figyelj ez egy lemezvédö alulrol... nem hangvédésre és csillapitásra szolgál hanem a lentröl érkezö dolgok védésére.. de ö ilyet keres leirtam neki milyet hol talál nem értem miiért kell fikázni másnak a segitségét.. ha tudsz akkor mutasd neki ha nem akkor hagyjuk..
az h milyen motor attol a felfogatása lehet ugyanaz... nem mindenen kell változtatni ahoz h más legyen az auto.. pl belsö kijelzö fütömotor és sorolhatnám... más motor de lehet ugyanaz a burkolat felfogatása....
Egy kis segítségre lenne szükségem. Olyan villamossági szakembert keressek Budapesten (én XVI. kerületi vagyok) aki az ECU-ban engedélyeztetni tudja a tempomat-ot. Ugyan OFF autó (Citroen Xantia 2.0HDI), de egy 406-os leírás alapján építettem ki. Már többeknek működik az így "megépített" tempomat. Jellemző, hogy a citroen programjával nem lehet engedélyeztetni a funkciót, de a peugeot-val igen. Ezért keresek ilyen szakembert. Ha esetleg valakit érdekelne a "kiépítés" leírása, szívesen megadom.
Üdv, megvan a hiba, nálam is a sasszeg biztosító alátét csilingelt, köszi a tippet! Nem volt kezem ügyében sziló, de egy vastagabb drót megoldotta.
Most nem azért de jó ám ez a fórum, két alkalommal kérdeztem eddig fura hangok kapcsán, először a kipufogó leömlő lamelláit kellett leheggeszteni, most meg ez, mindkétszer tudta valaki a megoldást! Klaszz és köszi! :D
Volt pár éve hasonló csilingelős problémám,amikor a féltengely csavar végén volt egy lemez a csavarra illesztkedett és az volt átszúrva egy sasszeggel.
Az anyát biztosította de hosszirányban lötyögött rajta és nagyon idegesítően csilingelt,egy kevés sziloplaszt alá, lett a megoldás.
Leírom hogyan csináltam meg a kartámaszt, hátha érdekel valakit, vagy ilyen problémája adódik egyszer, meg mert szeretek dicsekedni. :))
Egyszerűen kifúrtam a műanyagot két helyen, és 4x40-es (ez nem biztos, de kb. ilyen méretű) önmetsző csavarral a fém foglalathoz csavaroztam. A csavarfejeket le lehet festeni feketére, ha valakit zavar, de a kartámasz szinte teljesen takarja őket. Szerintem így örökös lesz.