Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Szia Sanyi, gratulálok, s gondolom másokkal is együtt örülök, hogy jó kezekbe került a készlet !
Azt szeretném kérni, hogy majd ha időd engedni, akkor tegyél fel légyszi pár jó fotót az Előre mozdonyok alsó, átalakított áramszedős részéről. Én nem láttam még Tóth által átalakított példányt, s jó lenne megismerni, ill. felismerni adott esetben.
Mi tagadás van igazság abban amit mondasz, bennem is felmerültek kételyek csak nem akartam "ünneprontó" lenni. Ha meg privátban megy majd az alkudozás azt sem lehet majd tudni más mit ajánlott. Lehet lövöldözni a levegőbe...az email cím kérések meg már megtörténtek aztán mehetnek a háttéralkuk.
Szóval bevallom én már elérhetőséget nem is kértem, pedig érdekelne, de mint írtam még az sem teljesen egyértelmű, hogy 2 Märklin és 2 Tóth, vagy 1 Märklin 3 Tóth vagonról van szó...
Szerintem ha licitáltani akarsz minket tedd fel a Vaterára.
Így ,hogy se emailcím se telszám csak lövöldözzünk százezreket egy nyilvános fórumon a levegőbe?
Nem túl korrekt eljárás. Ide max fix árral tudnád korrektül meghirdetni aztán vagy elmegy "annyiért amennyiért" vagy nem.
A Vatera névtelen és mindenki addig megy amíg hajtja a birtokvágya vagy kifogy a pénze.
Üdv: pv-vonat
ui: itt márcsak azért sem lenne jó a licit mert szétcseszné az oldalt az egymásra írogatott összegek, és te sem lehetsz biztos abban ,hogy aki nyer az fizet is és nem csak egy kamus.
A kép alapján nem látom pontosan, hogy csak a 4 tengelyes rakoncás Märklin és nem Tóth, vagy a tartály sem az. A Märklinnek lecsavarható, kerek a tartály beöntő nyílása, így tényleg lehet vizet tölteni bele, a Tóth-é viszont nem. Sajnos a nagyobbik képen sem látszik egyértelműen. Illetve a Tóth vagonok csapágy borításán MÁV felirat van.
pontosan. A méretbeli és formai hasonlóság pedig nagyon érdekes. Kisérleti darabnak készült egy példány, a végleges kinézetén még kellene dolgozni, de szerintem egy érdekes és átlagos ügyességgel, alacsony költséggel megvalósítható, jó kompromisszumos alternatíva "Pannónia csomagos" kocsinak.
a filmben 0:17-nél indul az előtérben egy Tóth tartályvonat, a háttérben pedig egy PVs érdekesség, egy Előre kocsikból átalakított amcsi szerelvény. Az a vonat 2016 nyarán még ki volt állítva a Füsti vasútmodell épületében, akkor készültek ezek a "béna fotók" a rossz benti fényviszonyok miatt. Sajnos nem emlékszem, hogy ki volt-e írva készítőjük neve, de ha valaki tudja, akkor kérem ossza meg a fórummal.
Többször írogattunk már a hajdani gépkocsi ablaktörlő motorok mozdony meghajtásként használatáról. Egy fórumtagunk jóvoltából hozzá jutottam egyhez, ami egy Előre mozdony köpenyegébe bújt. A készítője igen alapos és szép munkát végzett anno. Egy alapos tisztogatás után elindult. Még nem az igazi, mert a szelén blokkot cserélni kell egy korszerű Greatz blokkra. Nem árt majd egy újra vezetékelés sem, mert valahol testzárlata van. Azért húztam le a lámpa tartókat, hogy ne nyomják a vázhoz a vezetékeket. Nagyon tetszik a kerék áramszedők kialakítása és a csigakerekes hajtás. Remélem egy alapos ráncfelvarrás után egy igazán strapabíró hajtó művem lesz.
Viszont nagy valószínűséggel nem Előre kaszniba fogom bújtatni.
Képet valamiért nem tudok feltölteni ide, de íme egy link ahol a tárcsásról van fent kép. A tárcsásból kétféle is volt a másik változat olyan tárcsát tart aminek a "nyele" a talpban végződik vagyis a "földig" ér. A hosszú távcsövesről sajnos nincs képem, csak láttam már olyat épet, de régebben...
Ha jól sejtem, akkor a Temofeszten láthattad azt az asztalt a szomszédságunkban.
Más: megvan valakinek ez a 2 figura? CSAK ugyanez, tehát nem ilyen figuráról való kép érdekelne. A távcsöves az hová "való"? Szeretném helyreállítani őket. Köszönöm.