Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sarkany Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3372

Görögországban így árulják a Lacettit. Van némi identitászavar a szimbólum és az elnevezés között... :))

 

ranti750609 Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3371
Sziasztok. R*R köszi asegítséget, megnéztem azokat a hozzászólásokat amiket írtál. Az lenne a kérdésem még, hogy az a név és telefonszám amit irtál az még él? (2993)
R*R Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3370

Üdv!

    Először ki kellene venni a fojtást a légszűrőház fedeléből!

Ha nem elég a változás nyomatékban, akkor valamennyit kellene költeni pl. az említett direktszűrőre (megfelelő méretű szűrőt kell választani, az indokolatlanúl nagy méret csak a szívóhangot erősíti, más haszna nincsen), ha ez sem lenne elég akkor sportdob és chiptuning együtt, ha még mindig kevés akkor csak csak nagyobb cm3 segíthet. Csendes - füstölős köpenyű - csúcsnyomatékos - kisfogyasztású - megkímélt Lacsit nem lehet csinálni.

 

"Hát ez a lustaság olyan, hogy nehezen akar kipörögni, ha nagyon mélyre nyomom a gázpedált akkor inkább megtorpan mintsem érezhetően elkezdene menni. Persze ha nagyon pörgetem  akkor  meglódul, de az akkor nagyon durva".

Milyen fordulatszámokról van szó?

 

"HA meg nem tartok rá1 kis gázt mikor eggyik fokozatból a másikba teszem persze felfelé akkor, akkor durván megtorpan"

Meg kellene kérni egy közeli kollégát vagy a márkakereskedőt próbaútra, mi a véleménye? A a leírtakból nem derül ki a vezetéstechnika.

Előzmény: dolfiazöreg (3367)
extekergo Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3369
"Részemről az OMV kút nem nyerő mert akkor a Lacsi 10-et eszik, van itt egy másik kút ott tankolok, ez ilyen neve sincs kút, akkor szűk 7,5 l a fogyasztás."
Kifejtenéd ezt bővebben. Ekkora eltérés? Hogyan? Hol? Miért?
Előzmény: dolfiazöreg (3367)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3368

"Hazaérek kb. 10-13 perc alatt, érzem addig, hogy jön a hűvös levegő a szélvédőnél meg a rácsokon, de az autóban max 2-3 fokot hűlt csak a levegő, közel 30 fok lehet még mindig! "

 

Nékem automata klímám van. Amikor beülök munka után a parkolóban, akkor kb. 50 fok van a kocsiban. Először is mindkét ablakot lehúzva addig szellőztetem, amíg le nem hűl a kinti hőmérsékletre. Ezután beállítom a klímát kb.  20 fokra. Na ilyenkor maximumra kapcsol a ventillátor, és beszélgetni nem lehet a kocsiban, amikor már elkezdett hűlni, visszarakom kb. 23 fokra, akkor mérséklődik a ventillátor zaja elviselhetőre. Amikor nagyon hűt, akkor bekapcsolja a belső keringetőt, amúgy, ha jól haladsz, akkor beengedi a menetszelet (ez olyan <25 fok levegő, tűző nap esetén van). Harminc foknál már csak belső keringet.

Előzmény: cápaFeri (3354)
dolfiazöreg Creative Commons License 2006.06.18 0 0 3367
R*R Üdv a MÁRKATÁRSNAK! Hát ez a lustaság olyan, hogy nehezen akar kipörögni, ha nagyon mélyre nyomom a gázpedált akkor inkább megtorpan mintsem érezhetően elkezdene menni. Persze ha nagyon pörgetem  akkor  meglódul, de az akkor nagyon durva. HA meg nem tartok rá1 kis gázt mikor eggyik fokozatból a másikba teszem persze felfelé akkor, akkor durván megtorpan. Hát a szódásló esete még nem igaz, de majdnem határ eset! Korábbi topicot csak azért irtam le hogy mit tapasztaltam. Részemről az OMV kút nem nyerő mert akkor a Lacsi 10-et eszik, van itt egy másik kút ott tankolok, ez ilyen neve sincs kút, akkor szűk 7,5 l a fogyasztás. A gyerekem az Opel Astrájába tette a direkt Szűrőt, de valami brutális lett a gép hangja erőteljes huzatásnál. Főleg aluljáróba meg házak között. Ő azt mondja hogy fürgébb az autó, meg 1 kicsit visszáb esett a fogyasztás.  Jó étvágyat a vasárnapi   ebédhez mindenkinek. 
ivb Creative Commons License 2006.06.17 0 0 3366
Minden ABS így működik:-)))
Előzmény: cápaFeri (3365)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.17 0 0 3365

Köszönöm Picuj! :-))

Ma egész délután vaxoltam, mert kicsit ronda volt a fényezés mosás után, itt-ott foltokban megállt a mész ha nem törölgettem le.

Hát igen! Na most a legyek sem tudnak leszállni rá!!! :-) Valahogy így kellene csúsznia a pamutrongynak, meg a símogató kéznek a lakkon, amikor átadják a szalonban az autót! Na mindegy, megcsináltam én, legalább tudom, hogy megvan és következő tavaszig nem lesz rá gondom, védi majd télen a lakkot!

Kicsit furcsa érzésem támadt, amikor fékeztem pár nagyobbat. Olyan volt, mint amikor a régi daciám fékrendszere fel volt levegősödve, mert egészen padlóig nyomtam a pedált, akkor kezdett el csak kerregni, gondolom beavatkozott az ABS. Ha ennek így kell működnie, akkor kell kis idő, amíg megtanulom ezt, mert eddig nem volt ABS-es autóm. Tényleg ilyen a normális működése?

ivb Creative Commons License 2006.06.17 0 0 3364
Mivel sok Százhalombattai van! Gyakorlatilag mindig a mol kúton tankolok! A napokban éppen be volt zárva,az OMV kúton álltam meg.Lehet,hogy csak érzéki csalódás,de ettől a benzintől sokkal csendesebb,"fickósabb"lett az autó!!!???? Van valakinek ez irányú tapasztalata?Vagy csak képzelődök:-))))?
Picuj Creative Commons License 2006.06.17 0 0 3363
Tetszetős a paripa!:)
Előzmény: cápaFeri (3353)
R*R Creative Commons License 2006.06.17 0 0 3362

Szia!

Igazából csak a sportuatóknál-motoroknál (versenycélok, repüléstechnika, fékek hűtése stb.)használják fel a beömlő levegő többlet nyomását- áramlását, a hétköznapi kocsiknál nincs így kihegyezve. Többletköltséget jelentene a gyártónak.

Ha nyitva hagyod- idővel (sokezer km) megrakódik, ami csak belekerül és ha újból papaírszűrsz, akadályozhatja vagy csökkenheti az áramlási keresztmetszetet. Egyéb károsodást nem okoz. Kibontása kicsit körülményes művelet. Hűtési jelentősége nyitott állapotban sincsen.

Előzmény: georgbob (3361)
georgbob Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3361
De ha ott nincs torlónyomás, miért van a gyári rendszer odavezetve? Viszont akkor a csövet nyitva is hagyhatom, hátva valami menetszél bejön ott is, kedvező hőmérséklettel. Gondolom negatív tulajdonsága nincs nyitott állapotban.
Előzmény: R*R (3359)
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3360

Szia!

   Ha van kedved olvass vissza (2939;2964;2966;2980;2988;2993 számokon)

A chiptuning nem cm3 függő, kívánatos előtte direktszűrő és sportdob beépítés- mert a beállítások egyúttal elvégezhetők és a végeredmény sokkal látványosabb kívülről nézve, belűlről érezve...

Vadiúj autókat is chiptuningolnak, attól még lehet szolidan vezetni (ha úgy tetszik kímélő üzemmód) - máraki kibírja és ellenáll a kísértésnek! A "szódálova húzta" Lacsi

betegség jól gyógyítható. 

Előzmény: ranti750609 (3358)
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3359

Szia!

Az sajnos nem légbeömlő és aki ajánlotta nyitva hagyni- téved. A szívócsonk a sárvédő mellet van fekete műa. lemez takarásában a légszűrőház melett. Azaz nincs semmilyen torlónyomás.

Légbeömlőn már gondolkodtam, a ködlámpa helyén vagy hasonló helyen jobb oldalon megoldható gégecsővel (hőáálló természetesen).

A kéznek meleg hőmérsékleteket a szűrőnek ki kell bírnia, erre is méretezték. Az üzemi kedvező hőmérséklethez országút kell, városban csúcsforgalomban minden más. Valamennyi levegő a kerékjáratokból is forgás hatására bejut, a lamellás réseken. A védőlemez melegebb a szűrőtestnél, ez a dolga. A városi dugóban szerencsére nem kell csúcsnyomaték meg 6000-es fordulat, csak a fogyasztás kedvezőtlenebb a meleg levegővel. A légszűrőház is meleg, akinek van megerősítheti hasonló körülmények között. A motorháztetőt nem vágnám ki légbeömlő kedvéért, azért mégsem rallyzunk!

Előzmény: georgbob (3357)
ranti750609 Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3358
sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy 1.4-be érdemes-e chip tuningot berakni, ha igen hol? A választ előre is köszönöm
georgbob Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3357
Üdv R*R! Kérdésem a következő. Ha jól tudom, te lezártad a gyári levegőbeömlőt a direkt alatt? Én nyitva hagytam, mert így is baromi a forróság a tető alatt és szerintem a védőlemez a hő ellen nem is nagyon véd. A krómcső forró, de lehet hogy azért mert megállás után gondolom a forró levegő visszadolgozhat, felmelegítve a rendszert. DE ha a beömlőt is lezárom, akkor már fucs a kívánt hideg levegőnek, nem?
subvoice Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3356
A klíma az árnyékot nem helyettesíti sajnos... Igazából a 15 percnél rövidebb utakra nem nagyon van értelme bekapcsolni. A probléma az, hogy a napon átmelegszik a teljes belső cájg, mindenből dől a forróság és idő kell, mire ezek lehűlnek.
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3355
Az első klímázás után a bronchitis - sokkal kellemetlenebb, mint izzadni. Pedig kb. 10 perc volt míg hazaértem... 
Előzmény: cápaFeri (3354)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3354

Hmmmm....nekem is éppen a klímával kapcsolatban lett volna kérdésem. Manuális klímám van, mostanában lett olyan idő, hogy használná az ember. Melóhelyen napon áll a lacsi délutánig. Kint a levegő kb 30 fok. Amikor hazaindulnék, két percre kinyitom a négy ajtót, beindítom a motort és bekapcsolom a klímát ventillátor kettes fokozatban. Becsukódok, ventillátor 3-4 fokozatban, belső keringetés bekapcs., elindulok haza, az autóban ekkor kb. 30-egynéhány fok lehet, de gondolom a belső berendezés még nem hült le ennyire, csak a levegő. Városi forgalomban haladok, zömében kettes-hármas váltófokozatban. Hazaérek kb. 10-13 perc alatt, érzem addig, hogy jön a hűvös levegő a szélvédőnél meg a rácsokon, de az autóban max 2-3 fokot hűlt csak a levegő, közel 30 fok lehet még mindig! 

Normális dolog ez, hogy ennyi idő alatt csak ennyit produkál a légkondi? Hogyan lehet leellenőriztetni, hogy megfelelően működik-e?

Előzmény: georgbob (3350)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3353

Qrva beszúrás-gomb!..Nyahhhh!

cápaFeri Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3352

Hali Toli!

 

"Kérésed számomra parancs". :-))

Ez csak természetes, hogy ha lesz kép rakok fel.

Már csak azért is, mert bevallom őszintén eddig ez a legjobb autóm és nagyon büszke vagyok rá. Ebből következik, hogy egy kicsit szeretnék is dicsekedni vele pár kép formájában, ha szabad. Ha meg túláradoznék néha dolgokat, ezért is nézéttek el nekem.  :-)) Időpontot nem ígérek a képre, mert a családban csak egy gagyi digi-gép van, ami meg nekünk van filmes, az szebb képet csinál, de nemrég kezdtem meg a filmet. Talán pár héten belül betelik és elő tudom hívatni majd, de nem lesz olyan minőség, mint a sok megapixeles ketyerék képei! Kb. ilyen, mint ezek a beszkennelt képek. 

Fólia nélkül ilyen a lacsim, igen, ezüst, mint a Tiéd!

Előzmény: Toljadneki (3349)
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3351

Hi!

Motor fordulattól függ, a tempótól nem. /nem szakavatott/ 

Előzmény: georgbob (3350)
georgbob Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3350
Egy kérdés klímával kapcsolatban. A klíma teljesítménye függ-e attól, hogy milyen tempóban közlekedem? Rendszerint városban használom, ahol ugye mégse mehetek mint az állat, és szerintem ekkor gyengécske egy kicsit. (az enyém manuális). Ill. mennyi idő kell hogy elérje a max. hűtési teljesítményt, mert lehet hogy az a negyed óra amíg beérek a melóba kevés neki. Ez ügyben kérném hozzáértő, szakavatott véleményeteket.
üdvözletem
Toljadneki Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3349

Szia !

A Tiéd is ezüst ugye ? Rakj fel légyszíves fóliás képet ha megvan !

Üdv. Toli. :))

Előzmény: cápaFeri (3343)
bzsazsa Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3348

Idézet:

 

Szia! K&N RC-2600 10000,- polírozott cső 2500,- SINOTA hővédő 3000,- gratis= a polírozott 3 db merevítő acél + bilincs + kötőelemek (méretre és beszerelve!) Ha a fenti teljes szet bárhol olcsóbban megkapható, kérünk értesíts minket is! Üdv

 

 

"Nagyon DRÁGA volt! :-)))))))))"

A szöveg után található jeleket a fórumokon , azaz ezeket:   :-)))))))

Mosolygásnak ,vigyorgásnak stb. hívják,én is csak poénnak szántam!!!!!!!

 

üdv bzsazsa

Előzmény: R*R (3346)
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3347
Szia! Orvoshoz az menjen, aki beteg! A Lacsi is beteg volt- gyári kiszerelésben, de már köszöni szépen jobban van! A cél lásd (3288) nagyobb légármú K&N (megrendelve, szűrőár: ~ 16000,- nagyobb méretű SIMOTA hővédő:3400,- rozsdamentes laposacélok polírozva és méretre készítve:2600,- cső:2500,- és kötőelemek) De mindenkinek szíve-joga dönteni - mit és mennyiért... a könnyűfém keréktárcsa biztosan jobban mutat (nekem sajnos nincs), mert a direktszűrő nem is látszik- de érezhető!
Előzmény: Komis (3345)
R*R Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3346
Szia! K&N RC-2600 10000,- polírozott cső 2500,- SINOTA hővédő 3000,- gratis= a polírozott 3 db merevítő acél + bilincs + kötőelemek (méretre és beszerelve!) Ha a fenti teljes szet bárhol olcsóbban megkapható, kérünk értesíts minket is! Üdv
Előzmény: bzsazsa (3342)
Komis Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3345

Gratulálok!!

Akkor ezentúl élményautókázás nálad..?:-))

 

R*R!

Menj orvoshoz túl sok embert fertőztél meg a tuninggal..:-))))))))))))

Gondolom pótlásról gondoskodni fogsz. Mi a cél? 200LE..:-))))))))))))

Előzmény: bzsazsa (3342)
Komis Creative Commons License 2006.06.16 0 0 3344

"hamarosan elfelejtik "

Bingó!

Szezon-fazon...:-)

Előzmény: cucogany (3340)
cápaFeri Creative Commons License 2006.06.15 0 0 3343

500 km a gépben, eddig semmi. Illetve egy: mintha a múltkor említette volna valaki, hogy állóhelyben levett gyújtásnél enyhe kopogást hallott mozgatásnál a kormánytól. Ma én is ezt tapasztaltam, amikor kicsit megmozgattam leállítás után. Talán nem lesz belőle gond!

Szerdán kap egy szolíd fóliát a kicsike!

Remélem ha pár nullával többet mutat az ötös után az óra, akkor is ennyire elégedett leszek vele!

Üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!