Épphogy nem ugyan annyit fordul! Egyik irányba picit kevesebbet.
Megnéztem most egy 92e km-t futott OII kormánykerekét, ott sem pont ugyan annyit fordul, pedig annak a futóművéhez nem nyúltak. Viszont neki csak a bal első Continental EcoContact3 gumi belső éle van erősebben megkopva, nekem meg mindkét oldalinak...
Az viszont tanulságos, hogy 90e km után a kormányon, a pedálokon, a váltógombon, a váltószoknyán semmilyen kopás nem látszik! Olyan minden, mint az én 39.000 km-es OII-mön!
Hány km lehet azokban az autókban, amelyekben esetleg látszik már valamilyen szintű kopás, fényesedés ezeken a helyeken?
Évente egyszer én is kiszedem. Szeret összegyűlni mögötte a sár, érdemes néha kipucolni. A Golf3-nál betegség, hogy az első sárvédő alja ki is rohad a bent felhalmozódó, állandóan nedves szutyoktól. Ebből tanulva, jobb a békesség alapon évi egyszer leszedem, és tisztítom.
- off - ajándék michelin inox kávé termosz (stilusosan a kleber gumihoz), hát hova tart a világ, nem kell letekerni a kupakot, csk benyomni, és akárhogy fordítjuk jön a kávé egyenletesen belőle... ilyent még nem láttam. És még be is fér a skodri oldalzsebébe is... Hova fejlődik a világ. azért ez az én gyerekkoromban nem volt :-)
holnap elviszik a kék skodámat és kedd-csütörtök magasságában átveszem az új-régi octaviámat. szaténszürke vagy mixar. vilkék.... ambiante kombi vonóhoroggal, ülésfűtés, tempomat, mp3.
2 hétig bérautóval jártam, már megváltás lessz végre.