Az FM transmitter mellett van egy másik megoldás is, a kazetta SD adapter. Ilyet lehet pl. Saturnban veni. Mivel azt hiszem kazettát már nem nagyon használ senki, a helye ott van parlagon. De ,hogy minőségre milyen lehet azt nem tudom. Az FM transmitterről is lehet olvasni, hallani jót is meg kevésbé jót is ... Kocsiban meg a CD is már egy kicsit elavult. Egy SD kártyás, vagy USB kulcsos dolog szerintem sokkal kezelhetőbb és biztosabb. Nekem nincs is benne CD váltó, és azt hiszem csak akkor vennék bele, ha valami nagyon potom áron akadnék rá.
Erről a megoldásról tudtam. Most még nem ruházok be ennyit a zenére. Alufelnit vennék majd tavasszal de én valami másféle kinézetűre gondoltam. A cd-tár egyébként panelhibás és nem javitható. Elleszek az FM transmitterel:-) egy ideig még.
Pénteken cserélik a vezérlést állítólag van valami kiegyensúlyozó rész is benne az plusz szíj és görgő gondolom azt se árt lecserélni. Vagy túlzott az óvatosság?
Én se szivesen állok neki, de valamit kéne vele kezdenem, mert idegesit a dolog.Már csak ez van ami nem megy rendesen.Gondoltam, hogy a jövő 7-en rászánok egy napot (vagy 2-t) és megpróbálom meggyőzni, hogy ugyan működjön már.Időm az lenne rá bőven, csak a hangulat...
Van itt nálunk egy srác,aki kimondottan olasz kocsikkal foglalkozik.Azt mondta, hogy valamelyik kocsinál (asszem Croma) van ilyes-féle motor.Ha kiszedem akkor elviszem neki, hogy nézze meg, hátha...
Szerintem, ha itt van, akkor van máshol is. Mondjuk én nem ezt használom, hanem simán egy másik feltöltős kártyát, és beállítottam, hogy ha nem veszem fel a telefont, akkor arra irányítsa. A két első féktárcsát nekem is cseréltetnem kell. Huszon 1-2 ezer/darab (Brembo).
Na Fil, ez elég jól hangzik, csak van egy kis bibi a dologban. Az a helyzet,hogy én nem magyaro-i hálózatot használok, nem tom itt nálunk létezik-e ilyen program vagy csomag vagy mi.Mindenképpen rá fogok kérdezni, aztán majd meglátjuk.
Ma rendbe tettem a kézifék kart, valahogy nem nagyon akart beakadni a fogazás felhúzáskor.Kibelezés, tisztitás, kenőanyag.Aztán első fékbetét csere volt tervezve, de ahogy leszedtem a féknyergeket, láttam ám, hogy cserélni még nem is nagyon kell,csak a tárcsák voltak eléggé bekopva, nem is látszott a kopás peremétől, hogy mennyire koptak a betétek.A peremeket leszedettem esztergán de asszem nemsokára tárcsa csere lesz.Addig félre is tettem az új betéteket. Hol lehet normális áron tárcsákat találni?Valaki már cserélt?
Paljoc!Belezéssel hogy állsz?Előtte gurits le valami erőset! :-)
Bocsi, ezt jól elirtam. 2 literes.Jó még a Bravo, Marea és a Coupe ugyanilyen motorjaihoz.(már ha van ilyen :-)) Ami a kesztyűtartós bontást illeti, bizony nem egy leányálom.Kétszer ,már végigcsináltam, köpködtem is rendesen.Ha a váltókar felöli motor lesz a Te embered,akkor nem is olyan vészes.Én a belsővel jól megszivtam mikorra hozzáfértem.De még egyszer nekem is kijut majd belőle.
Látom azért beindult a kreativitás SIM ügyben.Csak igy tovább! Én csak simán visszahelyeztem az eredeti nagy kártyába, a hátulján meg cellux és ment.Azóta nem használtam, gondoltam majd megkérdem a szolgáltatónál, hogy adnak-e ki ugyanezzel a számmal egy második kártyát is.Gondolom fizetek majd érte rendesen.
A vezérműszetthez: bardiauto.hu . Asszem itt láttam megoldásokat.A böngészéshez nem kell regisztrálni.
Én meg szétvágtam egy lejárt bankkártyát szétvágtam, és egy csíkot kettéhajtva csináltam egy "rúgót", amit jobbról betoltam a kártyatartó mellé. Ez igy állandóan nekifeszíti és így most működik. :-)))) Köszönöm a tippet. Egyébként te hogyan ragsztottad vissza a kitört simet, hogy ki is lógjon? Ha valami szigszalaggal, vagy cellux-al, akkor az esetleg nem fog kinyúlni és ezzel elengedni?
Köszi a tippet, megpróbálom. Bár a "kicsit megfeszítést" azt próbáltam, azt még megpróbálom, hogy a kártya hátuljára ráragasztok valamit egy kis plusz vastagság érdekében. Az, hogy a kis sim kiálljon a kártya síkjából, szerintem veszélyes, mert bennt beakadhat, aztán se ki, se be :-(
Gondolom akkor Te képben vagy valamennyire.Van egy vadi új vezetőgörgőm, amit csak rakok jobbra-balra.Ha jól emlékszem a Lybrához rendeltem, de csak később akartam beszerelni.Akkor derült ki, hogy valami miatt nem passzol.Asszem a csavar átmérője volt a ludas. A méretei: külső átmérő - 80,5 mm, szélesség - 26 mm, lyuk átmérő 10 mm.Nem azt akarom kérdezni, hogy mibe való, csak gondoltam beirom, hátha valakinek szüksége lesz ilyenre (nem biztos,hogy Lybrás!).Ha valakit érdekel fél áron elvihető.
A váltóban az olajat én csak ellenőriztetném. Szerintem csere csak akkor kell, ha valami nem stimmel vele. Természetesen, ha valaki lecseréli az nem árt, de 80%-ban felesleges. A többivel én sem kockáztatnék, hacsak nincs pontos info, hogy az előző tulaj mikor cserélt ezt-azt. Apropos, teló javítást csak a hivatalos szervízben csinálnak (ha csinálnak)? Valaki nem tud esetleg valami megoldást?
Helló! Minden új Lybrásnak gratula és üdv! Végre megmozdult a topic,ez tetszik! Kicsit lentebb Thembalu felrakta a magyar leírás linkjét is,én is tőle kaptam annó, ezúton is köszi.Amúgy ez a vezérlés dolog egy mumus lehet,mert mindenki ettől parázik,én is autójavítással foglalkozom és amondó vagyok,hogy a csereintervallumokat be kell tartani,de sok mulik a használaton és egyébb tényezőkön is.Nem árt megnézni a vezérlés környékét nem folyik e a fötengelyszimering,a szíjon is látszik a használat, a görgők úgy is szolnak ha bajuk van,ha jól tévedek a vízpumpát kivül hajtja a szíj,legalábbis az 1.9 jtd-nél,ha megáll max megcsúszik a szíj és valószínű hogy túl is melegszik.Persze ez csak magánvélemény,autóvásárláskor azért ajánlott lecserélni ezeket meg a szűrőket olajakat(a váltót is!) Üdv!
A kesztyűtartót kell kioperálni, amögött lesz egy csomó tyúkbél.A bal oldalon a középkonzolon meglátsz majd egy fekete dobozt.Ha bekapcsolod a fűtést és játszol egyet a höfok szabályzóval,látni fogod, hogy az egyik motor mozgatja a nyitó-záró karokat.(A Te esetedben ez valószinűleg a kabin eleje felé lesz, ez alig látszik.A váltókarhoz közelebbi lesz a rossz, 3 kis csavar tartja.Legalábbis az enyémen ez viszi a sofőr oldalt.Én megszivtam, nálam az első a kukába való, azt sokkal rosszabb kiszedni.
Ha nekiugrasz, el ne felejtsd, hogy ha széthúzol pár csatlakozót ami esetleg útban lesz, azokat csatlakoztasd is a helyükre, mielőtt rákapcsolod próba közben a gyújtást!!!
Ellenkező esetben összerakás után hibajelzés jelenhet meg a műszerfalon -pl. az én esetemben a légzsákok kontrollja világitott a szemembe állandóan.Ezt csak szervizprogrammal tudják törölni.Én fizettem érte, neked nem muszály, ha odafigyelsz.
Esetleg, ha valami csoda folytán találsz gyógymódot a problémára és működni fog, ne titkold el!De előtte azért próbáld meg sokszor, mert 2-3 alkalommal az enyémen is elindult, de aztán újra beállt.
Bizony a SIM retesze csak annyira nyilik.Bedobtad neki a kis SIM-et?Húha!Nemtom hogy lehetne kiszedni.Esetleg,ha látszik valamennyire próbálj meg valami vékony müanyag szállal benyúlni úgy, hogy egy cseppnyi pallanatragasztót lehelsz a végére.Csak bent ne maradjon az is!
A vezérmű cseréhez annyit mondanák, hogy az unokatesóm egy elég ügyes autószerelő.Csere előtt beszélgettem vele a dologról, hogy komplett cseréljem-e a cuccot.Azt mondta:
-Ez egy baromság,hogy komplett szettcsere.Azelőtt nem árultak komplett szettet, csak azt cseréltük, amit kellett és soha nem volt probléma.
Hát ennek fényében csak a szijat cseréltem, meg az egyik vezetőgörgőt.A többi cucc maradt.Ha lent van a szij, meg kell próbálni, nem lötyög vagy súg-e valamelyik csapágy, feszitő vagy a vizpumpa.Ha igen, akkor nincs miről beszélni.Ha meg akar halni valami a szij körül, azt úgyis meghalljuk, jelezni fog.Legalábbis én igy vagyok vele.Olyan nem nagyon fordul elő,hogy egy csapágy egyik pillanatról a másikra megadja magát.A vizpumpához csak annyit, hogy amelyiknek annyira számit,hogy merre fog feszülni, annak már úgyis annyi.
Persze ez nem tanács akar lenni, mindenki maga döntse el, hogy mire futja, mit enged meg a pénztárcája.Az üzletben minden eladó, ajánlani is fogják a komplett cserét.
... "azt hiszem hogy nekem viszont alapból baj van a nyílással, mert nem nyílt ki első perctől csak kb 1,5 - 2 cm-re . " ... Annyi az nem több. Mellette kell a résen becsúsztatni, aztán majd belefekszik beljebb a kialakított fészkébe. Viszont, ha nem jött ki a kis sim ,akkor nem tudom hogyan tovább. Nem is látod? Akkor lehet, hogy szakemberhez kell vinni. Ha ilyet találsz az engem is érdekel, mert az enyém meg nem ismeri fel a sim-et. Most vagy megcsináltatom, vagy veszek valami bt kihangosítót bele.