Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daredda Creative Commons License 2007.10.24 0 0 28386
Ár, info, kép róla?
És főleg, hogy mekkora tétel lenne ezek cseréje. Az azért jól esne a szemnek, ha ilyeneket előre láthatnánk..

Vagy csak beugrottál hirdetni egyet?
Mézesmadzag.. :-)

DRD - 626
Előzmény: McElek16V (28385)
McElek16V Creative Commons License 2007.10.20 0 0 28385

Sziasztok!

Egy ügyfelem el szeretné adni '95-ös 2,0 V6 Xedos 9-ét. Az autó motorhibás, (főtengelyt, olajpumpát kell cserélni benne,) de egyébként nagyon szép állapotú autó.

Ha valakit érdekel, megtalál a 06-209/424-317-es számon. Évekre visszamenőleg el tudom mondani, mi történt vele.

daredda Creative Commons License 2007.10.20 0 0 28384
Szombat DÉL, és tényleg TOTALCAR.

Most a TV2-n.

Szép (törés és autólángolásmentes) napokat nektek!

DRD - 626
Előzmény: Krisz1977 (28383)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 28383
Na tegnap este én is hallotam az "Ilyenek voltunk" összeállítás végén, hogy megint lesz, de csak annyit mondtak, hogy 10-szer és nappal.
Előzmény: daredda (28382)
daredda Creative Commons License 2007.10.18 0 0 28382
Na épp a mai Bumerángban beszéltek Winklerrel, újra lesz totalcar a TVben, valahogy, valamikor. (pontosabban: szombat délben, ismétléssel és ÚJjal is)

Tegnap láttam őszőkehercegségét az MTV-HU-n, a swungban is. No de az más tészta.

DRD - 626
Előzmény: netudGI (28371)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28381

Höhöhö!!!

 

Visítva fog menekülni az útjából mind a 16 szeleped, meg a fehér wartburgod, ha beindul az Ezeréves sólyom. (Ez most egész találó, csak én nem ionkulccsal püfölöm mint Han, bár majdnem olyan szőrös vagyok mint Chubacca:)))

Előzmény: Krisz1977 (28380)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28380
Hagydcsak, szerencsétlen autón szeretnék már segíteni, hogy ne kínozzátok tovább. :DDDD
Előzmény: StationW:) (28379)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28379
Köszi! ;)
Előzmény: Krisz1977 (28378)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28378
Hi Station! Tegnap feladtam a csomagot. :)))))
Előzmény: StationW:) (28377)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28377
...és azt ne tudjátok meg, hogy mekkorát szól. Tegnap indítóztunk éjjel, és hát félre volt dugva a gyújtás, és lehet a vezérlés sincs a helyén... Szumma szummárum volt keverékképzés és robbanás is, csak épp még/már nyitott szívószelepeknél. A nyomás letolta a gumi szívócsonkot+légtömegnmérőt (nem voltak szorítózva) és szétnyomta a gumicsonkon lévő rezodobozt. A szomszédok mind kijöttek, azt hitték lőnek. A szerelő meg éppen kézigázt húzott, úgyhogy ő elnyerte méltó büntetését....
Medve_V6 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28376
jópofa lehet, bár lelassítani gondolom nem tudod a látványt ;-)
Előzmény: Krisz1977 (28374)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28375

ha jól láttam, ez egy hengerenként 4 szelepes motor (mondjuk abból is van már 20+ éves konstrukció is, nem tudom, milyen gyártmány lehet...)

 

de azt nem tudnám megmondani, hogy amit látok, az jó-e így, vagy nem, kellően hatásos-e, vagy nem. nekem inkább az a döbbenetes, hogy létezik ilyen kamera, ami nem megy szét abban a hőben, éles képet mutat, és pl a lencse sem kormolódik össze. nemtom hogy csinálják...

 

 

azt sem értem, hogy hol van "hely" egy ilyen kamerának a hengeren belül...

 

 

 

Előzmény: netudGI (28373)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 28374

Nem rossz :))))

 

Bár nem ennyire látványos, de nekem van egy kb 30 éves üveggyertyám, még a zsigánkhoz vette faterom, azzal lehetett beállítani az alapjárati keveréket.

Egy bakelit csövet kell rányomni, aminek a végén van egy kis tükör és azon keresztül látod, hogy milyen színű a robbanás. Ha nagyon kék, akkor szegény a keverék, ha nagyon sárga, akkor meg dús. A kettő közti állapotot kellett beállítani és akkor volt jó. Én is sokat használtam még a GC-nél is, de a mai modern motorokhoz már sajna nem jó, legalábbis nem fér be a gyertyajáratba. :))))

Előzmény: Medve_V6 (28372)
netudGI Creative Commons License 2007.10.15 0 0 28373
Én laikus vagyok, elhiszem amit olvasok, tervezetten örvénylő keverékről, ellenőrzött lángfrontról. Ez egy régi korszerűtlen motor, vagy én vagyok naív, vagy nem értem, amit látok ?
Előzmény: Medve_V6 (28372)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.10.15 0 0 28372

Sziasztok!

 

 

http://belsoseg.blog.hu/2007/10/12/motor_belseje#comments

 

 

Leesett az állam bakker. Én még ilyet nem láttam, legalábbis olyat, ami nem animáció. Döbbenetesen jó felvételek...

netudGI Creative Commons License 2007.10.15 0 0 28371
Ezzel az értékeléssel én is egyetértek. A TC-n bizonyos adások bizonyos részei nézhetők voltak, a többi még ennyire sem volt jó. De a Dyscovery-n restauráltak egy Miata-t, az jó volt. Az egyébként jó sorozat, autókereskedők, vagy ilyesmi. Párat láttam, és több mint a fele érdekes volt.
Előzmény: daredda (28370)
daredda Creative Commons License 2007.10.15 0 0 28370
Hellosztok.

Én is slágert hallgatok többnyire, főleg reggel, és figyelek.
Winkleréket bírom, látom, hogy elszálltak már kicsit, de szerintem még tudnak eredetiek lenni. Talán az elvárásoknak kell megfelelniük, ezért lettek ilyenek. A műsor most nem megy, egész egyszerűen azért, mert nem beszélnek egymással: ők és a tv2. Csak úgy vannak mindketten. tehát nincs kimondva semmi. Sajna rossz volt ez a havi jelleg és az éjjeli műsorsáv, szerintem.
Ezeket a híreket azonban sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom :-D

A viasat3 (viasz) műsora nagyon gáz, szerintem, mert Alex nem ért hozzá, kővűri barna meg talán igen, de máshonnan közelítve, és annyira akarnak jófejek lenni, hogy csak saját magukon röhögnek. Az rtlkulb-os műsorban van olyan teszt, mikor ugyanaz a vágókép megy 45x (pl, a kamera mellett elsuhanó kocsi, békaperspektívából), vagy a vágószobában játszanak a színtelítettséggel, színskála eltolással, és piros autóból zöld lesz, az ég meg lila, meg sárga. Ez remek, de már csak parasztvakítás. Uncsi, hogy egymás után hozzák el az azonos rendszámú tesztautót, és ugyanazt mondják el róla. Volt olyan adás, hogy kb. semmi nem derült ki a kocsiról, meg nem volt hátsó tér bemutatás, vagy egy kép sem volt a kocsi hátuljáról. mondjuk ilyen a TCn is előfordul.

DRD - 626
Előzmény: StationW:) (28369)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.15 0 0 28369

Ez kétszer megtörtént (minden hó első hétfője - éjfél- különben), aztán nyári szünet címszóval többé nem jelentkeztek...

 

Júliusban volt az utolsó, de gondolom a kutya se nézte...ezért nem tudjátok ti sem, hogy valójában nincs is.

Előzmény: netudGI (28368)
netudGI Creative Commons License 2007.10.13 0 0 28368
Reggelente Sláger rádió szól a Mazdában. A Bocsi baromira el van ájulva Winklertől, és ezért tudom - ha akarom, ha nem - hogy hétfő esténként van Totalcar a TV2-n. Szerintem a szombat délutáni műsorokból sok nézhetetlenül gyenge volt. Az utolsó évben már csak ismétlések voltak. Nyilván sosem tudjuk majd meg az igazságot, a pénz fogyott-e el előbb, vagy a puskapor, a lényeg a műsor megdöglött. Az esti adásokból még nem láttam egyet sem. Ettől még lehetnek nagyon jók, csak én nem szoktam tv-t nézni.
Előzmény: StationW:) (28363)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.13 0 0 28367
Heh, ezt most találtam:

Mazda2 MPS

A hírek szerint jövő év elején újabb taggal bővül a Mazda sportmodell kínálata, miután a 2-esből is megjelenik az MPS verzió. Úgy tudni, hogy az autó fejlesztése már befejeződött és igen jó munkát adtak ki a kezeik közül a mérnökök. A kis Mazda hajtását egy 2 literes turbófeltöltéses motorra bízták, melynek csúcsteljesítménye 230 lóerő, nyomatéka 314 Newtonméter. A motorhoz hatsebességes manuális váltót kapcsoltak, de összkerékhajtást nem kapott a 2-es, az első kerekeknek kell megbirkózniuk ekkora erővel, ami még egy nagyobb modellnek is dicséretére válna. Egy részlegesen önzáró differenciálművet azért beépítettek, és kipörgésgátló és menetstabilizáló rendszer is segítségére 320 mm átmérőjű tárcsafékek gondoskodnak.
SzaboZE Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28366
Nekem a váltóelhelyezés pedig furi volt. Nem tudom mások rakják e oda ebben a kategóriában. 
Előzmény: Krisz1977 (28361)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28365

Okés, én nem olvastam azt a cikket, meg haver sem, de el tudom képzelni...

Egyébként a TV műsor az megy (ment??) havonta 1-szer, hétfőn, késő este, de a színvonalról inkább nem nyilatkoznék, mert ugye halottról vagy jót, vagy...... :)

Már a legelső "új" adásról is el kellett kapcsolnom, mert nem bírtam idegekkel, akkora parasztok lettek.

Hiába.... van, akinek nem áll jól a népszerűség.

Előzmény: StationW:) (28363)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28364
Hát persze, hogy nem ezt írtam, mivel akkor még nem ismertem én sem a részletes véleményt, pár nappal ezelőtt csak annyit mondott a srác, hogy neki csalódás volt, de nem volt időnk kidumálni, hogy miért. (Ezt viszont írtam is, hogy majd még meg kell kérdeznem.) :))
Előzmény: cistron (28362)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28363

Személy szerint én úgy összességében gondoltam az agymenést, meg amik eszembe jutottak a Totalcaros cikkből. Bármilyen más kiskocsi is lehetett volna különben...

 

Apropó Totalcar!

 

1: A megeggyező című TV műsor az már megszűnt? Vagy mi van?

2: Ma hallottam az MR2-n, hogy már akkora király lett a Winkler Atyaúristen Róbert, hogy ő lesz/lett a magyar EMTÍVÍ egyik sztárja!

 

Azért szép dolog látni, hogy hogyan lesz egy újszerű kedves tartalmas szórakoztató TV műsor vezetőjéből, egy tucat "médijasztár"...

Előzmény: Krisz1977 (28361)
cistron Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28362

na de nem is ezt írtad alább :)

 

én megnyugodtam :)

 

Előzmény: Krisz1977 (28361)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28361

Na álljunk meg egy szóra!

Úgy kiakadtatok, mintha bárki is rosszat mondott volna róla, pedig egyáltalán nem! Én csak annyit mondtam, hogy haveromnak csalódás volt. De nem azért, mert túl kicsi a csomagtere, hanem azért, mert ő mondjuk az árához képest többet várt tőle pl. dizájnban, meg ilyenekben. Azt mondta, hogy semmi olyasmit nem látott rajta, vagy benne, amin igazán megakadt volna a szeme, amit esetleg más, hasonló autóban ne látott volna. És ha valaki, akkor ő látott már néhány autót életében (kicsiket is!).

És ez nem azt jelenti, hogy akkor most ez az autó egy trágyadomb, csak annyit jelent, hogy a tervezők kezdenek kifogyni az ötletekből, vagy másik autónál látott ötleteket használnak fel, kicsit módosítva, de ezt a módosítást is csak ők veszik észre, mert az átlagembernek az jön le, hogy "Á, ez olyan, mint a ...off....-ban."

Szóval maradjunk annyiban, hogy senki nem kritizált, csak van, aki valami újabbat várt volna a tervezőktől, de mindenek felett abban megegyeztünk, hogy ha a nőmnek most kocsit vennénk, csak ez jöhetne szóba!

 

Nos, akkor megnyugodtatok? :))))))

 

Előzmény: StationW:) (28360)
StationW:) Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28360

Igazad van! Az a baj, hogy egy ilyen csöppséget is úgy elemeznek mintha azt egy családi autónak tervezték volna. Mi értelme van egy zsebkocsinál arról beszélni, hogy mekkora a csomagtere. A kedvencem amikor kategórián belül hasonlítgatják össze őket, és aztán az egyiket lehordják, mert abba eggyel kevesebb zsemle fér:)))

 

Ezeket a kocsikat városi rohangálásra tervezik, a csomagtartójukat meg egy sporttáskára, esetleg egy napi bevásárlásra, és a motorokat is ezekhez az igényekhez igazítják.

 

Egyedül mi (H) vagyunk annyira nyomorultak, hogy családi és versenyautó célra 1.2-1.4-es miniautókat vásárolunk, mert erre futja, és mert kell az új, mert az meg presztizs...

 

Ehh..imádom az ilyen teszeteket, csak aztán végül mindíg felk....rom az agyam a nyomorukon.

 

De tényleg, nekem senki ne akarja bizonygatni, hogy az új Suzukiával ugyanolyan kényelmesen elmegy nyaralni, ugyanannyi csomaggal. Meg mit várnak egy kisautótól, ezek nem sportgépek, tökéletesen jó hozzájuk az a teljesítmény amivel kiadják őket. Ha meg egyszer lesz benne egy 150Le-s motor, akkor azt nem azért fogják kiadni, hogy gyorsan tudjál nyaralni menni, hanem hogy dísznólkodjon apu kisfia vele, meg be tudjon csajozni.

 

Az egyterű meg a másik kedvencem. Ez az autóipar egyik legnagyobb beetetése....

 

Ezek sima törpekocsik, amiknek a tetejét 20-30cm-el megemelték -ezzel gyakorlatilag az összes menettulajdonságát drasztikusan lerontva. Így felültettek egyenesbe, mint Zsuzsit a hokedlira, és falls térérzetet adnak a fjednél lévő térrel. Ha egyenesen űlsz, a tested is kellemetlenebbűl érzi magát lassítás-gyorsítás esetén, az oldalsó stabilizálásról nem is beszélve. Így nyertek egy papíron kétszer akkora csomagtartót, amit ha nincs rács a hátsó ülléssor mögött, akkor természetesen nem tudsz kihasználni, csak egy szép szám az egész.

 

És oldalszélben milyen fasza vezetni őket, azokon a "sportos" futóműveken! :)

Előzmény: SzaboZE (28358)
cistron Creative Commons License 2007.10.12 0 0 28359

egyetértek, én is beültem magam mögé :), és nem volt rossz. Szerintem jó kis autó.

 

Előzmény: SzaboZE (28358)
SzaboZE Creative Commons License 2007.10.11 0 0 28358

Hát nem tudom mit várnak egy kisautótól, de engem személy szerint ellenkezőleg indított meg. Elfértem kényelmesen elöl és hátul is! Csomagtartó kategóriaátlag, a kisebb tömeg miatt a motorok takarlkosak és jól viszik az autót. Mi kell még ebben a kategóriában??? A wagon R vonalat felejtsük el a régi mazda2-vel, ez nem miniegyterű (mintahogy a P206, Citroen C2, Clio vonal sem!!!)

 

SzaboZE

Előzmény: Krisz1977 (28350)
NeomatiK Creative Commons License 2007.10.11 0 0 28357
Á, dehogy! ;)
Előzmény: Medve_V6 (28356)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!