Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11712

Igen, és akkor a másik végéről még nem is szóltunk. A Kunhalom utca akkora terhelést már nem bír el, így inkább egy új útnak kéne futnia valahol a Virág - Házgyár utcák környékén.

Ha más nem, legalább gyalogos - biciklis átjárónak épülnie kéne a Kunhalom utcánál. Busszal és kocsival egy dolog kerülni, de ezzela renddel az is rosszul jár, aki pl. biciklivel menne a Kenézy-hez.

Előzmény: ckg471 (11709)
Econell99 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 11711

Szerintem a 42 és 43 végállomása ideiglenesen kiköltözik majd az ITK-hoz. Köntösgát sor - Balmazújvárosi út - Kishatár utca - Pósa utca útirányon át.

 

Valamint a 17-es és 46-os csoportok ideiglenes összevonását is lehetségesnek tartom a 146-os vonalán az István út - Szoboszlói út - Határ út útvonalon keresztül.

 

A 15G egyszerűen csak Balmazújvárosi - Kishatár - Pósa utca útvonalon megy majd az ITK-hoz.

 

A 90-es éjszakaiak meg indulnak majd a Jégcsarnoktól.

 

Szerintem ilyesmi terelés várható.

Előzmény: marky-511 (11708)
Econell99 Creative Commons License 2020.08.01 0 1 11710

Már alig várom a busztereléseket (nem) :D

Előzmény: marky-511 (11706)
ckg471 Creative Commons License 2020.07.31 0 1 11709

Csak necces lesz, mivel ott több vágány is fut.

 

Azt hallottam, az átépítés után 3 vágány marad mindössze, mert érdemi elegyrendezés már csak a SOFÉM számára történik az állomáson, a többi már a BMW-rendezőben fog történni. Amúgy nem a vágány számát látom problémának, hanem a Tócó és a töltés között lévő helyet. Ott valószínűleg komolyabb átépítés, forgalmirend-változtatás lenne szükséges, minthogy szimplán kihajtanak 2 sávot az ívből. És ha ez így lesz, a Bartók és a Kishegyesi közötti É-D irányú út is ki fog esni a forgalomból, az valószínűleg a Szotyorira szakadna rá, ami elejétől végéig eleve necces, főleg az elbaszott kialakítású torkolatok miatt

Már ha egyáltalán megvalósul az átjáró.

 

 

Előzmény: marky-511 (11708)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11708

Zavaros a szöveg (és máshol is ezt tették közzé).

Szerintem új alatt a jelenlegi átépített verzióját értik, mert két sín lesz. De ha van eszük, újranyitják a Bartók Béla utat és a Kunhalom utcát is. Csak necces lesz, mivel ott több vágány is fut.

 

Arra leszek kíváncsi, hogy a buszok merre fognak közlekedni. Nagyon nem lesz egyszerű átszervezni, mert csak a Köntösgát sor és a Határ út alkalmas a kerülésre.

Előzmény: ckg471 (11707)
ckg471 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11707

Új átjáró? Az hol lesz?

Előzmény: marky-511 (11706)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.31 0 1 11706
ARC187V Creative Commons License 2020.07.31 0 0 11705

Am miért kellet befalazni a csukló utáni kijelzőt az oslói 7700A.nak?

marky-511 Creative Commons License 2020.07.31 0 2 11704

Igen, kint vannak, láttam az egyiket.

Témánál maradva: kisebb betűméretet nem tud megjeleníteni a kijelzőjük?

Előzmény: 11István11 (11700)
Econell99 Creative Commons License 2020.07.22 0 1 11703

Vicc az egész. Oda meg nem jut, ahova kéne.

Előzmény: marky-511 (11702)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.21 0 4 11702

Kiköpöm a fogsorom! Tegnap a Határ úti körforgalomnál szembe jött velem egy csuklós 39-es. Megnéztem volna, hogy tolatott Szepesen. 

torqmatic Creative Commons License 2020.07.17 0 0 11701

Tudtommal megvan, de nem használják semmire, mintha levizsgáztatva se lett volna már az utóbbi 2 évben.

Előzmény: trizs77 (11696)
11István11 Creative Commons License 2020.07.17 0 1 11700

Az elképzelhető, hogy a norvég Volvókat is bevetik a pótlás során?

Előzmény: marky-511 (11695)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.16 0 0 11699

Elvileg nem lehet csak balra fordulni a Széchenyi - Antall kereszteződésben, mert amikor a buszokat engedi a lámpa, a Széchenyiről szemből érkezőket is engedi. A Kistemplom előtt a 19-es le tud fordulni, direkt úgy van programozva. Nagy kérdőjel a Külsővásártér, ott a 41-41Y-t is külön fázis engedi, de fogalmam sincs, enged-e ott szembeforgalmat a Széchenyi felől (gyanítom, hogy igen).

Előzmény: Econell99 (11697)
Econell99 Creative Commons License 2020.07.16 0 0 11698

Meg elvileg meg fog állni a 19-es a villamospótló ideiglenes megállójában a Szent Annán.

Előzmény: trizs77 (11696)
Econell99 Creative Commons License 2020.07.16 0 0 11697

Igazából nem lenne lehetetlen a Széchenyi-Antall József-Miklós útvonal sem. Igaz ott balra kanyaradó sáv nincs kialakítva, de könnyedén megoldható lenne, mert van neki hely.

 

A villamospótlóval meg ugyanaz lenne a baj, mint 1 vagy 2 éve volt. Az 1V-n a közös szakaszon brutális tömeg lesz.

Előzmény: marky-511 (11695)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.16 0 0 11696

Magával a kocsi szekrénnyel mi lett ?

 

 - áll valahol egy telep sarkában és rohad 10 éve ?

 - átalakították dízel busszá és eladták valakinek?

 - más ?

 

 

Előzmény: torqmatic (11693)
marky-511 Creative Commons License 2020.07.16 0 1 11695

http://dehir.hu/debrecen/harom-heten-at-dolgoznak-a-debreceni-1-es-villamos-vonalanak-felujitasan-igy-valtozik-a-kozlekedes/2020/07/15/

 

Ez se lesz semmi. Pláne a 19-es.

Tényleg így el van cseszerintve a lámpafázis a Széchenyi utcán? Sokkal egyszerűbb lenne, ha az Antall József utcán vagy a Külső vásártérnél térne balra a busz, nem suhanna át megállás nélkül a Szent Annán. Így kimarad a Faraktár utca, a Kandia utca, és a Csokonai Színház megálló a Miklós utca "kedvéért". Észszerűbb lenne, ha a Miklós utca maradna ki, a Szoboszlói úti megálló pedig már használva lenne.

11István11 Creative Commons License 2020.07.10 0 0 11694

Ma pedig az RXC-507 volt ezen a járaton!

Előzmény: 11István11 (11605)
torqmatic Creative Commons License 2020.07.09 0 0 11693

Soha nem közlekedett menetrend szerint.

Előzmény: Alexander Pistoletov (11692)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2020.07.04 0 0 11692

A MOE-415 mikortól meddig közlekedett menetrend szerint?

(Én valamikor 2014 elejére emlékszem, mint beállási dátum, de azt már nem tudom, meddig közlekedett.)

Balu424 Creative Commons License 2020.07.03 0 0 11691

A debreceniek a civisporta@gmail.com, vidékiek a trolimazs@freemail.hu emailcímen tudják megrendelni.

 

Balu424 Creative Commons License 2020.07.02 0 3 11690

Megjelent, debreceni személyes átvétel lehetséges

ntomtb Creative Commons License 2020.06.30 0 0 11689

A 3-as villamos témához hozzászólva:

 

Papp László: “A következő években az olyan keleti rozsdaövezeteket, mint például a Vágóhíd utcai, fel kell számolni” 

https://civishir.hu/helyben-jaro/2020/06/papp-laszlo-ha-a-debreceni-ellenzek-hulyet-akar-csinalni-magabol-tegye

szóval "máris" lehetne vezetni a villamost a Széchenyi utcán tovább, egy rövid közös Piac utcai szakaszon, a Szent Anna-Vágóhíd utcán (megint) 

marky-511 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11688

Inkább a Tóci - Nagyállomás, és a Nagyállomás - Bánk útvonalnak van, de ez így két legyet egy csapásra szituáció. Ha hozzányúlnak a 30-ashoz, abból baj lesz. A Vincellérig sem merték visszavágni. 

Előzmény: ckg471 (11687)
ckg471 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11687

A 30-asnak nem az a baja, hogy hosszú, mert azon lehet segíteni. :D Mármint úgy értem, hogy egy Bánk-Tóci közvetlen kapcsolatnak vajon van létjogosultsága?

Előzmény: marky-511 (11686)
marky-511 Creative Commons License 2020.06.28 0 0 11686

A Tócóvölgy vá. felé kb 3 perc lenne az út, csak nem ártana rendezni a kereszteződést. Tovább hosszabbítani (pláne a 30-ast) csak a zavarérzékenységen rontana. 

Előzmény: ckg471 (11682)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.24 0 0 11685

Igen-igen, elvileg így gondolnák. Volt róla szó mostanában.

Előzmény: ckg471 (11681)
ziutrolifan Creative Commons License 2020.06.24 0 0 11684

Lehet, hogy Szegeden vannak ilyen szakaszok, de ők nincsennek is a trolibuszfejlesztés ellén, minek kitünő bizonyítéka, hogy 10 éven belül kiépítettek egy új viszonylatot. De itt Debrecenben véleményem szerint nagyon az az irányelv, hogy a villamossíneket és megállókat csakis kitzárólag a villamos használhatja, ha nem így lenne, akkor már rég megállhattak volna az autobuszok az egyetemi villamosmegállóban. És akkor még nem beszéltem a párhuzamos közlekedésről, nem véletlenül változtatták meg a 15/15y útvonalát a 2-es villamos üzembe állításakor, kétlem, hogy egyszerre megtartanák a tócós villamos mellett a 3-as és 4-es trolit, pláne ha a komáromi csipkés györgy térig kivezetnék. És ha ez valóban így lesz akkor az 5-s trolinak is befellegzett, hiába nem lesz elvileg a föld alá vezetve a 4-es főút a leendő új állomásnál...

Előzmény: vanyi94 (11677)
Econell99 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 11683

Igazából ez is lehet egy megoldás, bár szerintem arra fognak menni, hogy kimaxolják az új villamos forgalmát, amit szerintem a két irányú körjárattal tudnak majd elérni az utcák körül.

Előzmény: ckg471 (11682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!