Lehet az akármi a hajtásláncban. Hardy ? Egyébként az enyém is morog. Autópályán mikor beállok 130-ra, akkor kezd lüktetve rezonálni valami. Se alatta, se felette..
Vásznas gumi,kiegyensújozatlan ,vagy sérült felni is csinál ilyent igaz. Bár ezek inkább magasabb sebességnél jönnek elő,és 10-20 kilóméteres túlfedésnél ismét át mennek kussba. ha indulásnál már érezhető lenne,akkor valami nagyobb gebasznak kellene lenni. Pl? meghúzni a kerékcsavarokat:-))
1szerű kipróbállni a wondlert.Álló helyzetben tedd üresbe alacsony fordulaton óvatosan játszadozz a gázzal. (wondler üresben is pörög ,mivel 6 csavarral a főtengelyen van fixen).Ha nem ráncigállja meg a váltót-motort,akkor nem rossz... gondolom én.. Ha hülyeséget mondtam,bocsi:-)
Hallottam már ilyenröl.Neki cserélték a wondlert,és megszünt a problémája. 40-100ig a javitás,és 70 rugó alaphangon a váltó le-fel...Persze,ha nem manuális váltód van:-)
Sziasztok!ML270-em van.Difi olajcserére készülök.Tudna valaki segíteni hogy milyen a belevaló olaj a gyárin kívül?A mercedes szervízből 13100+áfa/liter.Olcsóbb ,de megfelelő megoldást keresek.Üdv mindenkinek
nyitja a zárakat (gombok feljönnek) , de a két bal oldali ajtót csak belülről lehet kinyitni.
Én erre reagáltam, úgy értve, hogy a gombok feljönnek, de ennek ellenére sem old a reteszelés.
HA a bal oldalon a gombok sem jönnek fel, az más tészta.
HA le volt kötve a légzsák és rátették a gyújtást, akkor valóban hibát kell törülni, de egy komolyabb diaggal, ne valami ODBII-mobilteló cuccal, mert azok közül sok nem látja az alrendszereket!
Újat szeretnék venni, mert olyan, mint két halovány gyertya. Igazából nekem tökéletes az első szériás, de ragaszkodok a Hellához, és sehol nincs belőle. Ilyen TYC meg Depo hulladékokat nem veszek. Hellából meg csak modellfrissített van. Na majd még keresek...
Köszönöm az ötleteket, végigmegyek rajtuk, meglátjuk mi oldja meg a problémát.
Menet közben kaptam egy olyan infót is, hogy valószínűleg amikor már le voltak szedve az ajtók, akkor gyújtásra tették a kocsit, hogy odébb gurítsák és ezzel az SRS vezérlő nem tudott mit csinálni, ezért az AAM modul megzakkant és hibakódként elmentette a bal első ajtó légzsákját, amit ki kell törölnöm.
De hogy akkor a bal hátsó ajtó miért nem megy... mert ez nem magyarázat rá, ugyanis csak az első ajtókban van légzsák...
Ha a belső nyitás után már nyit a külső kilincs is,akkor centrál nemnoldja teljesen a rat,ezért nem nyílik. Mikor belülröl kinyitod,akkor oldod,ezért nyit onnantól rendesen.
Ki kell venni a zárakat,zsírdpray,átjáratás,kint megnézni,hogy működik-e rendesen! Ne wd40-et,hanem zsírt használj.
Most meglestem az enyémet, az elsőnél le van dugózva, a hátsónál a perem mellett egy lyuk. Ezt még nem szedtem szét, nem tudom milyen csavarhúzó kell hozzá, de a 124-esemnél volt ilyen gondom egyszer.
Túl vagyunk egy komolyabb karosszéria felújításon és végre visszakaptam a kocsit :D
Gyönyörűséges lett !
Viszont olyan problémám adódott, hogy a kocsit nyitom a távirányítós kulccsal, nyitja a zárakat ( gombok feljönnek ) , de a két bal oldali ajtót csak belülről lehet kinyitni.
Ha belülről kinyitottam, akkor már a külső kilinccsel is működik. ????
Illetve világít az SRS, de gondolom ott valamelyik biztonsági öv csatlakozó vagy a légzsák csatija nem lett visszakötve, ezt majd meggépezem .
Viszont a zárat nem értem. Valaki találkozott már ilyen jellegű problémával?