetszett, de aztán valahogy beleszerettem. Fél európát körbejártam vele, nekem dízel volt ami még nehzebb orrú volt mint a benzines. /hatalmas V6os motor/ Nem egy sportkocsi, mint az RS. De ha valaki a rs-t lecseéli egy új superbre annak 3 oka lehet, benőtt a feje légy és vett egy igazi sportkocsit, vagy asszon erősebb volt, vagy a társadalmi réteg amiben mozog, nem nézi jó szemme l egy fiatalos-sportos autó birtoklását. Nem elég elegáns, blabla.
A mai fócváen cuccok nem konzervatívak, elvesztek a híg fos tengerében, hogy Fordot idézzem. Volt nélam nemrég pár napra egy új jetta. Elsőre megrémületm a belvilágtól. Majdnem visszadtam a telep kapuja átlépése előtt.
Hol vannak azok a markéns vonalak amik jellemzték a bmw-t audit, mercit, vw-t. Nincsenek,mintahogy egy 307is olyan rettenetes fapados mint egy kettes golf. Sajna ide jutottunk. Én aki imádtam a francia vagányságot, aki bele volt szeretve a Velsatisba, ma octaviával járok, feleségem galaxyval és német sportautót akarok venni és meg sem fordul afejemben, hogy a octII-őt az új c5re csereltessem.
Én viszont eleve Octavia-t akartam venni, csak az első kiadást. Aztán OII lett belőle. Igaz, elsőre az sem tetszett.
Ezért adok egy esélyt a ránc felvarrottnak is.
A Superb II kormányon se olyan rossz a króm vigyor élőben, mint a fotókon. A kormány fogása tényleg jó, vezettem már. Egyébként ezek a formák a dizájnerek kezdeti skiccein tök jól néztek ki, csak mire gyártásba kerülnek, elkorcsosodnak néha. Ilyen az első lámpák esete is, de biztos vagyok benne, hogy a krómozott mosoly sem lenne csúnya egy kezdeti rajzon.
A mai állapotokat nem is vettem figyelembe, csak a tavalyi rekord eladási számokat.
Asszem nem voolt még a kezedben saab, azt az igazi élmény vezetni. Nekem 4 évig volt 9-5ösöm és neki köszönheti a kisebbik lányom hogy életben van és nem lett semmi baja senkinek. A vezetési élmény nekem az az autó volt. Volt nekem A6, A8, bmw5-3 meg a fene tudja miket ki nem próbáltam. Az oct jó mert praktikus, keveset fogyaszt és az ára nagyon jó. SuperB tecik, csak azt a nyüves sok lengőkaros alu futóművet nem kellett volna alátenni. AZt ha javítani kell, akkor nyitni kell a buxát. Új superB, borzalmasan randa lett, hol maradt a német autókra jellemző konzervativizmus? Sehun. Egy lagunát megszégyenít a giccsparádé a kocsi. De az új C5 sokkal mutatósabb mint a superB, hajaz a passatra, kicsit csöndesebben harsány mint a korábbi C5ök. Szép lett, elegáns és nemolyan furcsán hivalkodó mint az új superb. Új oct? no comment. Rs oct II az egyik legszebb autó, amit sikerült a skodának összehozni...
Nekem is ez volt az érzésem. Új vevők kellenek. A régiek meg mehetnek a süllyesztőbe. Ismét visszaköszön a "mindig és többet kell eladnunk" szemlélet. Majd lesz még ennek böjtje, mikor már nem tud majd a piac sokkal több Skodát felvenni, de a tulajdonosok elvárása a növekedés iránt nem csökken. Akkor jön majd a leépítés és egyéb kínlódások, aminek levét a vevő issza meg.
Persze itt van most nekik az orosz és a kínai piac.
Eddig számomra csak az OII létezett, mint következő új autó. Most légüres tér van.
Kap majd egy új esélyt, ha élőben is megnézhetem, illetve az OIII.