Minél többet gyártatnak le u.abból annál olcsóbban kapják meg.
Azert ez nem ilyen egyszeru :-)
Az euro a nyar vegehez kepest most 10-12 szazalekakkal dragabb, de par napja a kulonbseg 20 szazalekos volt. Az arakat egy ekkora arfolyamvaltozas azert erinteni szokta.
A masik tenyezo egy egyszeru piaci mechanizmus. Az ujdonsagokat egy darabig magasabb aron lehet eladni. Vonatkozik ez a telefonoktol kezdve a sportcipokon at az autokig mindenre.
A rancfelvarrott Octavia sokkal dragabb lett, mert megszuntek belole az akcios modellek -- az utobbi evben szerintem az eladasok 80 szazaleka valamelyik Special Edition volt. Szerintem jovo ilyenkor ujra megjelennek az akcios modellek.
Ha kettesben megyek valahova a lányommal akkor odarakom a könnyebb kezelhetőség miatt:) állított már meg rendőr is - nem emiatt - és nem szólt érte. Na mindegy, akkor majd a kisebbet rakjuk előre, ő még hordozóban van.
Stevie-nél még inkább jobban benne vagyok ebben a kérdésben, mivel kettő 3 hónapos babával utazgatok mostanság, és az egyik kikapcsolt légzsák mellett utazik velem elől, a másik pedig a mamájával hátul. A hordozó okés előre, de más már nem, meg ugyi hivatalosan nem is igazán lehet, a hordozóba pedig valóban nem férnek már el fél év után, már az enyémeknek is szűkös néha néha....
Ha meg majd mindketten hátul ülnek ülésben, akkor nem rossz az isofix, ami ugyan szerepel a listában extraként, de valójában már minden octiban ott figyel....
Mint gyakorlo kisgyerekes apuka, ugy gondolom, nem eri meg. Az elso ulesre ugyis csak a bebihordozot szabad tenni, azt meg nehany honap alatt kinovi a baba. A fiam olyan 8 honap alatt notte ki, a lanyom 9 honap alatt. (Ebbol az elso egy-ket honapban még a hordozo sem az igazi, akkor, ha nem muszaj, nem kell autoztatni a babat.)
De valszeg az extrákból mert szeptemberben 5.9 volt az 1.8 tfsi business kombi. A skoda oldalon pedig az elegans-hoz hozzáraktam a plusz felszereltséget amivel több van benne és igy jött ki az ára. Bár a festést is számolta ami 89000ft.
Nem akarok én sem beleröfögni, de maximálisan egyetértek dj_tx olvtárssal.
Én 120ekm-rel az új ár 40%-áért vettem az enyémet, amikor még nem volt 5 éves. Most 170+ ekm van benne, és semmi jele hogy össze kívánna roskadni a vas ;) Közel fullos, és a kötelezőkön kívül nem nagyon kellett költeni rá.
Így hirtelen ami eszebe jut, az egy első ajtózár szettben, gumiban, fékbetétekben, egy vezérműszíj - görgö(k) - vízpumpa cseréjében ki is merül. Ez utóbbi is csak azért, mert vásárlás utáni szokásos bizalmatlansági szerviz volt....
Néztem a Forma1-et és látom, hogy a Merci is ugyanabba a lámpaboltban vásárolt, ahol a gyártók többsége, hasonlóan az új Octihoz. Vajon ennyire sokat jelent a csordaszellem, vagy ez tényleg tetszik a pógároknak ez a cicás? BMW is..
Az azonos szinten lévő, katalógus szerinti régi és új árakat hasonlítottam össze, ami közel azonos. Szerintem nem lehet összekeverni az akciós modellekkel, mint almát a körtével. :) Majd biztosan lesz az új modellből is akció, akkor már a régi Holiday mellé lehet azt rakni. Amúgy tényleg drága autónk van! :)
Ezt nagyjából a fejlégzsákok kivételével tudta az OII Holiday, ami 5M-be került. Ha az 5.9-bol sikerul is 500e-et alkudni (ami nem biztos), akkor is 400 ezerrel többe kerül.
Nemtom, hogyan jött ez ki neked, nem lehet, hogy az extrákból? Nem akciós modelleket nézve, csupaszon én ezeket találtam: A három legkeresettebb modellt emeltem ki, a többinél is hasonló a különbség:
Régi: Új: Ambiente 1.4 16V: 4.191.400 Ft 4.187.800 Ft Ambiente 1.6i: 4.603.600 Ft 4.608.400 Ft Ambiente 1.9 TDI: 5.403.800 Ft 5.421.800 Ft
Elvileg az összes szűrőt cserélték, átnézték az elektronikát, találtak is egy hibát benne. A mi jó öreg ceglédi barátunk nem ütötte ki a légzsák hibát a kompjuterből, amikor kicserélte a kormányt. Ez azért volt gáz, mert nem oldott volna ki a légzsák karambol közben.
Ja az olajat 7.300 Ft/l áron számolták volna. Shell Helix lett volna az amit ők beleraktak volna.
Sőt, mivel megtörtem az elejét egy kicsit, a motorháztető egyik széle kapott. Vonóhorgon akadtam fent. A zárat is megnézte a szerelő, azt mondta, hogy szerencsém volt, hogy nem nyílott fel menet közben, mert a retesz nem zárta a nyelvet teljesen. Arra is ráálított.
Nah, megvolt a szervíz, állítólag minden rendben. Kaptam egy listát, hogy mit néztek meg, mit cseréltek. Összesen 2 óra volt, visszavittek a melóhelyemre, el is jöttek értem. Olaj nélkűl 28.800 Ft-t fizettem. Szerintem ez nem sok, de véleményket kérek róla.