Az ajánlat csak BP-en érvényes, ha többet vásároltok, kedvezményt lehet kapni, így ezek az árak csak tájékoztató jellegűek, megegyezünk e-mailben! Érdeklődni: star-wars@atw.hu
Én új vagyok most itt a fórumon ,de a lagó világában már nem mondhatni hogy kezdő vagyok! :) Mostanában a Technik-et rakosgatom. Az othoni készletemből (ami nem mondható annyira választékosnak) már építettem is egy kormányozható homokfutót! :) Ami elég nagy teljesítmény a választékhoz képest! Én nem sokáig hagyom a legokat eredeti állapotban, mert ha kapok egy csomagot azt röktön összeépítem egy másikkal! :):)
Lego Duplo kompatibilis Hello Kitty házikó, fagyizó, vasútszett, ház, és még rengeteg játék eladó. A következő link alatt megtalálható mindegyik termék, értelemszerűen a névre kattintva: http://www.gyerekalom.hu/search/node/hello+kitty
Eladó a képen látható Lego Technic 8263-as hó toló jármű, hiánytalan, sérülés (rágás) és por mentes állapotban, eredeti dobozával, a két féle összeszerelési útmutatóval, pár darab gyári tartalék alkatrésszel és az alkatrészek összes nejlon csomagjával!!!
Az ára: 10000 Ft
Postai utánvétel megoldható!
Ha valakit érdekel, erre a címre írjon: daci-01@freemail.hu (kérésre jobb minőségű képet tudok küldeni)!
A segítségeteket szeretném kérni. A fiam karácsonyra kapott egy 8041-es számú technic kamiont. A neten találtunk rá motoros átalakítást. Már minden alkatrészt megtaláltunk hozzá, csak 1 db-ra nem sikerült rálelni. Ez a darab a képen látható sárga elem. Nagy segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani a sorozatszámát.
Ha valaki az árpád hid környékén lakik, szivesen odaadom, van egy tele Match Lego lapom . nekem már nagyok a gyerekeim, de mindig adják a pontokat a boltban.
A lányom is így vett meg egy csomó legót a gyereknek karácsonyra (nálunk idén mind a mikulás, mind a karácsony a lego jegyében telik), na de ehhez az kellett, hogy a munkahelyén az összes nem érdekelt kolléga gyüjtötte neki a pontokat, és éppen mellettük van egy nagy Match üzlet... :-)