A pénz mindenhatóságát , pont azon csoportok terjesztik / el is hiszik/ , akik leszármazottjai azon népnek akik ahelyet hogy Mózes magna cartját tartanák meg Istennel , aranyborjut öntenek és imádják azt a mai napig is .
Névrokonát Oláh Gergőnek , Ibolyát is többek között Geszti csapat "csinálta" meg /Magyarország stb / majd
eldöntötték kezelhetetlen , lelkisérült, és most éppen az éhenhaláson gondolkodik.
Evvel kapcsolatban saját véleményem , hogy senki nem tehet arról hogy hova születik, hogy mivé válik arról már viszont igen .
ez ide off, de pont a tegnapi jó példa az ellenkezőjére. (Tóth Gabi) Több sokadik helyzett megállta a helyét később ellenben több nyertes is eltűnt már. ON.
Persze nem sajnálom ettől a kis cigánygyerektől amit elért, csak sajnos itt a média fog belőle megint jól járni, ill. akik mögötte állnak, utána meg 1-2 év és elhajítják mint a papírt. De hát ma így lehet hoergyorsan sztárnak lenni ha ezt beválalja akinek belefér...
Van aki zongorázni tud , van aki meg zongorát cipelni /népi bölcsesség / Mint hogy az is hogy senki nem akar cipekedni....
Pressernek A100-asa van , és az nagyon "kitakarta" volna....
Hogy kinek kellett volna nyerni nem tudom , de állitólag Karacslapujtő lakossága több millió forintot telefonálgatott el, ha az internetes hiradásoknak hinni lehet .
Vagyis mégis csak igaz hogy pénzzel lehet pénzt csinálni...
Nos, élőben más volt. Jobb. Sokkal erőteljesebben szóltak az énekek és az orgona is hangosabb volt. Tóth Gabi bitangjól énekelt, de Picibá is. Kemény munka volt részükről, nem az első ment adásban.
A tévéadás azért sokat csillapít az előadás erején, kb. mint egy kazettás Dolby.
Jó példa erre Lonniebácsi koncertje: Ütős volt HD Dunatévé adásban, de össze sem lehet hasonlítani azzal az élménnyel amit személyesen volt szerencsénk megtapasztalni mind Szegeden, mind Szombathelyen.
Az akkumlátor környezetében lévő tantál kondik elöregedése is okozza hogy a töltése az aksinak nem korrekt
És az olcsó Kinai aksik /semmi rasszizmus/ sem állnak a helyzet magaslatán. Nekem még egy bétám , és egy omegám műxik, és remélem igymarad az idők végezetéig,de azért két banános doboznyi Wersi kártya van készenléten , hogy mikor van rájuk szükség.
Nem akarok sokat OFF-olni, de a cugrígel az cugrígel még ha wersi is.
Szóval az enyémben 2,4 V-os 150mA-es akku való, mit mondjak igen ritkán használom, de birtokolom:)
Akku csere után kb fél év alatt újra elbutult. Azóta még nem volt kedvem vele bíbelődni. Ki lehet fogni az ebay-en néha komplett paneleket hozzá csekély áron.
Nekem is volt ilyen cuccom abba 3,6 voltos akku /varta 150 mA/ volt, de nagy valószinüség szerint
RAM is hülyülhet , és annak az a nagy problémája hogy a 10ns hozzáférésű , és ráadásul a Kinai utángyártást nem is látja a hangszer. Igen szoftvert frissiteni magnon keresztül, vagy midin keresztül/ dos-os program win 98 alatt / lehet
Saját véleményem , a wersiken különben nagyon jó Hammond hangzásokat lehet kikeverni, és a leslie
effektje is korrekt , már ahogy egy mű "igazi" lehet ...
A drawbarok és a dobgép egy olyan memóriában tárolódik, ami elfelejti a tartalmát, ha a beépített akkumulátor elzsibbad. Tucatprobléma. Az akkut ki kell cserélni, "hálisten" forrasztott 3 lábú, majd hangfájlból fel kell tölteni az adatokat (ne csodálkozz, commodore féle kazettásmagnós mentés). És újra néhány évig műxik. Én már egyszer végigjátszottam, de elsőre nem volt nagy élvezet, mailben elküldöm a szükséges dolgokat, ha akarod, de ez a hetem nagyon szoros.
Ha jól hiszem te vagy a Roland Jv-t áruló ember. A wersi normál midi kimenetet használ,ha felnyitod a készüléket a bal szélén/ elöről nézve / megtalálod azt a panelt aki felelös a MIDI komunikációért no ez elszokot romlani A drawbar nem valós idejü a /magyarul real time/ vagyis amikor huzogatsz csak a következő billentyű lenyomásakor aktivizálodik. Alsó, felső , pedál-ra programozható a drawbar beállitás a 2db drawbar gomb lenyomás után. Ha nem rögzül a benne lakó 5514 es sztatikus RAM már nem ram , de akkor hangokat sem tudsz elmenteni . Az alaplapi akkumlátor 3,5 voltos feszültsége ha nincs meg akkor azt okosan kiirja
/magyarul hogy battery low/ , de feszültség vesztés, ram hiba esetén sem programozható a drawbar .
A kiséret, a dobgép /balra lent azt hiszem cx3/ mükszik??
Na de a távgyógyitás szakma ugy hogy inkább ....
Más
Mit néz a Magyar vasárnap este ha nem a Xfaktort, és mit lát ? Thube ABCDE orgonáját Pressel Gáborral.
tetszett hgy milyen pedáns ember, mert a szám végén még le is porolta a felső billentyüt , de lehet hogy
a számhoz tartozott Külön kiemelném hogy Tóth Gabi az uj image-vel, és hátsó fertájával illette a hangszert
ami szerintem érték növelő. A lesliket ugyan kerestem /kettöt hallottam / de nem fért bele a szinpadképbe
Semmi gond! Zsolt-Zsolt, bár Tehtube leginkább Tehtube-ként van említve. Sokat köszönhet neki a fórum amilyen elszántsággal (és hát építészi mivoltából) hozzáértéssel ásta bele magát ebbe a remek hangszerbe...
Nincs semmilyen sértődés, annál inkább félreértés a részemről. A belinkelt videód alapján én azt hittem hogy Tehtube Zsoltot véleményezted igy. Ezért adtam hangot csodálkozásomnak. Amit Kaltenecker Zsoltal kapcsolatban írtál, egyetértek. Legközelebb figyelmesebben nézem a komment sorszámokat. Sajnálom.
Nos, látom egy-egy elhangzó, olykor egyénenként ellentétes vélemény még mindig remek kapaszkodópont a sértődöttség hadszínterén, ahol könnyen lehet fegyvert rántani...
Kaltenecker játékmódját mindenki össze tudja vetni az ismert Hammondos nagy nevek stílusával és mint ilyen, szerintem közelebb áll a zongorista stílushoz ő, mint az orgonáláshoz, pályályát amúgy elég régen követve (általam), így oszthatom a már régen megfogalmazott megállapításokat, hazánkban kevesen vannak akik a jólesően borzongató érzéssel tudnak nyúlni, e páratlan hangzáslehetőségeket és vele egyedi, kifejezetten orgonista vénát kívánó hangszerhez. De ugyanígy említhetjük pl. Barbara Dennerleint is, aki bár remek adottságokkal bíró muzsikus hölgy, valahogy a Joey - Jimmy, stb. vonalat nem sikerül neki sem megütni, magyarul, amikor nem vérszegényen hanem marokra fogva nyúlnak a billentyűkhöz. Lehet persze mondani, hogy nem kell mindenkit és mindig minden áron csak hozzájuk hasonlítani, meg az adott mű pont ezt a stílust kívánja meg, mindenki vélekedhet másként is ezekről a dolgokról. Talán ez lenne a demokrácia, ha mindenki elmondhatja a saját véleményét, ízlését tét nélkül és talán lesz majd idő, mikor nem rögtön bakancstalppal, hanem bólintással lehet ezekről beszélgetni...
Én Kalteneckert továbbra is csak mint jó zongorista fogom jegyezni, ha nem haragszol.