Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7582
Akkor az enyem Octavia II ezek alapjan.
Előzmény: Törölt nick (7581)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7581
ahogy nezem, az en kocsimban haromszor olyan hosszu a felszereltsegi lista, mint egy Tour ban. A www.skoda.hu alapjan
Előzmény: Törölt nick (7579)
joemaster Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7580
Képekben:

1. Octavia 1959-ből
2. Octavia 1996-ból (2004-től Octavia Tour)
3. Octavia II 2004-től (ez a Te képed)
4. Octavia II ráncfelvarrás







Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7579

Egeszen pontosan ilyet rendeltem.

 

Az adasveteli szerzodesben az szerepel, hogy:

típus/modell: Skoda Octavia Combi Winter 1.6i (1Z52G4WT)

szín: Antracit-szürke metál (9J9J) kárpit: Graham - fekete onyx (BK)

lökettérfogat: 1595 cm3 teljesítmény: 75 KW / 102 LE

 

Ez nem a Tour, hanem a rendes Octavia Combi, es abbol a Winter. Ugy tudom, ez magasabb kategoria, mint a Tour. Legalabb is az arak alapjan.

Előzmény: joemaster (7578)
joemaster Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7578
Na várjunk!

Nem egy autóra gondolunk szerintem.
Tekintsünk most el attól, hogy 1959-ben is volt már Octavia.

Így mondhatjuk azt, hogy az első (újkori) Octavia gyártása 1996. végén kezdődött.
Gondolom, 1994-1995. körül tervezhették. 2001-ben volt egy modellfrissítése.

Ezt az autót most Octavia Tour-nak hívják. Azóta, amióta megjelent az Octavia II, amelyet 2003-ban terveztek és először 2004-ben gyártottak.

Te ilyet rendeltél meg, ha minden igaz, legalábbis a fotó link-je egy ilyen autót ábrázol.

Ennek az Octavia II néven közismert autónak is lett egy ráncfelvarrása, most mutatták be októberben és talán már el is kezdték gyártani novemberben.

Előzmény: Törölt nick (7577)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7577

Koszonom szepen a kielegito valaszt!

Es ez kinezetre sokkal korszerultenebb, vagy sokkal masabb, mint az uj octavia?

Előzmény: joemaster (7576)
joemaster Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7576
2003. a design éve.
2004. februárjában gyártották le az első példányokat.
2004. júliusában kezdték el forgalmazni.
Előzmény: Törölt nick (7574)
joemaster Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7575
BX!

Nem haladtál ma 12:00 körül Andornaktálya irányába? Ha igen, előtte találkoztunk...
:-)
Mi Egerből jöttünk épp.
Előzmény: BX_thomas (7572)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7574
Most jon ki az uj Octavia, ugy tudom. Azt meg tudjatok mondani, hogy amit most kifuto modellnek arusitanak, az milyen evi design?
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7573
En kapok a kocsimhoz ajandekba negy szerelt teli gumit
BX_thomas Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7572
ez a csomag mizéria egy jó nagy baromság :(
Előzmény: golyo13 (7571)
golyo13 Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7571
Jó tanács !

Az egészségügyi csomag "B" típus -a gyári --- nálam 5 évre van hitelesítve. Állítólag a patikákban és itt ott kaphatóak 3évre.

Tehát ha valaki lecserélné a gyárit 3év elmúltával , először nézze meg a csomagolást, hány évre van hitelesítve. Már ha persze, nem volt közben felbontva...
TUZI Creative Commons License 2008.11.16 0 0 7570
Hy.

Most értünk haza a nagy faluból.:-))) Volt olyan szakasz ahol -0,5 mutatot a kijelző.:-((((
Előzmény: ottar (7568)
robi25 Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7569
Csak még a jövő hetet kihúzzuk valahogy, csütörtökön vizsgázok nagymotorból...
Előzmény: ottar (7568)
ottar Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7568

Ja, az előbb meg hazafelé 2,5 fokot mutatott a hőmérő. Ammá lassan télvíz...

 

Előzmény: Törölt nick (7556)
robi25 Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7567
Gondolom a hardver ugyanaz az érintőképernyős számítógép. Csak más a szoftver:)
Előzmény: stevie wonder (7566)
stevie wonder Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7566

A készülék egyébként NAGYON hasonlít arra, amit VAG célműszerként használnak a márkaszervizek, szerintem tök ugyan az...

 

 

A VAG-nak nincs futomuallito celmuszere. Mint ahogy akkumulatort es gumit sem gyart.

Előzmény: joemaster (7564)
robi25 Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7565
Télen-nyáron 2,0 -val járok. Mondjuk 95%-ban egyedül üldögélek az autóban.
Előzmény: joemaster (7564)
joemaster Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7564
Szerintem ne tedd!

A téli gumiba 0,2 bar-ral kell több. Ez a gyári 2,1-es értékhez képest (ami tapasztalataim szerint túl sok) 2,3-mat jelent. Ha felfújod 2,5-re, akkor azt jelenti, hogy valójában 2,3-mal jársz és már érezhetően jobban fog pattogni az autó, arról nem beszélve, hogy szerintem a gyári 2,1 is sok, amennyiben nem ül hátul senki!

Saját tapasztalat, poros úton haladva majd nézd meg, mekkora futófelület ér hozzá a talajhoz és akkor Te is azt mondod, hogy a téli 2,3 (nyári 2,1) is sok hátra, ha kicsi a terhelés.

Én most, miután a 2,1-es értékkel is fűrészfogas lett a hátsó gumi, úgy döntöttem, hogy 2,0-nál többre nem fújom, ha kicsi a terhelés (ez téli guminál ugye 2,2).

BX-től
------
azért kérdeztem, hogy mikori évjárat volt az autó, mert a gyár a 2005.07. hónaptól gyártott autókhoz a hátsó kerékdőlést -1 fok 45 percről -1 fok 20 percre módosította a zajosság és a rendellenes gumikopások miatt és gondoltam, az Ő autója is még a korábbi évjáratból származik.

Az információ megerősítést nyert, mivel a futóműves vadiúj, fél éves padjának számítógépe is az új, -1 fok 20 perces paramétert tudja ehhez a gyártási időszakhoz (gy.k. 2006-os modellévtől). El is magyarázta, hogy ez kb. 2,5 mm-es változást jelent a keréknél, azaz most már terheletlen állapotban nem annyira támaszkodik a külső peremére a hátsó kerék (gondolom, attól lett fűrészfogas).

Én most ettől várom, hogy ne kopjon rendellenesen a hátsó gumi.

Mondanom sem kell, hogy a Skoda szerviz által 1 hónapja beállított értékek a futóműves padja szerint rosszak voltak (és nem csak a hátsók, hanem az elsők is, amelyeken a gyár nem változtatott). A pad beprogramozott értékeit pedig ellenőriztem a saját OII technikai adataimból és stimmelt minden...

Ja, a kormánykerék is egyenes áll már... :-)

A készülék egyébként NAGYON hasonlít arra, amit VAG célműszerként használnak a márkaszervizek, szerintem tök ugyan az...
Előzmény: Törölt nick (7563)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7563
Szóval nyugodtan megkinalhatom a klebert en is 2.5-el, holnap megnézem, kíváncsi vagyok mi változik :-)

Köszi,

Üdv: Laci
Előzmény: BX_thomas (7562)
BX_thomas Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7562
nekem bridgestone volt az előzőn, 2.5, most pedig bfgoorih van rajta mától.
A galaxyn meg good ultra grip7 van.
Előzmény: Törölt nick (7561)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7561
de akkor sem kellene elviselhetetlenül búgnia, volt jópár autóm, mindig vettem rá új téli gumikat, és sosem volt semmi hangjuk.

Na, várok még valami minuszt, és megnézem újra, ha továbbra is van, akkor megpróbálok én is futóművet állítatni, hátha az az oka..

Ti a klebert mennyire fujjátok fel az octavian? 2.5 melegen ?
Előzmény: BX_thomas (7560)
BX_thomas Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7560
11 fok az meleg egy rendes téliguminak.
A téligumi hidegbe. -5 -10 fokba való. Nem száraz "meleg" aszfaltra!
Előzmény: Törölt nick (7556)
BX_thomas Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7559
Futóművet állíttasd be. Hátsót.
Előzmény: joemaster (7557)
BX_thomas Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7558
2006os volt a régi IIes octaviám.
Előzmény: joemaster (7554)
joemaster Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7557
Nekem is valami hasonló búgás van kb. abban a tartományban.
Nálam Continental nyári gumikkal és Kléber téli gumikkal is van!
A Continental úgy tűnik, fűrészfogasan kopott, de a hang a Kléber-rel is meg van, pedig az nem fűrészfogas...

???

Ja, nem kombi.
Előzmény: Törölt nick (7556)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7556
Szia,

ma 11 fok meleg volt, azért ez nem kánikula.
"a kombi rohadtul felerősíti a futóműzajt üresen." -> szerintem nem ez a gond, hisz a nyari gumival teljesen csöndben volt.

"Roló behúz és csöngesedik" mindig be van húzva.

Egyébként még valami érdekesség : ez a búgás, ez nem egyenletes!
kiemelkedő aplitudói vannak, de időben periódikus, azaz, periódikusan erősődik a hangja, majd gyengül miközben az autó nem gyorsul, állandó sebességgel halad => mint a régi agyonharcolt ikarus távolsági buszok, ha valaki felült rá hátra a, és hallotta ezt a búgást, ami periódikusan erösödött , gyengült, biztos ismeritek.
Előzmény: BX_thomas (7551)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7555
Szia,

jó irányba mutatnak a nyilak.
A bugás pedig 110-115 és 95-100 -ig jelentkezik elviselhetetlenül.
90 és alatta nincs hangja, valamint 120 és felette sem zavaró.

várok még egy hideget, megnézem úgy is, valamint jó lenne megtalálnom, h ezt a tipust mennyire szokás felfújni (melegen 2.3-an vannak most)
Esetleg, h 2.5-re fujnam, lehet az segitene valamit még..
Előzmény: stevie wonder (7550)
joemaster Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7554
Szia!

Azt írtad, Neked a régi Octavia kombi hátsó futóműve pattogósabb volt, mint az új autódé.
Az a kérdésem, a régi autód milyen évjárat volt? (év/hó)
Előzmény: BX_thomas (7551)
ottar Creative Commons License 2008.11.15 0 0 7553

KOnkrétan a novemberi auto bildben van iylen teszt, téli és négy évszakos gumikat hasonlítanak, és van kontroll nyári guma is...

 

Előzmény: stevie wonder (7549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!