Ezeket mind megkaptam én is ,de a bor helyett pezsgő volt+ a páromnak csoki+eredeti gumiszőnyegek+egy Eric Clapton cd a haza útra, de viszont nincs benne motorháztető szigetelés a kérdésemre annyit mondtak hogy a gyár már nem rakja bele az 1.8 tfsi motorokhoz.
Eü. dobozt nem adtak, szóltak is, hogy nincs benne. Még nem vettem :(( Ez az első új autóm, nemtom, hogy mi jár hozzá, mi nem. Mivel eléggé elhúzódott a papírok intézése, már sötét volt, mire odáig jutottunk, hogy átvegyem az autót, meg már siettem is volna, ezért az átadó csak nagyvonalakban elmutogatta, hogy mi hogy van
Nekem már utántöltésre is egyszer 0W-s, egyszer meg 5W-s olajat adtak. Most talán 5W-s van benne, de mivel ez az 503.00 és 504.00 minősítésekkel függ össze, ám mindkettő jó az 1.6-os benzines motorhoz (most meg már inkább csak 504-es olajak vannak), én ezzel nem igazán foglalkozom.
Még mindig jobb, mint az 502.00-s olaj 10W-s paraméterrel. Ez utóbbi is elegendő lenne, ha 15e km/1 éves szerviz intervallumon lenne az autó.
A kresz tartozékokat nem akarták adni, az izzókészletet sem. Olajat nekem nem adtak, másnak igen. A gumikat 3 bar-on hagyták (2,1 a gyári érték).
Szóval kb. annyit csináltak az autóval, hogy átnézés meg talán próbaút, de max. 2 km-rel volt több az autóban átvételkor, mint amikor megérkezett a kereskedőhöz és ebben már benne volt az is, hogy 3-4 alkalommal vitték vissza a telephelyen a kozmetikai részre az összekent könyöklő miatt.
A nullrevízió díja meg kereskedőnként is változik, én még nem is olyan sokat fizettem, mint itt többen is írták.
Igazat kel hogy adjak. Bort az Villányi, máshol csak probálkoznak. Dolgoztam arrafelé, ugy rákaptam a helyi borra hogy a nyáron amikor indultunk Italyba nyaralni vittem 20l-er kékfrankost, és 5l-er rozét az Agancsos pincészetből, Kovács úrtól. Ja meg 10l-ert az ismerősnek Olaszrizlinget.
Szégyen de nem fogyot el egy hét alat.:-((( Igaz azért a helyi borokat is kostolgattuk mértékkel. Mérték a min. 1l-er.:-)))
Sokat? Természetesen a Nissan, de abban nem veszek ilyen flancos olajakat.:-))) A kodri nem sokat megy de legtöbször hidegen. Nincs ideje bemelegedni, így én csak 0-ást teszek bele ameddig van modom beszerezni viszonylag elfogadható áron.
És még így is rettenetesen sok pénz ez mindezekért!!!
A forgalombahelyezesi dijban van mindenfele fix koltseg (rendszamtabla, forgalmi, torzskonyv, KRESZ-tartozekok), es benne van a PDI (Pre-Delivery Inspection), magyarul nullrrevizio munkadija is. A nullrevizio markankent valtozik, tipikusan benne van a kicsomagolas, tisztitas, ellenorzesek (hangsulyosan a folyadekszintek ellenorzese es utantoltese, neha fekmeres), gyakran probaut.
Olaj ár ügyben egyébként én pozitív változást tapasztaltam a nyáron Debrecenben, ahol két Skoda kereskedés van és a harmadik is 6-7 km-re van a várostól Ebesen (kíváncsi vagyok, melyik éli túl a recessziót)!
A két debreceni kereskedésben már csak 4500 Ft egy liter LongLife olaj! Legutoljára már több, mint 7000 Ft-ért vettem 1 litert utántöltésre.
Na jó, de akkor remélhetőleg úgy adták át az autót, hogy:
1. Van izzókészlet 2. Van háromszög 3. Van eü doboz (ezeket én kiköveteltem, mert alapból nem akartak adni semmit) 4. Van 1L olaj (lehetőleg a szerviz intervallumhoz passzoló) 5. guminyomás be van állítva (nekem a szállításhoz gyárilag 3 bar-ra felfújt gumikkal adták át az autót...) 6. ki van takarítva (nekem összekenték a bézs könyöklőt, 4x küldtem vissza átvételkor, végül kicserélték garanciában 1 héttel később) 7. le van mosva 8. adnak még 1-2 apróságot, pl. kulcstartó meg bor
És még így is rettenetesen sok pénz ez mindezekért!!!
Castrol EDGE 5W-30 (SLX Longlife III), és brutto 2800/ liter szerintem nagoyn elfogadhato ar. És igen, kérem szépen, a helyi autósboltokban is 6000Ft litere!!!!! Nem is értem, h itt miért ennyi, de tény, h ennyi :-)