Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lehr Péter Creative Commons License 2005.02.27 0 0 63
Lehet , hogy nem kéne görcsölni azzal az áfával. Annak idején én is 3szem tgknak vettem egy vw t4-et , és most tíz év után fájt a szívem , hogy el kell adni, mert jöttek a gyerekek, kellett a hely, így most lett helyette egy 7 személyes Vivaro tour brutto 5.8-ért mindennel felszerelve, és nem kell a vonóhoroggal, meg a menetlevéllel bohóckodni. A gázolaj áfát, meg érdemes úgy értelmezni, hogy nem jön vissza, de annyival kevesebb adót fizetsz és hatszáz. De van egy mindenre használható jó autója az embernek. Ja és érdemes összehasonlítani a tgk-t , a combit , és a tourt , mert minimális árkülönbség lesz a vége.
Előzmény: juiceman (62)
juiceman Creative Commons License 2005.02.27 0 0 62
2003 márciusi, tehát most lesz két éves. A km stimmelhet, az Opel márkakereskedésben kértem egy állapotfelmérést, szerintük a futómű alapján reális a futás. Festékvastagságmérővel is körbenéztem, eredetinek látszik minden. Jobb lenne egy hatszemélyes egyébként, csak jótékony államunk haszongépjárműnek a háromüléses modelleket tartja, a diesel Áfát csak így tudom visszaigényelni.
Lehr Péter Creative Commons License 2005.02.26 0 0 61
Ha tényleg nincs más baja megérheti ,de én az újat választanám , a 72 000 km az tuti ?
Milyen idős ?
Előzmény: juiceman (60)
juiceman Creative Commons License 2005.02.26 0 0 60
Na, úgy látszik, mégis a belga Vivaro-t veszem meg..... sárga, hátul kétszárnyas ajtó  - tehát 2 raklap belefér. Klíma, elektromos ablakok, 6 sebesség, cd-rádió van benne és kapok négy gumit, vizsgáztatást, eredetiségvizsgálatot hozzá. Bementünk egy Opel kereskedésbe, ahol megállapították, hogy a kormányösszekötő gumi"diók" a végüket járják - ezeket is kicserélik. 2.6+Áfát megér szerintetek?
juiceman Creative Commons License 2005.02.20 0 0 58

Sziasztok!

 

Én is a topic-béli autók közül kellene, hoyg válasszak, de az eddig olvasottak nem annyira győztek meg.... Voltam pár kereskedésbe, kiderült, hogy a Nissan modell tulajdonképpen dohánybolt (Trafic), csak gyengébb motorral - merthogy a renault megvette a Nissan nagyobbik részét.

 

A hatsebességes haszongépjárművel mentünk is egy próbakört, a motorja kellemesen szól, pakolható, szóval, jó lenne, ha jó lenne. Jelenleg egy új sárgát adnának klímával, erősített hátsó tengellyel, központi zárral 3.5 M HUF+Áfa-ért - nem rossz ajánlat.

 

Láttam egy Belgiumból behozottat, 72000km-el, 2.8+Áfáért, csak nem tudom a garancia ér-e ennyit?

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.07 0 0 57
Köszi Tech 2, segítettél, hogy végleg elkerüljem a Vivaro/Traffic/Primastar vonalat. Kár, hogy csak a bemutatóteremnek gyártják ezeket a nagyon jó formájú gépeket, pedig kombi vagy egyterűnek csúfolt autók helyett nagyon jó lett volna igénytelen hétköznapi sportautónak (sportautó: olyan autó, amibe minden sporteszköz+haver+sör belefér)
Előzmény: Tech 2 (56)
Tech 2 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 56
Szevasztok.Autószerelő vagyok és az én tapasztalatom egyetlen egy 2002-es 1.9-es Opel Vivarora vonatkozik.33.000km-körül szétesett a váltó.Csak 3. sebesség volt.Szavatossági hiba(még jó,hogy szerelő vagyok és nagy nehézségek árán de kiharcoltam Opel Di-Ferr)-egy stift tört el a kapcsolóhában.Megkértek hogy vigyem el az autót szakszervízbe a 30.000km-es szervízre+jobb tolóajtózár javítás.Garancia nuku-állítólag erőltetve lett a kulcs és ezért széttört a zár(ott voltam láttam).Nem mondhatnám,hogy teljesen megvoltam elégedve a szolgáltatással(Opel Kövesdán) de ez egy másik téma.A kötelezö szervízen kívül mondták,hogy mindkét alsó lengőkar gömbfej valamint a függőleges stabilizátor pálcák cserére szorulnak.Ok. majd kicseréljük később mondtam.Még jó,hogy én is megnéztem a kocsit.A gömbfejek valóban lógtak de a stabpálcáknak semmi bajuk nem volt,hanem a kereszstabilizátor rúd egyik szilentje lógott-kopogott.Ezeket már én csináltam.(Alkatrész:2 db komplett alsó lengőkar gömbfejjel és komplett stabilizátor rúd-rúd+2db szilent+2db bilincs és jobb ajtózár(A Renault mindent csak egybe árul)).Ezután a tulaj nálam javíttja az autót.Úgy kb.40.000km körül elkopott vasra a hátsó tárcsafékbetét.(Alkatrész:tárcsafékbetét garnitúra+2 db féktárcsa).Azóta kiderítettem,hogy az első szériákon nincs hátul porvédő lemez ezért megszorul a sok portól,kosztól a fékrendszer.Utólagosan beépíthető.45.000km-nél az M7-esen behalt az AGR szelep(tipushiba).A beépített üléssor középső biztonsági öv csatlakozója szétesett.Műszer híjján szakszervíz cserélte de fizetős volt.A biztonságiöv probléma még azóta sem megoldott(Opel Kövesdán hozzáállása).50.000-körül akkumulátor csere.A motor és az ABS szervízlámpa nagyon sokszor felgyulladt,de csak egyszer vittem a szakszervízbe kiolvastatnia két év alatt.Kb 20 hibakódot kiírt de nem cseréltünk semmit.Most télen felszereltem rá a téli gumikat és gondoltam,hogy megnézem újra a hibatárolót ha már megvettem a Tech 2-t.A motornál semmi de az ABS-nél annál inkább.Nézegettem elég sokáig az adatokat és megtaláltam a hibát.Az ABS kompjúterében gyárilag 3 vagy 4 szoftver van betöltve a különböző gumiméretekhez.Mivel ezen az autón a nyári gumi és a téli gumi mérete nem egyezett át kellett állítani a beállításokat.Azóta állítólag teljesen jó.Figyeljetek erre a jelenségre,ha ti is tapasztaljátok lehet,hogy csak ennyi a baja.54.000km-nél oil felirat kigyulladt(2 liter olaj).Szerintem az autó egy nagy rakás s..r ennyi pénzért.Hallomásból azt hallottam, hogy amióta a Renault belépett a Nissanba nem unatkoznak a nissan szerelők.Ja és most megint kopog valami bal elől indulásnál.
Remélem segíthettem.
Törölt nick Creative Commons License 2004.11.08 0 0 55
Lassan megjön az autód:-)
Sok jót azóta sem hallottam ezekről, kár. Ha nem javítanak rajta valamit, maradok a jól bevált Boxer méretnél, nincs hatos váltó, meg alacsony fogyasztás, de legalább fut és kényelmes.
A cimbi, mikor reklamált a kemény üléspad miatt, a kereskedő tájékoztatta, ez nem személyautó. Amikor meg a képtelenül hamar elkopott fékbetét és széthulló futómű került szóba, akkor nem teherautó céljára készült. Jó skizofrének az Opelnél.
Előzmény: Lehr Péter (54)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.10.28 0 0 54
Ma láttam lehet Easytroniccal 2.5 Cdti- t kapni, de az már egy picccit drága.
Előzmény: Lehr Péter (53)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.10.27 0 0 53
Úgy látszik , ilyen autót csak dolgos emberek használnak, nem érnek rá írogatni.
Előzmény: Lehr Péter (52)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.10.13 0 0 52
Pardon hülye voltam, én a T4-em 6,5-7,5 hez voltam szokva, na ha megjön majd meglátjuk . Remélem a hatos váltó segít egy kicsit, kipróbáltam szép halkan gurult.
Előzmény: Törölt nick (51)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.12 0 0 51
Thx kismocsok.
8 litert a benzines 1,4esem eszik a pályán, ha tetőcsomagtartó megcuccolva van rajta, felmegy 10re is. Ha már csak 8 litert fogyasztok egy busszal, már megérte.
Előzmény: Lehr Péter (50)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.10.12 0 0 50
A 8 L nem túl sok ? Igaz hogy csak 5 sebességes. Ne ijesztgessetek már ! Még másfél hónap és meglesz az enyém is.
Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.11 0 0 49
Bonto
en 107E -vel vettem, most van 121E-nel
2001-es vivaro di
eddig az elso lengokarokat meg fekbeteteket kellett cserelni, izzot meg ablaktorlo lapatot
nomeg tankolni
8L atlag 120-as temponal
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2004.10.11 0 0 48
Csak felhozom a topicot. Tavasszal hoznék én is egyet a németektől, mert személyautó helyettesítő sokülésesre volna szükségem, amit slaggal lehet tisztítani belülről is, de elbátortalanító amiket itt olvastam.
A cimbora is panaszkodik sajnos, 17ezernél elkopott fékbetétre a Vivarónál, de mióta utángyártottal jár nincs gondja. Méretre, formára, fogyasztása pedig a Vivaro/Trafic/Primastar jönne szóba, de jó tapasztalata is van valakinek?
Kár ezért a praktikus járműért, ilyen vacak alkatrészekkel szerelni szégyen.
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.01 0 0 47
Hali
olvasom itt a jobb elso gombcsuklo problemat,valszeg nekem is ez lesz a bajom vele
vivaro DI -hez lehet 6-os valtot installalni?
ha igen, talalni iet bontottan?

/
Lehr Péter Creative Commons License 2004.05.17 0 0 46
2500-as van valakinek? Milyen? VIVARO LIFE : tud róla valaki valamit?
Előzmény: Wals (45)
Wals Creative Commons License 2004.05.16 0 0 45
Sziasztok

Júliusban Belgiumba lenne 1 kis dolgom.Tudnátok segíteni honnan lehetne bérelni 4-6 napra vivarot,jumpert v olyan dobozost amibe 1tonna körül lehet pakolni?

Wals

Előzmény: caerleon (44)
caerleon Creative Commons License 2004.04.25 0 0 44
ha nem használod...
Előzmény: bcscb (42)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.04.25 0 0 43
De balesetet okozni azzal is lehet.
Előzmény: bcscb (42)
bcscb Creative Commons License 2004.04.24 0 0 42
Nekem van egy 20 éves fejszém és még egyszer se romlott el )))))))))
uhuhu Creative Commons License 2004.04.24 0 0 41
"VW T4 24 D 1995 220 000 km. "

EZ LEHET, KOGY EGY 10 ÉVES FÓCVÁGENNEK SEMMI BAJA, Nekem is volt 10 éves opelem amiben 350.000 km-volt, és semmi baja nem volt még, csak olajat cseréltem.

DE:
a most gyártott autókban rengeteg az elektronika,, még az elektronikát is másik elektronika szabályozza, és legtöbb hibát az elektroniki hiba okozza, vagy a nem megfelelő elektonikai szabályzás miatti mechanika hiba.

kivéve a gömbfejlógást :)
azt a jó magyar út okozza :))

Előzmény: Lehr Péter (38)
caerleon Creative Commons License 2004.04.24 0 0 40
T4 1.9 TD RT 2001.XII.
50.000 km, az első 5000 km senkinek sem kívánom,...
3 szervíz kiállás...
azóta csak megy, és megy ...
Előzmény: Lehr Péter (38)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.04.24 0 0 39
Bocsánat, hogy vw vírust hoztam, és kinyiffant a topic, de a vw utódja egy vivaró lehetne nálam, na de ezek után amit itt olvastam fejbe lőném magam!
Előzmény: Lehr Péter (38)
Lehr Péter Creative Commons License 2004.04.21 0 0 38
Nem vagyok idevaló, rúgjatok ki, csak érdekességképpen.
VW T4 24 D 1995 220 000 km.
1 akkuzárlat=okozott egy bizbaszcserét akku 16000+8000 ft
1 csavar kitekeredett= esőben nem volt kedvem az autóalatt matatni, ezért a szervízben kértek érte 11 000 ft-ot. Ha ezt tudom alámászok meghúzom a csavart, 11-ből meg veszek egy gatyát.
1 fékbetét, szíj, ékszíjak, műszaki 137 000 ft
1 kifingott az izzítórelé 5000 ft, egy hétig huzigáltam mire rájöttem.
1 műszaki 22 000 ft
1 gr. gumi 90000 ft
1 ződkártya
1 lecsúszott egy cső ingyér volt.
2 gömbcsukló 13 000 ft
2 fékbetét kb 10 000ft
olajcserék otthon
Csak azért lesz hamarosan eladó,mert full fapad, és családiasabb autót vennék helyette 3 személyes. Újabb 200 000 km nem gond neki akkor kb 18 éves lenne nálam. Csak ennyi.
uhuhu Creative Commons License 2004.04.20 0 0 37
"Na mindegy, a NISSAN viszont 5 év gar.!!! Ha valaki vene ilyen vasat, szerintem csak NIS.!!
"

szerintem ez tévhit.

a nissan sem cseréli ki a magyar ut állapota miatt elkopott gömbfejet, hisz az nem az autó hibája, hogy te nem tudod kerülgetni az lyukakat.

az opel 1 évig szokta kicserélni a "meghibásodott" gömbfejet, utána fizetős a szolgáltatás.

szerintem a nisszannál, és a rönónál sem más a helyzet.

amugy mindhárom autó teljesen ugyanaz, csak az embláma, és 1-2 külső jhely más: pl rönónál az index a fényszóró alatt van, az opelnél a lökháritóban.

amugy mi az opelba is rönóü csomagolásu alkatrészt építünk be :_)

Előzmény: m-csaba (35)
m-csaba Creative Commons License 2003.12.09 0 0 35
Hali!

Örülök, ha valakinek nincs gondja az autoval. Nekünk van, bár ez alapvet?en nem az én problémám, mármint anyagilag.
Mindenesetre én úgy vélekedek a Primastarról (kb. 2 hete láttam el?ször, és inkább a Traffic stílusjegyeit hordozza), hogy a Nissan is "beszállt a gagyi gyártásba".
Pont akkortájt (sic!) volt gondunk a Vivaroval, futóm?vel kapcsolatosan. Mint korábban is írtam, kotyogás, zörgés volt hallható a jobb elején. Téligumi cserénél kiderült, hogy az elnyírt nyári gumikért nem a beállítás, hanem a gömbcsukló állapota volt a felel?s.
GO TO Opel Service: cca. 90.000.- HUF + Áfa.
Indok: Magyar utak.
GO TO Other Service: full btto 56.000.-
Ablaktörl?lapát: plakáton 990.- t?l
Vivaro: cca.: 8.000.- (csak a két els?)

Na mindegy, a NISSAN viszont 5 év gar.!!! Ha valaki vene ilyen vasat, szerintem csak NIS.!!

Előzmény: Vectra A1 (34)
Vectra A1 Creative Commons License 2003.12.01 0 0 34
Nemrégen jelent meg a Nissan is ugyanezzel a modellel, Nissan Primastar néven. Egy az egyben ugyanaz mint a Trafic/Vivaro, ezért háromra b?vült a kiscsapat. Nos, ha a Nissan beszállt az autó forgalmazásába/gyártásába bizton elvárható valami min?ségjavulás, bár a saját trafic-al semmi gond nincs amióta az EGR szelepet kicserélték......

szemmellato Creative Commons License 2003.11.17 0 0 33
Bocs, csak újra listára tenném a témát... :-)
szemmellato Creative Commons License 2003.11.16 0 0 32
Sziasztok!

Én épp rendelés előtt állok, van még rá kb. két hetem hogy döntsek. Vivaro, 2.5 dci. Elbizonytalanítottak a hozzászólások, nem akarok problémás autót.(Főképp mert a lecserélendő Hdi Citroen ilyen szempontból nagyon elkényeztetett.)

Kérlek segítsetek további tapasztalataitokkal a döntésben!

Előre is kösz, üdv.: szemmellato

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!