Micra 2001-es 1348ccm 82Le autó vásárlásán gondolkozom. Az lenne a kérdésem,hogy ez a motor is szenved az elhíresült vezérműlánc problémától?Ez renault vagy nissan motor.Előre is köszönöm a válaszokat.
Hatalmas gondom van, a segítségeteket szeretném kérni. Van egy Nissan Almera 1.4-es 2000-es évjáratú autóm.
A kuplung tönkrement, ahogy korábban írtam, javasoltátok az Aisint, meg is vettem 1 cikkszámot dob ki rá minden oldal. Szétszedték a kocsit a kuplung nem jó hozzá. A méret stimmel, a felfogató csavarok helyei is stimmelnek , viszont a váltón vannak ilyen "csöcsök" amik belemennek a szerkezeten a lyukba. Namost ! Ez a kocsin a csavarok között van pontosan, minden kirendelt kuplungnál a csavarok mellett van közvetlen.
Mert közben kirendeltek 2 db Valeo kuplungot is és egyik sem volt jó ,mert mindegyiknél a csavar mellett van a "kidudorodás".
Találkozott már valaki ilyennek? Mit csináljak? Gondoltam hátha van vamalilyen tippetek. Szét van szedve a kocsi és nem tudok közlekedni mert nem találni bele kuplungot.
Szeretnek erdeklodni, hogy a Nissan NV200 dizelolaj fogyasztasat a hideg idojaras kepes-e akar +1.4 liter/100 km mertekben befolyasolni? A szervizben azt mondtak, hogy igen, lehetseges, de most mar lassan 0 C felett uzemel a jarmu, es meg mindig magas a fogyasztasa.
6000 km van az autoban, kezdo fogyasztas 5.4 liter/100 km volt, es szepen lassan felkuszott 6,8 liter/100 km-re...
Jo aron tudtam venni gyari szurot (durva kisker arres van am rajtuk). De barmelyik markaszervizben barmilyen alkatreszt meg tudsz venni.
Off Toyotahoz pl. 5000 volt az utangyartott, es 6000 a gyari olajszuro. Gondolom, nyilvanvalo a dontes. Masik off Suzukihoz a legolcsobb otvar olajszuro 3-400ft. A nagyobbik gyari meg 1200. Itt is egyertelmu, hogy mit veszek (normalis utangyartott amugy nincs is)
Akkor jó lesz a nevesebb nem gyári is :) Eddig se azt kapta. Megveszem a márkásat, de ha 1-2e közt van egy márkás, ne adjanak 5-ért gyárit, ami lehet nem jobb mint a márkás. Köszi.
Készülj fel hogy egy olajszűrő 5k körül van a nissanéknál, az elején még én is eredetit használtam.
Pár éve már mann olajszűrőt használok,, teljesen jó az is kevesebb mint fél árban. A lényeg hogy valami nagyobb márkát vegyél, és fele áron kijössz, még ha pollenszűrőt cserélsz, akkor is.
Olajszűrőből, gyertyából lehet azt tenni amit az unix dob? Fékolajat , szervó olajat, fagyállót is erdemes lecserélni, vagy maradjon mert jo az? Most nincs baj veluk, olvastam ilyen olyan véleményeket a csere kapcsan. Köszi
Akárhogy is olvasok visszafele, nem találom mit beszéltünk, milyen olajat tegyek a verdába. 10W40 vagy 5W40 lesz bele, úgy néz ki legalábbis, erre jutottam. Szerelőm szerint a liqui molly az Isten, a többi nem jó. Castrol szar, mer mind hamis... namost már abszolut nem tom mit vegyek bele. Azt se akarom hogy egye, azt se hogy hangosabb, vagy csattogósabb legyen tőle :D HELP please:D
Van egy kis menetrogzito, de ne izgasson. Markold meg, es tekerd balra. Ha nem megy, akkor csavard korbe ronggyal jo vastagon, es fogj ra fogoval. De menni fog.
Tuti? Nissan fanclub-on írták hogy ragasztva is van, azért nem is mertem feszegetni. A váltószoknyám elég rongy már, após /cipész/ mondta hogy varr rá egyet csak vigyek anyagot. Na mondom oké, csak kéne váltógomb. Merre feszegessem?:)