Félmelegen pöccre indult. :) Mondjuk ma reggel már fixre kötöttem a segédakkumat is a másikra, így is sokkal jobban indult. Ahogy olvastam elég jóféle akkunak tűnik. Exide premium akku. Nem egy gagyi. Ráadásul nekem az állófűtés miatt kell is a jó akku.
Elég bika lett tőle az indítás, igaz? Nekem hidegen nincs olyan nagyon markáns különbség, melegen viszont pöccre indul. Végre nem fűrészel 1,5 másodpercet.
Rávettem magam és vettem egy akkut. Exide 100Ah, 900A indítóárammal. Na ezzel már kályházhatok. :D Reggel nem fog befagyni a seggem. :D A régi akku valami unixos, 88Ah, 680A indítóárammal. Meglátjuk meddig fogja bírni.
Így vettem. De ha rájövök kiiktatom. Egyébként úgy hallottam, hogy a vízhőfok jeladó (amelyik a vezérlőnek küldi az infót) vezetékébe kell egy 300 ohmos ellenállást beforrasztani. És így csak 60°-61°-ot lát a vezérlő és ezért izzít. De ez nem100%, csak így hallottam. De ezen az úton fogom egyszer megkeresni az enyémben. Persze ha valaki okosabbat nem mond. De eddig kókányolást nem találtam a vezetékeknél, pedig találtam már benne két rejtett kapcsolót is lopás ellen. Pedig van benne utólagos immobilizer is.
Szia. Hogyan oldottad meg hogy lelegen izzit? Mert ha lehúzom a 4 vezetékes csatit a gombáról akkor ugyan izzít melegen is, de akkor ingadozik nagyon az alapjáraton. Tehát így nem jó.
Szvsz első körben vegyél egy új kupakot a tartályra, vagy szerezz egy tuti jót próbára. Valószínűleg nem alakul ki a nyomása rendszerben, vagy csak nagyon kicsi. Legjobb emlékeim szerint a túlfolyó csövön járó motornál folyamatosan "pisilnie" kéne.
Ha a kupakcsere nem jön be, akkor lehetne tovább lépni.
Sziasztok! :) olyan kerdesem van, hogy a kis 325tdsemnek a tagulasi tartaly tulfolyo csoven ha belefujok akar szajjal, akar kompresszorral, akkor a kupak alatt jon ki az osszes levego ez normalis? azert kerdezem csak mert ha hosszu ideig terhelem a kocsit, jol meghajtom akkor a kupaknal nedves lesz a tartaly, viszont a tulfolyo csovet belevezetem egy kis flaskaba az meg tok ures....dehat a plusz vizet, esetleg a tul nagy nyomast nem a tulfolyon kene elengednie? lehetseges hogy a tartalyon megserult a menet ezert hiaba huzom ra a kupakot ahogy birom ott elszelel?
Igen,van tapasztalat. :D Én vagyok az is egyszemélyben. Vagyis a valós adófizető cég,akihez ki is járnak szúrópróbaszerűen ellenőrizni. Valószínűleg azért,mert még nem vagyok elég "nagy". :D
Akku, gyertya...20 éves dízelekről beszélünk isten sem tudja hány kilométerrel :)
3 éve lesz nálam a gép, azóta nekem nem volt akku és gyertya cserém szóval nem tudok rá haragudni. Ezek egyébként "nem" tételek. Most kollégám mesélt a fasza Seat Leonjáról. 1.4 TSI. 3 kiló fölött volt a vezérlés csere és nem lett jó. Nem tudom mit kéne cserélnem az enyémen, hogy 3 kiló legyen...
Nálam egy izzítás és a -15ben is indul elsőre. Már csak az akkumat kell majd lecserélnem, mert döglődik. De még így is betekeri. Csak kevés már a kapacitása.
Nekem úgy indult reggel mint nyáron. Mondjuk két hosszú izzítással. Annyi szépséghibával, hogy 2-3 mp. mire kisimul a járása. Valószínűleg az egyik hengert a többi húzza be. A gyertyacsere nálam is időszerű lehet. Csak nálam több mint 50000-et mentek. Ráadásul melegen is izzít. Mert ugye kellett a vacak adagoló miatt. A másik kérdőjel nálam a porlasztók állapota.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény. A téli, nyári gumi váltogatása bosszantóan sok időt rabol el, még talán időpontot is kell[...] Bővebben!Tovább »
porlasztók kiszedéséhez nem kell semmilyen speciális szerszám ugye? csak simán ki kell csavarni meleg motornál, és közben a miatyánkat mondani h ne jöjjön ki vele együtt a menet.
(Basszus,félreolvastam,azt olvastam hogy akksi csere,vagy még a multkori eseted maradt bennem amikor bikáztad.) Izzítóból az Ngk-t ajánlom,szerintem azóta is azzal járnak Ózdon a mocskok akikhez került....., de ha Berut akarsz annak van vagy 6 rongy darabja neked kell eldöntened
Bizony Bosch-t ne vegyen senki,kb 2 hónap (vagy 3?) után megadta magát de vissza adták az árát az volt a mákom. (izzítógyertyákat minden évben az ősz eleje közepefelé érdemes egyesével le csekkolni az nekem mindig bevált,volt hogy anno a Campona emeleti parkolójában cseréltem őket és a tököm lefagyott :D)
Én nem ismerem őket. Én anno a dizeltechnikától rendeltem, adagoló fején lévő számot kellett bediktálni és úgy küldtek cseredarabot és az enyémet kellett volna leadni, de azt Jani elvitte.
Ma reggel:
Egész eddig pöccre indult, ma tekert kb 15 másodpercet füstpamacs minden és krágogva elindult (- 8 fok). Azt hiszem mehetek vissza a boltba izzítógyertyákért, kicserélem mind a hatot. Mióta nálam van nem volt még ilyen. Érdekes, hogy egyik napról a másikra lehalnak, vagy lehet csak 5 izzít azzal még simán indul és egy ledöglik még a 4 meg kevés már. Persze ez csak az én elméletem.
Eddig a hideg elvitte az akkut most a gyertyákat. Nem baj, most már mehetek akár Jakutföldre is, csak írja a paraffin.
Több szem többet lát.. várom a 3szög bitfejet amit rendeltem az adagolóhoz, mert nem akarom szétbarmolni a csavar fejét.Aztán fej le és posta haza, cseredarab fel és meglátjuk ;)
Nem kételkedésből raktam fel ide is, csak kb 300 oldalt olvastam át itt a fórumon és még mindig nem 100% hogy a fej a ludas (nyilván az lesz mivel már minden mást cseréltem..kb.. de legalább később azokat nem kell :) )
Egyébként a Bimmercar Kft. Vel van tapasztalat? Vagy ő is fent van itt valamilyen nickkel?
Hát ma szét hőlégfúvóztam,de ez kb annyit ért mint ha kezemmel melegítgettem volna...Elmegyek veszek egy új akkut,mert ezekben már nem bízom..Eléggé le pusztítottam őket. De végső megoldás az lesz,hogy le tolom a garázsba és ott hagyom 2-3 napig.