Ebbe a topikba várunk kezdő és profi makrósok fotóit. A fotók mellé írhattok adatokat, a készítésével kapcsolatos technikát is. Jelenleg létezik egy technikai topik is ami Makró fotózás címen megtalálható ezen az url címen: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9057201
Az adásvételi postok szerzőit a moderátorok kitiltják innen!
Hát azért egyre szebbek a képeid.Sajnos nem értek a gombákhoz ,nem tudom milyen ?Egy sűrű növény között volt ezért odébb próbáltam tuszkolni hogy lefotózhassam ő meg rámászott .:)3 .fotó után elugrott és már nem találtam meg.
Ha Te kezdő vagy, akkor én "előkészítős". Köszönöm, hogy inspiráltalak. Habár szerintem nélkülem is fotóztál volna. Tetszenek. Az első képen kucsmagomba van? Vagy mi a szösz? A másik kettőn a Te ujjadra telepedett "Szöcske koma"?
Hát igen ,de nem akartam okítani ,(még én is kezdő vagyok)én egy hígítós flakonból kivágott szeletet használok ,aránylag jól működik vele.(Tünde kedvéért elmentem ma egy félórácskát fotózni :)
A topik nem adásvételi topik, így az ilyen hirdetéseket ne tegyétek ide be! Továbbá ez a topik a képek topikja, ahogy a topikleírás is tartalmazza. A makrótechnikáról a megfelelő topikban legyetek kedves értekezni. A topikleírás ezt is tartalmazza!
Ezekben a képekben, sokkal több van, mint amit most látunk. Minden részletet, tónust, ki kell hozni, amit csak lehet. Kár lenne veszni hagyni. Árnyékok/ világos részek korrekciót, akár 50% mértékkel, rá lehetne adni, különösen az első, a 3. és a 6. képre.