Egy Lybra Nokia 6210/6310-hez való kihangosítóját át lehetne valahogy alakítani bluetoothosra? Láttam egy Nokia kütyüt ami pont erre szolgál (a telefon helyére kell betenni), de azt már nem lehet kapni. Esetleg valami más megoldás? A cél az lenne, hogy ne kelljen a fél kocsit szétbontani érte, és azért az ár se a csillagos eget verje.
újabb apró, bosszantó nyűg. a zasszony elkeverte a kulcsot. a pótkulcs látszólag ugyanaz, ám a távirányító funkció nem igazán működik. elemet már megnéztem benne... elvileg jó. kispórolták volna a pótkulcsból a "cuccot"?
Fourplay!Az enyémmel is voltak az elején ilyen gondjaim.Sehogy se tudtam rájönni a beállitásra.Aztán 1x beadtam neki a navi lemezt.Nem vettem észre mikor,de 1x csak "beállitódott" az óra.Azóta csak a téli-nyári időszámitást kell átállitani.Igaz ez 2000-es évjárat, de szerintem próbáld meg.Nem biztos,hogy rögtön menni fog,de hagyd bent a lemezt, járd úgy.Rosszat nem tesz a géppel.
Más.Valaki nem tudja véletlenül mennyiért lehet venni ülésfűtés kapcsolót? Sajna már szét volt égve mikor vettem a kocsit.Az aranyér meg nem lenne valami nagy ékesség a hideg bőrtől...
Az óráról ennyit találtam. Alfa 166- nál a nviról állítja be az órát ha van benne lemez, csak akkor tudsz manuálisan állítani ha le van kötve a navi. Lehet nálad is ez a helyzet.
továbbra sem tudom beállítani az órát... heeeeelp! 2004-es a verda 1.9 jtd sw. nem tud valaki egy magyar nyelvű leírást? ami van, az régi műszerfalashoz való. ráadásul ebben még az első fényszórónál történő csere útmutatója sem szerepel. kösz
Nekem pont ilyen van, 6 éve használom! Vásárláskor volt a vezérműszíj+olaj, szűrő, stb... csere egy motortartó bakkal megspékelve, ill. egy felsőholtpont jeladó csere!
170 ezer volt összesen ha jól emlékszem!/márkaszervíz/
Ezen kívül egy éve kb. a lamda szonda+termosztát csere 55-ért. Ill. a motoros ablak, de az fillérekből megoldható!
Ennyi! Sem kuplung, sem fékek, sem futómű, sem semmit nem kellett javíttatni azóta. Most 174 ezer van benne, én 130-al vettem, részemről nem volt agyonhajtva! :-)
Most cseréltettem szélvédőt a Lybrámban, és azóta a kocsi nem veszi a távirányító jeleit, csak manuálisan tudom nyitni-zárni a kocsit, a riasztót meg nem tudom működtetni, ugyebár... Valaki találkozott már a jelenséggel? Mi lehet a megoldása?
Helló. Nem tudom milyen Lybrát néztél,de leírásod alapján nem túl bíztató,a helyedben megnézném a használtautón található szintén 2.0 lx látszólag hibátlan és szép állapotú 698 E ft-ért árulják ami év elején még 1150000 volt,de hát nem tudják eladni mert ilyet csak az vesz aki ilyet akar kokrétan,én érdeklődtem rá annak idején,de inkább vettem egy 1.9JTD-t gazdaságossági okokból.Tapasztalatom nincs a bezinessel kapcsolatban,de szerintem városban 10-12 litert biztos beszipkázik ha nem többet,de te tudod.Mindenesetre sok sikert,egyébbként szerintem jó kocsi ,de nem mindegy milyen gazdája volt szerintem a külső belső állapota mindent elárul.
1. Ha repedt akkor csere vagy profi hegesztő munkája szükséges. Nem mindnek szokott sikerülni. 3-8Eft körül megcsinálják. 2.Hogy mikor azt nem tudom de valamikor kelleni fog egy kuplungszett. Lehet hogy éveket is elmegy. Nekem a THEMA-m kuplungja volt ilyen vásárláskor 2 évet használtam így . Ez kb. 35Eft-tól indul. 3. Nekem ugyan ez volt a jelenség amikor megvettem, később fokozódott a hidegen gázadásra durrogással. Egy légtömegmérö csere orvosolta a dolgot. Az olcsó intermotors és társai cuccok kerülendőek. Én Pierburg-ot tettem bele, azóta hibátlan. 4. Lehet találni bontott kapcsolót, nem egetverő összeg.
Vezérlés:kb 30Eft-tól indul a szett (CONTITECH, SKF)
Loudlink járható út mostmár mindkét fejegységhez elkészült. Lehet kapni CD-tárat is de szerintem nem egy szuper minőség. Én kivettem mert csak melegben volt hajlandó beolvasni a lemezeket. Tettem be hejette egy MP3 lejátszót.
A segítségeteket szeretném kérni, ugyanis éppen egy Lybra vásárlásán gondolkodom.
Az autó amit kinéztem egy 99-es évjáratú 2000 LX benzin, elvileg 155e km-el. Ma voltam a kereskedésben, s személyesen is megnéztem mert a fotók alapján eléggé biztatónak tűnt. Az autó belseje kissé lelakott, meg van egy két koccanás nyom is rajta, de ez nem gond nem számítottam csodára egy 10 éves autónál, ráadásul nem is a legdrágábbat választottam a legnépszerűbb keresőben. Inkább úgy vagyok vele, hogy majd apránként megcsináltatnám magam, és akkor tudom hogy mi hogyan lett javítva, de az autót közben is szeretném használni és ha megveszem, akkor nem marad további 200 ezrem egy nagyszervízre, max olaj meg szűrők.
Szóval, amiben a segítségeteket szeretném kérni, hogy ha tapasztaltatok már hasonló hibajelenségeket (akár egyet is a következők közül), akkor légszi nyilatkozzatok arról, hogy szerintetek mi lehet a gond és kb mennyiért javítható.
Nos:
1. Olajteknő repedt- olaj szivárog(állapotfelmérő lap szerint, az autó egy éve a kereskedés udvarán áll, jelenleg olajnyomásjelző lámpa nem világít, motor beindul érzésre jól gyorsul) 2. Kuplungpedál kemény és mélyen fog, de a sebességfokozatokat reccsenés nélkül vette, és simán tudtam váltani, pedig életemben először vezettem ilyet (ez az ami aggaszt elsősorban,nem tudom így mennyit bírhat még a váltó, az autó kb évi 10 e km-re kéne, második autónak) 3. A motor a fordulatot üresben kicsit nehezen vette olyan hrghhhrrrrrrrrrrrrrrmmmmmm érzés volt, mintha egy két másodpercet gondolkodott volna. Utána viszont szépen felpörgött. Az alapjárat nem ugrált. Az eladó szerint ez azért van mert már egy éve áll az autó és havonta egyszer ha jön egy érdeklődő aki elviszi egy próbakörre, olajcsere, meg egy kis használat megoldaná ezt a problémát, meg ez 5 hengeres és azért is más eladó szerint (Nekem ez a magyarázat sántít, bár menet közben nem volt semmi gond, és a gyorsulás is jó volt (165 le-s renaultból ültem át szal nem egy 1,4-es octaviából) 4. Bal első ablakemelő gombja a kezemben maradt, de kis ügyeskedéssel működött az ablakemelő. Ha jól tudom, ez amolyan típushiba. Ennek orvoslása kb. mennyibe fájna?
Még egy pár kérdésem lenne:
Vezérműszíj és görgők cseréje kb mennyibe kerül? (ha valaki netán csináltatott volna ilyet mostanában)
Az autóban nincs CD-tár, ez mondjuk furi, mert azt hittem minden LX ben van, ha ez igaz, akkor lehet-e hozzá cd-tárat szereltetni vagy loudlinket??
Jó sok kérdést tettem fel, jó pár amatőr is ( sajna nem vagyok egy autóguru), de ha csak egy -egyre is tudnátok válaszolni, akkor azt nagyon megköszönném. Nagyban megkönnyítené a döntésemet.
valaki segítsen! hogy a bánatba tudom beállítani az órát? van magyar nyelvű útmutatóm de az a régi műszerfalashoz jó. ezen instrukciókkal nem lehet beállítani. kösz.
A múlt héten pár napig teszteltem a 2,4 JTD fogyasztását.Kiváncsi voltam,meddig lehet lehúzni az elcsócsált anyag mennyiségét.Ha hihetünk a kijelzőn megjelenő adatoknak,akkor 90-100 km/h-ig, nagyon finoman járva,nem agyon húzatva az átlag 5,3 és 5,8 l/100km!!!Ebben volt városi és nyilt úti ment is.Persze ilyen stilusban nem nagyon lehet egy életen át közlekedni -főleg a mai világban- ,de nagyon jó eredménynek tartom egy ekkora motortól.Gondolom nem is kell mondanom,hogy sokáig én se birtam a talpammal,úgyhogy azért mikor már itt-ott, óvatos induláskor csúnyán néztek rám az autós kollégák,azért odaléptem, de csak,hogy lássák,nem egy lomha tragacsról van szó.
az a pillanatnyi fogyasztás lesz. az enyém 6-6.2-t eszik átlagban. télen hidegen városban lehet, hogy ennyi lesz, most kizárt. egyébként nem hibáztál... én tavaly május óta hajtom, semmi gondom vele.
Gazdagréten, a Regös utca elején van egy olasz autó alkatrészbolt! Talán Elaforg vagy mi a neve! Na ott!
Mivel ők sem tudják megkülönböztetni a jobbost meg a balost, együtt rendelik meg 1400-ért! ;-) Nekem is van így egy jobbosom most!
Ma mókás kollegáim a cégnél kinyomtattak két mérethű Dacia logot! Ráragasztották a Lanciámra és úgy jöttem vele haza! Vigyorgó arcokat láttam mögöttem...
Otthonra jött egy ismerősöm, egy idősebb faszi, aki mikor elment a gép mellett megkérdezte, hogy mikor cseréltem kocsit, meg hogy nem is látott még ilyen újfajta Dacia-t! Ez most holt komoly!!! :-)))
Paljoc!Hol a bánatban lehet venni azt a műanyag pöcsöt az ablakemelőbe?Én a vaterán találtam nagy nehezen egy komplett szerkezetet 10.000-ért kb fél éve.
Ha már ablak téma!Valakinek van 5lete,hogy miért nem működik a 2 hátsó ablakom?A motorok jók,akksitöltővel lepróbálva.Esetleg valami a kapcsolók körül lehet?A blokkoló kapcsolót is próbáltam rövidre zárni,de se kép,se hang.Biztositékok jók.
Más.
A fogyasztásmérőt RESET-elni kéne,ki tudja mennyi ideje volt utoljára.Az enyém 2,4 JTD, ha normálisan járom max 6,5-nél áll.Persze ez egyéntől függő,kinek mennyire "nehéz a talpa".Ha kicsit odapörkölök neki (mert hát megy ez,mint az ökör), pillanatnyilag megszökken de aztán újra visszaáll a rend.Ha finoman engedem neki szépen felvenni a sungot,akkor 5,8-cal is ki tudok vele jönni.120-nál kb 6,2 l/100 km.
Múltkor leszakadt a hátsó ablak a Lybrán! Amikor előtte az anyósoldali ment szét, "megúsztam" új olasz utángyártott komplett szerkezettel egy húszasból!
Most is felhívtam u.azt a céget, de már egy másik emberrel beszéltem! Mondom neki mi a helyzet! Erre ő, hogy nehogy már kompletten vegyem, mikor egy 500ft-os műanyag alkatrész törik el benne 90%-ban! Egy óra alatt meghozták, 4000-ért betette a szerelő és jó!
Köszi az infókat! Ha megakadok valami jelzem.Amúgy nagyon megy a gép :-) Kicsit féltem ettől az "olasz ócskavas" -tól, de kezdem érezni, hogy alaptalanul.Mégegyszer köszi,üdv
Szia. Grat a géphez,nekem is 1.9 jtd van a 105 lovas,nekem az átlagom 6.8l 2800km átlagában a fogyi ez 90% város.Nem a pillanatnyit nézed véletlenül? Az egészet le kellene nullázni,mert benne van az előző tulaj adata,aztán használd és nézd az átlagot kb.1000km után.Egyébbként szerintem elég pontos.
Az nagyon jó fogyasztás! Az enyém 11-12 körül eszik! /2.0 20V/ Komputer tök pontos!
Lemezfelnit én a Fehérvári úton vettem ott Gold Crown biliárdos környékén, be kellett menni egy elhagytott udvarba, onnan egy hangárszerű terembe ahol hegyekben álltak a felnik! Addig túrt az ember, míg talált 4 db zsír újat!
Kezdi, hogy ennyi meg ennyi/db! Egyből levettem, hogy ez az életbe nem keresett kategória ott, mondtam várjon egy pillanatot, 100 EUR van nálam! Odaadja? Hogyne uram, természetesen! /240 körül volt akkor az Euro/ :-)))