Keresés

Részletes keresés

Zöldkerti Dani Creative Commons License 2017.07.24 0 0 34748

Sziasztok 250 leinardohoz keresek variatort.surgos lenne.ha van valakinrk kerlek emailre irjatok. zoldkertidani@gmail.com

Koszinom

Szere28 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 34747

Udv!

Az teljen jo. 125 motora tokeletes. Egyebkent nem rossz minoseg az. 

Udv!

Előzmény: wakond83 (34746)
wakond83 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 34746

Ennyiért RMS-t kaptam.

Sajnos ami jobb lett volna az EBC vagy az eredeti, de azokat nem tudom megfizetni :((

 

De becsületemre legyen mondva a fékfolyadék ATE DOT4  :))

Előzmény: depi vol.2 (34745)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 34745

milyen márkájúak a fékalkatrészek?

Előzmény: wakond83 (34744)
wakond83 Creative Commons License 2017.07.22 0 0 34744

Üdv.

 

A tárcsa egy 10-es volt (gyári 34e) és a betétek hozzá olyan 3e környéke, de nem tudom biztosan mert vettem 

csapágyakat meg hátsó fékpofát szűrőt meg olajat, szimmeringet és egy hátsó dobozt is újat.

 

 

Előzmény: Szere28 (34743)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.22 0 0 34743

Udv!

Na es mibe kerult a tarcsa csak kivancsisag?

Előzmény: wakond83 (34742)
wakond83 Creative Commons License 2017.07.22 0 0 34742

Üdv.

 

 

Na igen, de nàlam megújul :))

 

Egyébként ez egy Honda NES 125.

 

Üdv.

Balázs

Előzmény: Szere28 (34741)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.22 0 0 34741

Udv!

Ez azert van mert nem karbantartas van hanem fillerbaszas.

Udv!

Előzmény: wakond83 (34740)
wakond83 Creative Commons License 2017.07.22 0 0 34740

Igaz nem Leonardo, de egy kis tanulság lehet mindenkinek.

 

 

A csak elég a betétet cserélni dolog eredménye.

 

A tárcsa válla belecsiszolt a betét hátába.

És kapott a nyereg is, bár minimálisat.

 

 

ateeska Creative Commons License 2017.07.21 0 0 34739

Köszi mester!

Előzmény: Szere28 (34738)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 34738

Udv!

Nem mennyisegre van megadva hanem feltoltesi mm ben. Kivet rugoval a telo teljesen osszetolva a tetejetol 9 cm kell lennie az olajnak. 

Udv!

Előzmény: ateeska (34737)
ateeska Creative Commons License 2017.07.21 0 0 34737

Sziasztok! 250/300as első teleszkópba mennyi olaj kell ?

agria11 Creative Commons License 2017.07.18 0 0 34736

Sziasztok 

Tudnátok segíteni mint volt Leonardosnak.

Beverly 200-asom van.

Arra lettem figyelmes mintha csúszna a szíj a variátor felől ilyen darálló hang jön.

Ezt csak akkor csinálja ha nagyon bevan melegedve és hirtelen indulok el forduaton gyórsításnál soha sem.

Ezt azóta csinálja mióta tettem bele új görgőt és csuszkát a csuszka lent kcisit szorult a kopotság miatt de azt megoldottam.

szerintetek is szíjj esélyes?

Elvielg a szíj szélességet a legszélesebb ponton mérjük?

Mert ott mérve bővenkopási határ felett van.

 

előre is köszi:d

 

depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 34735

Sebaj, meglett, megoldottad :-)

 

Előzmény: SzlobII (34734)
SzlobII Creative Commons License 2017.07.16 0 0 34734

Igen hidegen kékes füst jött belőle nagy fordulaton meg fekete, de most már mind1 is, mert meg lett a hiba fuldoklott az üzemanyagban. 

 

A tankban lévő csövek teljesen halottak voltak kemény 3 évet bírtak csak ki, most kicseréltem az összeset még a külsőket is új Gates márkájúra remélem ezek jobban fogják bírni...viszont a hiba megszűnt teli tank esetén is normálisan megy. 

 

Ha jól diagnosztizálom a hibát, akkor megúsztam volna a henger levételt és a tömítés cserét, na de ez van. 

 

Előzmény: depi vol.2 (34731)
remete004 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 34733

remete004 Creative Commons License 2017.07.15 0 0 34732

Mi a vélemény erről!

1290FtGyújtógyertya ARCTIC CAT 454 CR8E S&T
[CR8E]Fehér dobozos NGK japán gyártmányú gyújtógyertya ARCTIC CAT 454 Motor cm3 454 Henger szám 1 Gyártási év 1996 - 1997 NGK típus CR8E NGK kód 1275 Hézag adat mm 0.7 atv Prémium szervizek által elismert a fehér dobozos S&T CR8E. Eredeti japán, hibátlan NGK termék, S&T Motors Genuine Parts csomagolásban. A dél-koreai S&T Motors extrém nagy mennyiségben vásárolja a japán NGK CR8E gyertyát, közvetlenül értékesíti EU képviselőin keresztül, ezért gyári áron juthatsz hozzá tőlünk

depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 34731

Na várj, te anno kékes füstről beszéltél, nem feketéről.

A kettő külön problémára utal, ha meg nem volt pontos a diagnózis, akkor a javítás is félremegy.

 

A leóknak, amik már elég korosak egyébként is annyi hibája jön elő idővel, hogy szerintem nem érdemes lassan foglalkozni velük. Van gond velük.

Az árukat meg éppen nézem, és kész vicc kategóriát képviselnek, anno 8 éve is ennyiért vettem, mint amennyiért most árulják őket megkíméltem, szervizelve szöveggel. Vicc.

Előzmény: SzlobII (34726)
SzlobII Creative Commons License 2017.07.11 0 0 34730

Leszívtam a tankot negyedéig azonnal indul és megy normálisan legalább holnap tudok menni vele, ameddig nem találok normális csövet ami nem csak 1-2 évet bír ki...rohadjon meg jól megszívatott ez, levettem a hengert meg vehettem új tömítést alá bassza meg. 

Előzmény: Szere28 (34729)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 34729

Udv!

Ja

Előzmény: SzlobII (34728)
SzlobII Creative Commons License 2017.07.11 0 0 34728

125-ös 99-es évjárat, nincsen külön kis tank neki. 

 

Sanszos hogy cső lesz mert lecsereltem 3 éve és amik kívül vannak totál ki vannak repedve. Jó szarok ezek a csövek... 

 

Akkor azt mondod, hogy szedjem szét a tankot és cserélem ki a csöveket? 

Előzmény: Szere28 (34727)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 34727

Udv!

Milyen motor is ez? Mert a leo akkor a tankban levo vakamcso megvan repedve es azert nem mukodik.

Udv!

Előzmény: SzlobII (34726)
SzlobII Creative Commons License 2017.07.11 0 0 34726

Hát ez hihetetlen hogy szívat ez motor vagy mi a fene...

 

Teletankoltam és megint ugyanaz a baja nincs alapjárat befullad alig bírtam hazajönni vele folyamatosan húzkodtam a gázkart így tudtam hazadöcögni nagy nehezen. Feketén füstöl.

 

Mi a fene baja lehet attól, hogy tele tankolom?? 

 

Ezzel bebizonyosodott, hogy se nem a benzin minősége, se nem a szelephézag, se nem a dugó, se semmi más egyéb baja van, hanem valami üzemanyagellátás, na de ilyet hogy teletankolom és nem jó?? 

Mi lehet a baja szerintetek? Tankba lévő csövek? Le fogom szívni a fél tankot és kipróbálom. 

Zimirus Creative Commons License 2017.07.08 0 0 34725

Rendben. Köszi Szere.

Előzmény: Szere28 (34724)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 34724

Udv!

Ezt miert hiszed? Miert nem nezted meg mikor szetszedted. Lehet h megint kosz kerult bele es azert nem jo ujra. Senem josok senem latnokok nem vagyunk. Ujra megnezed es kideul h mi is a gond. 

Udv!

Előzmény: Zimirus (34723)
Zimirus Creative Commons License 2017.07.08 0 0 34723

Sziasztok.

 

Megint fuldoklik a 125 leom. Karbi most lett kitakarítva, utána jo is volt, de most megint elkezdte a hülyeségét. Huzok egy kis gázt, és fuldoklik. Ha a membrán kilukad csinálhat ilyet? 

omegaplayer Creative Commons License 2017.07.05 0 0 34722

Korrodált nagyon, vagy lyukas valahol ?

Előzmény: Szere28 (34719)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 34721

Tőlem kérdezed? Fogalmam sincsen, de ha kéken nyomja magából a füstöt, az olaj.

Nem a benzin a gondod, ha a hengered nem hordóra kopott )márpedig nem, mert akkor alapból füstölnie kellene), akkor vagy hengerfej szelepszár szim gondod van, vagy a gyűrűknél van a hiba.

 

Nem tudom, te szedted szét, gondolom ellenőrizted.

 

Olajat nem hord vissza a karter a szürőházba? Mert ha azt benyeli, attól biza füstölhet újfent...

Előzmény: SzlobII (34718)
kalmár-bp Creative Commons License 2017.07.04 0 0 34720

üdv.ok.köszi

Előzmény: Szere28 (34714)
Szere28 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 34719

Udv!

Ja en rohasztok egyet mar harom eve. De az nem fog kelleni.

Udv!

Előzmény: omegaplayer (34717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!