...lehet, hogy van több változat, de én csak a 4x98-asról tudok. Az enyém mindenesetre az. Mondjuk, ha 5x1xx lenne akkor nem lett volna akkora kihívás felnit találni rá. (Egy napot kerestem a neten...)
Valaki annak idején töltött fel nekem magyar nyelvű scannelt használatit,de sajna már nem tudom ki volt és a letöltött fájlt letöröltem csak kibontva van én meg sügér vagyok ahhoz,hogy kell feltölteni,de ha valakinek kell és leirja ,hogy rakjam fel szívesen megcsinálom.Kb.100Mb(nagyon hasznos) Üdv.
Helló! Mindenkinek B.U.É.K. Nekem láb és ablakon van,meg kéne nézni beindítás nélkül nagyobb ventilátorfordulaton,ha kapcsolod a belső keringetést változik e a hangja,lehet nem is müködik ,mivel nem manuális az is tönkre mehet.Sajna más ötletem nincs:((
Megkaptam a manual-t nagyon sok hasznos dolog van benne. Köszönöm még 1x. Ha jól tudom 5*108as az osztóköre a felniknek de mennyi az ET? Én már a nyárra is készülök kellene majd rá egy szép alufelni. De egyszerűen túl elegáns kocsi ahhoz hogy bármit aládobjak, valami sokküllőst képzelek el hozzá. Mostanában divatosak a fekete polirozott felnik de nem hiszem hogy passzolnak világoskék színhez.
Muszáj neki jónak lenni :-) Hát, majd kipróbálom ,hogy bennehagyom a SIM-et, ha nem ismeri fel akkor is. Hátha ihletet kap ... Bár nagyon nem bízom benne. ... Van olyan, hogy valami nem működik :-( A párásodást én nem tapasztaltam, vsz. egyedi dolog lehet, így bizonyára rendbe is tehető. Én egyszerűen autora tettem a klímát és kész. Arra figyeltem, hogy kívülről szívja a levegőt, mert ha belső keringetésen van, minden kocsi iszonyatosan párásodik.
Fil! Jó az a gép, ne aggódj miatta.Az enyém 2,4 JTD, valamivel több,mint 1 éve gyúrom.Eddig semmi komoly nem jött elő rajta.Csupa szokásos kopó dolog.Igaz a bőr télen kicsit lefegyasztja az ember aranyerét, de megoldottam fűtött üléspárnával.A tel. kártyát visszaragasztottam az eredeti tartó rámájába, úgy próbáltam.Működik.Eleinte nem indult be,hiába pöccintettem a hivás gombra.Aztán a lányom egyszer kinjában szórakozott vele, kicsit tovább tartva a gombot és beindult.Ez is a titkuk ezeknek a gépeknek, hogy bizonyos funkciók picit késve (nem rögtön a nyomásra) indulnak.
Viszont egy dolog még mindig zavar: a párásodás.
Dudu!Kivettem a pollent is, az áramoltatás állandóan külsőre van állitva, de nem nagyon javult a helyzet.Talán egy picivel jobb.További 5let?Milyen pozicióba állitva megy a levegő terelésed?
Nagyon sokat még nem tudok róla mondani, eddíg még alig 200 km-t mentem vele :-( Egy 2003-as kiadású Lybra 1.9 JTD LS SW-ről van szó. 152.000 KM-el Az első benyomások szerint a motor egyenletesen, szépen jár, jól húz és nagyon jónak tűnik a fogyasztása is, országúton egyenletes 100-as tempónál 5,1l. Nagyon kényelmes, elegáns kocsi. Korábban is voltak dízeleim (VW, Merci), de azok még nem voltak turbósak, így nem igazán összehasonlíthatóak, akárcsak az előző kocsim ,és hát viszont egyik sem ez a kategória volt (na mondjuk a Merci). A felszereltsége LS. Viszont van benne telefon, ami nem ismeri fel a SIM kártyát, úgy-hogy mintha nem lenne, van benne Navi, amiről már tudjuk, hogy ebben a régióban nem használható. ABS, ARS, auto digit klíma, légzsák arzenál viszont van. Nincs benne viszont CD changer, mondjuk én inkább rádiózni szoktam, de azért az LS-ben elvileg kellett volna lennie, de nem tragédia. Összességében nagyon tetszik, különösen, ha belegondolsz, hogy egy 12 éves Suzuki Swift-ből ültem át. Bár meg kell jegyeznem, hogy ha olyan megbízható lenne majd ,mint az volt, akkor azzal kiegyeznék. A Suzuki-t adtam érte meg 950KHUF-ot.
A 405ösöm simán beverte a 10 litert is de ilyen menet teljesítményeket messze nem produkált. A próbakörből éreztem hogy ez olyan motor ami ezt mondja hogy "nyomjad nekem mert szeretem a pörgést" Egyébként annyira nem szoktam nyomni a kocsiknak. A fogyasztás ellensúlyozása hogy sajnos a kocsinak meg kell szoknia az olcsóbb ukrán benzint remélem izlik majd neki. A fedélzeti számítógépről tudtok nekem feltölteni valami manual-t meg hogy melyik lámpa mit jelenthet a műszerfalon?? Ahogy hallottam a feszítő csapágy ad ki némi hangot ezt fogom cserélni, a gyári mennyit bír?. Nem hiszem hogy népautó lesz a neten összesen van kb 30 eladó ilyen.
Helló! Neked is gratulálok,ezek szerint nem tántoritott el a 12 literes fogyasztás.Te tudod én ,örülök,hogy egyre többen találnak ra erre a szerintem különleges és jó autóra,azért remélem nem lesz népautó:)))
Ez engem is érdekelne, hogy mennyiért cserélnek gazdát mostanság, mert sajna az enyém is 10 éves már és bár semmi baja, de örökké nem tarthatom meg...:-(
Szia! Köszönöm a választ. Sajna magyar térkép az nincs és nem is valószínű hogy lesz. Néztem a gyártó oldalán, és szerintűk a kelet-európa az végetér Hegyeshalomnál. Onnan már a nagy barbár semmi van. :-( Ha az utóbbi 10 évben nem csináltak, szerintem már nem is fognak :-( Hátha csinál valami egyszer egy "emulált" megoldást a loudlink mintájára. Na, most megyek, mert mint kiderült nem spriccel az ablakmosó (a motorja dolgozik és lé is van benne). Ez jobban zavar ebben a locs-pocsos időben.
Helló! Megnéztem a kártyát,úgy rakd be,hogy az érintkezős része legyen előre a kocsi orra felé és balra azaz feléd nézzen.Lehet hogy többször is meg kell próbálni mire jó lesz,mert a helyzetére elég érzékeny.Nem tudom ,hogy házilag lehet e törölni az air bag lámpát,de szerintem nem,elfelejteni nem fogja,ha kiveszed az akksit,de ezt külömben is csak akkor tedd meg,ha megvannak hozzá a kódkártyák,mert nélkülük nem fog menni utána semmi! Gondolom ha van benne teló akkor gps is van!?magyar térkép esetleg van hozzá? Az istennek nem tudok szerezni sehonnan hozzá software-t,nekem csak nyugat eu. van.
Köszi előre is. Mégvalami. Az airbag control lámpa állandóan ég. Az előző tulaj azt mondja ,hogy 2 hete a nagy hidegben a régi akkuja feladta a harcot (ki is cserélte), de az akku csere óta ég. Mondjuk megigérte, hogy ezt a hibát törölteti a szervízben, de ha lenne erre valami "házilag" is működő megoldás, akkor hétfőn nem kellene a szervízbe mennem. Arra gondoltam, hogy ha esetleg az akkut néhány órára lekötöm, akkor esetleg resetelődig és elfelejti. Viszont nem szeretnék esetleg más problémát okozni. OBD II.-es kábelem van de a meglévő programjaimmal nem tudom olvasni (a nejem Daewoojával mőködik). KWP71-es progit meg nem tudtam még szerezni, azzal lehetne törölni.
Sziasztok! Már majnem egy napja egy 1.9JTD tulajdonosa vagyok :-) A beépített telefonnal nem nagyon jutok zöldágra, a SIM-et nem ismeri fel. Próbáltam minden irányba forgatni de nem... Milyen pozícióba kell betolni? Van valami spec. elvárása a SIM kártyával?
Helló! Megpróbálok én is egy kis infót adni,hátha segít.Nekem is diesel van,de szinte csak a motor más,szerkezetileg egyezik,amúgy rengeteg azonos alkatrész van benne a fiatokkal az olaszok hál istennek nem csinálnak minden héten mindenből újat. 1. A fogyasztása nem kevés,de szerintem normális mellesleg a németekkel ellentétben nem írnak 6 litert ami a valóságban10 liter!Beszúrok egy képet a gyári adatokról. 2. A középső kijelző szinte mindent kiír,de ez függ attól is mi van benne,nekem az a telefon és a gps kijelző is,innen lehet irányitani az audio rendszert is,cd tár álltalában van bennük ez lecserélhető akár loudlink-re is. 3. Nekem kb fél éve van meg kb.6000km-t tettem bele,az alkatrészárai nem vészesek,bár kaszni cucc nem nagyon van utángyártott ,de bontottan minden van hozzá. Na kb.ennyi,ha van konkrét kérdésed még tedd fel nyugodtan,valaki biztos tud válaszolni.
1. erre nem, nekem diesel van. 2. igen kazettás, de általában van bennük cd-tár, vagy veszel olyan 3000ft körül egy fm transzmitter és máris megy az mp3 pendrive-ről! 3. szinte mindent kiír ami kell: fogyasztásról mindent, keréknyomás, meg még nagyon sok dolgot! Nekem 1 éve van meg az autó, elektronikai gondom még hál ist nem volt vele! Kivéve az akksit de az nem a kocsi hibája... 4. Diesel-hez nem vészesek az alkatrész árak!
Sziasztok. Autóvásárláson töröm a fejem és mivel nem szeretnék tucatautót venni ez a modell is szóba jött. Jelenleg egy 19éves peugeot-om van, tehát nem a keményvonalas németektől és halálbiztos japánok felől közelitem meg a vásárlást. Legyen jól felszerelt és egyedi megjelenésű kényelmes autó nem túl drága, és nem szeretem ha a parkolóban egy ugyanilyentől csak a színe rosszabb esetben a rendszám egy karakterében tér el az enyém. De ezt a típust nem nagyon ismerem, ahogy utánaolvastam egész jókat írnak róla. Kérdéseim: 1.Viszonylag rövid távokon az 1.8as motor milyen fogyasztási adatokat produkál (normális használat mellett). 2. a másik szembetűnő dolog hogy a középsö konzol (kijelző még kazettás magnós) létezik valami egyszerű megoldás hogy mp3as zenéket tudjak hallgatni rajta (mint pl usbs fejegység)? 3.A fedélzeti komputer milyen adatokat ír ki? Nincsenek elektronikus meghibásodások nála? A jelenlegi autómban nincsenek ilyen ínyencségek és kissé tartok tőle. 4. Alkatrészárak? a kopó alkatrészek cseréjére gondolok, feltételezve hogy nem kell egy motor generállal kezdenem. A válaszokat köszönöm.
Köszi a tippet Dudu,megpróbálom.Bár már böködtem a gombot próbaképpen.Holnap lesz hosszabb utam, narancssárga lesz végig.Ha ez sem segit,akkor talán majd a pollen.
Helló! Nekem ez az első telem a Lybrával,az enyém is párásodott a hideg kezdetén,de rájöttem miért alapból a belső keringetés gomb nem világít ez azt jelenti,hogy automata állásban van ezért valószinű hidegen beül keringtet ez pedig párásodást eredményez,én csak átkapcsoltam fix külsőre(sárgán világít)és a probléma megszünt! A zöld fény direkt belső keringetés.Esetlg ha ez nem válik be vedd ki pollenszürőt,az is szokott párásodást okozni. Remélem tudtam segíteni. Üdv.
Sajna megint itt a tél, meg az ablak párásodás.Egyszerűen nem birok belenyugodni, hogy egy Lybrában ennyire párásodjanak az üvegek.Más is tapasztalja ezt, vagy csak én szuszogok túl sokat a kocsiban?Szégyen ide-oda, már Ceresit-et is vettem próbára,de NO eredmény.Ha van valakinek okos 5lete, ne titkolja el!