Igen hidegen kékes füst jött belőle nagy fordulaton meg fekete, de most már mind1 is, mert meg lett a hiba fuldoklott az üzemanyagban.
A tankban lévő csövek teljesen halottak voltak kemény 3 évet bírtak csak ki, most kicseréltem az összeset még a külsőket is új Gates márkájúra remélem ezek jobban fogják bírni...viszont a hiba megszűnt teli tank esetén is normálisan megy.
Ha jól diagnosztizálom a hibát, akkor megúsztam volna a henger levételt és a tömítés cserét, na de ez van.
1290FtGyújtógyertya ARCTIC CAT 454 CR8E S&T [CR8E]Fehér dobozos NGK japán gyártmányú gyújtógyertya ARCTIC CAT 454 Motor cm3 454 Henger szám 1 Gyártási év 1996 - 1997 NGK típus CR8E NGK kód 1275 Hézag adat mm 0.7 atv Prémium szervizek által elismert a fehér dobozos S&T CR8E. Eredeti japán, hibátlan NGK termék, S&T Motors Genuine Parts csomagolásban. A dél-koreai S&T Motors extrém nagy mennyiségben vásárolja a japán NGK CR8E gyertyát, közvetlenül értékesíti EU képviselőin keresztül, ezért gyári áron juthatsz hozzá tőlünk
Na várj, te anno kékes füstről beszéltél, nem feketéről.
A kettő külön problémára utal, ha meg nem volt pontos a diagnózis, akkor a javítás is félremegy.
A leóknak, amik már elég korosak egyébként is annyi hibája jön elő idővel, hogy szerintem nem érdemes lassan foglalkozni velük. Van gond velük.
Az árukat meg éppen nézem, és kész vicc kategóriát képviselnek, anno 8 éve is ennyiért vettem, mint amennyiért most árulják őket megkíméltem, szervizelve szöveggel. Vicc.
Leszívtam a tankot negyedéig azonnal indul és megy normálisan legalább holnap tudok menni vele, ameddig nem találok normális csövet ami nem csak 1-2 évet bír ki...rohadjon meg jól megszívatott ez, levettem a hengert meg vehettem új tömítést alá bassza meg.
Hát ez hihetetlen hogy szívat ez motor vagy mi a fene...
Teletankoltam és megint ugyanaz a baja nincs alapjárat befullad alig bírtam hazajönni vele folyamatosan húzkodtam a gázkart így tudtam hazadöcögni nagy nehezen. Feketén füstöl.
Mi a fene baja lehet attól, hogy tele tankolom??
Ezzel bebizonyosodott, hogy se nem a benzin minősége, se nem a szelephézag, se nem a dugó, se semmi más egyéb baja van, hanem valami üzemanyagellátás, na de ilyet hogy teletankolom és nem jó??
Mi lehet a baja szerintetek? Tankba lévő csövek? Le fogom szívni a fél tankot és kipróbálom.
Ezt miert hiszed? Miert nem nezted meg mikor szetszedted. Lehet h megint kosz kerult bele es azert nem jo ujra. Senem josok senem latnokok nem vagyunk. Ujra megnezed es kideul h mi is a gond.
Megint fuldoklik a 125 leom. Karbi most lett kitakarítva, utána jo is volt, de most megint elkezdte a hülyeségét. Huzok egy kis gázt, és fuldoklik. Ha a membrán kilukad csinálhat ilyet?
Tőlem kérdezed? Fogalmam sincsen, de ha kéken nyomja magából a füstöt, az olaj.
Nem a benzin a gondod, ha a hengered nem hordóra kopott )márpedig nem, mert akkor alapból füstölnie kellene), akkor vagy hengerfej szelepszár szim gondod van, vagy a gyűrűknél van a hiba.
Nem tudom, te szedted szét, gondolom ellenőrizted.
Olajat nem hord vissza a karter a szürőházba? Mert ha azt benyeli, attól biza füstölhet újfent...