Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20037

Félmelegen pöccre indult. :) Mondjuk ma reggel már fixre kötöttem a segédakkumat is a másikra, így is sokkal jobban indult. Ahogy olvastam elég jóféle akkunak tűnik. Exide premium akku. Nem egy gagyi. Ráadásul nekem az állófűtés miatt kell is a jó akku.

Előzmény: Bogi86 (20036)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20036

Pacsi :) 

 

Elég bika lett tőle az indítás, igaz? Nekem hidegen nincs olyan nagyon markáns különbség, melegen viszont pöccre indul. Végre nem fűrészel 1,5 másodpercet.  

Előzmény: Ricsi89 (20035)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20035

Rávettem magam és vettem egy akkut. Exide 100Ah, 900A indítóárammal. Na ezzel már kályházhatok. :D Reggel nem fog befagyni a seggem. :D A régi akku valami unixos, 88Ah, 680A indítóárammal. Meglátjuk meddig fogja bírni.

Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20034

Így vettem. De ha rájövök kiiktatom. Egyébként úgy hallottam, hogy a vízhőfok jeladó (amelyik a vezérlőnek küldi az infót) vezetékébe kell egy 300 ohmos ellenállást beforrasztani. És így csak 60°-61°-ot lát a vezérlő és ezért izzít. De ez nem100%, csak így hallottam. De ezen az úton fogom egyszer megkeresni az enyémben. Persze ha valaki okosabbat nem mond. De eddig kókányolást nem találtam a vezetékeknél, pedig találtam már benne két rejtett kapcsolót is lopás ellen. Pedig van benne utólagos immobilizer is.

Előzmény: HerrFriedrich (20033)
HerrFriedrich Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20033

Szia. Hogyan oldottad meg hogy lelegen izzit? Mert ha lehúzom a 4 vezetékes csatit a gombáról akkor ugyan izzít melegen is, de akkor ingadozik nagyon az alapjáraton. Tehát így nem jó.

Előzmény: Zoli.78 (20026)
blackbird00 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 20032

Szvsz első körben vegyél egy új kupakot a tartályra, vagy szerezz egy tuti jót próbára. Valószínűleg nem alakul ki a nyomása rendszerben, vagy csak nagyon kicsi. Legjobb emlékeim szerint a túlfolyó csövön járó motornál folyamatosan "pisilnie" kéne.

Ha a kupakcsere nem jön be, akkor lehetne tovább lépni.

 

 

 

Persze Mindenki azt csinál, amit akar!

 

 

 

Előzmény: kishoffi96 (20031)
kishoffi96 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 20031

Sziasztok! :) olyan kerdesem van, hogy a kis 325tdsemnek a tagulasi tartaly tulfolyo csoven ha belefujok akar szajjal, akar kompresszorral, akkor a kupak alatt jon ki az osszes levego ez normalis? azert kerdezem csak mert ha hosszu ideig terhelem a kocsit, jol meghajtom akkor a kupaknal nedves lesz a tartaly, viszont a tulfolyo csovet belevezetem egy kis flaskaba az meg tok ures....dehat a plusz vizet, esetleg a tul nagy nyomast nem a tulfolyon kene elengednie? lehetseges hogy a tartalyon megserult a menet ezert hiaba huzom ra a kupakot ahogy birom ott elszelel?

egyedricsi Creative Commons License 2017.01.10 0 0 20030

Na :) gondoltam.. amugy várom az adatokat továbbra is mert húzza a zsebem a pénz :D 

Ha le szedtem végre a fejet akkor postázom ;)

Amúgy igen, tipikus hungarisztán..saját családtagját képes némelyik felnyomni mert mind irigy :/

Én nem küldök senkit :D ..max a postást.

Előzmény: Schnitzer 525 (20029)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 20029

Igen,van tapasztalat. :D Én vagyok az is egyszemélyben. Vagyis a valós adófizető cég,akihez ki is járnak szúrópróbaszerűen ellenőrizni. Valószínűleg azért,mert még nem vagyok elég "nagy".  :D

Előzmény: egyedricsi (20010)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20028

Akku, gyertya...20 éves dízelekről beszélünk isten sem tudja hány kilométerrel :) 

 

3 éve lesz nálam a gép, azóta nekem nem volt akku és gyertya cserém szóval nem tudok rá haragudni. Ezek egyébként "nem" tételek. Most kollégám mesélt a fasza Seat Leonjáról. 1.4 TSI. 3 kiló fölött volt a vezérlés csere és nem lett jó. Nem tudom mit kéne cserélnem az enyémen, hogy 3 kiló legyen...

Előzmény: Ricsi89 (20027)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20027

Nálam egy izzítás és a -15ben is indul elsőre. Már csak az akkumat kell majd lecserélnem, mert döglődik. De még így is betekeri. Csak kevés már a kapacitása.

Előzmény: Zoli.78 (20026)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20026

Nekem úgy indult reggel mint nyáron. Mondjuk két hosszú izzítással. Annyi szépséghibával, hogy 2-3 mp. mire kisimul a járása. Valószínűleg az egyik hengert a többi húzza be. A gyertyacsere nálam is időszerű lehet. Csak nálam több mint 50000-et mentek. Ráadásul melegen is izzít. Mert ugye kellett a vacak adagoló miatt. A másik kérdőjel nálam a porlasztók állapota.

Előzmény: Bogi86 (20011)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20025

Van itt egy szép leírás.

Ilyen az öreg dízel

Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény. A téli, nyári gumi váltogatása bosszantóan sok időt rabol el, még talán időpontot is kell[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: akoosos (20023)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20024

Értem,nézd pozitívan,50% esélyed van hogy nincsenek berohadva (Tudod,mint a pohár ami tőled függ hogy félig üres vagy pedig félig tele van) :)

Előzmény: akoosos (20023)
akoosos Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20023

mert a 7év alatt amióta a családba van az autó azóta az nem volt kiszedve. előző tulajnál meg megint nem tudni. 

Előzmény: No Home (20022)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20022

De miért lenne pont a tiéd összerohadva? 

Előzmény: akoosos (20021)
akoosos Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20021

lehet pont azért nem volt vele gondod,mert nem rohadt össze az évek alatt. :D 

Előzmény: No Home (20020)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20020

Én nemegyszer kiszedtem a sajátom és sose jött ki a menet,nyugi nem lesz baj :)

Előzmény: akoosos (20019)
akoosos Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20019

köszi, remélem a valóságba is igy fog történni. :D

Előzmény: No Home (20018)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20018

Hy. Nemjön ki a menet nyugi,sima csőkulcs-al kitekered (ami ne puha anyagból legyen :) )         kivéve a 4-esnél kell óvatosan a csati miatt 

Előzmény: akoosos (20016)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20017

Szívesen,remélem beválnak :)

Előzmény: Bogi86 (20015)
akoosos Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20016

sziasztok.

porlasztók kiszedéséhez nem kell semmilyen speciális szerszám ugye? csak simán ki kell csavarni meleg motornál, és közben a miatyánkat mondani h ne jöjjön ki vele együtt a menet. 

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.09 0 1 20015

Köszi. Szerintem Beru lesz, ki lezs cserélve mind a 6 az a legbiztosabb. Max marad pár darab tartalékba. 

Előzmény: No Home (20014)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20014

(Basszus,félreolvastam,azt olvastam hogy akksi csere,vagy még a multkori eseted maradt bennem amikor bikáztad.) Izzítóból az Ngk-t ajánlom,szerintem azóta is azzal járnak Ózdon a mocskok akikhez került....., de ha Berut akarsz annak van vagy  6 rongy darabja neked kell eldöntened

Előzmény: No Home (20013)
No Home Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20013

Bizony Bosch-t ne vegyen senki,kb 2 hónap (vagy 3?) után megadta magát de vissza adták az árát az volt a mákom. (izzítógyertyákat minden évben az ősz eleje közepefelé érdemes egyesével le csekkolni az nekem mindig bevált,volt hogy anno a Campona emeleti parkolójában cseréltem őket és a tököm lefagyott :D)

Előzmény: Bogi86 (20012)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20012

Aki cserélt már gyertyát, milyet vett bele? Pár hete talán pont erről volt szó, Janika dobta fel a linket. 

 

Beru vagy Bosch?

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20011

Én nem ismerem őket. Én anno a dizeltechnikától rendeltem, adagoló fején lévő számot kellett bediktálni és úgy küldtek cseredarabot és az enyémet kellett volna leadni, de azt Jani elvitte. 

 

Ma reggel:

 

Egész eddig pöccre indult, ma tekert kb 15 másodpercet füstpamacs minden és krágogva elindult (- 8 fok). Azt hiszem mehetek vissza a boltba izzítógyertyákért, kicserélem mind a hatot. Mióta nálam van nem volt még ilyen. Érdekes, hogy egyik napról a másikra lehalnak, vagy lehet csak 5 izzít azzal még simán indul és egy ledöglik még a 4 meg kevés már. Persze ez csak az én elméletem.

 

Eddig a hideg elvitte az akkut most a gyertyákat. Nem baj, most már mehetek akár Jakutföldre is, csak írja a paraffin. 

Előzmény: egyedricsi (20010)
egyedricsi Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20010

Több szem többet lát.. várom a 3szög bitfejet amit rendeltem az adagolóhoz, mert nem akarom szétbarmolni a csavar fejét.Aztán fej le és posta haza, cseredarab fel és meglátjuk ;) 

Nem kételkedésből raktam fel ide is, csak kb 300 oldalt olvastam át itt a fórumon és még mindig nem 100% hogy a fej a ludas (nyilván az lesz mivel már minden mást cseréltem..kb.. de legalább később azokat nem kell :) ) 

Egyébként a Bimmercar Kft. Vel van tapasztalat? Vagy ő is fent van itt valamilyen nickkel? 

 

 

Előzmény: Schnitzer 525 (20008)
Popsi Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20009

Hát ma szét hőlégfúvóztam,de ez kb annyit ért mint ha kezemmel melegítgettem volna...Elmegyek veszek egy új akkut,mert ezekben már nem bízom..Eléggé le pusztítottam őket. De végső megoldás az lesz,hogy le tolom a garázsba és ott hagyom 2-3 napig.

Előzmény: Schnitzer 525 (20007)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 20008

Én meg már karácsonykor mondtam az úrnak a fejet,de ezek szerint hiába. Filléres tétel és mégis hátha egy kis csavarmeghúzástól valahol megjavul? :D

Előzmény: Bogi86 (20004)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!