egy bagatell, de idegesítő probléma: a sebességmérő hülyeségeket mutat! felgyorsulok 80-ra, a mutató lassacskán felmegy 60-ig, majd kb 10-20mp mire eléri a 80-at. nagy gázzal gyorsítok 120-ra, mutató 140ig felrepül azonnal. megállok, mutató megáll 60-on, majd szép lassan leereszkedik. néha nagyobb sebességnél ugrál ide oda. ez mi???
Nem, a 7-est eladtam májusban, de asszem még itt is említettem neked, hogy utolsó esély, hogy megvedd az enyémet, mert másnap elviszik :) BTW az láncos volt...
Most várok, hogy honnan csöpög. Tisztára töröltem papírtörlővel, és feltettem sztenderre hogy lássak valamit.
Most feltettem sztenderre, hogy ha csöpög, akkor egyenesen lefelé menjen az olaj, és lássam pontosan hol is folyik. Nagyon rosszkor jött ez. Múlt héten elszakadt az autóm vezérműszíja (motor kuka), vasárnap defektet kapott a bandit, most meg még ez is :( készvagyok. Ha van ott még más is, akkor inkább megveszek mindent, és kicserélem az összes tömítést, szimmeringet, mert nem szeretek fél munkát végezni. És ne legyen máskor ilyen baja.
Bal oldalon van a gebasz. Balra oldalsztenderre állítva onnan látom a folyást. És kb nem tudom eldönteni, hogy honnan folyik, de gyanusabb a fedél tömítése, mert az a csavar tűnt olajosnak. Kicsit húztam az imbuszokon hátha, de mire beértem melózni, már megint olajos volt.
"Megrendelést csak 70% előleg befizetése ellenében áll módunkban elfogadni, melyet személyesen a Bp. VI. Aradi u 35 szám alatti üzletünkben fizethet be. Telefonon történő rendelés esetén a megrendelést kizárólag az általunk kiállított, és postai úton kiküldött előlegbekérő számla átvétele után tudjuk teljesíthetőnek minősíteni. Az alkatrészek szállítási ideje kb. 1-3 hét, melyet sajnos nem áll módunkban megrövidíteni. Az alkatrészrendelés, valamint a befizetett előleg nem vonható vissza és nem törölhető! Megrendeléskor az alkatrészek bruttó áraihoz 50 000Ft-ig 2%, 100 000 Ft-ig 1,5%, 100 000 Ft felett 1% beszállítási költséget számítunk fel. Az alkatrészárakról üzletünk 06-1-269-4329 telefonszámán kaphat bővebb információt!"
Az ilyen alkatrész forgási sebessége nem indokolja a rakározását, megjegyzem, hogy még a Magyar Suzuki Zrt esztergomi raktárában sem találsz:
Most megnéztem; nálunk sem idén sem tavaly nem volt ilyen dekli tömítés eladás...
Ha bazi nagy volt, az nem csak a hűtést szolgálja, hanem szimulálja a menetszél okozta túlnyonyást, a "Ram Air" effektust.
93ban amikor a ZXR-en megjelent először a Ram Air, igencsak meglepődtek a Motorrad tesztpilótái a 100 pacis változat teljesítményén és végsebességén, mivel a Ram air 160-180 fölött igencsak dobott rajta...
"Úgy tűnik, hogy a váltóház fedél alatti tömítésem megadta megát"
Ez melyik oldali? MErt jobb oldalon van a kis jeladófedél, mögötte a kuplungfedél, bal oldalon szintén van egy tömített fedél, ami mögött a főtengely van. Mögötte csak a lánckerékfedél, és ha onnan jön a cucc, az gebasz a köbön.
Raktáron a www.biker-world.hu -n találsz leggyorsabban, annyira nem olcsó, de legalább van :D
"Lehet a dekni tömítés, de ha olyan mint az 1.2-es elrendezése akkor ott nem csak a dekni tömítés lehet, mert ugyebár azon oldalon van a lánc, az is lehet szimeringes, vagy a sebességváltó jeladónál is szivároghat. Én azt csinálnám, hogy lepucolnám a blokk alját rendesen és figyelném. Ha 1 nap alatt két pötty volt alatta, akkor néhány óra múlva már biztosan látszik honnan is jön."
Úgy tűnik, hogy a váltóház fedél alatti tömítésem megadta megát, és csöpög belőle az olaj. 1 este alatt, egy 10cm-es tócsa. Hol tudok ilyet venni? Pár 100km múlva amúgyis esedékes az olajcserém, és akkor ezzel együtt ezt is megejteném. Meg kellene nekem az azon a környéken lévő össze csavar újban, új tömítésekkel, meg az, hogy milyen nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat. Gondolom nem nagy mutatvány a csere, mert kb 8 csavar tartja, és elég hozzáférhető helyen van, ezért megcsinálnám saját magam. Jah, Bp-n kellene, és minél hamarabb :)
Sose állítottam hogy a bandit nem működő képes gyári állapotában. Bár erre is is tudnék negatívumot mondani.
Tehát eredeti szalon állapotban a teljesítmény leadásban lyukak vannak. Hirtelen lódul meg a motor. Alapjárat közeli fordulatnál olyan mintha kocka benzint tankoltam volna. A motorfék szarul adagolható. A beállítás padon történt. Az első tiltásig futásnál szemmel látható ahogy az eleje le fel jár a teljesítmény lyukak miatt. Az utolsónál a tiltáskor engedi le az orrát addig végig tolja. A verseny körülményekről csak annyit hogy gyári dobot és szűrőt használok.
Szia.1250 Banditra Hurric kipu.Padon írták természetesen,kb 1,5 óráig tartott.Üzemmeleg olaj és víz, vmi bazi nagy ventillátor fújta a menetszelet nehogy túl melegedjen.Mind1 nekem jobb lett sokkal.
Nekem is gyanús a vákuumcsonk. Vagy valamelyik sapka lemaradt, vagy valamelyik csövet (PAIR) nem dugták vissza, így kis fordulaton elég sok levegőt szív a csonkon ahhoz, hogy nem menjen rendesen az egyik henger.
Átnézném a vákuum csonkokat, a karbi és a hengerfej közötti gumicsonkok kapcsolódását, stb. Ha van féktisztítód akkor egy fals levegő keresést csinálnék, hátha valamelyik bilincs lelazul, elmozdult, stb.