Keresés

Részletes keresés

XANTIi Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7574

Azért lehet fontossági sorrend. Értelmetlen, flancoló, kivagyi baromságokra költenek.

Sokat! A MET féle gazemberség is kezd végre kiderülni. Az is sok tízmilliárdot irányított az állam bevételeiből magánzsebekbe.

Ez nem populizmus.

Meg az se, hogy a MOL részvényeken már legalább 200 milliárd a bukta. A mi adónkból.

S a sor végtelen.

Mekkora a balhé itt a fizetős pályák ügyében. 20 milliárdért csinálják a cirkuszt.

Miközben ennek tízszeresét veretik el flancolásra évente. Egy félbolond diktátor hóbortjaira.

Amíg ilyenek tucatjai vannak, addig nem a nyugdíjakon, segélyeken, oktatáson kell spórolni.

Tessék megadóztatni a luxuspalotákat, sokmilliós havi jövedelmeket progresszíven.

Előzmény: Uff (7572)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7573

Úgyhogy kellene még azt a listát folytatni,

 

Egyáltalán nem biztos. Például Matolcsy rögeszméjének terjesztésére a jegybank eddig annyi pénzt fordított, amennyit a teljes magyar felsőoktatás kap.

Előzmény: Uff (7572)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7572

Ezt hívják populizmusnak. Az meg sehova sem vezet. 

 

Én is azzal értek egyet, hogy ne épüljenek közpénzből stadion lelátók, egy se, a jegybank ne ingatlanbefektetőként viselkedjen, de ha ez sikerülne is, még édeskevés lenne ahhoz, amennyi adócsökkentést el akarunk érni.

 

Úgyhogy kellene még azt a listát folytatni, hogy a családi adókedvezményeket, családra hivatkozó támogatásokat meg kell szüntetni.   

Előzmény: XANTIi (7571)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7571

Mindig oda kell visszatérni, hogy az állam szedjen be 500 milliárdot az SZJA progresszívvé tételével. Ne költsön 120 milliárdot a csüngőhasú Várba költöztetésével. MTVA 80 milliárdja.

S így tovább.

Nem kell rögtön a lélegeztető gépeket kihúzni, ha deficites a költségvetés.

Ja! Meg a pöttyösfenekű ne herdáljon TÖBBSZÁZ milliárdot az elmebaja oktatására.

S mindjárt lehet adót csökkenteni, utak ingyenességét visszaállítani.

Előzmény: Uff (7565)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7570

Ne hülyéskeggyé mán :O))))))

 

Mit gondolsz miből épültek meg a járdák, miből tartják őket karban ?

A te adóbefizetéseidből.  Ha meg nem fizettél adót a valós teljes jövedelmeid után, akkor a mások adójából.  Köszönd meg nekik, vagy röhögd ki őket: látjátok hülyék, ezt a ti pénzetekből építették, de én szambázok rajta. A középső ujjadat is mutasd fel nekik a hatás fokozása érdekében :O)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: nyúllabda (7568)
Qqberci Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7569

Egyelőre...

Előzmény: nyúllabda (7568)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7568

nem emlékszem hogy fizetnék ha a belvárosban járok a járdahasználatért

Előzmény: Uff (7566)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7567

amit itt keres az az állam azt 2012-ben a MET-ből 25-ször vették ki offshore lovagok

 

Előzmény: Uff (7565)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7566

igen.  És fizetünk is érte adóban. Már aki fizet adót, és nem okosban oldja meg a zöldségesnél, fodrásznál, kőművesnél, ... .  

Előzmény: nyúllabda (7564)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7565

Direkt azért, igen.

 

Attól még ugyanúgy pénzbe került a megépítése, a munkások, mérnökök, aszfaltszállítók, ... egy fillérrel sem kértek kevesebbet az állami költségvetésből, hogy azt elkerülőnek, vagy Orbánhegyi útnak hívják. Az a pénz, ami cash-flow-ban kifolyt, valamiből vissza kell pótolni oda, ahonnan Állam bácsi kifizette a munkásoknak.

 

Rendben van, ha ezt nem útdíj címén fizetik meg a polgárok, de akkor helyette milyen egyéb plusz adót szeretnél fizetni, vagy miről mondanál le "holnaptól" jóságos Állam bácsi önzetlen jótéteményeiből ? Mindig ide kell visszakanyarodni, mert amíg konkrétan nem jön létre konszenzus, addig minek azt mondogatni, hogy "útdíjat nem akarunk fizetni" ? 

 

Én például lemondanék a "családtámogatási" juttatásokról adókedvezményekről , amikből kiesik az adóbevételekből évente több ezer milliárd.  Te még mit tennél hozzá, amit nem kérünk az államtól ?  És ha azt nem kapjuk akkor majd nem kell a kongó államkasszát útdíjakkal tölteni.  

Előzmény: voks02 (7563)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7564

Aminek a hasznát élvezzük, azért fizetni kell. Ilyen egyszerű.    

 

A belvárosi járdákat  is használjuk, élvezzük hogy van

Előzmény: Uff (7562)
voks02 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7563

Kivéve az elkerülőket, mert azokat direkt azért építettük, hogy elkerülők legyenek, tehát akkor is sokkal nagyobb közérdek fűződik az elkerülő voltuk meghagyásához, ha a fenntartásuk költségét keresztfinanszírozva, máshonnan kell előteremteni. Szokta gondolni egy épeszű kormányzat.

Előzmény: Uff (7562)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7562

A helyiek nem Butapesten laknak, hanem nyugodt, jó levegőjű településeken, távol a zajtól, tömegtől, kosztól. Ha be akarnak járni a mocsokba, akkor fizessenek érte, ha nem akarnak fizetni maradjanak ott, ahol otthon vannak. Az utakat megépíteni pénzbe kerül, egy magyar munkás sem dolgozott ingyen az útépítésen, a betont sem keverték ingyen, a tervező mérnökök is nagy pénzeket kaptak a közkasszából.

 

Aminek a hasznát élvezzük, azért fizetni kell. Ilyen egyszerű.    

Előzmény: Az ápoló (7561)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7561

Meg a helyiek............

Előzmény: Korundos (7555)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7560

Speciell az az egyetlen tartható, védhető érv, lévén az Butapesten belüli településrészeket köt össze, ezért nem a gyorsforgalmi úthálózat része.  

 

Az összes többi kivétel tarthatatlan. Vagy minden legyen fizetős, vagy semmi. De erre a kesze-kusza, értelmezhetetlen, követhetetlen, betarthatatlan szénaboglyára semmi szükség. Többe kerül így a leves, mint a hús. Bürokrata állam öncélú jogászkodása az adófizető polgárok rovására.

Előzmény: voks02 (7559)
voks02 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7559

Passz, legjobb tudomásunk szerint most ez az aktuális állapot:

 

http://www.nemzetiutdij.hu/Halozat/pest_megye_A2.jpg

 

Az M3-tól Budakalászig fizetős lenne végig, a hidat kivették, mert csak, az ottani polgi jó emberük, vagy akármi.

Előzmény: Uff (7558)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7558

Az közismert, hogy 10 perc alatt alkotnak jogot, ha valami eszükbe jut, és pillanatnyilag jó megoldásnak tűnik.  De akkor ebbe az érvbe valóban beleillik, hogy azt a rövid szakasz az újpesti lehajtó és az M3 között  pont nem EU pénzből valósult meg, ezért az kicsi, ami így kvázi virtuális fizetőkapuként  funkcionálhat az egész M0 ra Buda felől ?   

Előzmény: voks02 (7557)
voks02 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7557

Ó, én nem jogértelmezésről beszélek, hanem a kormány szándékáról. Az a jognak nem értelmezése, hanem csinálása.

Előzmény: Uff (7554)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7556

Káosz ez a köbön, tényleg.

 

Ez a sok kivétel, kedvezmény, alszabály a fő szabály alól, jogcím átminősítés,  .... több gondot okoz, mint amennyit megold.   Ha az általad említett átvonalakat sokan használják, pl. Érd és Csepel között, akkor azoknak minek kell a fő szabály alól kivételes bánásmódot adni ?   Ezeket az M1-M7 közös bevezető szakaszra is épp úgy érvényesnek lehetne elfogadni.

Előzmény: XANTIi (7552)
Korundos Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7555

 Főleg ha elfelejtette. Több idő megy el a matrica vásárlással, mint hogy átmenjen Vecsésen.

 De hát a Fidesz ezzel megszívta !

Előzmény: Az ápoló (7530)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7554

Vannak, akik ezt a jogértelmezést vitatják.

De fogadjuk el, hogy így van: ezek szerint az M0 újpesti lehajtó és az M3 közötti rövid szakasz az pont nem Eu forrásból épült meg, míg a többi része igen ? ? 

Előzmény: voks02 (7550)
Korundos Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7553

Majd ha valaki szemen köpi az üi.-t lehetőleg amikor senki sem látja - az üi. meglepetésében lebénul , a munkáját folytatni nem tudja akkor gondolkodhatnak rajta.

Előzmény: aptohu (7531)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7552

No-no! Az M0 első szakasza igen forgalmas. Dél-Budát köti össze Dél-Pesttel. Így lehet a nemfizetős utakról (7-es, 6-os) például átjutni az 51-esen keresztül, vagy Csepelt megközelíteni oda-vissza.Ercsi, Érd, Diósd, Százhalombatta és Dunaharaszti, Lacháza, stb irány fontos átkötése. Meg persze Halásztelek, Tököl, Ráckeve és a többi szigeti település. Nem beszélve akik nem az M5-re, hanem kisebb utakon a környező településekre mennek. Ez a szakasz, a volt Halálút, a legforgalmasabb része az M0-nak.

Ebben van az EU pénze. Különben ez lett volna a legzsírosabb falat ebben a baromságban.

Hogy akadna torkukon a nevüknapján délután!

Előzmény: Uff (7548)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7551

volt aki egymilla munkahelyet ígért.

szólni kellene neki hogy ne csak a fővárosban legyen belőle, most míg nem késő

Előzmény: Uff (7547)
voks02 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7550

Nem. Az M0 feldarabolása mögött egyetlenegy indok van: amiben EU-pénz van, azt hivatalból nem lehet fizetőssé tenni, muszáj volt ingyenesnek hagyni. Amelyikben még nem volt, azt mind fizetőssé tették. Ennyi, semmi más nincs mögötte.

Előzmény: Uff (7548)
voks02 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7549

Akkor neked is: ez egy céges információs oldal, azért is gyűjt emilcímeket. Keresd a nemzetiutdij.hu-n, onnan letöltheted magukat a PDF-eket. Azok is elég szarok, szó se róla, de legalább ne valami cégnek add meg a címedet véletlenül, hogy aztán fene se tudja, mi történjék vele.

Előzmény: Uff (7548)
Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7548

Nézem az utdij.hu-n a térképeket, és közben kifolyik a szemem, azon a gyenge felbontású fotón. Ha rákattintok a "nagyobb felbontású térképek" linkre, akkor meg kell adnom hozzá anyám nevét három példányban, mert nehogy már lássam rendesen. 

 

Azt  látom, hogy az M0 nagy része zöld, tehát ingyenes. A zöld szakaszok megközelítése viszont csak fizetős szakaszokról lehetséges. A kevés kivételt települések, településrészek között pedig a kutya sem használja, nincs honnan hová menni az elvileg ingyenes és relatív hosszú ingyenes M0 részeken.

 

Például :

- Az M7 és M0 csomópontjától ingyenes az M0 egészen az M5-ig. De csak ezt a szakaszt ugyan ki a fene használja ???

- A Békásmegyer és Gyömrő között a szakasz legnagyobb része zöld, de az újpesti leágazástól az M3-ig terjedő rövid szakasz már fizetős.

 

Tehát ingyenesen mehettek Budakalásztól Gyömrőig  az M0-on, feltéve, hogy megvettétek az éves megyei matricát a nyúlfarknyi, ám nem ingyenes fenti szakaszra.   :O))))))))

 

Ennek a hátterében mi állhat ? Politikai parasztvakítás, hogy sok hülyének megmagyarázzák, lám ilyen hosszú rész ingyenes az M0-ból ?

 

Ingyenes az egész szakasz, csak a kapun való áthaladásért kell fizetni :O)))        

 

 

  

Uff Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7547

  akik Monor környékéről járnak Pestre dolgozni

 

ők úgy érzik ki lett velük baszarintva.  Dehát az már nem Butapest, ez van. Aki Székesféhárvárról, Dunaújvárosból, Száz Halom Battáról, Marcaliból, ... utazik az ország egyetlen mukahelyére az fizesse meg a megépített kényelmes, széles, biztonságos utakat     Tessék dolgozni valahol máshol, vállalkozók ezreinek kell új munkahelyeket létrehoznia, hogy ne kelljen mindenkinek egy helyre utaznia, Butapestre, ha dolgozni akar.  

 

Ez nem jó ?

Előzmény: aptohu (7532)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7546

Amit majd februárban reszelgetnek, és márc. végén lesz az új verzió.:)

Aki közlekedik, az meg csak fizessen, abból nekik nem lesz bajuk. Pénz áll a házhoz..........

Előzmény: XANTIi (7544)
linfury Creative Commons License 2015.01.25 0 0 7545

Pontosan ... ja, és rengetegen jöttek arra ... mi ezen az úton hazafelé mentünk régebben is, de autót nemigen szoktunk látni ... most meg sokan voltak

Előzmény: voks02 (7517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!