Raknam de böhöm nagy es kicsinyiteni kene,meg csak mazsola computeres vagyok esetleg ha valaki csinalt kepet DOROGON kisegitene?Azert meg probalkozom kicsit!
Kint voltam szombat, vasárnap. Vártam 928-as márkatársat, a főbejárati parkolóban álltam. 5 méteres körzetemben egy GT2 és egy régi targa állt.
A Porschék 6 hengerese kicsi már ide, a Carrera GT V10-est meg nem engedik, pedig az méltó ellenfél lehetne.
Azért nagyon jó volt a verseny, csak sajna nem reklámozzák megfelelően, mert állítólag deficites rendezvény. Pár éve 3 FIA GT-t rendeztek, akkor is csak ekkora hírverést kapott. Peddig akkor még futottak a GT-1-ek, még izgalmasabb volt.
Jelen... Az tény, hogy a GT2-es Porschék és Ferrarik csak "töltelék" autók voltak, a GT1-esek úgy mentek el köztük, mint kés a vajon... Én megemlíteném még a Murcielagot és az Astonokat is, szépen mentek és szóltak azok is. A Saleen, meg a Corvette meg hozott egy kis tengerentúli Nascar Feelinget. Jópofa volt mikor a kanyarok után egy darabig csak pöfögtek, durrogtak, míg el nem érték az "üzemi" fordulatot. Egyébként nagy szégyen, hogy egy ilyen rangos versenyre csak pár ezer ember volt kíváncsi.
Üdv A vasárnapi futamon volt kint valaki??? Beszarás volt.. Corvette hangja volt szerintem a csúcs na meg a Saleené...:) Porschék Ferrarik kis szúnyogok voltak ezekhez képest...:( Palik-Zengő 23-ik lett hehe... Start:
CSAPÁGY MÉG MINDÍG NINCS...és már csak 8 db hajtókarcsapágy hiányzik....lehet h be kell hozatnom, vagy legyártatanom.
Gyűrű nem tört ... hanem 8db dugattyú:(
Elég fura a dolog mert mint emliettem korábban amikor megvettem a verdát...szal azért érezhetően eléggé füstölt de úgy gondoltam egy ilyen korú, ekkora motorral, szemmel láthatólag felújított gépnél ez még belefér, nem lehet nagyobb baj....
Csak amikor a havon is érdekes nyomokat hagyott a puffcső környékén, na akkor kezdtem gyanakodni, ill furcsa volt hogy melegen nem nagyon akart indulni, de ez az idei hosszú télnek és a kevés használatnak köszönhetően nem nagyon jött ki.
A legdurvább a 4 lityis OLAJ fogyasztás volt 300kmen balcsira menet...OKOK 200 körüli sebességen.
Szal szét lett szedve, és sajna minden dugattyúból hiányzott egy darab a felső 2 gyűrű között....:(((((
Az a félelmetes az egészben az, hogy minegyikből kb uannyi és kb ugyanott!!!! Aki ezt meg tudja magyarázni....
Le fogom fényképezni és felrakom.
Szal új dugók, goetz gyűrük stbstb...
Nos lassan kezdődik az összerakás:)))))))))))))))))))))) AMIKOR BEINDUL, ASSZEM ELBŐGÖM MAGAM!!!!!:)))))) TÉNYLEG MEGMUTATOM NEKTEK:))))
Ringre nem tok menni mer...alkatrészeket mosogatok:))))))))
Emberek! Nincs valakinek elfekvőben hajtókarcsapágy szettje? (928 szimpla) und tömitéskészlet is kéne....me különben le kell gyártatnom az összes cuccost:(
+ esetleg manuál, bár egy csomó dolgot megtaláltam a neten, vezérlés stb....
Azt láttátok már hogy az ebayen valami őrült a gyári cuccot árulja 800...900 euro körül? Na ennyiért komplett moci is lenne....de vajon...milyen állapotú????
A többi lassan megvan!:)))))))))) Élesztjük a halottat....:) Ha kész má esk. megmutatom!
(egyébként gyári dugók ... 120eFt/db....by szakáll metál) na ez a HORROR.
Sajnos a jövőhavi találkozót kihagyom :-( De remélem sikerül ehhez társakat is találnom! Szóval a Yetros brigád nem bír nyugodni ennek eredménye képpen szerveztek egy második versenyt az idén. Olvassátok el a versenykiírást és ha időtök és kedvetek van gyertek el.
Ákos
Yetro Gyulakanyar és III. MB-Cars.hu Kupa
2006. szeptember 30. - október 1.
Hosszú, gyors egyenesek. Gyulakanyar. Ellentmondás? Nem. Teszünk egy kört a Viharsarokban, de előtte felfedezzük a végtelen rónaság festői szépségű tájait! Minden betyárnak ott a helye!
Az év második Youngtimer eseménye!
A Mátra-Túra sikerének híre eljutott a Mercedes-Benz Barátok Klubjához és az első közös megbeszélés után rögtön tudtuk, a következő talákozót együtt fogjuk szervezni. Ez lesz a Gyulakanyar, melynek keretein belül kerül megrendezésre, immáron harmadik alkalommal az MB-Cars.hu Kupa.
A Gyulakanyar és III. MB-Cars.hu Kupa kétnapos tájékozódási verseny. A versenyre jelentkezhetnek Youngtimer korú autóval rendelkező kétfős csapatok, illetve az MB-Cars.hu Kupára kormegkötés nélküli Mercedes Benz típusok kétfős legénységgel. A mezőny ezúttal Kecskemétről rajtol és Bugac-Ópusztaszer-Orosháza útvonalon áthaladva Gyulán ér célba. Útközben meglátogatjuk a Guiness rekorder Kenyeres fivérek rendszámtáblagyűjteményét! A feladatok a tavaszi versenyhez hasonló szellemiségben készülnek, a tájékozódás továbbra is itiner segítségével történik, a szintidö most sem lesz előre ismert. A verseny során végig a KRESZ szabályai az érvényesek, a kötelezö haladási sebességet túllépni nem megengedett! A szintidőtől való pozitív vagy negatív eltérés pontlevonással jár. Az elsö versenynap végén a végcél Gyula városa lesz, az esti rendezvény helyszíne a Gyulai Várfürdő. Az elmaradhatatlan esti program ezúttal táncos zenés KARAOKE mulatság lesz, és természetesen vacsorával is kedveskedünk a résztvevőknek. A megfáradt túristák a három csillagos Erkel Hotelben térhetnek nyugovóra. Vasárnap "Ismerd meg Gyulát" kötetlen tájékozódási program várja a versenyzőket. Mindenki kedve szerint ébredhet, költheti el a reggelijét, majd oldhatja meg az aznapi feladatot. A lényeg, hogy a határidőre késüljenek el a megoldással. Ismét a két versenynap összesített eredménye számít melyből győzteseket hirdetünk. Az első három helyezett elnyeri a YETRO-KUPÁT, az MB-Cars.hu Kupán indulók az MB-Cars.hu Kupát és az óriási nyereményket!
Milyen autók indulhatnak a Gyulakanyar és III. MB-Cars.hu Kupán? :
A versenyt az induló autók szempontjából két részre kell bontani. A Gyulakanyaron BÁRMILYEN GYÁRTMÁNYÚ (keleti, nyugati) autóval részt lehet venni! Magát a "Youngtimer kort" nem szigorúan gyártási évhez, hanem az adott korszakhoz kötjük. Ezek a 20-30 év közötti típusok általában a '80-as évek autói, de kisebb nagyobb eltérések adódhatnak. Ha egy modell ennél idösebb, vagy ellenkezö esetben jellemzöen a '80-as évek modellje, de a gyártását a '90-es évek elején még folytatták, az nem kizáró ok. A
Az MB-Cars.hu kupáért folyó küzdelemben csak Mercedes-Benz típusú gépkocsik vehetnek részt, de azok évjáratmegkötés nélkül. A Youngtimer korú Mercedes-Benz-ek a Yetro kupáért is harcba szállnak, így egy abszolút győztes W123-as gazdája akár mindent megnyerhet! Tessék hát benevezni!
Ja, ilyen lehetett! megtaláltan a gyári szine ez volt a bele is ilyen leszámitva, hogy ez úgyláom félbőr az enyém meg egész. Szintén automatás volt, de se a motra se a váltaja nincs meg neki, de az meg van nekem.
Nos, a szin előreláthatólag ezüst lesz! Az Attinak igaza van bordóból egy elég főleg, hogy a bele is bordó. A 944 turbo szerintem szép lett úgy hogy kívül is és belül is bordó, de a 928- at szeretném kívül ezüstmetálra belül meg a bordó bőr. Hát ez a terv és aki ismer az tudja, hogy jövőre már megyek is a talira vele.