Szerintem rendben van a kereskedés, Nálam a határidővel csúsztak de ezzel kapcslatban túlígérték magukat (új autó). A szervíz korrekt , bár én csak egészen átlagos szolgáltatásokat vettem eddig igénybe (éves szervízek) . Ők ki is írják, hogy "Legyen ott az autója szervízelésénél", vmi ilyesmi ...
Na valamit elfelejtettem. A szűrőhöz nem vettem mosószert, azt mondták felesleges, jó hozzá a benzin,higító stb.. A totalcar tesztben is azt írták, hogy biztosan nem lehet valami nagyon spéci anyag, amit ne lehetne "kiskereskedési" anyagokkal helyettesíteni. Vélemény???
Üdv! A szűrő márkája PILOT. Honlap is van: www.pilot-tuning.it, www.lampa.it Ebből ítélve olasz, de a boltban volt vagy ötféle márka ( JR, Simota, stb...) és mindegyik 4000 Ft volt. 100 méterre a másik tuningosnál is ennyi volt. Úgyhogy tényleg nem nagy összeg és megéri!!!
Nem, én nem kamionozok. :)) Elég sok helyen látni a "nickemet" feliratként, vagy akár weblap reklámként is. Persze nem engem reklámoznak, és a rallys Toljadnekihez is csak annyi közöm van, hogy imádom a rallyt, semmi egyéb. Kollégák ragasztották rám a vezetési stílusom miatt ezt a nevet, aztán a legtöbb helyen, ahol becenév "kell", ezzel regisztrálok, rajtam maradt. Egyébként az ilyen és ehhez hasonló félreértések miatt ismét kezdek gondolkodni azon, hogy szimplán Tolira változtatok mindenhol, de ez egy csomó macera. Majd meglátom...
szinte egy szűrő áráért, ezt kikerülendő= közönséges konyhai páraelszívó betétből, a szűrőtestet betakaró méretű és ~ 3-5 mm vékony átlátszó réteget kötegelővel rögzítve jó szolgálatot tesz (lágyszárnyú bogarak, nyárvirág, motormosás stb.) ellen és meghosszabbítja a tisztítási periódust.
Pénteken 3/4 10 körül Te mentél kifelé az M3-ason Körvasútsori felüljáró és a Szerencs utca között egy DAF nyergessel? Még meg is pöcintettem a dudát Neked.
Hi R*R és mindenki! Nos ez már a végleges állapot, többet nem nyúlok hozzá. Jól koppintottam? Ja, említetted, hogy van még egy szűrőféle plusszban. A lemez és a szűrő közé tetted? Milyen anyag pontosan? Teljesen beburkolod vele a szűrőt?
Hmm... Érdekes amit leírsz. Nekem 1,4 van, és relatíve könnyedén mentem 180 - at ( óra szerint ) két felnőtt, egy gyerek + csomagok felállásban. Pedig ekkor még azt a kis csövet sem szedtem ki, amit R*R javasolt. Nem volt hangos, nem erőlködött, és szerintem még ment volna - értsd pedál nem volt padlón - tovább. Mondjuk én a múltkor 600 km - nek is örültem 50 lityi benyából, nemtom van - e köze a dologhoz. A direkttel kapcsolatban amúgy több motoros és autós használótól is hallottam, hogy alul jól megy a motor, de fordulaton veszít erejéből, lehet, hogy ez lesz a nyitja a problémádnak.
Pitty !
Azt a szép feketét vetted meg ? Ugyan csak messziről láttam amíg a szalon előtt állt, de szép a vas ! Mondjuk melyik Lacsi nem az ?! Battán laksz Te is ?
Semmi ok a csüggedésre! Így kezdtem én is- ha vigasztal. Ha leveszed a direktet és úgy nagyobb végsebességet érsz el, akkor neked is nagyobb légáramú direktszűrő kell majd. Meg atlán nem kellett volna beolajozni, mert ront az áteresztő képességen. A meglevő direktszűrőd viszont a gyorsulásban és fogyasztásban kell hogy adja magát!
"pozitiv - 140-től 180-ig alig van hang az utastérben..." -ha meglesz a sportdob és a katalizátort is sportosítod, mert látom teljesítményt akarsz- az bizonyos "zajokkal" fog járni... és esetleg az új programmal 4.-ben igenhamar eléheted a 180-at (néhány nagyobb macskáknál is gyorsabban). Persze az ilyen gyorsulások megkérik minden autónál a maguk oktánjait (vegyesben ~9 l/100 km vagy akár felette)
A vigasztalódás kevés lesz, egy kicsit áldozni muszály még, ha sportosítani akarsz.
Szia R*R ! ma kipróbáltam a végsebet.Autópályán 2 személlyel (asszony) szélcsendes sík uton. 175-ig simán,aztán nagyon laassan 180-ig ment a mutató ... Ez normális hogy egy 1,6-os autó,amire gyári végsebességre 187km/h írnak ,csak ennyire szenvedve érje el a 180-at?Ráadásul direkttel,bár ez úgy tudom nem befolyásolja a végsebet. Bevallom ez kissé letört.Lehet hogy az én kis fogyasztásu (3x mértem ,mindíg több mint 700 km-ert mentem 50-54 liter benzinnel) autóm nem is megy?Lehet hogy nekem így van beállítva a fogyasztásra panaszkodó tulajok miatt?Csak erre tudok gondolni hogy a gyárban a tulajdonosi visszajelzések miatt változtattak a beállításokon,a kisebb fogyi érdekében,viszont igy nem is megy a járgány. Az a durva hogy a 1,4 82 lovas Fastrám ugyanígy ugyanennyit ment ugyanott, 10 évesen...6,5-7 literes fogyival. Várom hozzászólásotokat,leglább vigasztaljatok...:)))
pozitiv - 140-től 180-ig alig van hang az utastérben...
Kapcsolat nekem is van. De hát ez egy ilyen ország! ;) Mondjuk nem tőlük vettem a kocsit, hanem a Suzukinál a használtak közt volt egy 1 éves Lacetti. Egyszerűen nem tudtam ellenállni az autónak.
Úgy tudom az E-TECben nincsen (a vételárat a motor technikai szinvonala lényegesen befolyásolja: változó szívócsőhossz vezérlés van a Lacsiban) de így sem rossz az ár/érték arány.
Aki direkszűr és üzemanyag-takarékosra iratja a chipet= közelíti a modernebb motorok gazdaságosabb üzemét. Lásd: Secret (3286)
Többen is vettünk ott autót : Kalóz és társai, IVB... cartárs, meg jómagam is, sőt, nekem ez a harmadik autóm tőlük ill. velük kapcsolatban. Ez az első új, de a használtnál is úgy kezeltek, mintha új autót vettem volna. Én csak jót tudok mondani róluk, bár igaz ami igaz, egyéb okoknál fogva az egész DI - FER - ben ( Opel, Suzuki, Chevy ) jó kapcsolataim vannak. Ettől függetlenül, mint szimpa ügyfél is bátran ajánlom őket !
Szia! Akkor nekünk valószínű nincs ilyen? Ez mennyire negatív v. pozitív? Gondolom ha lenne, az pozítiv irányba befolyásolná a motor gazdaságos üzemelését! Vagy? Ja igen, a garancia VS. direkt a győri Chevrolett Gyimesben: lehetőleg ne vigyem így kötelező szervízre.
"... viszont a légmennyiségmérő jóval beljebb, a gumicső felfogatás után lehet, így viszont semmi esetre sem lehet elrontani,kikerülni stb.." Kérdés ez E-TECben van-e
Hi! Biztos hogy pozitív a védőlemez, de egyenlőre nélküle és vele sem került fel semmilyen szennyeződés még esős időben sem. Szóval hogyha a gyári gumicső (légszűrőház) becsatlakozásra került fel a direktbekötés, akkor biztos nem találkoztam a légmennyiségmérővel?! De ha az a bizonyos bekötés kartelgáz, akkor viszont a légmennyiségmérő jóval beljebb, a gumicső felfogatás után lehet, így viszont semmi esetre sem lehet elrontani,kikerülni stb.. Üdv
Ha mostanában vezetsz, akkor látod mit fog fel a védőlemez fonákja!
A légmennyiség-mérő a légszűrő után beépített elektromos jeladó, a motorvezérlés értékeli a jeleit -hasonlóan lambdaszondához- amelyik motorban van ilyen és működik is.
A direktszűrő beépítésnél arra kell figyelni, nehogy kiiktassák, vagy megkerülve utána építsék be a szűrőt, tehát a tényleges légáramokat mérje! A Lacsiban a gyári légszőrőház csatlakozására szerlet direktszűrő helyes kialakítás, Chevi Gyulai is így mondta (3197)! Szakember nem lévén ennyit tudok mondani.
"Egy darab valami ugyan van a gumicsőbe szerelve..." szerintem kartergáz visszavezetés.
Az alkatrészek árai közel azonosak olajspray-t nem vettem, csak a direktszűrőm K&N RC-2600 (10000,-)
Nagyobb méretűt akartam, de év elején nem volt raktáron. 1,6-os vagy nagyobb motorhoz jobb volna kicsit nagyobb méret, azt tapasztalom- pedig a K&N rendes méretű motorokhoz ajánlja:
TRIUMPH TR-8 V8 CARB - All
ROVER ROVER 3.5L V8 CARB - All (2 required)
LAND ROVER RANGE ROVER 3.5L V8 CARB - All (2 required)
Szia, nálam imígyen alakult : Greenlight (asszem valami hasonló) szűrő :6500 ft védőlemez:3000 ft olaj :3000 ft cső :2000 ft körül... + saját munkadíjam nem nagy tétel,és nagyon megéri beszerelni.
Hi R*R! Na már én is beszereltem a szűrővédő simota lemezt. (2000 Ft volt). Az lenne a kérdésem, hogy pontosan mi is az a légtömegmérő, vagyis inkább hogy mit csinál és hol van? Több fórumon olvastam, hogy direktszűrő beszerelésnél figyelni kell ennek a beépítésére is. De nálunk a lacsinál nem láttam ilyet. Egy darab valami ugyan van a gumicsőbe szerelve, de az hőmérsékletmérő nem? Várom kimerítő szakmai hozzászólásod, köszi.