szerintem az autók többségében eyg szinten van a 3 gázpedál, és az oktáviánál is volt időszak, amikor felülről jövő gázpedál volt (lehet azok is egy szintben voltak, nem állítom...) Fiat, Renault, citroen, Ford fiesta, csak igy hirtelen, ahol egy szintbe van mind.
Egyébként hozzá lehet szokni, már nekem sem tűnuk fel, de az _tény_, h az ilyen konstrukciójú pedálelhelyezésnél nagyonn lesz a tényleges fékezési reakcióidő.
Na, ha csak a címet nézzük, akkor már pontatlan, mert ugye legutoljára 1 v. 2 éve talán még hó sem volt, és mínusz is csak néhány nap. (Mo.) "Jönni fog a hó" :))
szerintem még mindig kevésbé marketingszagú mint más cikkek. Konkrétan -3 fokban a nyári FULDA-m jobban tapad mint a téli NOKIAN. És amikor ezt kimondom mindenki hülyének néz, pedig hozzá szoktam tenni hogy csontszáraz úton.
Egyet azért nagyon utálok, 7 fok ide vagy oda: amikor leesik az első valami, rettenet tud idegesíteni, h azért nem megy a sor, mert a kis hamis nem képes nekiindulni a nyári gummájával a lámpától, brrrrrrr.
Hát én is megmagyaráztam magamnak, hogy ez tulajdonképpen jó, de valójában nem hiszem el.
Szerintem senki nem fékezne úgy, hogy előtte nem emeli meg a lábfejét, hiszen a gázt is visszaengeded a lassításnál, fékezésnél, tehát szerintem a mozdulat a fel és oldalra sorrendben történne akkoris, csak a fel lenne sokkal kisebb úton.
szerintem ez nem tervezési hiba.Nagyon jól van így. HA egy szinten lennének akkor mindig másként kéne viselkedjen a lábad annak függvényében, hogy mennyire tapostad a gázt. Néha csak oldalra kapod , néha emelned kellene rajta. Néha meg poont rosszul csinálnád és abból aztán lenne gebasz.
Így viszont mindig ugyanaz a mozdulat. Jól beszivárog a reflexeidbe és nem lesz gond.
Na, akkor jól van akkor! :) Csak mint, ahogyan egy jó csajnál, először mindent tüzetesen kipróbálgatni rajta és csak azután mondhatjuk el, hogy jó-e. További jó próbálgatást.
Khmmmm, baccameg, még a használatija is azzal kezdődik, hogyan állítsuk kényelmesre a dolgokat bent :-)))))))))))))) Sztem abszolút bárki képes kényelmesre állítgatni az octit a vezetőülésben....
Jah, hogy nagy kérem, há ezé vettük meg :-))))) Aki nem szokta és nincs tolatóradarja, hát fog benne meglepődni néha.... Nekem a toledó után még alacsony is a fara, és nem zavar, a garázsban már centizem a falat mögöttem :-)
egy negativumot viszont találtam, ami tizedmásodperceket vehet el egy vészfékezési műveletből : a gázpedálról nem lehet balra rántani a lábfejet és úgy fékezni, fel kell emelni a lábfejet gázpedálról, és áthelyezni a jóval feljebb álló fékre.
És ez a művelet sokkal időigényesebb, mint csak balra elforditani a lábfejet...
Na, megoldottam az ülés problémát is, tulságosan alacsonyan volt az ülés, ergo lejtett hátra és az ember hátsófele akkor odafelé csúszik. Annyira megemelve, mint a jobb első ülés, viszont teljesen tökéletes lett!
Hát elég nagydarab vagyok, szal súllyal nincs gond :-) bár maga az ülésszélesség meg jó, a biztonsági öv csatolója nem nyomodik rám..
Amúgy nekem úgy tűnik, ha clionak hosszab az üléslapja..
A kormány még szerintem magasan van, fárad a kéz rajta, majd ha lesz időm beállítgatom az egészet.
Eszméletlen kényelmes a jumbó rekesz, nagyon el lehet terpeszkedni a kocsiban. Szerintem meg még elég mélyen van az ülés, azon is állítanom kell, alig látni a tükröt.
A 4 hangszórós rádió is nagyon jól szól, egész sok mély van benne.
Gratula a géphez! Hát érdekes dolgot írtál az ülésről, soha nem hallottam, hogy ez valakinél probléma lenne.. Esetleg fel kellene szedned néhány kilót fenékre :) (bár ez inkább a nőknek megy, pasiknál hízáskor a pocak miatt a kormány lesz közelebb :))
na végre valahára megvan az autó. Autókáztam vele pár órát, egyetlen negativuma van a rengeteg pozitivuma mellett, az ülés alsó lapjának a hátsó varrása keresztben úgy nyomja az ember fenekét, mintha egy szál drót lenne kifeszitve ott.. Másnak nem? gondolom venni kell egy üléspárnát bele vagy mi..
32 ezerbe kerül a keresztsinek a tetőcsomagtartóra, be lehet valahol szerezni olcsóbban? Mi ezeknek a keresztléceknek a szakneve(mármint ahogy nevezik ezeket a neten)?
Mintha valamiért megnőtt volna a raktári winterkészlet is, mert amikor én vettem alig volt színben 5 db raktárkészleten, most meg ismét akciózzák, legújabb hírek szerint 1,6 winter 3,8
Nekem most 4.8-ért kínálnak új 1.9PD TDi Wintert, metálfeketét, 8 hangszoróval. Ez mennyire jó ár? Ja, és 4db felnire szerelt Continental téli gumi is benne van az árban.