Nem gáz, bírja még a féltengely, most voltunk pörögni, az 5-ös melletti kamionparkingban isteni volt !!, szerintem megyünk holnap este is. A szárnyas Mitsu Galant is pörgött, összkerekes, de nem volt 1 világszám:(
De mielőtt sikerbarbihoz költözöl legalább az ix kulcsát add ide majd én szétbontom, ha elmegy az autóm akkor lehet, hogy kell az embernek a klíma, ha még megvan.
Kerestel ma, de nem hallottam. nem voltam kinn a muhelyben, meg sem akartam kozeliteni hoban:( 22es csapdaja ami benn van. Elfogyott a pezem, at kellene adni a g4et, de ahoz ki kellene probalni 2,3 padlogazon, hogy mit tolt a turboja. De annak az autonak aminek millios fenyezese van, ki sem allok ilyen hoban, mert tutira elgombazza valamelyik ifa... ezert nem tudom felrakni az IXet... Faszom televan mar. utalom a havat....
Tec
Ugy nez ki hogy nem lesz semmisem az egeszbol, mert ugy nem erdekes hogy ha nem sajat, csak berepites, de szamolgattuk hogy mennyibe kerulne a lefedes, isten penze nem lenne eleg, mert hegyen van a varos:) De nincs meg elvetve. Ha van isten akkor mostansag feljutok ugy pestre, hogy el is tudom hozni a lengcsillapitioidat.
Pályára erös motor kell jo gyorsulással meg künnyű bodé az a közös, aztán pályára más futomü kell/bár frontosnál nem igazán van különbség ez csak hátsókerékre igaz/ + fék :) Szerintem ennyi a küllönbség!
Drag+palya lesz... voltem orkenyben az euroringen, es jol esett korozni:) drag az 100%, a tobbit meg majd meglatom. Ugy nezegettem hogy ha 10%belul van az elteres arban hogy kanyarodni is lehessen, akkor azt valasztom..:)
hetvegen pesten voltam baratnommel, es arrol beszelgettunk a mamut elott, hogy hihetetlen pejek vannak pesten:)) Ezekutan ratalaltam erre a galeriara:))
Nagyon meg vagyok vele elegedve, a minuszokban is poccre indul. Ha meg okorkodni akarok, akkor ASC kikapcs es lehet alaszedni a kormanyt meg odalepni. :) Most nincs vele kulonosebb gonde, de azert tavasszal lesz 1-2 dolog, amit gatyaba razok rajta. Ha lehet, ennel kisebb autoba ezentul nem ulok... :) Esetleg ha mar nagyon nem birok magammal, akkor atulok egy 750i-be :D
gijjon
Fiatalsag - bohosag, ez igaz, de azert meg mindig bennunk van. En azt mondom, hogy probaljuk meg! A lenyeg, hogy szombat este mindenki leteszi a kocsi kulcsot es vasarnap reggelig nem veszi elo, a masik pedig, hogy egyutt kell tartani a bandat, ahogyan az Szabadisoston a kempingben volt. Azok a bulik azert voltak nagyon jok, mert nem ment szaz fele a banda este.
Szerintem a felidbe hó maradt azért ráz! Én ezért lemez felnizek az aluban könyebben megtapad a hó :) Amugy királyság volt igaz, hogy a pályárol fingom sem volt aztán csak sikerült forditva menni rajta :))) Nem baj a parkoloba volt nagy moka!
Te gyorsulásra szeretnéd a turbót? Mert akkor nincs sok értelme! alul gyenge lesz, ha odalépsz meg szétforog...
Meg szerintem rengeteg píz és idő! Fölösleges! Persze az, hogy cserélgetjük a motorjainkat egyre erősebbre, annak sincs sok értelme, de ez tényleg fölösleges...:)
Max ez jo volt! :))) nem tom hol lesz errol video :) meddig maradtal? a vegen azert nem toltuk, mert a biztonsagiak zavartak el fele a kocsikat :(( el kezdte razni a koromanyt szaz folott, lehet leesett egy suly :)
Csettintesre nem jon ki, es valoszinuleg azt fogom csinalni amelyik autoban szazezreim vannak. Igy is a 1/4ed lealkudtad a feltengelynek. Nem fogom kiuriteni a muhelyt, osszecsoditeni mindenkit, hogy kitoljunk mindent, aztan este vissza. Ha nem tetszik akkor lehet mashol 15ert ix elso feltengelyt keresni.
Ma unalmamban lemertem a kombit, mit is tud:)) gyarilag 12,3 a gyorsulasa 100ra:) Erdekes hogy a meres alapjan 95,9Le es 215Nm, mikor gyarilag 115Le es 220Nm. De a 0-100 gteches adat teccik:) meg ha 1 secet is teved akkoris jo:)
Nem tudom, és jós sem vagyok sajna. Valljuk be őszintén hogy amugy sem elnyűhetetlen az M20, namost egy turbóval lehet hogy heti kétszer kell hengerfejtömítést cserélni. Ha már belefaragsz extra lovakat azt ki is fogod használni, de ahhoz vajmi kevés lesz a diffi a váltó és a fék.
Nagy falat amiben töröd a fejed, még ha kis nyomással is számolunk..:))