A riasztót rá tudom tenni:-) szóval ha kinyitják az ajtót megszólal:-) Egyébként relative biztonságos helyen van. Azért szerencsére nem mindennapos jelenségről van szó, de eddig egyenes összefüggés van hideggel és az olvadó- fagyó csapadékkal. Ezt csak tavasszal tudom majd cáfolni. Érdekes hogy a gépháztetőt nem írja. Egy kérdés a csomagtér ajtó teleszkópok csak télen nem hajlandóak segíteni a mozgásban vagy "örökre megfáradtak"?. Tavasszal ez is kiderül:-) Vagy másnak is dermedtek télen?
Az azért sokkal rosszabb ,ha nem zárható. Ilyenkor legalább zárt garázsban tudod hagyni? Nekem úgy tűnik nem függ ennyire a hidegtől (bár nyáron még nincs tapasztalatom). Viszont legalább zár rendesen. Tényleg, azt nem jelzi ki, ha a gépháztető van nyitva? Ugyanúgy mint ahogyan az ajtókat. Erre nem találtam mé semmit. Mert nálam nem, de nem tudom, hogy ez hiba vagy sem.
Eddig kizárólag reggel tapasztaltam mikor minusz fok van. (persze ilyenkor kulcssal se tudom lezárni:-) Délelőtt és délután amikor már nem fagy, minden rendben van. Plusz foknál még nem fordult elő soha hiba. Ezért gondolom hogy a hideg miatt van a dolog, például hogy délután olvad reggel meg lefagy valami benne.
Visszanyit? Az tényleg gáz. Csak most ebben az extrém hidegben jött elő, ezért gondolod, hogy a hideg miatt? Nekem előtte is volt. Csak nem tudtam, hogy ez hiba lehet. :( Én inkább valami elektromos hibára gondolnék. Igazából leginkább a gépháztetőre, mivel onnan semmi egyéb visszajelzés nincs. Az ajtóktól van, és mind renben is van (látszólag).
fony72! Köszi a tippet Szétszedve még nem volt /elméletileg/,de ha nem olyan vészes a szerelése majd megnézem.Utaslábra sem fúj./Szentmártonkáta/ környékéről van valaki a közelemben véletlen? hol? Szoktatok találkozókat tartani?/benne lennék/ Kemencézéssel egybekötött ismerkedési bulik?Kemencét tudok biztosítani.
Engem is csak azért érdekel ,mert az vagyon írva róla, hogy azt a részt amiben hibát (vélt) észlelni, kizárja ("cut off") - gondolom a riasztásból. ... és nekem minden alkalommal csinálja. :(
Nem vagyok egy nagy szerelő gyerek, de szerintem vagy a terelő akad meg, vagy a meghajtó motorja szórakozik.Esetleg lehetett már valamikor szétszedve a közép konzol és nincs a helyén a terelőcső.Egyik oldalon se fúj?Nézd meg még az első ülések alatt, hogy hátra az utasok lábára nyomja-e a levegőt.Ha igen akkor valami elöl nincs a helyén.Jobb tippem sajna nincs.
Az enyém is csinálja nagy ritkán (durván minden 20 lezárásból 1x).Eddig nem is gondolkodtam el rajta, hogy mi lehet ez.Lezár és kész.Nem foglalkozom vele.
Sziasztok! Már több mint 1 éve van meg az autó / 2000 XII 1.8 sw/ . Eddig komoly baja nem volt Apróbb hibái vannak,de szerintem nem olyan vészes. Ha tudtok benne segíteni megköszönném. Azt vettem észre így a téli hidegekben a lábra irányított fűtés nem fújja oda a levegőt. Fűteni fűt,csak a szélvédőre meg az utasokra. /jól van beállítva/ Szerintetek mi lehet a probléma?Előre is köszi!
Nálam van egy olyan jelenség, hogy mikor a kocsit lezárom (a távirányítóval), egy kis idő után pittyen mégegyet. A könyv erre azt írja, hogy a self test valami hibát talált.. Valóban megfigyelve a kormányoszlopon lévő ledet, az egy kis ideig szaporábban villog. Állítólag ,ha ezt a kb 8 villanás /sec.-et csinálja, akkor az ajtók, vagy a gépháztető körül észlelt valami hibát. Megnézve, mind rendben le van zárva. Hogy kezdjek a hibakeresésnek? Esetleg ki lehet olvasni a hibakódot, hogy pontosan melyik érzékelőt találta rossznak?
Oksa. megtaláltam a csavart. (azt hittem ez az egész kulcs szétszedéséhez kell és mivel egy van nem akartam szétkapni) de igy már bátran nekiesek van is hozzá csavarnyúzó készletem. Ma sor került a vezérlés cserére 52e volt az alkatrész (minden szij és görgő csapágy vizpumpa) és 5E a munkadíj (baráti).
Replace the batteries as follows: – press button B (fig. 7) and bring the metal insert A to the open position; – by means of a fine tip screwdriver,turn the opening device G to : and remove the battery holder H; – replace the battery I observing theproper bias; – refit the battery holder into the key and secure it, by turning the device G to ;.
Sziasztok! Lybra SW-ről van szó. Ma (kocsimosást követően) vettem észre, hogy elveszett a rendszám kobboldaláról az a fényes (krómozott) műanyag dísz idom. Esetleg valaki tudja a part. no.-ét. Azt sem tudom ,hogy keressem :-( Tudom van élet enélkül is, de azért, ha tudnám pótolnám.
Az irási sebesség nem is rossz 5let!Eszembe se jutott, hogy változtassak rajta.Bizony a mai lemezek tényleg átlátszóak, nem tudom ez lényeges-e.
A szivargyújtó foglalat nálam is elég lazácska, a GPS már többször is jelezte a dolgot.Széria hiba lehet?Olyan, mintha nem ülne be a dugó elég mélyen a helyére.
Múltkorjában valakivel a SIM kártyákkal kapcsolatban szóbajött az autós SIM.Kinyomoztam.Van nálunk is, 78.- EUR az aktiválás, havi dij nincs (Orange).
Nem az irás sebességével lehet a gond? A régebbi lemezeket (igaz kb 8-10éve) még lehetett írni akár 1x sebességgel is a maiakat minimum 8szorosan lehet már csak megírni. Az audió formátumnál még ilyen is számít(hat). Továbbá érdekes módon a régebbi cd-k egyáltalán nem voltak átlátszóak fény felé tartva a maiak már napszemüvegnek is jók:-) Esetleg lehet kapni "Audio" cdk számára készített üres lemezeket kicsit drágábbak de állítólag kifejezetten ilyen formátumhoz fejlesztették. (bár szerintem ez csak marketing).
A transmitteremmel eddig csak annyi gond volt hogy néha kimozdul a szivargyújtóból magától (gondolom kirázkódik). Majd beleragasztom én nem dohányzok:-)
Viszont a nap jó híre számomra hogy sikerült comupter szerinti 6.8l es átlagfogyasztást elérnem egy hosszabb szakaszon. Bár csak 80-90el lehetett haladni. Nem is rossz egy 1.8astól.
Mondjuk a licitálást nem is nagyon figyeltem, csak azért tettem be a linket,hogy néha azért ott is meg lehet találni ezt-azt.Néha már én is töröm az agyam egy Transzmitteren.Már nem egy saját gyártmányú CD-t lehallgattam a kocsiban de az utolsó letöltéseimet sajna bárhogy is erőltetem nem tudja lejátszani.Már kisérleteztem több audió formátummal is de valahogy nem tetszik neki.Érdekes, idáig lejátszotta az összes CD-t, most is hallgatok benne régebbieket.
Ez az ebayes cucc reggel még kb 8000Ft volt estére a duplájára licitálták fel:-) Ennyit biztosan nem ér az MP3as korszakban. Az audio cd-s egységek különösen érzékenyek a rázkódásra, karcos lemezre. Max 5000-et adnék érte.
Az előző autómból itt maradt parlagon egy jó USB Sony fejegység amit sírva nézek hogy nem tudom beletenni:-). Most meg a kőkorszakból indulok ehhez képest:-) kazetta, meg audió cdk. Potom 3Eért vettem egy transmittert jónak tűnik a minősége bár nem tudom összehasonlítani egy cd-vel mivel az autó hangszóróin nem tudok cd minőségű zenét megszólaltatni. A többi rádióállomáshoz képest tökéletes. Most valami ésszerűbb helyre próbálom elhelyezni mert a szivargyújtóból váltás közben könnyen kimozditható és ott nem is esik kézre. esetleg szivargyújtós hosszabbítóval valahová...
Láttam a Youtubon olyan megoldást hogy a kijelzőre DVD lejátszót csatlakoztattak. ez mennyire bonyolult?