Sziasztok!Sikerült venne egy mustangot már addig eljutottam vele hogy szépen indul,viszont mikor menni akartam vele sajnos hiába húztam be a kuplungot az nem emelt ki.Az olajat lecseréltem.A motor évek óta állt.Szóval ezt lehet tudni róla.Esetleg van valakinek valami ötlete mi lehet a baj?
Az a helyzet,hogy külön bontott villám nincs.A motorokat bontani nem akarom meg időm sincs rá ezért adnám el őket ha lehet egyben. Ha valaki ad 40 ezret viheti az összeset.Magamnak már egyet felújítottam évekkel ezelőtt.A többire nincs nincs időm.
Döntöttem.Nem szenvedek rozsdás vackokkal,gyűjtök rá és veszek újat.Vajon teljesítményben tudja azt mint a Mustang dobja?Nincs jobban kidolgozva az?Csupán egyszerűbb volt a szalámit gyártani és ezért tértek át?
Az egyik csavarhelynél oda van egy picit de orvosolható. Kérdés az csak hogy festeni vagy krómozni akarod? Mert ha az utóbbi akkor felejtős tűnik Magyarországon mert idehaza szinte nem ismert a rézzel feltöltéses krómozás, na meg idő és pénz igényesebb.
Köszi a választ! Ha jól értem, akkor azt javaslod, hogy az indexet a motortól független külön áramkörről, aksiról üzemeltessem. A fényszóró és a hátsó világítás izzóit pedig cseréljem le LED-es izzókra. Milyen típusú izzók mennek be a foglalatba?
Sziasztok! A Mustangom világítását szeretném LED-es világításra cserélni. A meglévők mellé szeretnék még indexet és kürtöt is bekötni. Szerintetek szerint hogy fogjak hozzá? Viszonylag kis költséggel megoldható vagy inkább felejtős. MINDEN MEGOLDÁS ÉRDEKEL!!! Köszönöm a segítségeteket.
Csak azt nem értem, hogy ha a súbert úgy hagyom, ahogy volt(lemez felülről második vájatban), akkor miért nem indul hidegen? Sokszor úsztattam, már az úszóházból is ömlött a benyó. Mihelyt áttettem a lemezt, rögtön indult.
3-4 éve elkezdett motorjavítást múlt héten befejeztem. Ma be is indítottam. Raktam be új gyűrűt, csapszeget, kuplung láncot, ferodolos lamellát, rézperselyt, csapágyakat, szimeringeket, gumigyűrűket. Kapcsolószerkezet két stiftjét kiütöttem és fordítva visszaraktam. Kisebb lett a holtjáték a váltókaron.
Jesszusatyaúristen ezek az ábrák... két vodka között egy novoszibirszki TMK műhelyben! :D Kalapács minden mennyiségben, csavarhúzós feszegetés, dugókulcsos csapágykalapálás, pasztázás telibe, bökővel pasztalevakarás, de izomból fogd azt a bökőt! A kedvencem a tengelyhézagolás sörösflakonnal. ÉS EZ EGY GYÁRI KÖNYV!
Volt egy leírás a rigaklubon a főtengely házilagos felújításáról. Na mondjuk ott is kikerekedett a szemem a bontóék és a "rajzoljunk két vonalat egy papírlapra kb 1 centire egymástól, tegyük a satupadra, a főtengely egyik oldalára helyezzük fel a csapágyat, és azon keresztül fogjuk be a satuba, forgassuk meg, NÉZZÜNK BELE forgás közben, és ha látszólag a két vonal között van, akkor be lehet szerelni"
Na hát ezek után az ábrák után már meg sem lepődöm a rigás leíráson se. :D