Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89068

Ok, köszi.

Előzmény: Mortoff (89066)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89067

Mit old meg? 

 

Nagyjából annyi értelme van, mint egy autóban az android autónak, vagy apple carplaynek. Ott is lehet mobilról futtatni mindent, de kivetítve azért jobb. Remélhetőleg jobban látom, könnyebb kesztyűben kezelni. Talán ennyi :-) De valóban, nem egy áttörő nyereség.

Előzmény: tux (89065)
Mortoff Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89066

Köszi.

Ha 3D nyomtatni kell vmit szólj.

Előzmény: hamvasat (89062)
tux Creative Commons License 2023.11.25 0 1 89065

OK, de ez mit old meg? :)
A gyári tartóba beteszem a telefonomat, tölti wireless és látom rajta a Goolge maps-et, vagy amit akarok, tudok menet közben telefonhívást fogadni, és ha akarok, kezdeményezni is.

Ezzel a kütyüvel látom a Google maps-et (nem plusz pont), cserében valahová tenni kell a telefont és tölteni kell zsinorral, nem?

Előzmény: hamvasat (89062)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89064

Hyaei=gyári

Előzmény: hamvasat (89062)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89063

Tcaoe!

 

Értem, jogos.

Előzmény: tcaoe (89051)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89062

Mortoff!

 

Ezt rendeltem meg:

 

https://carpuride.com/products/carpuride-w502-wireless-portable-dual-bluetooth-waterproof-ip67-motorcycle-stereo?_pos=1&_sid=613184d54&_ss=r

 

Eredeti kínai, de facebook csoportban láttam, hogy többen ezt rakják GS-re. Akkora mint a gyári navi. Az igényes felrakáshoz kell 3D nyomtatni egy felfogató lapot a hátuljára, amivel felmegy a hyáei navi konzoljára. De felrakható a hozzá adott bilincsekkel is akár.

 

Curviger. Barátom is noszogat vele, barátkozok is vele, de állítólag jön tavasszal a google maps új verziója komolyabb fejlesztésekkel, kíváncsi leszek rá.

 

Ha érdekel ez a kütyü, ha megjön, szívesen odaadom megnézegetni, tesztelni.

Előzmény: Mortoff (89041)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.25 0 0 89061

Tux!

 

"Milyen komolyabb baja lehet, mit nem lehet megoldani max 1-2 millióból?"

 

Igazából semmi. Automata váltó jöhet szóba, de abban meg 60 ezrenként cserélve volt az olaj, szóval 300ezerig nem illene betojnia. De azt is betakarja a fenti összeg és az sem úgy szokott tönkremenni, hogy előjel nélkül.

Előzmény: tux (89042)
befaster Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89060

Persze hogy kivonom, 4hónapra.

Nem feltétlen a pénz miatt, sz.rok az izületeim  nem hiányzik nekik.

Kamaszkori téli simson ,Etz korszak odavágott .

Ja, ja ,öltözz fel, 😁😁 tudom.

Így is sok a km benne , 🤣🤣🤣

Lbx Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89059

Nem vonatom ki, minden télen motoroztam az időjárás és a függésem függvényében :-)

Ráadásul 15e Ft egész évre a kgfb...

A casco- nal talán érdemes volna a "téli" verzióra lejelenteni a gépet, de akkor csak lopásra fizet, ha mégis felülök, és valamiért nem adja ki, máris buktam a dolgon.

HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89058

A nagymotorra sok az adó , meg a biztosítás is már eléggé fent van bónuszban . Jövedelmem meg nulla , szóval minden pénz számít...

Előzmény: Horpa1 (89049)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89057

Szia Kupec! 

 

AZ :))))

Előzmény: A_Kupec (89056)
A_Kupec Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89056

A KöTöMö az 6 betű, így én a Sym-re tippelek :)

Előzmény: Horpa1 (89055)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89055

Igen, természetesen nem éri meg 1 hónapra kivonni, 23 nappal csak érzékeltetni akartam, hogy akár ennyire is meg lehet tenni, nem kell kerek hónapnak lennie, napokra is igényelhető a kivonás.

Ha biztosra tudod, hogy motorra ülsz, akkor nincs miről beszélni, de István esete is mutatja, ha esetleg van több motor, akkor azért ne legyünk a saját pénztárcánk ellenségei. 

 

Én pl. most vettem egy másik hárombetűs motort, így a GSA-t pihenni küldöm hétvégétől - Március közepéig, mert nem fogom használni, míg a másikat nagyon is szeretném.

Előzmény: bacus (89052)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89054

Sztem felesleges vesződség, nincs is tél vagy 3-4 éve.

Előzmény: Horpa1 (89050)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89053

Bocsánat, erre nem tértem ki:

Nem kell meghatalmazás, fia csinál egy Ügyfélkapu hozzáférést a Magyarország.hu-n keresztül a fotelből intézhető már ez a folyamat :) Fent vannak Megyénként a számlaszámok, 2.300 HUF elutalása után intézhető csak a folyamat, kivonás az ügyintézés napján kezdődik és az általam megjelölt napig tart. 

 

Előzmény: bacus (89048)
bacus Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89052

Írtam, HA fél évre kivonatod. Az egy hónapos kivonást nem értem, anyagilag biztosan nem jó, mert a kivonás díja összemérhető az egy hónapra eső gfb díjával, szóval az 1 hónap illetve ennél rövidebb időszakra való kivonás az abszolút nem éri meg anyagilag. Nekem 1 db motorom van, lenne helyem lenne több is, de nincs így csak egy van, ezt nem vonatom ki, mert én megyek télen is. Van hogy muszáj, de van, hogy csak azért mert jó idő van.

Előzmény: Horpa1 (89049)
tcaoe Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89051

Én alapvetően nem a megbízhatóságról beszélek, mert az tényleg leginkább a karbantartástól függ egészen hosszú ideig. Ha viszont ilyen korú autók otthagyják az embert egynél többször, akkor mást kell választani.:)

 

Inkább arról, hogy az egyébként a funkciójukat tökéletesen ellátó elemek mégsem olyan tökéletesek. A futómű picit kotyog, a karok picit jobban lötyögnek, a kormány holtjátéka kicsit nagyobb (és ez nem csak autóknál, az 1100R-en elég nagy változást jelentett a felső szilentek és a teleszkópszárban a vezetők cseréje, amit amúgy az ember sohasem cserél, ha nincs bajuk) az ülés szét van ülve, a nem ledes lámpáknál kicsit vakul a foncsor, kicsit vagy nagyon nyiszorog a beltér stb. Aztán mikor ezek így összeadódnak, akkor valahogy ég és föld az egész egy újhoz képest.

Előzmény: hamvasat (89039)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89050

Magyarország.hu

JÁRMŰ FORGALOMBÓL TÖRTÉNŐ IDEIGLENES KIVONÁSA

"A szolgáltatás lehetővé teszi azt, hogy a jármű üzembentartója elektronikus úton kérelmezze a jármű forgalomból történő ideiglenes kivonását maximum 1 éves időtartamra, az ideiglenes forgalomból kivonás időtartama alatt kérelmezze a jármű forgalomból történő ideiglenes kivonásának legfeljebb 1 éves időtartamra történő meghosszabbítását, valamint az ideiglenes forgalomból kivonás időtartama alatt kérelmezze a jármű forgalomba történő visszahelyezését."

 

2.300 HUF az ideiglenes kivonás díja, ha az általam megjelölt kivonási idő előtt vissza szeretném állattatni a forgalomba, akkor ismét 2.300 HUF vagy a megjelölt időpont után automatikusan visszaáll. Napokra is kivonathatom, nem kell egész hónapnak lennie, egy éven belül. 

 

Ilyenkor nem kell fizetni Biztosítást (igaz, nem is pörögnek a napok a következő Bonus eléréséhez), Súlyadót sem, bár azt kifizettem már az idei évre, de ha Áprilisig kivonom, akkor 9 hónapra számítják azt:) Szóval ha ezeket összeadom, kijön a kesztyű ára, DE mi van ha süt a nap Karácsonykor...

Előzmény: Horpa1 (89049)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89049

Szia, 

 

nem csak fél évre vonhatod ki ideiglenesen, akár 23 napra is, te jelölöd meg mennyi időt akarsz. 

Előzmény: bacus (89048)
bacus Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89048

A kivonással az a probléma, hogy ha fél évre kivonatod, akkor nem ugrik a Bonus fokozat. Veszel egy motort és 10 év múlva dupla árat fizetsz gfb-re, azaz pont ugyan annyit, mintha nem vonatnád ki. Persze ha már B10-be van, akkor lehet kivonatni, az valódi spórolás lehet.

 

Ezzel egyébként nincs egészen addig probléma, amíg valamelyik mocival nem te okozol kárt, ritka, de pl Ispánnal előfordult, az A0-ból ugrott is M2-be, így tudott 2 évre is 160e forintos éves kötelezőt fizetni a 650-es v-stromra. Aztán javaslatomra átíratta a motor üzemben tartását a fiára, így legalább megint A0-ba van, így viszont nem tudja már "önállóan" kivonatni, kell a fiától a meghatalmazás.

Előzmény: HorváTH 69 István (89045)
zöld_I Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89047

Én is megpróbálkozom a fóliázással, amint sikerül eltakarítani a sok romot a garázsból :)

Előzmény: hamvasat (89040)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89046

Szervusz István!

 

Követendő példa🙂👍

Csak hogy motorral vagy azzal kapcsolatos dologgal foglalkozzam, kipucolom a csizmákat, kabátból kipattintom a protektorokat, megy mosásba, bukót atomokra szedem, belső kiöblítés, zárszerkezet kenés stb. ezek is lehoznak a munkáról és pihentetőek számomra, mert a 4C történő gurulást elengedem a 7végén, tudom, lekvár vagyok, majd vidéken terepen bepótolom🙃

Előzmény: HorváTH 69 István (89045)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89045

Nekem van egy pár motorom , ezért a csak egyet hagyok forgalomba télire , hogy legyen valami amivel eltudok menni , ha kell..

Előzmény: Horpa1 (89044)
Horpa1 Creative Commons License 2023.11.24 0 1 89044

Máris elvonási tünetek fedezhetőek fel a Fórumon😵💫🥶

 

Téma: Kivonatjátok a motor ideiglenesen vagy nincs szükség arra a néhány tank benyára elegendő apróra (ne forgassátok ki kérlek, nem turkálok senki zsebében😎). Én idén hagyok mindent, most nézem a Motorcard 50%-os kesztyű kínálatát és még egy nyakvédő is kell, mert menni akarok!!!!

tux Creative Commons License 2023.11.24 -5 3 89043

Az egész azzal indult, hogy Attila 170 elmesélte a motoreladós kalandjait, amiből HorváTH 69 István azt a tanulságot vonta le, hogy ilyen hazug világban élünk. Mivel nekem volt/van szerencsém másik országban is adni venni járműveket, példákkal megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy ez nem annyia kortünet, mint inkább országra/régióra jellemző mentalitás. Azaz nem mindenhol jellemző a nagyipari hazudozás olyan mértékben, mint Magyarországon. Ez persze nem tetszett neked és a valósággal mit sem törődve próbáltad megcáfolni. Érdekes ez a mentalitás. Egy hazugságokra épülő, erkölcsileg és gazdaságilag is süllyedő országban élsz, de ha valaki megemlíti, hogy esetleg máshol jobban csinálnak dolgokat, jobban működtetnek rendszereket, akkor a "torkának ugrani" az automatikus reflex, a "meghallgatni és elgondolkozni" helyett. De ezzel nem vagy egyedűl, ez a jellemző, sajnos.

Előzmény: tcaoe (89037)
tux Creative Commons License 2023.11.24 0 2 89042

Milyen komolyabb baja lehet, mit nem lehet megoldani max 1-2 millióból? Mert ez a kockázat áll szemben a 20 millióval, amit biztosan rá kellene fizetni az újra.

Előzmény: hamvasat (89039)
Mortoff Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89041

Nekem ez furcsa. Én nem tapasztalok több problémát az új (cég)autómmal, mint a régiekkel.

Pedig még a konszern is stimmel.

 

egy android autós kijelzőt a gyári navi helyére

tudod már milyet? Link esetleg?

 

ha már android és navi, akkor nézd meg a Kurvigert.

Előzmény: hamvasat (89039)
hamvasat Creative Commons License 2023.11.24 0 3 89040

Egyébként az 1300-as GS ügyében dűlőre jutottam. Le is írom, mert kíváncsi vagyok, hogy egy év múlva is ugyanezt fogom-e gondolni.

 

Vettem egy menetrögzítő kamerát, de mivel a gerincem miatt kimaradt az idei szezon, nem szereltem fel, meg azt gondoltam, hogy 1300-as GS-re àt fogok térni. De élőben megnéztem és sajnos nekem egyáltalán nem tetszik a filigránsága, meg a jellegtelen kínai kacat kinézete. A legjobban a sorjás nyekenyóka műanyag elemek ábrándítottak ki.

 

Úgyhogy télen nyomom keményen a gyógytornát és csinosítgatom az 1250-et, amire ha ránézek, meggyönyörködtet.

 

Téli programként felszerelem a menetrögzítő kamerát, meg kapok karácsonyra egy android autós kijelzőt a gyári navi helyére és megtérek a google maps egyházba Zöldi atyához.

Sikerült szereznem airbrushal blokkra fújható kerámia bevonatot, úgyhogy lekerámiázom az egész motort. Sosem használtam, kíváncsi vagyok milyen.

 

Meg vettem egy adag fóliát Mdesign színekben, megpróbálom feldobni vele a motort. Ha béna lesz, leszedem, oszt jóvan.

 

Ezzel el is jön a tavasz, remélem a gerincem is oké lesz addigra. Izomzat már elég erős, de a gyulladás nem akar elmenni. Mondjuk mondta is a gyógytornász, hogy az ideg az nehezebben "nyugszik meg".

 

Egy szónak is száz a vége, bármennyire vártam az 1300-as GS-t, marad még jó ideig az 1250, mert egyszerűen tökéletes motor és kész.

hamvasat Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89039

Én is aláírom. Viszont céges autókat hajtok 6 éve, amit újonnan kapok és kb. 75e km-el adom le cserekor. Kb. Ugyanannyira megbízhatatlanok, mint a nagy futású gépek. Simán otthagynak az út szélén... igaz, nem kopások miatt, hanem elektronikai gondokból adódóan.

 

Arról nem is beszélek, hogy kéthetente elromlik rajtuk valami menet közben, ami aztán újraindításra többnyire helyreáll.

 

 

Édesapám újkorától hajt egy XC60 D5 volvót. Most van benne 220ekm. Sosem hagyta még ott, de már jönnek elő kisebb hibák. Bekonfiguráltunk neki egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező újat, de 27millióra jött ki. Az övé érhet tán 7-et. Megy a gondolkodás, mert 20 milliót rádobni igen húzós. Vajon megbízhatóbb lesz-e egy új, mint ez a kiforrott D5 motoros?

 

Egyre inkább azon vagyok, hogy 300e-ig tartsa meg, addig tán nem lesz komolyabb gondja. Pláne, hogy Aput nem érdeklik az új technikai fícsörök, szereti ezt a kocsit. Én viszont úgy gondolom, hogy az ő korában, hiába fitt még fizikailag, szellemileg, hasznos lehet már egy komolyabb technikai csomag.

 

Pl. az én mostani seatom kétszer is megmentett attól, hogy tolatáskor lekoccoljak valamit, amit nem láttam. Egyszerűen 10 centire megáll a tárgytól és nem tudok nekimenni.

Előzmény: zöld_I (89038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!