Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsoltee10 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 96

köszönöm a választ. hmm, éljen, azt hittem, ennyi idő alatt azért rendesen kiforrott a konstrukció. :(

 

na mind1, remélem nem lesz vele gond. azon gondolkodok, hogy kicsit később bele kellene tenni azt a +20 lóerőt, ami a Laguna-t, Megane-t hajtó 1,9dci motorban benne van.  a két motor ugyanaz, csak a vezérlőszoftver más. próbálkozott már valaki ilyesmivel?

Előzmény: Lehr Péter (95)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.09 0 0 95
2004 ősszel gyártották, gyárilag nem működött és így adták át a belső világítás, egyik ablakvégálláskapcsoló, most kialudt a szívargyújtó. Még összevárok néhány hibát, aztán szerelő. Remélem nagy gondok nem lesznek, most olyanokat lehet hallani, hogy csak úgy megáll az adagoló, várjuk.
Előzmény: zsoltee10 (94)
zsoltee10 Creative Commons License 2005.06.08 0 0 94

Sziasztok!

 

Új vagyok a fórumon, és a Vivaro miatt regeltem be. Most veszünk egyet újan, tehát már 2005 modell lesz. annyi változást vettem észre hirtelen, hogy a motor jelzés CDTi lett a dízeleknél, illetve a műszerfalon digitális lett a hőfok, és az üzemanyag szint jelző. Kérdésem az lenne, hogy azok a problémák, amik a 2002-2003 modelleknél jelentkeztek, azok mind ki lettek küszöbölve? a fékbetét ilyen hamar elkopik? 30e km után? a Peugeot Boxerünkben 80e km után cseréltük az első betéteket.

 

szóval milyen tapasztalatok vannak a 2004-2005 modellekkel? nincs velük baj, ugye? :)

informania Creative Commons License 2005.06.07 0 0 93

Gondolom azért, mert elsősorban nem családi autónak, hanem személy/áruszállításra veszik, és így nem számít, hogy mennyi a kárpit és van-e karfa, viszont az a néhány százezer igen, amit így megspórolnak...

 

Felni infót előre is köszi!  :-))

Előzmény: Lehr Péter (92)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.07 0 0 92
Még az is érdekes volt mindkét márkánál, hogy akárhogy matekoztunk, a passenger - tour csak kétháromszázezer forint különbséggel volt a combi felett, mégis mindenki combit vesz
Előzmény: Lehr Péter (91)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.07 0 0 91
Igen a két autó tök egyforma, mivel fiatal vagyok , először jobban tetszett volna a Renault vidámabb színes foltos kárpitja, de szerencsére az opel kékjéhez jól néz ki az a nagyon világos szürke plüss, tehát így utólag nagyon megtetszett, . Persze azelőtt élőben ilyet nem láttam, minden prospektusból ment, ja meg van rajta kampó.
Oké. Akkor keresek 16" sat van az is ahogy írtam, majd mondok típusokat árakkal.

Jajj az vicces volt, az árak összehasonlításánál bepróbálkoztam Nissanéknál, hátha náluk jobb, az embléma meg engem nem érdekel: Szóval, kopp kopp csókolom ! Avantour van-é ??? Nissan: Az mi, valami amerikában forgalmazott terepjáró ? Hát ez nem jött be. :-))))

Délután jövök, akkor lesz felni.
Előzmény: informania (90)
informania Creative Commons License 2005.06.06 0 0 90

1,9dci 100LE.

Nekem a Renault mellett szólt, hogy az előző autóm is az volt (beszámítás), így olajozottan ment minden. A hifi kezelőszervei szinte ugyanazok, így nem kellett egy újabb verziót elsajátítani. Ami kezdettől fogva nagyon tetszett, hogy mindegyik ülés karfás, és az egész belső korrektül kárpitozott (persze nem a Combi, hanem a Passenger változatnál). Meg a sok rekesz, meg a hűtött kesztyűtartó meg ilyenek... Nem tudom, az Opel is ennyire igényes kivitelű?

 

A lehetőségeket köszi, de én egyelőre maradok a 16"-nál, azért ez sem kicsi. Jó lenne ebben a méretben valami dögös felnit találni. Üzlet/bolt címet tudsz esetleg mondani, ahol érdemes utána nézni?

Előzmény: Lehr Péter (89)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.06 0 0 89
Melyik motor ? 1.9 vagy 2.5

Alufelni nekem van raktáron ötküllős Dezent ami nem illik az autó stílusához sok pénzért, és van Stilautó 10 küllős, ami festett lakkozott, metálfestéssel elegáns limuzinhatása lesz. Ez 7,5 x 17 " 235/45 x 17 gumival. Ha akarod meg lehet nézni az autómon, összefuthatunk valamikor 06 20 9581 040 . Ezenkívül még két márka árul ehhez a típushoz de azok csak 16 " sak ilyen szép autóra az nagyon gyenge.Most szemezek a 18"-ossal , de magyar utakon az már határeset
Én azért az Opelt választottam , mert ugyanez a felszereltség jobban jött ki árban.
Alap ami a Renaultban nincs: kiegészítő fűtés, a hővédő üveg minden klímáshoz jár, de ettől függetlenül sokan plusszba szeretné elsütni. Az Opel rádiója jobban tetszett, formára és kezelhetőségre is . Négy lemezes, és a G Astra kormánya van benne rajta a 6 gombbal. Nő dolog, de a szín nagy lutri volt, nem voltam biztos abban hogy a kolibri kék rönó, ugyanaz- e , mint az opel panoráma kékje. Sok béna kereskedő, nem is mer hozni, nem is láttam még ilyet, ez nem az a lányos világoskék, hanem sötétebb fémesebb, bár én is csak a német neten láttam, hát izgalmas volt mire megjött. Még a fekete volt esélyes, de a kosz rögtön látszik, viszont szép kerekekkel No.1. Nekem így fizetni kellett a metálért, ülésfűtés,klíma, a többi alap, 1.9 100 ló így volt 5.8 Amióta megvan csak ezzel akarok menni, csak menni lehessen!
Előzmény: informania (88)
informania Creative Commons License 2005.06.06 0 0 88

Hosszú távra vettük az autót (mármint időben is), ezért amennyire lehetőség volt, sok extrával. Cd-s hifi, metálfény (fekete), hővisszaverő szélvédő, gyári riasztó, dupla klíma/fűtés, szélesebb (215) gumik; az ABS széria. 6,7mFt.

Egyébként igazad van, mi is azért vettük a Traficot, mert az egyéb (pl. grand Scenic stb.) hiába 7 üléses, a hátsó ülések szükségmegoldások, és ott marad 220l-es csomagtartó (ami azért kategóriájában nem rossz), de itt meg 1200 (!) liter -  és mindegyik ülés karfás, kényelmes! Mégis csak más...

Arról nem beszélve, hogy a futóműtől kezdve sok minden jóval erősebb, mint egy hagyományos személyautóban, így sokkal tovább fog tartani.

 

A lemezfelniket majd könnyűfémre cserélném, és erre ősszel a téli gumik fognak felkerülni. Hol lehet ebben a méretben (aránylag nagy) választékal találkozni?

Előzmény: Lehr Péter (87)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.06.04 0 0 87
Jó néhány kategóriát átugrottál. Viszont jól tetted, itt kezdődik egy majdnem mindenre okosan használható autó. Nekem a saran, touran kategória, hiába személyautósabb, akkor se tetszett, és drágábbak is , mint ezek az igazi kisbuszok. Ja mi van benne , mennyi pénz volt?
Nekem az a királyság amikor kiveszem a középső kettes ülést, és ha akkor átnézne valaki egy Bentley Longból lekonyulna a szája, és ez is majdnem olyan halkan suhan, érdekes franszija létére nem zörög benne semmi :-))))
Előzmény: informania (86)
informania Creative Commons License 2005.06.04 0 0 86

Üdv mindenkinek!

 

Eddig csak olvasóként látogattam erre, de tegnap átvettem Trafic Passenger típusú 7 személyes autómat, így most bejelentkezem.  :-))

 

Az első benyomásaim nagyon jók, egyelőre ismerkedünk egymással. Családi okok miatt vettem ekkora személyautót, hihetetlen a térkínálata. Előtte Thalia 1.4 RT volt, 87eKm-t tettem bele bő 3 év alatt, de egy akkucserén kívül más meghibásodása nem volt.

Remélem hasonlóan megbízható lesz a Trafic is.

Lehr Péter Creative Commons License 2005.05.20 0 0 85
Mivan itt , mindenki dógozik ?
Előzmény: Lehr Péter (84)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.04.02 0 0 84
Most tankoltam negyedszer, és vettem a fáradságot, hogy a komputer szerinti mérést rendesen is kiszámoljam. A komp. 66 litert mutatott, a valóságban meg 61 et tankoltam, úgyhogy a 7,2 fogyasztás valójában kb. 6.8 6.9 lehet, így már kezd barátságosabb lenni, és ahogy megjön a jóidő, egyre gyakrabban ír ki egyenletes haladásnál 6,5 öt. Csak bejáródik már.
Előzmény: juiceman (83)
juiceman Creative Commons License 2005.03.30 0 0 83

Köszi, Péter, de kaptam 4 zsír új C-s nyári  gumit a kocsihoz.... a 7,2-es fogyás nálad nem csodálható, ilyen széles kerekeknél....:-), az enyém most vegyesen (1T-ig terhelve, városban , autópályán) 6,7 Litert kért.

Nemsokára megyek szervízbe, olajcserére, meg megnézetem a hátsó tárcsafékek porvédőjét, mert ez állítólag nem minden 2003-as kocsiba rakták be.

Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.27 0 0 82
Sikerült az átlagot letuszkolni 7,2-ig igaz most meg a trafipaxxok porosodtak.
Előzmény: juiceman (76)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.24 0 0 81
Várjál csak !!! Nekem nem kellenek a gyári kerekeim / gumijaim ha kell odadom , mert raktam rá vaddisznó 235 ös járógépet, ja ettől is lehet nagyobb fogyasztásom !
A gumi új a boltban cseréltem ki a kerekeket, hogy ezeket eltudjam adni újként ha kell valakinek 06 20 9581 040 Ja és olcsóért, mert nagyon nem kell.
Előzmény: juiceman (78)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.24 0 0 80
Az tényleg sok, de valószínű, hogy a gázt is rendesen nyomja, nekem is arra kell figyelni állandóan, hogy ne legyen sokkal száz fölött, alig van hangja, észrevétlenül kúszik egyre gyorsabban, és igen jóval nehezebb mert ez teljesen kárpitozott . Meg a sok ülés is tele van vassal.
Előzmény: Törölt nick (79)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 79
Egy arc a 2,5DTI kombit hajtja évek óta és írja róla a tapasztalatokat, de ő is magas fogyasztásról számol be, 10l átlaggal. Kicsit soknak tűnik ez nekem.
juiceman Creative Commons License 2005.03.22 0 0 78
1,9 dti, 100Le, 6 sebesség. De miért nehezebb a tiéd 200 kg-al? nincs valahol a neten magyar nyelvű kezelési utasítás letölthető formátumban ? A héten átgumizzák a gépet, kiváncsi leszek, mennyivel kér kevesebbet a nyári garnitúrával.
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.22 0 0 77
Milyen motor van benne ? Az enyém, ha kibírom , hogy 90-el mennyek akkor 6,5 , de az átlag 7.5 . Ezt akkor is sokallom, hogy mindig megy az olajkályha. Ja meg 200 kg val nehezebb, mint a tiedé. De akkor is.
Előzmény: juiceman (76)
juiceman Creative Commons License 2005.03.20 0 0 76
na, már két hete tekerjük a Vivaro-t. Észrevételek: kicsit lóg a jobb oldali tolóajtó (ezt bármelyik karosszériás megcsinálja), a raktér világítása néha kikapcsol, néha nem. Kicsit nyekereg a raktérelválasztó fal - különben ok. a kocsi - és nagyon jól fogyaszt: téli gumikkal vegyesen 6,5L/100km!
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.16 0 0 75
Az autó jó. Ja hogy fvranszia azt bekalkuláltam, de sokat nyomott a latba, hogy a VW kb. 90 %-al több forint lett volna, hát ennyiért ne égjen két lámpa, és kész, néhány hónap alatt kiderül vannak - e még ilyen apróságok, azt egyszerre megcsinálják. Csak azt nem tudom, hogy ááló helyben is megy a számláló? Alig megyek vele, és már 4000 km van benne.
Előzmény: juiceman (73)
juiceman Creative Commons License 2005.03.14 0 0 73
Péter, pedig a 64. hozzászólásban még nagyon lelkes voltál.... lehet, hogy én jártam jól a használt Vivaroval? Na, ezt majd az idő mondja meg! Sehol senki? Mindenki a kokárdatűzéssel van elfoglalva, vagy csak a munkahelyről fórumozik?
Előzmény: Lehr Péter (65)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.09 0 0 72
A saját pénzükkel játszanak, csak az idő megy , de sebaj majd lesz jó sok kamat.
Előzmény: Törölt nick (71)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.03.08 0 0 70
Nagynehezen sikerült, de nincs lezárva , mert : nem kaptam meg az üzembehelyezésre befizetendők bizonylatait forgengedélyről,ződhártya,rencám, stb. Másnap vettem észre , hogy nincs kgfb kötve úgy adták ki az uccára, hogy nem volt kötelező. Belső világítás, jobb ablakmotor nem műkszik, . Arról az apróságról elfelejtettek tájékoztatni, hogy a műszaki adatoknál 2000 kg vontatás szerepel, ezek meg 1300 kg-ra vizsgáztatták. Ezenkívűl van néhány nem publikus nagyon meredek dolog, amit még le kell verni rajtuk, úgyhogy nem vontuk vissza átvétel után sem a pert, maradt a helyén a bíróságon, majd 1-2 év múlva jön a kártérítés.
Előzmény: Törölt nick (67)
juiceman Creative Commons License 2005.03.02 0 0 68

Na, megvettem a Vivarot. Kalandos volt a céges vásásrlás, de más dimenzió ez az autó, mint az előzőek.  Ma hívott egy kollégám ( hogy jókedvem legyen ), hogy megállt a Tafic-je, 120E km-nál, valami befevcskendezési hiba miatt...

közben ezt találtam:

 

Alkatrészkosár (bruttó, forint): szélvédő 58 216, első oldalablak 15 696,

fékbetét-garnitúra 47 301, első/hátsó lökhárító 72 510/33 805, első/hátsó

lámpa 32 787/20 054, külső tükör 37 015.

 

A harmicezres szervízperiódust azért fontolva követném, pl. gázolajszűrőt 10.000km után cserélem (OMV-nél tankolok!).

Előzmény: Törölt nick (67)
juiceman Creative Commons License 2005.02.27 0 0 66
Sajnos, nekem görcsölni kell az áfával. Mint élelmiszerrel kereskedő cég, előírás is ez a fajta, leválasztott rakterű járgány, és ha egy évben csak ötvenezer km-t megy a kocsi, csak átlag 7 L-es fogyasztással és 230 Ft-os gázolajárral számolva majd' 330 ezer Ft az elbukandó áfa. Ez már  - nekünk - tétel. A kombi hátuljába meg csak kínkeservvel férne be egy raklap - ha egyáltalán beférne. Pedig jó lenne egy tágas családi kocsi, ami szállítani is tud . Az új Vivaro 3.5+Áfás ára klímával, központi zárral együtt némi alkudozás árán jött össze, szerintem azért az nem rossz..
Előzmény: Lehr Péter (63)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.02.27 0 0 65
Más is kérhet infót aki Vivarót szeretne !
Előzmény: Lehr Péter (64)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.02.27 0 0 64
A netto 3.5 az újra milyen feltételekkel jött ki ? Mert az Opelnél elég sokat kell csavarni az árlistán mire kijön azaz ár amiért a végén haza lehet gurítani. Csak egy példa : vonóhorog listán 110 000 , alku 1. 40 000 alku 2. 18 000. És ez sok tétellel működik még. További infó 06 20 9 581 040

Beírod ide a pontos listát , milyen típus , milyen felszereltséggel kell , megmondom mennyi lesz a vége .
Előzmény: juiceman (62)
Lehr Péter Creative Commons License 2005.02.27 0 0 63
Lehet , hogy nem kéne görcsölni azzal az áfával. Annak idején én is 3szem tgknak vettem egy vw t4-et , és most tíz év után fájt a szívem , hogy el kell adni, mert jöttek a gyerekek, kellett a hely, így most lett helyette egy 7 személyes Vivaro tour brutto 5.8-ért mindennel felszerelve, és nem kell a vonóhoroggal, meg a menetlevéllel bohóckodni. A gázolaj áfát, meg érdemes úgy értelmezni, hogy nem jön vissza, de annyival kevesebb adót fizetsz és hatszáz. De van egy mindenre használható jó autója az embernek. Ja és érdemes összehasonlítani a tgk-t , a combit , és a tourt , mert minimális árkülönbség lesz a vége.
Előzmény: juiceman (62)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!